Star Citizen izdvojena tema

poruka: 4.785
|
čitano: 872.577
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
17 godina
offline
Star Citizen

Ne znam sto to tocno ova igra redefinira, ali ono kako ju ja vidim trenutno je nesto za sto ce mali postotak backera imat vremena u konacnici, da ne kazem novca.

Backali su igru, trosili gomilu novca na nju (neki), igra se redefinirala u potpunosti od originalnih nekih opisa, dodano je toliko stvari da, ako ikad dovrse ovo, mogli su komotno napravit 2-3 igre zasebne jedna od druge, a ne vidim kako unutar iste igre jedna drugu dopunjavaju ili cine boljom. Moje vidjene je dapace suprotno, tj. da ce jedna drugoj smetat, tj. bespotrebno odvlacit igrace u nesto sto nisu htjeli, a vjerojatno ce biti prisiljeni radit za neki bonus ili stogod.

Usprkos tome igra ce imat ingame shop jednom kad izadje, i iako se nece u njemu moc kupit nista sto se nece moc unutar igre zaradit, bit ce naprosto puno brze ucinit to kroz shop. Drugim rijecima placas razvoj igre da bi kasnije placao da igras tu istu igru (sumnjam da ce ovu igru igrat toliko ucenici i studenti - sami ste rekli vecina ljudi koja ovo financira je slicnu igru cekalo 15ak godina).

Mni se sve manje svidja sto vise citam o tome sto ubacuju i sto vise gledam nacin na koji to rade. Koliko si ti Dado odusevljen toliko meni pada mrak na oci sa svakom novom objavom. Mislio sam cak da ce kulminacija biti na izjavi da unajmljuju lingviste da naprave 2 "prava" alienska jezika, ali na zalost nisu se ni tamo zaustavili.

 

Ovaj projekt je takva megalomanija postao da mi je trenutno uopce tesko zamisliti na sto ce to licit u konancnici. Doslovce ko da njih 5 sjedi u nekoj sobi, brainstormaju i sve sto nekom padne na pamet odluce uvrstit u igru: ajmo imat space sim, moze, ajmo ubacit setnju planetom umjesto trgovine kroz izbornike - moze, ajmo napravit onda i setnju brodom i doista interaktivne sustave unutar brodova - moze, ajmo kad vec sve to imamo ubacit i malo FPS-a -> misije na planetu, boardanje tudjih brodova... stogod -moze...

Ovo je trebala bit single player igra sa multiplayer komponentom... Novi freelancer, ne najveci bullsh*t koji je ... svemir... ikad vidio.

 

Cak i da sve savrseno naprave, sto mi je vec odavno nemoguce zamislit, toliko razlicitih mogula ima i p*zdarija koje ce se morat radit u samoj igri da gotovo vise ne vidim razloga gledat ovaj projek jer znam da necu imat vremena zagrebat pola od toga sto trenutno na papiru nude... sa druge strane ako pola toga nece biti dovrseno, sto je sve realnija opcija jer nebudu ova razvijali slijedecih 10 godina bez da ljudi pocnu podizat tuzbe... onda ce projekt propast i opet ce biti lose.

 

Ovo postaje lose - lose - lose - ... - lose projekt u kojem neki od vac i dalje vide epic win, samo mi i dalje nije jasno kako i zasto.

Moj PC  
12 2 hvala 1
17 godina
offline
Star Citizen

 

Potpis:
Poruka je uređivana zadnji put čet 6.11.2014 13:17 (Necto).
Moj PC  
5 0 hvala 0
17 godina
protjeran
offline
Re: Star Citizen
Ronky kaže...
Dado_ZG78 kaže...
SimeKZ kaže...

Ako bude 1% bolje od EvE Online uspio je... jer to je plafon sta se tice MMO space zanra... nije simulacija, ali je kompleksna da ti pamet stane.

Heh, kompleksna i lijepo izgleda, to da..   ali nije me predugo držala (igrao sam prije nekoliko godina možda 3 mjeseca sve skupa) jer se u konačnici svodi na grind i s vremenom postaje dosta repetitivna.

Upravo si opisao svaki MMO koji je ikad izašao.

ali SC nece biti MMO,to je samo SP igra sa MP u kojem  ce se sve svoditi na napucavanje space shipovima i trosenje novca u cash shopu

 

Is Star Citizen an MMO? No! Star Citizen will take the best of all possible worlds, ranging from a permanent, persistent world similar to those found in MMOs to an offline, single player campaign like those found in the Wing Commander series. The game will include the option for private servers, like Freelancer, and will offer plenty of opportunities for players who are interested in modding the content. Unlike many games, none of these aspects is an afterthought: they all combine to form the core of the Star Citizen experience.

16 godina
odjavljen
offline
Star Citizen

Kod Dade meni samo nije jasno kako on, kao programer, ne kuži gdje je problem. Dakle, svakome iz struke je jasno gdje je problem. I dok je tehnologija zaista napredovala, sve ovo što su oni najavili imat će takve serverske zahtjeve da će im malo biti klaster od OVER 9000 64-core Intelovih x86.

 

  1. žele velike mape, veliku preciznost i velike detalje u svemiru. Najprije, nije mi jasno - ako idu na 64-bitni FPU, tko će im igrati to? Koliko GPU-ova i koje klase danas uopće ima 64-bit FPU i to na zadovoljavajućoj razini performansi? I ovako im je igra lag/stutter/lowfps -fest na 5960X i GTX780Ti
  2. za ovako nešto u velikom rasponu, ma kako kompresirali, trebat će im terabajti materijala. Iznimno jednostavne igre danas dolaze na 50GB.
  3. ako i nađu način da prazan prostor u svemiru u kojem nema ničega, procesno sažimlju, treba im opako brz streaming da održe privid velike mape
  4. FPS dio igre je nešto što današnja tehnologija teško može progutati. Planetside 2 je maksimum, a razina preciznosti i kompleksnosti je daleko od onoga što SC želi imati
  5. privatni serveri? Za koga i na kakvom hardveru? Da, mogu to ponuditi, ali nitko neće imati resurse za ovako nešto. Ovo se radi sa shardovima kao MMO.

 

To su samo neke od tehničkih stvari koje bi trebale brinuti svakoga tko imalo kuži struku.

 

Poslovno:

 

  1. projekt kao "običan" MMO poput Star Warsa pocuclao je preko 200 milijuna dolara. Star Citizen je po kompleksnosti i obećanim mogućnostima nekih 500% onoga što nudi SW. Da se svi Dade na svijetu isprse, neće skupiti milijardu dolara za ovo.
  2. čak je i uz sav novac, prisutan problem veličine projekta: razvoj se ne ubrzava i ne olakšava dodavanjem programera, dakle tu imaju plafon. Mogu dodati umjetnike, ali overhead koordinacije je ogroman. Tko će sve ovo završiti?!
  3. velike firme s iskustvom, lovom i vrhunskom tehnologijom koju već imaju, nisu uspjele ugurati FPS i sandbox svemir u jednu igru niti to mogu izvesti bez niza problema (EVE), kako Roberts misli da to može?
  4. održavanje i podrška svega ovoga bit će posao kakav ni Blizzard nije vidio sa svojih 12 milijuna aktivnih korisnika i deset godina iskustva te najboljim dev i art timovima na svijetu... kako će...

 

Dakle, imamo tehnička i financijska ograničenja koja nitko još nije riješio. Imamo Robertsa poznatog kao sanjara koji ne završava projekt, imamo mladi razvojni tim, a ideje koje graniče s gradnjom Zvijezde smrti.

Moj PC  
17 0 hvala 9
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

1)  Kod Dade meni samo nije jasno kako on, kao programer, ne kuži gdje je problem. Dakle, svakome iz struke je jasno gdje je problem. I dok je tehnologija zaista napredovala, sve ovo što su oni najavili imat će takve serverske zahtjeve da će im malo biti klaster od OVER 9000 64-core Intelovih x86.

 

2)  Dakle, imamo tehnička i financijska ograničenja koja nitko još nije riješio. Imamo Robertsa poznatog kao sanjara koji ne završava projekt, imamo mladi razvojni tim, a ideje koje graniče s gradnjom Zvijezde smrti.

1) Grade modularno serversko rješenje sa Google-ovom tehnologijom:  https://cloud.google.com/compute/

 

2) Današnja ograničenja se lako probijaju sa inovativnim rješenjima i sutrašnjim tehnologijama ;)

Lijep pozdrav ;)
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...
Tonči kaže...

1)  Kod Dade meni samo nije jasno kako on, kao programer, ne kuži gdje je problem. Dakle, svakome iz struke je jasno gdje je problem. I dok je tehnologija zaista napredovala, sve ovo što su oni najavili imat će takve serverske zahtjeve da će im malo biti klaster od OVER 9000 64-core Intelovih x86.

 

2)  Dakle, imamo tehnička i financijska ograničenja koja nitko još nije riješio. Imamo Robertsa poznatog kao sanjara koji ne završava projekt, imamo mladi razvojni tim, a ideje koje graniče s gradnjom Zvijezde smrti.

1) Grade modularno serversko rješenje sa Google-ovom tehnologijom:  https://cloud.google.com/compute/

 

2) Današnja ograničenja se lako probijaju sa inovativnim rješenjima i sutrašnjim tehnologijama ;)

1. To tek treba vidjeti, ali sumnjam...

2. Baš i ne. :)

12 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Meni je najzanimljivije sto nikad nismo vidjeli bilo kakvo financijsko izvjesce osim koliko je para skupljeno...ali na sto se i koliko para potrosilo.Naravno svaki pokusaj dobivanja informacija o tome na sluzbenim stranicama je usutkan.

 
8 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

Ono što mnogi od vas ne žele vidjeti je kako je Star Citizen više od igre.

To je projekt koji PC gaming vraća na velika vrata, redefinira čitav MMO žanr i daje hordama SF fanova nešto što su čekali preko desetljeća (sjetimo se samo kakvi failovi su nam dolazili kao ST online ili novi X..).

SC je oličenje onoga što je masa igara trebala biti proteklih godina. 

Napokon igra koja iskorištava sve jezgre naših gaming procesora i naše GPU-ove kako spada.

Napokon će biti obuhvaćena sva periferija (od miša i tipkovnice preko web kamere, joysticka, HOTAS-a, pa sve do tableta na kojima će biti dodatni paneli ili senzori pri igranju).

Napokon igra za koju se otvoreno kaže kako neće izači na konzolama jer su preslabe (premalo memorije, preslaba grafika, nedovoljna konfigurabilnost, nemogućnost update-ova.. itd.).

 

Guess what?

Gameri širom svijeta su to prepoznali!

 

Nikakve konzole, nikakvi tableti, nema supstitucije za sirovu snagu..  Back to the (PC) roots bitches! ;)

LOL na sve, ali Star Trek Online je zapravo iznimno dobra igra i vjerujem da će, nažalost, biti više nego što će biti SC. Ne zato što je najbolja igra ikad, nego zato što nudi realne feature koji postoje, zato što se od originalnog Roberts-like koncepta spustila u svijet stvarnosti i mogućeg. SC je trenutno nešto što mislim da ni Blizzard ne može izvući kako je zamišljeno. O tome da je X sandbox kakav je moguć, ni ne treba.

17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
protjeran
offline
Re: Star Citizen
brane82 kaže...

Meni je najzanimljivije sto nikad nismo vidjeli bilo kakvo financijsko izvjesce osim koliko je para skupljeno...ali na sto se i koliko para potrosilo.Naravno svaki pokusaj dobivanja informacija o tome na sluzbenim stranicama je usutkan.

kad je ekipa fenomenalnog space sima Elite ;D  skupljala novac na KS-u  za publishing,Chris je dao nekoliko tisuca poklonjenog novca SC donatora i dobio NPC-ija sa svojim imenom.

17 godina
offline
Re: Star Citizen

Da, jer je Roberts prije ovog crowdfundinga bia socijalni slucaj i dekintiran pa zato znas da je to financirao iz SC budzeta, a vjerovatno imas uvid u njegove i financije od CIG-a. {#}

I opcenito koliko god dado zvucao kao fanaticni fanboy i s postovima koji izgledaju ko napisi marketinskog tima, toliko vi ostali valjate totalne neistine i gluposti bez pokrica. (osim par iznimaka; Tonci, p0rn, Berko ..)

A sve mi se cini da je ovo postala glavna tema di se malo navrati trolati dadu, sta je ocito i iz tog avtara koji je ocita provokacija.

 

Kojim se to fenomenalnostima Elite moze pohvaliti ?

Cak su i flight model uspili zasrati s 2.0 patchom kad su nerfali nacin na koji funkcionira heat sistem i flight assist off, tako da je sada potpuni stealth nemoguc a voznja na inerciju sa FAOff neupotrebljiva. =X

Potpis:
12 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Necto kaže...

Kojim se to fenomenalnostima Elite moze pohvaliti ?

Cak su i flight model uspili zasrati s 2.0 patchom kad su nerfali nacin na koji funkcionira heat sistem i flight assist off, tako da je sada potpuni stealth nemoguc a voznja na inerciju sa FAOff neupotrebljiva. =X

Meni se isto to bas ne svida, pogotovo kaj je heat sistem jako bugovit....evo danas je bilo....interdirection, silent running i kad sam izbjegao lika frameshift drajv i vidim teperatura mi skoci na 650%, brod mi se raspao u roku 5sekundi:)

11 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

Ono što mnogi od vas ne žele vidjeti je kako je Star Citizen više od igre.

To je projekt koji PC gaming vraća na velika vrata, redefinira čitav MMO žanr i daje hordama SF fanova nešto što su čekali preko desetljeća (sjetimo se samo kakvi failovi su nam dolazili kao ST online ili novi X..).

SC je oličenje onoga što je masa igara trebala biti proteklih godina. 

Napokon igra koja iskorištava sve jezgre naših gaming procesora i naše GPU-ove kako spada.

Napokon će biti obuhvaćena sva periferija (od miša i tipkovnice preko web kamere, joysticka, HOTAS-a, pa sve do tableta na kojima će biti dodatni paneli ili senzori pri igranju).

Napokon igra za koju se otvoreno kaže kako neće izači na konzolama jer su preslabe (premalo memorije, preslaba grafika, nedovoljna konfigurabilnost, nemogućnost update-ova.. itd.).

 

Guess what?

Gameri širom svijeta su to prepoznali!

 

Nikakve konzole, nikakvi tableti, nema supstitucije za sirovu snagu..  Back to the (PC) roots bitches! ;)

 

Rođo moj, ali STO je još uvijek tu, nakon skoro pet godina, i spasio ga je free to play. Koliko sam ja desetaka tisuća kuna zaradio na toj igri pa to nije normalno....i još uvijek zarađujem.

16 godina
odjavljen
offline
Star Citizen

Kako rekoše jedan moj frend: Roberts će vjerojatno ići na iscrpljivanje; dok kapa lova, ići će obećanja, razvoj će se rastezati, a onda više nikoga neće biti briga i sve će se zaboraviti.

 

Kamo sreće da Star Citizen uspije sa svim ovim i izađe do 2018. godine. No, znamo li da se običan MMO razvija 5-6 godina... a u trećoj godini su već debelo u beti - bojim se da će prije engine biti prestar, nego oni izdaju betu.

Moj PC  
6 1 hvala 0
17 godina
offline
Star Citizen

Ma Tonči, oni razvijaju ODVOJENE MODULE - REVOLUCIONARNO rješenje koje će im omogučit darelesaju dio po dio kako bude gotov u betu i onda, kuiš, će to sve biti supač i onda je svizac zamotao čokoladu, a vi svi ste zločesti što pljujete po Mona Lisi gaming svijeta i Velikom Meštru koji nam ju donosi.

Moj PC  
4 3 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Kamo sreće da Star Citizen uspije sa svim ovim i izađe do 2018. godine. No, znamo li da se običan MMO razvija 5-6 godina... a u trećoj godini su već debelo u beti - bojim se da će prije engine biti prestar, nego oni izdaju betu.

OK a pošto se SC razvija već 2 godine kroz iduće 2 do maksimum 3 će biti gotov - po toj logici stvar je itekako u normalnim rokovima :)

Treća godina ide na godinu tako da će tada već biti dosta igrivog sadržaja (Alpha prelazi u Betu kad dođe AC 2.0 čini mi se..), pa je i to unutar normale.

 

Ljudi bi htjeli samo zato što projekt dobiva hrpu love da se rokovi skrate, e pa baš zato nisu htjeli izdavača niti investitora da ih ne požuruju.

Kvaliteta uvijek pati zbog požurivanja i forsiranja rokova.

 

Ja bi puno radije da igra bude godinu dana duže u razvoju (Alfi,Beti) nego da izbace novi 'X' :P 

 

Lijep pozdrav ;)
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

Stalno napadaš X, a za razliku od Star Citizena koji još uvijek nema ništa više od model viewera, X je vrlo kompleksna igra koja je izašla na tržište. :P

17 godina
protjeran
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

 

Ljudi bi htjeli samo zato što projekt dobiva hrpu love da se rokovi skrate, e pa baš zato nisu htjeli izdavača niti investitora da ih ne požuruju.

Kvaliteta uvijek pati zbog požurivanja i forsiranja rokova.

 

 

 

ili mozda nitko od ozbiljnih ulagaca ne zeli raditi sa nerealnim sanjarom Chrisom , zar nije otjeran sa produciranja Freelancera ? da su ga zadrzali  jos uvijek bi cekali na Freelancer i sada bi bio u fazi mjenjanja enginea jer bila bi steta ne iskoristiti snagu danasnjeg/tehnoloski novog hardware-a

 

14 godina
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

OK a pošto se SC razvija već 2 godine kroz iduće 2 do maksimum 3 će biti gotov - po toj logici stvar je itekako u normalnim rokovima :)

Treća godina ide na godinu tako da će tada već biti dosta igrivog sadržaja (Alpha prelazi u Betu kad dođe AC 2.0 čini mi se..), pa je i to unutar normale.

 

Ljudi bi htjeli samo zato što projekt dobiva hrpu love da se rokovi skrate, e pa baš zato nisu htjeli izdavača niti investitora da ih ne požuruju.

Kvaliteta uvijek pati zbog požurivanja i forsiranja rokova.

 

Ja bi puno radije da igra bude godinu dana duže u razvoju (Alfi,Beti) nego da izbace novi 'X' :P 

 

A opet ako nema rokova, nema kontrole, nema fiksnog datuma izlaska, nema nikog tko će reći STOP to ovom projektu ne treba, kako će ova igra ikada izaći? Kad će prestati ovaj silni brainstorm a kad početi ozbiljno izrađivanje? Nakon 3,4,5,6 godina? Samo je jedna istina...NE ZNAMO, jer ako Crhris i ekipa odluče sutra otići na Havaje i pokupiti svu lovu ne postoji način da to itko spriječi.. kao i to da mogu razvijati igru dokle god imaju za to sredstava pa potrajalo to i 10-ak godina....

 

Zapravo, ako bilo šta, ovo me podsjeća na situaciju kad su "banke" 90-ih nudile enormne kamate na štednju i kad je raja pohrlila i ostavila većinu ušteđevine u njima......pretpostavljam da znate kako se to završilo {#}

 

I btw. šta je zaista jednom space simu potreban fps modul? Čemu to?  Ekipa pljuje po Cod-u podsmijehujući se kako su to bačene pare a s druge strane frantično masturbira kad Chris izbaci fps modul koji je pak čista kopija bilo kojeg fps naslova izdanog u valjda zadnjih 20 godina. Ja to zovem ironijom....a vi?

Battlelog: [G] pijana_carapa
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Stalno napadaš X, a za razliku od Star Citizena koji još uvijek nema ništa više od model viewera, X je vrlo kompleksna igra koja je izašla na tržište. :P

Ma ne napadam X ali sam čitao shitstorm po svim živim forumima kad je igra izašla.. ne bi htio da se to dogodi sa SC-om.

 

Tonči znam da voliš pretjerivati, ali da SC za sada nije ništa više od model viewera - c'mon..  3d model viewer imaju na web stranici od igre za svaki brod i radi unutar browsera ;)

 

 

Lijep pozdrav ;)
14 godina
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

Ma ne napadam X ali sam čitao shitstorm po svim živim forumima kad je igra izašla.. ne bi htio da se to dogodi sa SC-om.

 

Tonči znam da voliš pretjerivati, ali da SC za sada nije ništa više od model viewera - c'mon..  3d model viewer imaju na web stranici od igre za svaki brod i radi unutar browsera ;)

 

 

Pa i nije ništa više od model viewera? Što točno možeš u igri? Postoji Arena commander gdje se ajde možeš napucavati ali ništa drugo ne možeš a sam veliš da AC nije SC nego neki mini simulator unutar igre...koju ne možeš igrati jer ne postoji...i možemo se mi ovako raspravljati do sudnjeg dana ili dok igra ne izađe, kad god to bilo {#}

 

I ne, neću ni komentirati 3d model viewer koji radi i za brodove koji još nisu ni modulirani čak ni u AC-u {#}

Battlelog: [G] pijana_carapa
12 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Ma nemojte biti tako negativni, igra ce izac jel bi u protivnom morali pokazat na kaj je lova otisla a to nikako ne zele.

Jel netko citao terms of service,ima zanimljivih stvari unutra.

 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Star Citizen
brane82 kaže...

Ma nemojte biti tako negativni, igra ce izac jel bi u protivnom morali pokazat na kaj je lova otisla a to nikako ne zele.

Jel netko citao terms of service,ima zanimljivih stvari unutra.

Ma moramo se i mi skeptičari nekako zabavljati, premalo je vijesti što se tiče SC-a pa nam lagano pms udara u glavu {#}{#}

 

Vidiš, nisam nigdje ništa ni načuo o terms of service iako moram priznati da mi nije ni prošlo kroz glavu da provjeravam :/

 

Ima kaj zanimljivog za podijeliti sa nama ostalima? :D

Battlelog: [G] pijana_carapa
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
brane82 kaže...

Jel netko citao terms of service,ima zanimljivih stvari unutra.

Kao npr?

 

Jesi li ti pročitao terms of service za WoW?  ;)

Lijep pozdrav ;)
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
brane82 kaže...

Ma nemojte biti tako negativni, igra ce izac jel bi u protivnom morali pokazat na kaj je lova otisla a to nikako ne zele.

Jel netko citao terms of service,ima zanimljivih stvari unutra.

Daj nešto sočno? Recimo: "We've spent your cash on cocaine and LSD with hookers in LV, Nevada!"

 

Dado, ne pretjerujem. Gdje je ta masivnost u SC? Gdje su ti dogfighteovi?

14 godina
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Daj nešto sočno? Recimo: "We've spent your cash on cocaine and LSD with hookers in LV, Nevada!"

 

Dado, ne pretjerujem. Gdje je ta masivnost u SC? Gdje su ti dogfighteovi?

Ok, na ovo prvo {#}{#}

 

A kako će oni imati te masivne dogfightove kad evo jedan BF umire sa 64 igrača na serveru a oni tu spominju mmo borbe od stotine igrača istodobno...na kojim to serverima može uopće raditi i ko će plaćati te servere?

Battlelog: [G] pijana_carapa
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Dado, ne pretjerujem. Gdje je ta masivnost u SC? Gdje su ti dogfighteovi?

Pa dobro jel se praviš grbav ili nekaj ne štima?

Masivnost dolazi sa AC-om 2.0 i multi crew brodovima iduće godine, a dogfightova imaš ko u prići u AC-u koji je već sada vani.

AC 1.0 koji dolazi idući mjesec donosi skloro sve single seatere u igru.

Lijep pozdrav ;)
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

Planetside 2 podržava zaista veliki broj igrača, ali je jako jednostavan zbog toga. SC očekuje neku bijesnu preciznost, fiziku i sl. što je i za FPS teško izvesti za 64 igrača. O tome da na mojoj konfiguraciji SC AC trzucka i ide u 29 FPS... ma daj molim te. Ako za 3 godine kad igra izađe ne budemo imali 500% snažne konfiguracije, možemo zaboraviti na 1440 rezu i High detalje, a kamoli neki masovni dogfight ili što god.

 

S obzirom da su ubrzanja GPU-a po generaciji 5-10%, nemam pojma što Roberts očekuje.

17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Ok..  we shall see :)

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 2 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...
brane82 kaže...

Jel netko citao terms of service,ima zanimljivih stvari unutra.

Kao npr?

 

Jesi li ti pročitao terms of service za WoW?  ;)

Pa evo nigdje nemogu nac da ce oni igru i napravit.

Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice