Problem s preciznosti (float), c++, mfc, opengl

poruka: 7
|
čitano: 1.769
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Problem s preciznosti (float), c++, mfc, opengl

Bok,

problem je slijedeci..stvarno se mucim s ovim a posto sam nova u ovome ako mi ikako moze ko pomoci.editiram gotov kod i ne mogu skuziti neke stvari...

ovako: unutar opengl prozora ucitavam video:

sirinu tog videa dobivam ovako:

 

float width = (float)vt2->frame->width;

 i rezulat je 640.000000.

 

 

E sad u tom gotovom kodu ima jedno pridruzivanje koje izgleda ovako:

 vt2->fbft->projection->data.fl[2*2] = vt1->frame->width;

 

i kad si ispisem rezultat je: 639.013062

 

zasto? ne mogu skuziti bas...za data.fl[..] vrijedi da je polje floata, odnosno float *CvMat,

CvMat je neka matrica koja radi ko zna sto,nisam uspjela skuziti..

 

ima li ko kakvu ideju gdje bi mogao biti problem??

Hvala, stvarno se mucim s ovim a pretpostavljam da nije nest posebno komplicirano samo sta sam ja totalni pocetnik s ovim :/

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 28.7.2010 13:21 (danijela).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Problem s preciznosti (float), c++, mfc, openg

A šta je rezultat u drugom slučaju?

I u kakvoj su vezi vt1 i vt2?

 

p.s. ako si totalni početnik onda imaš puno povoljnijih stvari za proučavanje od opengl-a i videa...

15 godina
neaktivan
offline
RE: Problem s preciznosti (float), c++, mfc, openg

joj vt1 i vt2 ista stvar..zabunom napisala...

pa pise lijepo sto je rezultat u prvom a sto u drugom slucaju...

 

ima jos jedna stvar a to je da mi npr kad napisem da mi detektira klik misa point.x daje mi cjelobrojne vrijednosti..a ja bi htjela preciznije..iako je po defaultu to double

(ovaj point je od Cpoint &point)

15 godina
neaktivan
offline
RE: Problem s preciznosti (float), c++, mfc, openg
danijela kaže...

joj vt1 i vt2 ista stvar..zabunom napisala...

pa pise lijepo sto je rezultat u prvom a sto u drugom slucaju...

 

ima jos jedna stvar a to je da mi npr kad napisem da mi detektira klik misa point.x daje mi cjelobrojne vrijednosti..a ja bi htjela preciznije..iako je po defaultu to double

(ovaj point je od Cpoint &point)

Buduci da su to koordinate piksela, logicno je da se radi o cjelobrojnim vrijednostima, on ti javlja na koji piksel klikas.

 

Sto se tice ove greske gore to je nesto jako cudno, ne vidim kako je to moguce

17 godina
protjeran
offline
Problem s preciznosti (float), c++, mfc, opengl

Malo sam zakržljao s c++ al'  na pamet mi pada operator overloading void operator[](...) ili nešto slično, overloading indeksera, posebno ako je matrica u pitanju što je čest slušaj u takovim strukturama.

I kako provjeravaš vrijednosti, u debugeru ili ispišeš na konzolu ili log file, jer i one mogu biti overlodane.

Programko http://programko.bloger.hr
Poruka je uređivana zadnji put čet 29.7.2010 15:31 (Programko).
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Problem s preciznosti (float), c++, mfc, openg

ovako detaljnije sam opisala svoj problem pod temom "problem s koordinatama" pa ako je ko voljan pomoci jer sam stvarno zapelaMršti se

15 godina
neaktivan
offline
Problem s preciznosti (float), c++, mfc, opengl

Ne znam koju OpenGL biblioteku koristiš ali vidi jel imaš izveden tip GLfloat ? Ako ima onda koristi taj tip , ja koristim OpenGL ES u nekim stvarima i on ima izveden taj tip podatka.

http://www.woodgamesfx.com
 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice