Znaci pruga .
Supravodljiva autocesta za putovanja brzinama veći
- poruka: 9
- |
- čitano: 18.003
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Baš me zanima kako će izgraditi autocestu koja mora podnositi neprestani tlak od 100.000 N/m2, kao da je dakle optrećena teretom od 10 t/m2. To je naime opterećenje koje proizlazi od toplinske vakuumske izolacije.
super ilustracija (cesta, kuća, tvornica..) onak, pravi dječiji crtić, sadržaj... nešto kao teletubiesi, samo fali zeko na brežuljku.
bez brige, neće to nikad niti izgraditi. Zašto? Zato što je besmisleno i riješava problem koji ne postoji. Ne vidim benefit. Propulzija i kontakt guma s tlom nisu glavna prepreka zašto se i danas automobili ne kreću tim brzinama.
osobno mišljenje:
- budućnost putničkog cestovnog prometa nije u brzini, vršne brzine će bit manje ali prosječne brzine putovanja će bit veće zbog bolje optimizacije prometa.
- manje brzine znače povećanu sigurnost, manje buke i zagađenja.
- zahvaljujući autonomnim vozilima putovanje neće biti gubitak vremena na vožnju: odspavaš ili pročitaš knjigu dok te automobil odveze na odredište.
... Ne vidim benefit. Propulzija i kontakt guma s tlom nisu glavna prepreka zašto se i danas automobili ne kreću tim brzinama.
..
-točno, no i dalje ostaje fizika-zakoni.. pa nije isto što se dogodi s gumom-kotačem (i ostatkom vozila).. pri nekim (višim) brzinama, npr aerodinamika ide od 100kmh, ispod je manje važna, iznad vrlo.. (što musk riješava vakuumtunelom..). Ideja je loša, jer previđa važnije od same brzine, sigurnost, mogućnost nesreće i posljedice, npr treba zakočiti vozilo koje juri 600.. duplo od aktualnih F1 bolida uz podsjetnik za fiziku, za duplo brže moramo kvadrat-x4 više energije uložiti.. kvadrat je gadna stvar čak i kad je u pitanju krug (kotač) dok sile djeluju razarajuće do tog da bi felga postala projektil, eventualno neki novi auto-klasa kao 'talibanedišn'.. :)
Ovo je stvarno zesci kretenizam, da mi je znat tko financira takve projekte.
Glavna prednost supravodljivog magleva je sto treba hladit samo vagone, a ne tracnice (koji su obicni bakreni namotaji, struja je samoinducirana i automatski izravnava vagon).
A oni bi htjeli hladit 100-ine kilometara ceste, a najveci apsurd je sto bi se morale hladit i kad nema nikog na cesti jer dionica ceste mora uvijek bit spremna za potencijalan promet.
Ovo je stvarno zesci kretenizam, da mi je znat tko financira takve projekte.
..
-države, porezima građana.. i to je ok, to je potrebno-korisno, tako se uči.. tj najmanje je važno što konkretno istražuju, primjena-smisao, kao što klinci u školi pod matematikom zbrajaju nevažne brojke i variable.. tako uče.
-to treba finanicati, bilo koji znanstveni rad.. jer je vježba, jer nešto moraju raditi-računati, čak kad je beskorisno, pa iz istog razloga (nekadašnji) zatvori imaju beskorisne poslove recimo hrpu kamenja koje zatvorenici preslaguju s hrpe na hrpu.. dok rade ne misle na kriminal, dok rade stječu radne navike, dok rade možeš im nešto platiti, pa ako ne rade, oduzeti-kazniti.. besmislena hrpa kamenja ima smisla, sve ima nekog smisla, .. osim teletubisa :))
Genijalci se trude nešto stvoriti, a forumski teletabisi se sprdaju, izruguju se znanstvenim umovima koji nam uljepšavaju život...
Da mi je netko prije 20 god. rekao da ću držati mobitel u ruci i video pozivom razgovarati s nekim na drugom kontinentu rekao bih mu da je Šiljo, ili Rodney iz Mućki, no već desetak godina nemam tako negativan stav prema napretku tehnologije.
Ponekad u nekim segmentima ide i prebrzo.
Genijalci se trude nešto stvoriti, a forumski teletabisi se sprdaju, izruguju se znanstvenim umovima koji nam uljepšavaju život...
Da mi je netko prije 20 god. rekao da ću držati mobitel u ruci i video pozivom razgovarati s nekim na drugom kontinentu rekao bih mu da je Šiljo, ili Rodney iz Mućki, no već desetak godina nemam tako negativan stav prema napretku tehnologije.
Ponekad u nekim segmentima ide i prebrzo.
To je prokletstvo akademske zajednice.
Nekad moras pisat znanstveni rad samo zato jer je nov i inovativan da bi ga mogao objavit, bez obzira koliko beskoristan bio.
Da im je stvarno stalo do napretka, napravili bi prvo studiju izvedivosti i odbacili projekt kao neisplativ, al kako ih netko svejedno financira i imaju priliku igrat se na sveucilistu, onda rade sto hoce.