War Thunder

poruka: 2.333
|
čitano: 436.479
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
Re: War Thunder
dupelizac kaže...

Pozz....nakon sto sam izludio zbog dote odlucio sam je neigrati vise pa sam malo po netu gledao sta bi mogao igrati pa mi se ovo ucinilo dosta zanimljivo,

dali mi netko moze dati kakav savjet kako da igram u pocetku jer sam teski pocetnik

btw nisam igro nista slicno ovom cak ni onaj wot

hvala unaprijed

Kao i kolega iznad, ja samo picim avione i to Njemacke.

Za pocetak odigraj koju single player misiju i nauci Boom'N'Zoom taktiku:

Kreni sa arcadom i otkljucavaj avione - najlaksi je za pocetnike Spitfire, cak i u realistic modu, ali nije dobar za BoomnZoom jer lako lomis krila u vadjenju iz vecih brzina. Kreni s njim ali samo da naucis igru.

Vjeruj, ali u ovoj igri najtezim putem dolazis do najboljih stvari - u realisticu predji na Njemce, koji po meni imaju najtezi put za otkljucavanje visih klasa jer su na prvom tieru uzasno losi (osim Bf-110 koji razvaljuje, a prvi Bf-109 je ajme meni) - Japance necu spominjat, najbolji avioni po svim performansama ali papirnati jedan slucajni pogodak i gotov si odmah, jako lose strojnice. Americki olovni avioni - Thunderbolt je cudo ako uspijes popesti na 6000 - 7000 m, sto traje pola runde protiv Njemaca si tu u velikim problemima. Rusi dobri do 2000 - 3000m, iznad toga Svabe ih razvaljuju ko kokice, da ne pricam o pregrijavanju motora. Kad otkljucas kod Njemaca Bf-109 F4 (opcija dvije dodatne strojnice od 15mm pod krilima je OBAVEZNA - kombinacija top 20mm air targets, 15mm armored targets = CUDO) i FW-190 A-4 ploca se okrece i na konju si. U ovoj igri je jako bitno za pojedinu strojnicu ili top odabir municije, bitno je dal su strojnice u nosu ili u krilima, ima puno detalja koje trebas pohvatat.

9 godina
neaktivan
War Thunder
hvala na odgovorima..