Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori izdvojena tema

poruka: 7.285
|
čitano: 1.712.719
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

new i delete pozivaju konstruktor i destruktor objekata, dok malloc i free to ne rade. Stoga, najbolje zaboravi malloc i free u C++u.

 

Štoviše, možeš koristiti i smart pointere. Npr.:

 

#include <memory>
std::auto_ptr<int> p(new int[100]);

 

Sada se ne trebaš brinuti niti o dealokaciji pointera p. On će se sam dealocirati kada izađe iz područja definicije. Smart pointerima zapravo si integriraš garbage collector..

Kada lajavci laju onda završe ovako: http://i471.photobucket.com/albums/rr77/toropreto/2012-07-0813_30_07.gif
Poruka je uređivana zadnji put sri 10.7.2013 22:33 (TracerCPP).
Moj PC  
0 0 hvala 5
17 godina
offline
Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Tracer, dakle to znači ovo:

p[10] = neki int

 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Tako je. I dalje "p" koristiš u notaciji za polja tj. pokazivače. Nikakve razlike tu nema.

Kada lajavci laju onda završe ovako: http://i471.photobucket.com/albums/rr77/toropreto/2012-07-0813_30_07.gif
12 godina
offline
Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Pozdrav,

zapeo sam na ovom zadatku pa ako može pomoć. Zadatak glasi: Definirati klasu Muha koja ima konstruktor i destruktor, te privatni cjelobrojni Brojac koji se čita pomoću statičkog člana. Prilikom stvaranja objekta brojac se povećava, a prilikom uništavanja smanjuje. Osim toga često je potrebno imati vezanu listu svih muha u programu (npr. za ubjanje svih muha jednim udarcem). Dodajte statički član Muha* zadnja koji će pamtiti adresu zadnje stvorene muhe. Također kako bi imali vezanu listu muha, dodajte nestatičke članove "prethodna" i "sljedeća" koji će se postavljati u konstruktoru i destruktoru te će pokazivati na prethodnu i sljedeću muhu u nizu. Dakle prilikom stvaranja objekta on će se automatski ubaciti u listu, a prilikom uništavanja on će se automatski izbrisati iz liste.

 

Baš i ne kužim ovo sa Muha* zadnja i nestatički članovi prethodna i sljedeća.

 

Za sad sam napisao ovo

#include <iostream>
using namespace std;
   
class Muha{
public:
    static int brojac;
public:
    Muha();
    ~Muha();
    static int Citaj();
    static Muha* zadnja;
   
};   
   
int Muha::brojac = 0;
   
Muha::Muha(){
    ++brojac;
}   
   
Muha::~Muha(){
    --brojac;
}   
   
int Muha::Citaj(){
    return brojac;
}   
         
int main(){
   
    Muha a;
    Muha* b = new Muha[7];
   
    cout << Muha::Citaj() << endl;
   
    delete [] b ;
   
    cout << Muha::Citaj() << endl;

}   

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Očito se traži implementacija dvostruko povezane liste. Za svaki element takve liste se zna koji je element prije njega (Muha *prethodna) i koji je poslije njega (Muha *sljedeca). Statički pokazivač 'zadnja' će ti zapravo reći koji element je zadnji u listi, pa kada ga bude trebalo brisati da bude jednostavnije (taj element se dealocira, a onaj element prije njega postaje zadnji tj. njegov pokazivač 'sljedeca' postaje NULL).

Kada lajavci laju onda završe ovako: http://i471.photobucket.com/albums/rr77/toropreto/2012-07-0813_30_07.gif
Poruka je uređivana zadnji put sub 20.7.2013 20:18 (TracerCPP).
16 godina
neaktivan
offline
Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Zanima me cisto u teoriji kolko je moguce dobiti stvarno "random" broj generiran ocitavanjem npr. podataka sa senzora mobitela? Ili kombinacijom tih podataka putem nekog napravljenog algoritma?

Recimo da se ti podaci koriste za generiranje kljuca za OTP kriptiranje poruka?

 

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori
TracerCPP kaže...

Očito se traži implementacija dvostruko povezane liste. Za svaki element takve liste se zna koji je element prije njega (Muha *prethodna) i koji je poslije njega (Muha *sljedeca). Statički pokazivač 'zadnja' će ti zapravo reći koji element je zadnji u listi, pa kada ga bude trebalo brisati da bude jednostavnije (taj element se dealocira, a onaj element prije njega postaje zadnji tj. njegov pokazivač 'sljedeca' postaje NULL).

 

Zar nisu Muha* sljedeća, Muha* prethodna i Muha* zadnja pokazivaci na objekte? Kako onda da njih deklariram da pokazuju na prethodnu i sljedeću muhu?

14 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

prethodna = trenutno_zadnja_muha;

sljedeca = NULL; // nema nikoga poslije zadnje unesene

zadnja = ova_koju_sad_ubacujes_u_listu

Kada lajavci laju onda završe ovako: http://i471.photobucket.com/albums/rr77/toropreto/2012-07-0813_30_07.gif
12 godina
offline
Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Znam da je glupo tražiti kod, ali dal mi možeš napisati barem za Muha* prethodna jer jednostavno neznam kako da napišem kod.

Jer kada napišem Muha* sljedeca = NULL, onda mi izbaci:  [Warning] non-static data member initializers only available with -std=c++11 or -std=gnu++11 [enabled by default]

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Probaj ovo:

 

Kada lajavci laju onda završe ovako: http://i471.photobucket.com/albums/rr77/toropreto/2012-07-0813_30_07.gif
16 godina
neaktivan
offline
Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Evo jedno mozda glupo i pocetnicko pitanje sto se tice klasa. Dakle zasto naprimjer konstruktor klase ili neku funkcijsku clanicu deklerirati unutar klase a definirati ih dalje u codu? Mislim koja je svrha toga? Zar nije jednostavnije sve napraviti odmah unutar klase i gotovo? Ovako dekleracija ovdje, definicija tamo mi se cini kao nepotrebno kompliciranje. Evo primjer na sto mislim:

 

Primjer 1)

 

#include <iostream>
using namespace std;

class primjer {
     private:
        int r;
        int R;

     public:
        primjer(int a, int b) {
               
               r = a;
               R = b;
        }

       void ispis() {
            cout << r << " " << R << endl;

        }
};

int main() {

   primjer objekt(2, 4);
   objekt.ispis();

  return 0;

}

 

Primjer 2)

#include <iostream>
using namespace std;

class primjer {
      private:
         int r;
         int R;

      public:
         primjer(int a, int b);
         void ispis();

      };

primjer::primjer(int a, int b) {

       r = a;
       R = b;

      }

   void primjer::ispis() {
 
        cout << r << " " << R << endl;

       }

int main() {

     primjer objekt(23, 5);
     objekt.ispis();
     
     return 0;

}

 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Zato sto se obicno deklaracija klase stavlja u zasebnu header datoteku, npr. mojaklasa.h, a definicija klase se napise u mojaklasa.cpp.

Nekome tko cita kod lakse je shvatiti koji su podatkovni i funkcijski (pogotovo funkcijski) clanovi u klasi ako cita samo njihove deklaracije u zasebnom headeru nego da se mora probijati kroz sumu implementacijskog koda, a onda ako ga pojedini clan zanima lako pogleda cpp.

 

EDIT: Ugrubo, ima tu i drugih razloga zasto se razdvaja, u konacnici jer se tako radilo u C-u, a C++ je "nasljednik" C-a.

EDIT2: Izmedu ostalog i inline funkcije, kao sto Tracer kaze.

Perhaps today IS a good day to die. PREPARE FOR RAMMING SPEED!
Poruka je uređivana zadnji put uto 23.7.2013 18:16 (1domagoj1).
14 godina
neaktivan
offline
Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Već se o tome pisalo na forumu, pa da ponovim: Ako je tijelo metode napisano unutar definicije klase tada je ona automatski inline tipa tj. kopira se na mjesto poziva (što nikako nije poželjno kod većih funkcija) umjesto da program ide na mjesto gdje se ona nalazi. To se radi tek kod malih funkcija gdje je potrebno poboljšati performanse pri izvođenju.

 

Više o inline funkcijama ovdje:

http://www.parashift.com/c++-faq/inline-functions.html

 

Kada lajavci laju onda završe ovako: http://i471.photobucket.com/albums/rr77/toropreto/2012-07-0813_30_07.gif
Moj PC  
3 0 hvala 1
15 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Makaveli to ti izgleda tako jednostavno kada imaš funkcijice od par linija koda. Ali kada budeš radio sa monstrumima od 50+ linija koda sa višestrukim razinama indentacije, odmah će ti biti jasno zašto je loša ideja sve to strpati u deklaraciju klase...

 

Recimo u situaciji kada imaš nekoliko malenih funkcija (odnosno metoda, kako se nazivaju funkcijski članovi klasa), onda možda i jest praktičnije sve strpati u deklaraciju klase. Ali što misliš kada imaš posla sa funkcijama ovakve veličine:

 

void wxAuiDefaultToolBarArt::DrawDropDownButton(
                                    wxDC& dc,
                                    wxWindow* WXUNUSED(wnd),
                                    const wxAuiToolBarItem& item,
                                    const wxRect& rect)
{
    int text_width = 0, text_height = 0, text_x = 0, text_y = 0;
    int bmp_x = 0, bmp_y = 0, dropbmp_x = 0, dropbmp_y = 0;

    wxRect button_rect = wxRect(rect.x,
                                rect.y,
                                rect.width-BUTTON_DROPDOWN_WIDTH,
                                rect.height);
    wxRect dropdown_rect = wxRect(rect.x+rect.width-BUTTON_DROPDOWN_WIDTH-1,
                                  rect.y,
                                  BUTTON_DROPDOWN_WIDTH+1,
                                  rect.height);

    if (m_flags & wxAUI_TB_TEXT)
    {
        dc.SetFont(m_font);

        int tx, ty;
        if (m_flags & wxAUI_TB_TEXT)
        {
            dc.GetTextExtent(wxT("ABCDHgj"), &tx, &text_height);
            text_width = 0;
        }

        dc.GetTextExtent(item.GetLabel(), &text_width, &ty);
    }



    dropbmp_x = dropdown_rect.x +
                (dropdown_rect.width/2) -
                (m_button_dropdown_bmp.GetWidth()/2);
    dropbmp_y = dropdown_rect.y +
                (dropdown_rect.height/2) -
                (m_button_dropdown_bmp.GetHeight()/2);


    if (m_text_orientation == wxAUI_TBTOOL_TEXT_BOTTOM)
    {
        bmp_x = button_rect.x +
                (button_rect.width/2) -
                (item.GetBitmap().GetWidth()/2);
        bmp_y = button_rect.y +
                ((button_rect.height-text_height)/2) -
                (item.GetBitmap().GetHeight()/2);

        text_x = rect.x + (rect.width/2) - (text_width/2) + 1;
        text_y = rect.y + rect.height - text_height - 1;
    }
    else if (m_text_orientation == wxAUI_TBTOOL_TEXT_RIGHT)
    {
        bmp_x = rect.x + 3;

        bmp_y = rect.y +
                (rect.height/2) -
                (item.GetBitmap().GetHeight()/2);

        text_x = bmp_x + 3 + item.GetBitmap().GetWidth();
        text_y = rect.y +
                 (rect.height/2) -
                 (text_height/2);
    }


    if (item.GetState() & wxAUI_BUTTON_STATE_PRESSED)
    {
        dc.SetPen(wxPen(m_highlight_colour));
        dc.SetBrush(wxBrush(wxAuiStepColour(m_highlight_colour, 140)));
        dc.DrawRectangle(button_rect);
        dc.DrawRectangle(dropdown_rect);
    }
    else if (item.GetState() & wxAUI_BUTTON_STATE_HOVER ||
             item.IsSticky())
    {
        dc.SetPen(wxPen(m_highlight_colour));
        dc.SetBrush(wxBrush(wxAuiStepColour(m_highlight_colour, 170)));
        dc.DrawRectangle(button_rect);
        dc.DrawRectangle(dropdown_rect);
    }

    wxBitmap bmp;
    wxBitmap dropbmp;
    if (item.GetState() & wxAUI_BUTTON_STATE_DISABLED)
    {
        bmp = item.GetDisabledBitmap();
        dropbmp = m_disabled_button_dropdown_bmp;
    }
    else
    {
        bmp = item.GetBitmap();
        dropbmp = m_button_dropdown_bmp;
    }

    if (!bmp.IsOk())
        return;

    dc.DrawBitmap(bmp, bmp_x, bmp_y, true);
    dc.DrawBitmap(dropbmp, dropbmp_x, dropbmp_y, true);

    // set the item's text color based on if it is disabled
    dc.SetTextForeground(*wxBLACK);
    if (item.GetState() & wxAUI_BUTTON_STATE_DISABLED)
        dc.SetTextForeground(DISABLED_TEXT_COLOR);

    if ( (m_flags & wxAUI_TB_TEXT) && !item.GetLabel().empty() )
    {
        dc.DrawText(item.GetLabel(), text_x, text_y);
    }
}

(Da, to je sve jedna funkcija, i nije ni približno među najvećima koje sam susretao)

 

Natrpaš nekoliko takvih u deklaraciju klase i nakon nekog vremena ne znaš gdje deklaracija klase počinje, gdje završava, i čitaš li uopće još uvijek deklaraciju iste klase ili ti je u scrolanju te šume koda promakao početak deklaracije neke druge klase...

 

A i ovo što je tracer napisao. Inline velikih funkcija će ti dodatno uvećati generirani kod i imati loš utjecaj na procesorov cache i u najboljem slučaju potpuno poništiti sve koristi koje inline inače donosi, a u najgorem usporiti izvršavanje još i više...

What Andy giveth, Bill taketh away.
Poruka je uređivana zadnji put uto 23.7.2013 18:29 (rustweaver).
16 godina
neaktivan
offline
Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Hvala svima na odgovorima. Evo pokusao sam podjeliti ovaj code gore u vise datoteka no nesto radim krivo ne znam sto? Gledao sam na internetu vise tutoriala, tj. odgovore na pitanja slicna mojem npr:
http://stackoverflow.com/questions/9579930/separating-class-code-into-a-header-and-cpp-file
I kolko sam uspio skuziti ovaj bi moj code trebao raditi dobro?

 

### main.cpp ###

#include <iostream>
#include "primjer.h"
using namespace std;

int main() {

    primjer objekt(23, 21);
    objekt.ispis();

    return 0;

}

 

#######################################

 

### primjer.h ###

#include "primjer.cpp"
#ifndef PRIMJER_H
#define PRIMJER_H


class primjer {

    private:
        int r;
        int R;

    public:
        primjer(int a, int b);
        void ispis();

};

#endif

 

###############################################

 

### primjer.cpp ####

primjer::primjer(int a, int b) {

    r = a;
    R = b;

}

void primjer::ispis() {

    cout << r << " " << R << endl;

}

 

#######################################################

 

Kada radim podjelu code-a na isti nacin ali ne za klase nego za normalne funkcije onda mi radi bez problema npr:

 

### main.cpp ###


#include <iostream>
#include "kvadrat.h"
using namespace std;

int main() {

    cout << kvadrat(22) << endl;

    return 0;

}

 

##################################################

 

### kvadrat.h ###

#include "kvadrat.cpp"

int kvadrat(int x);

 

#################################################

 

 

### kvadrat.cpp ###


int kvadrat(int x) {

    return x * x;

}

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Dvije stvari:

  1. iostream header moraš dodati u 'primjer.cpp' jer tamo koristiš cout (dok ti recimo iostream i standardni namespace nisu potrebni u 'main.cpp' datoteci jer tamo ne koristiš ništa iz iostreama)
  2. ne dodavati 'primjer.cpp' u 'primjer.h' header, nego obratno:

 

main.cpp:

#include <iostream>
#include "primjer.h"

using namespace std;

int main()
{
    primjer objekt(23, 21);
    objekt.ispis();

    return 0;
}

 

primjer.cpp:

#include <iostream>
#include "primjer.h"

using namespace std;

primjer::primjer(int a, int b)
{
    r = a;
    R = b;
}

void primjer::ispis()
{
    cout << r << " " << R << endl;
}

 

primjer.h:

#ifndef PRIMJER_H
#define PRIMJER_H

class primjer
{
    private:
        int r;
        int R;

    public:
        primjer(int a, int b);
        void ispis();
};

#endif

 

What Andy giveth, Bill taketh away.
Poruka je uređivana zadnji put sri 24.7.2013 4:01 (rustweaver).
16 godina
neaktivan
offline
Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

da, pokusao sam ovako kako je @rustweaver napisao no svejedno ne radi mi dobro.. dakle na isti taj nacin sam slozio datoteke zaglavlja (stovise kopirao sam ovaj code gore od @rustweaver da budem siguran da ne pogijesim negdje u codu) no i dalje mi ne radi pa sam pokusao na sljedeca dva nacina preko projekta gdje sam onda klasu dodao tom projektu i izbaci mi error na kojem pise: "

 

||=== projekt, Debug ===|
C++-vjezbe/projekt/main.cpp|2|fatal error: primjer.h: No such file or directory|
||=== Build finished: 1 errors, 0 warnings ===|

 

Onda sam tu pokusao dodati putanju do "primjer.h" datoteke no izbacuje istu gresku i dalje.

 

I pokusao sam na drugi nacin tj. bez projekta sa samostalnim stvaranjem svakog file-a koje sam smjestio u isti direktorij i takoder mi izbaci ovaj put drugacije errore:

 

 

 

C++-vjezbe/primjer.cpp|3|error: ‘primjer’ does not name a type|
C++-vjezbe/primjer.cpp|10|error: ‘primjer’ has not been declared|
C++-vjezbe/primjer.cpp||In function ‘void ispis()’:|
C++-vjezbe/primjer.cpp|12|error: ‘cout’ was not declared in this scope|
C++-vjezbe/primjer.cpp|12|note: suggested alternative:|
/usr/include/c++/4.7/iostream|62|note:  ‘std::cout’|
C++-vjezbe/primjer.cpp|12|error: ‘r’ was not declared in this scope|
C++-vjezbe/primjer.cpp|12|error: ‘R’ was not declared in this scope|
C++-vjezbe/primjer.cpp|12|error: ‘endl’ was not declared in this scope|
C++-vjezbe/primjer.cpp|12|note: suggested alternative:|
/usr/include/c++/4.7/ostream|562|note:  ‘std::endl’|
||=== Build finished: 10 errors, 0 warnings ===|

 

btw, sorry sto vas gnjavim sa ovakvim osnovama {#}

Poruka je uređivana zadnji put sri 24.7.2013 14:16 (Makavelii).
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori
Makavelii kaže...

||=== projekt, Debug ===|
C++-vjezbe/projekt/main.cpp|2|fatal error: primjer.h: No such file or directory|
||=== Build finished: 1 errors, 0 warnings ===|

Očito imaš problem sa putanjama (i možda nazivima datoteka) daj prekontroliraj sve to još jednom.

 

Makavelii kaže...
I pokusao sam na drugi nacin tj. bez projekta sa samostalnim stvaranjem svakog file-a koje sam smjestio u isti direktorij i takoder mi izbaci ovaj put drugacije errore:

Ne, ne. Moraju biti sve datoteke u projektu jer će se linker žaliti.

 

Ajde probaj ovo (code blocks projekt) i vidi gdje si pogriješio.

http://www.mediafire.com/download/cb4j12w5v41rbcb/testni_projekt.zip

 

P.S.

[rant]

Nemoj mi stavljati ovaj @ kada o meni pričaš u trećem licu. Ja sam stara škola i navikao sam da @ znači 'at', odnosno koristiš ga kada se direktno nekome obraćaš. ^^

[/rant]

 

P.P.S.

I nemaš se što ispričavati. Za to ovaj podforum i služi, a ne gotovanima za rješavanje zadaća.

What Andy giveth, Bill taketh away.
Poruka je uređivana zadnji put sri 24.7.2013 15:09 (rustweaver).
16 godina
neaktivan
offline
Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

evo radi mi sada sve ok, problem je bio u tome sto pri kreiranju klase nije bilo kvacice na "Header and implementation file shall be in same folder".

tnx.

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori
Makavelii kaže...

evo radi mi sada sve ok, problem je bio u tome sto pri kreiranju klase nije bilo kvacice na "Header and implementation file shall be in same folder".

Jel to Visual studio?

 

Ups, Class wizard iz code blocksa...

Ne volim te automatske generatore koda (koji uvijek nešto bitno sakriju od korisnika), a VS ih je prepun pa sam pomislio da se o njemu radi. Ja sebi class wizard uvijek onemogućim...

What Andy giveth, Bill taketh away.
Poruka je uređivana zadnji put sri 24.7.2013 16:59 (rustweaver).
12 godina
neaktivan
offline
Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Mogu li od source file napraviti exe datoteku, trazio sam po google-u ali ono samo kaze da odem gdje mi je direktorij projekta i pokrenem ali kad pokrenem porgram mi se odmah zatvori?

 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori
Xyloto kaže...

Mogu li od source file napraviti exe datoteku, trazio sam po google-u ali ono samo kaze da odem gdje mi je direktorij projekta i pokrenem ali kad pokrenem porgram mi se odmah zatvori?

Pa to i jest exe datoteka. Ako je u pitanju konzolna aplikacija, a pretpostavljam da je, otvori cmd, pozicioniraj se u direktorij projekta (naredbom cd koja znaci change directory) i pokreni program.

Perhaps today IS a good day to die. PREPARE FOR RAMMING SPEED!
13 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori
Xyloto kaže...

Mogu li od source file napraviti exe datoteku, trazio sam po google-u ali ono samo kaze da odem gdje mi je direktorij projekta i pokrenem ali kad pokrenem porgram mi se odmah zatvori?

Obična konzolna aplikacija koja samo vrši ispis i ne očekuje input korisnika? Ako je tako, naravno da će se odmah ugasiti, jer obavi sve što joj je zadano i kad dođe do return 0, sistemu signalizira 0, a aplikacija se ugasi.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

radi mi kad dodam system("Pause") u sorce code

13 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori
Xyloto kaže...

radi mi kad dodam system("Pause") u sorce code

Naravno, zašto si tada cmd-u rekao pause, probaj ukucati pause kad otvoriš cmd, dobit ćeš isto to što i sa svojim programom - "press any key to continue...".

13 godina
neaktivan
offline
Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Evo mene zanima samo da li je ovo pravilno napisano?

std::cout

 << "The sum of " << v1; << " and " << v2; << " is " << v1 + v2 << std::endl;

 
0 0 hvala 0
15 godina
online
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori
nekifrik1 kaže...

Evo mene zanima samo da li je ovo pravilno napisano?

std::cout

 << "The sum of " << v1; << " and " << v2; << " is " << v1 + v2 << std::endl;

Ne. Problem su ovi znakovi tocka-zarez koji se nalaze iza naziva varijabli v1 i v2. Oni se tu ne smiju nalaziti vec samo na kraju reda:

std::cout

 << "The sum of " << v1 << " and " << v2 << " is " << v1 + v2 << std::endl;

13 godina
neaktivan
offline
Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Zahvaljujem, jos jedno pitanje: 

#include <iostream>

#include "Sales_item.h"

int main()



u cemu je problem u drugom redu, daje mi error, primjer je iz knjige i trebao bi raditi? Radi se o uvodu u 'classes' 

 
0 0 hvala 0
15 godina
online
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori
nekifrik1 kaže...

Zahvaljujem, jos jedno pitanje: 

#include <iostream>

#include "Sales_item.h"

int main()



u cemu je problem u drugom redu, daje mi error, primjer je iz knjige i trebao bi raditi? Radi se o uvodu u 'classes' 

Napiši kakav error ti daje!

13 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

To je header fajl, da li ga imaš u direktoriju gdje je i cpp fajl?

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice