Stvari koje treba znati (C++, Game Dev, OOP)

poruka: 1
|
čitano: 1.849
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Stvari koje treba znati (C++, Game Dev, OOP)

Bok ljudi{#}

 

Eto, neki dan uvidio sam da kako učim C++ stalno učim nove stvari, za koje mi se čini da nebi mogao bez njih.

Naprimjer, ona Deusova, da se neradi igra nego SDK (jel sdk? u moru kratica možda fulam). Šta da sam prije toga išao raditi igru? Ili da idemo još unazad, do vremena kad sam mislio da je engine skup pravila po kojima se piše igra{#}. Čak ni danas nisam siguran dali je moja teorija o enginu točna... i tako... postoji mnogo malih stvari koje možda svi znate, ali ja ne, i bitno je. Evo još jedan primjer: kad se pišu klase, treba odvojiti impletaciju od javnog sučelja. Da to nisam znao (srećom, piše u knjizi, no da ne piše) tko zna za što bi ja koristio private, public i protected, i na šta bi mi sličile klase. To mi zvuči apsolutno smisleno sada, i promjenilo mi je način razmišljanja o razredima. Mala sitnica, nekome ne tako bitna, no opet vrlo korisna i treba je znati. Eto o takvim stvarima govorima.

 

Zato otvaram ovu temu, u nadi da ćete mi reći nekoliko sličnih važnih stvari, koje treba znati u Game Dev-u, OOP-u i C++-u i dati korisne linkove.

 

Ako ne razumjete smisao teme, ili što to tražim od vas iskusnijih, slobodno kažite, potrudit ću razjasniti stvar.

 

Pozdrav!

Moj PC  
0 1 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice