Predstavljena stabilna verzija Unreal Enginea 5

poruka: 18
|
čitano: 4.713
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Predstavljena stabilna verzija Unreal Enginea 5".
5 godina
offline
Predstavljena stabilna verzija Unreal Enginea 5

Bolesno kako ovo izgleda realno, likovi u Matrix igrici ne toliko koliko cjeli svjet oko njih izgleda bolesno dobro. I još luđe mi je da mašine poput PS5 koja ima ekvivalent PC grafičnoj RTX2070 mogo ovo gonit u visokoj rezoluciji.

Moj PC  
3 0 hvala 0
9 godina
offline
Predstavljena stabilna verzija Unreal Enginea 5

ovo je stoput blize metaversu nego fejsbukove vaporwave rozi kockice

 
3 0 hvala 0
14 godina
offline
Predstavljena stabilna verzija Unreal Enginea 5

a u kojoj će mjeri ovo nadomjestiti neigrivost, ispraznost i bezsadržajnost (posebno novijih, posljednjih nekoliko godina) igara? ovo ima smisla za snimanje filmova, umjesto plaćanja "živih" (i nasljednika mrtvih) glumaca ali izvan toga ... 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
9 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Predstavljena stabilna verzija Unreal Enginea
nikonja kaže...

Bolesno kako ovo izgleda realno, likovi u Matrix igrici ne toliko koliko cjeli svjet oko njih izgleda bolesno dobro. I još luđe mi je da mašine poput PS5 koja ima ekvivalent PC grafičnoj RTX2070 mogo ovo gonit u visokoj rezoluciji.

 PS5 je otprilike RTX 2080, nešto sitno slabiji od RX 6700 XT. Series X je nešto sitno jači. Nisu konzole baš igračkice. 

Poruka je uređivana zadnji put čet 7.4.2022 11:57 (pqweasdyxc).
13 godina
online
Predstavljena stabilna verzija Unreal Enginea 5

Neznam odakle vam da je ps5 gpu tako mocan?

Ovako nabrzinu slican je po brzini 6600 xt.....

 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Predstavljena stabilna verzija Unreal Enginea
konjRR kaže...

Neznam odakle vam da je ps5 gpu tako mocan?

Ovako nabrzinu slican je po brzini 6600 xt.....

 Ovisi o optimizaciji igre. Ako je loše optimizirana onda je rang RTX 2060, ako je ok optimizirana onda je RTX 2080, ako je odlično optimizirana onda je ko RTX 2080S, RTX 3060ti i sl. čak i jača ponekad. Čisto hardverski je kao RX 6700 da postoji. Iz konzola se još više da iscjediti s optimizacijom.

13 godina
online
Re: Predstavljena stabilna verzija Unreal Enginea
pqweasdyxc kaže...
konjRR kaže...

Neznam odakle vam da je ps5 gpu tako mocan?

Ovako nabrzinu slican je po brzini 6600 xt.....

 Ovisi o optimizaciji igre. Ako je loše optimizirana onda je rang RTX 2060, ako je ok optimizirana onda je RTX 2080, ako je odlično optimizirana onda je ko RTX 2080S, RTX 3060ti i sl. čak i jača ponekad. Čisto hardverski je kao RX 6700 da postoji. Iz konzola se još više da iscjediti s optimizacijom.

 Tako se ne gleda kolike su mogucnosti i snaga nekog gpu-a...

8 godina
offline
Re: Predstavljena stabilna verzija Unreal Enginea
konjRR kaže...

 Ovisi o optimizaciji igre. Ako je loše optimizirana onda je rang RTX 2060, ako je ok optimizirana onda je RTX 2080, ako je odlično optimizirana onda je ko RTX 2080S, RTX 3060ti i sl. čak i jača ponekad. Čisto hardverski je kao RX 6700 da postoji. Iz konzola se još više da iscjediti s optimizacijom.

 Tako se ne gleda kolike su mogucnosti i snaga nekog gpu-a...

 Na PC-u možda ne, ali to su konzole. Nemaju konzole neki 3Dmark i sl da vidimo koliko je nešto jako u odnosu na nešto drugo. PS5 daje performanse iznad nego što bi PC ekvivalent mogao. Pogledaj PS4 gpu, modificirani HD 7870 s nižim taktovima. I danas vrti igre u 1080p, a gdje je PC verzija te grafičke danas? Konzole nisu PC i ne možemo ih tako uspoređivati. Imam Nintendo Switch. Njegov GPU je na razini low end laptopa prije 5 godina. I dalje izlaze igre koje grafički izgledaju prekrasno. Imao sam 3DS na kojem je Resident Evil Revelations izgledao fantastično. On ima gpu na razini 1997. godine. 

7 godina
offline
Re: Predstavljena stabilna verzija Unreal Enginea
konjRR kaže...
pqweasdyxc kaže...
konjRR kaže...

Neznam odakle vam da je ps5 gpu tako mocan?

Ovako nabrzinu slican je po brzini 6600 xt.....

 Ovisi o optimizaciji igre. Ako je loše optimizirana onda je rang RTX 2060, ako je ok optimizirana onda je RTX 2080, ako je odlično optimizirana onda je ko RTX 2080S, RTX 3060ti i sl. čak i jača ponekad. Čisto hardverski je kao RX 6700 da postoji. Iz konzola se još više da iscjediti s optimizacijom.

 Tako se ne gleda kolike su mogucnosti i snaga nekog gpu-a...

 gleda se po fps-u na istim settingsima u igri i po nicim drugom jer je jedino to bitno.

Gdje se koristi raytrace PS5 je u rangu rtx2060super
Gdje se ne koristi raytrace PS5 je u rangu rtx2080 
jer amd ima dobro poznate ocajne raytrace perfomanse

 

DF ima par videa gdje su uspjeli napravit takve usporedbe

 

 

pogledaj video do kraja

 

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
Poruka je uređivana zadnji put čet 7.4.2022 20:43 (Santana).
13 godina
online
Re: Predstavljena stabilna verzija Unreal Enginea
Santana kaže...
konjRR kaže...
pqweasdyxc kaže...
konjRR kaže...

Neznam odakle vam da je ps5 gpu tako mocan?

Ovako nabrzinu slican je po brzini 6600 xt.....

 Ovisi o optimizaciji igre. Ako je loše optimizirana onda je rang RTX 2060, ako je ok optimizirana onda je RTX 2080, ako je odlično optimizirana onda je ko RTX 2080S, RTX 3060ti i sl. čak i jača ponekad. Čisto hardverski je kao RX 6700 da postoji. Iz konzola se još više da iscjediti s optimizacijom.

 Tako se ne gleda kolike su mogucnosti i snaga nekog gpu-a...

 gleda se po fps-u na istim settingsima u igri i po nicim drugom jer je jedino to bitno.

Gdje se koristi raytrace PS5 je u rangu rtx2060super
Gdje se ne koristi raytrace PS5 je u rangu rtx2080 
jer amd ima dobro poznate ocajne raytrace perfomanse

 

DF ima par videa gdje su uspjeli napravit takve usporedbe

 

 

pogledaj video do kraja

 

 Ajoj 

 

Nista Pixel Rate, Texture Rate, FP16 (half) performance, FP32 (float) performance, itd....??

 

To sto je netko upotrijebio nesto bolje ili losije, ne govori bas sve o tome necemu.

Nece isti rezultat ostvariti auto na Nürburgring ako ga vozim ja ili ako ga vozi Schumacher. Sto to govori o tome autu? Koji rezultat je za usporedbu? Kada ja vozim ili?

Isti vozac za ps5 i pc ne postoji. Da postoji konzole bi vjerojatno plakale... 

Sto se tice "ugode" igranja o kojemu vi pricate to je ipak nesto drugo.

A sto se tice omjera cijena/snaga za igranje tu konzole pobjeduju sa takvom razlikom da je to psihicki traumaticno 

11 mjeseci
online
Predstavljena stabilna verzija Unreal Enginea 5

Kad već igre postaju sve lošije, da barem engine ide korak naprijed.

 
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Predstavljena stabilna verzija Unreal Enginea
konjRR kaže...
Santana kaže...
konjRR kaže...
pqweasdyxc kaže...
konjRR kaže...

Neznam odakle vam da je ps5 gpu tako mocan?

Ovako nabrzinu slican je po brzini 6600 xt.....

 Ovisi o optimizaciji igre. Ako je loše optimizirana onda je rang RTX 2060, ako je ok optimizirana onda je RTX 2080, ako je odlično optimizirana onda je ko RTX 2080S, RTX 3060ti i sl. čak i jača ponekad. Čisto hardverski je kao RX 6700 da postoji. Iz konzola se još više da iscjediti s optimizacijom.

 Tako se ne gleda kolike su mogucnosti i snaga nekog gpu-a...

 gleda se po fps-u na istim settingsima u igri i po nicim drugom jer je jedino to bitno.

Gdje se koristi raytrace PS5 je u rangu rtx2060super
Gdje se ne koristi raytrace PS5 je u rangu rtx2080 
jer amd ima dobro poznate ocajne raytrace perfomanse

 

DF ima par videa gdje su uspjeli napravit takve usporedbe

 

 

pogledaj video do kraja

 

 Ajoj 

 

Nista Pixel Rate, Texture Rate, FP16 (half) performance, FP32 (float) performance, itd....??

 

To sto je netko upotrijebio nesto bolje ili losije, ne govori bas sve o tome necemu.

Nece isti rezultat ostvariti auto na Nürburgring ako ga vozim ja ili ako ga vozi Schumacher. Sto to govori o tome autu? Koji rezultat je za usporedbu? Kada ja vozim ili?

Isti vozac za ps5 i pc ne postoji. Da postoji konzole bi vjerojatno plakale... 

Sto se tice "ugode" igranja o kojemu vi pricate to je ipak nesto drugo.

A sto se tice omjera cijena/snaga za igranje tu konzole pobjeduju sa takvom razlikom da je to psihicki traumaticno 

 Moze se mjerit na svakakve nacine, al sve to postaje nebitno kada mozes mjerit fps jer fps dobiva kupac i to mu je jedino bitno

 

Ja ne pricam o nikakvoj ugodi.

Ovdje se uspoređuje ista igra na istim postavkama i pri istoj rezoluciji između rtx2080 i ps5

Tocno se vidi da ti se nije dalo pogledat video.

Vec je vise puta dokazano da je PS5 u rangu sa rtx2080 kada je igra bez raytrace-a

 

Kad kupujes graficku dal gledas fps u igrama ili teraflopse ?

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
Poruka je uređivana zadnji put pet 8.4.2022 11:30 (Santana).
13 godina
online
Re: Predstavljena stabilna verzija Unreal Enginea
Santana kaže...
konjRR kaže...
Santana kaže...
konjRR kaže...
pqweasdyxc kaže...
konjRR kaže...

Neznam odakle vam da je ps5 gpu tako mocan?

Ovako nabrzinu slican je po brzini 6600 xt.....

 Ovisi o optimizaciji igre. Ako je loše optimizirana onda je rang RTX 2060, ako je ok optimizirana onda je RTX 2080, ako je odlično optimizirana onda je ko RTX 2080S, RTX 3060ti i sl. čak i jača ponekad. Čisto hardverski je kao RX 6700 da postoji. Iz konzola se još više da iscjediti s optimizacijom.

 Tako se ne gleda kolike su mogucnosti i snaga nekog gpu-a...

 gleda se po fps-u na istim settingsima u igri i po nicim drugom jer je jedino to bitno.

Gdje se koristi raytrace PS5 je u rangu rtx2060super
Gdje se ne koristi raytrace PS5 je u rangu rtx2080 
jer amd ima dobro poznate ocajne raytrace perfomanse

 

DF ima par videa gdje su uspjeli napravit takve usporedbe

 

 

pogledaj video do kraja

 

 Ajoj 

 

Nista Pixel Rate, Texture Rate, FP16 (half) performance, FP32 (float) performance, itd....??

 

To sto je netko upotrijebio nesto bolje ili losije, ne govori bas sve o tome necemu.

Nece isti rezultat ostvariti auto na Nürburgring ako ga vozim ja ili ako ga vozi Schumacher. Sto to govori o tome autu? Koji rezultat je za usporedbu? Kada ja vozim ili?

Isti vozac za ps5 i pc ne postoji. Da postoji konzole bi vjerojatno plakale... 

Sto se tice "ugode" igranja o kojemu vi pricate to je ipak nesto drugo.

A sto se tice omjera cijena/snaga za igranje tu konzole pobjeduju sa takvom razlikom da je to psihicki traumaticno 

 Moze se mjerit na svakakve nacine, al sve to postaje nebitno kada mozes mjerit fps jer fps dobiva kupac i to mu je jedino bitno

 

Ja ne pricam o nikakvoj ugodi.

Ovdje se uspoređuje ista igra na istim postavkama i pri istoj rezoluciji između rtx2080 i ps5

Tocno se vidi da ti se nije dalo pogledat video.

Vec je vise puta dokazano da je PS5 u rangu sa rtx2080 kada je igra bez raytrace-a

 

Kad kupujes graficku dal gledas fps u igrama ili teraflopse ?

 Ne postoji "ista igra" na pc-u i ps5.

Najcesce postoji igra napravljena za konzolu i onda portana na pc.

I onda gledamo performanse te jedne igre? Ok. Ako je ta igra sve sto nekoga zanima onda nemam o cemu pricati. 

Tako npr. za nekoga tko zeli igrati dotu ps5 uopce ne postoji. 0 fps...

13 godina
offline
Re: Predstavljena stabilna verzija Unreal Enginea
Pretpostavljam da u tim testovima nisu koristili DLSS koji podigne 30%-50% fps.
7 godina
offline
Re: Predstavljena stabilna verzija Unreal Enginea
forumaš kaže...
Pretpostavljam da u tim testovima nisu koristili DLSS koji podigne 30%-50% fps.

 Tako je, nisu. Gledaju se ciste performanse.

No nemoj zaboravit da i na konzolama ima raznnih metoda rekonstrukcije. Nisu kvalitetne kao dlss, ali dok igras je oke.

 

Kad se upali raytrace onda je u rangu rtx2060super jer amd nema bas dobre raytrayce performanse. To je vise onak da se pise da podrzava raytrace

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
Poruka je uređivana zadnji put sub 9.4.2022 7:54 (Santana).
7 godina
offline
Re: Predstavljena stabilna verzija Unreal Enginea
konjRR kaže...
Santana kaže...
konjRR kaže...
Santana kaže...
konjRR kaže...
pqweasdyxc kaže...
konjRR kaže...

Neznam odakle vam da je ps5 gpu tako mocan?

Ovako nabrzinu slican je po brzini 6600 xt.....

 Ovisi o optimizaciji igre. Ako je loše optimizirana onda je rang RTX 2060, ako je ok optimizirana onda je RTX 2080, ako je odlično optimizirana onda je ko RTX 2080S, RTX 3060ti i sl. čak i jača ponekad. Čisto hardverski je kao RX 6700 da postoji. Iz konzola se još više da iscjediti s optimizacijom.

 Tako se ne gleda kolike su mogucnosti i snaga nekog gpu-a...

 gleda se po fps-u na istim settingsima u igri i po nicim drugom jer je jedino to bitno.

Gdje se koristi raytrace PS5 je u rangu rtx2060super
Gdje se ne koristi raytrace PS5 je u rangu rtx2080 
jer amd ima dobro poznate ocajne raytrace perfomanse

 

DF ima par videa gdje su uspjeli napravit takve usporedbe

 

 

pogledaj video do kraja

 

 Ajoj 

 

Nista Pixel Rate, Texture Rate, FP16 (half) performance, FP32 (float) performance, itd....??

 

To sto je netko upotrijebio nesto bolje ili losije, ne govori bas sve o tome necemu.

Nece isti rezultat ostvariti auto na Nürburgring ako ga vozim ja ili ako ga vozi Schumacher. Sto to govori o tome autu? Koji rezultat je za usporedbu? Kada ja vozim ili?

Isti vozac za ps5 i pc ne postoji. Da postoji konzole bi vjerojatno plakale... 

Sto se tice "ugode" igranja o kojemu vi pricate to je ipak nesto drugo.

A sto se tice omjera cijena/snaga za igranje tu konzole pobjeduju sa takvom razlikom da je to psihicki traumaticno 

 Moze se mjerit na svakakve nacine, al sve to postaje nebitno kada mozes mjerit fps jer fps dobiva kupac i to mu je jedino bitno

 

Ja ne pricam o nikakvoj ugodi.

Ovdje se uspoređuje ista igra na istim postavkama i pri istoj rezoluciji između rtx2080 i ps5

Tocno se vidi da ti se nije dalo pogledat video.

Vec je vise puta dokazano da je PS5 u rangu sa rtx2080 kada je igra bez raytrace-a

 

Kad kupujes graficku dal gledas fps u igrama ili teraflopse ?

 Ne postoji "ista igra" na pc-u i ps5.

Najcesce postoji igra napravljena za konzolu i onda portana na pc.

I onda gledamo performanse te jedne igre? Ok. Ako je ta igra sve sto nekoga zanima onda nemam o cemu pricati. 

Tako npr. za nekoga tko zeli igrati dotu ps5 uopce ne postoji. 0 fps...

 Priroda konzola ne dopusta bas ovakve testove, ali ima ih jos pa si potrazi.

Naravno da test nije idealan, ali to je najblize sto mozemo doc 1:1 usporedbi.

Kad bi se gledao raw performance onda bi RTX kartica sigurno bila jaca, ali to je teorija. Praksa su igre i ti testovi su najbitniji jer ce jedino to korisnik moc osjetit.

 

Kakve sad veze ima DOTA sa usporedbom PS5 i 2080?

Kaj sad promjena teme, pricamo o ekskluzivama ?

 

Nemoj bit fanboy pricamo o performansama konzole i kakva je u usporedbi sa PC, a ne da bi trebo kupit konzolu. Pa ja igram na PC-u, a ne na konzoli koju nit nemam

 

Reko sam kaj mislim na tu temu i zbilja nemam vise kaj dodat. Meni je stvar vrlo jasna.

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
Poruka je uređivana zadnji put sub 9.4.2022 8:20 (Santana).
13 godina
offline
Re: Predstavljena stabilna verzija Unreal Enginea
Santana kaže...
forumaš kaže...
Pretpostavljam da u tim testovima nisu koristili DLSS koji podigne 30%-50% fps.

 Tako je, nisu. Gledaju se ciste performanse.

No nemoj zaboravit da i na konzolama ima raznnih metoda rekonstrukcije. Nisu kvalitetne kao dlss, ali dok igras je oke.

 

Kad se upali raytrace onda je u rangu rtx2060super jer amd nema bas dobre raytrayce performanse. To je vise onak da se pise da podrzava raytrace

 Ne zaboravljam, ali se pitam da li je uopće bilo nativno na konzoli ili se koristio checkerboard, a na grafi nativno bez DLSS-a.

7 godina
offline
Re: Predstavljena stabilna verzija Unreal Enginea
forumaš kaže...
Santana kaže...
forumaš kaže...
Pretpostavljam da u tim testovima nisu koristili DLSS koji podigne 30%-50% fps.

 Tako je, nisu. Gledaju se ciste performanse.

No nemoj zaboravit da i na konzolama ima raznnih metoda rekonstrukcije. Nisu kvalitetne kao dlss, ali dok igras je oke.

 

Kad se upali raytrace onda je u rangu rtx2060super jer amd nema bas dobre raytrayce performanse. To je vise onak da se pise da podrzava raytrace

 Ne zaboravljam, ali se pitam da li je uopće bilo nativno na konzoli ili se koristio checkerboard, a na grafi nativno bez DLSS-a.

 Nativno je, zato pada FPS pa je moguce raditi benchmark. Inace bi bio 60fps lock pa to onda nebi bilo moguce

 

I reko sam vec da je rezolucija ista kao i ostale graficke opcije

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
Poruka je uređivana zadnji put sub 9.4.2022 17:37 (Santana).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice