Star Citizen izdvojena tema

poruka: 4.785
|
čitano: 873.770
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
13 godina
offline
Re: Star Citizen
350$ na igru.. Evo placem.

Ja sam potrosio sveukupno 300kn a imam 3 dovrsene makete.. Skoro cijeli pribor za taj hobby i jos me dvije cekaju..
A ti dao 350 za nesto sta nema...
https://www.youtube.com/user/crazypeopleteamcro
11 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

e jbg dado, sad si sam sebe diskreditirao po pitanju objektivnosti. i ja bi pjevao borbene na svaki komentar protiv sc-a i njihovog poslovanja da sam pljunuo 2000 krznenih na igru.

Last bastion of real motorsport - Isle of Man TT
Moj PC  
16 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Star Citizen

Mislim da ne shvaćaš definiciju hobija. Kako ti hobi može biti sjedenje u fotelji, ne radeći ništa, dok netko izrađuje igru koju ćeš ti možda zaigrati za 2-3 godine..... ako

 

Hobi su vrtlarenje, skupljanje markica, reenactment, modeliranje.... gdje ti za pare koje uložiš dobiješ nešto zauzvrat. Ovdje dobiješ frišku figu {#}

Mirno more nikad nije stvorilo dobrog mornara
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...
Vakaka kaže...
Sad budimo realni, ako igra izbaci SP komponentu i ovi fps modul, zajedno sa izbačenim arena commanderom, igra će vrijedit više nego neki AAA naslovi koji su nakon službenog izlaska još praktički bili u beti (Battlefield 4, Rome 2) i tek nakon godinu dana krpljenja liče na gotov proizvod.

A stoji i ovo  {#}

Baš i ne, a to ćeš ti Dado razumjeti: jer Vakaka polazi od pretpostavke da će ti moduli (ako ikad budu izbačeni) biti dovršeni/savršeni, što je manje vjerojatno, nego za bilo koju od spomenute dvije igre. SC je uncharted teritorry i po pitanju dizajna i po pitanju izvedbe, pogotovo zato jer se razvija na engineu koji traži bitne modifikacije, a što uvijek dovodi do problema i to sigurno većih, nego ih i u teoriji može imati razvojni tim koji izbacuje 4. ili 7. igru na svojoj tehnologiji.

16 godina
offline
Star Citizen

Nekako je lakše živjeti u nadi nego sam sebi priznati da su te nategli...

 
12 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Punti kaže...

Nekako je lakše živjeti u nadi nego sam sebi priznati da su te nategli...

Baš to hahhahahah

17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Ja i dalje ne kužim što je tu sporno? A i nisam gotov sa trošenjem na SC ;)

Ako kažem koliiko sam potrošio tisućica na WoW onda je ovo vrlo malo novca.

 

A bolje je sjedenje u fotelji gledajući tekme i dajući pare na sportsku kladionicu?  

 

Svako troši na nešto što ga veseli (i naravno ako si to može priuštiti).

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
1 7 hvala 0
15 godina
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

Ja i dalje ne kužim što je tu sporno? A i nisam gotov sa trošenjem na SC ;)

Ako kažem koliiko sam potrošio tisućica na WoW onda je ovo vrlo malo novca.

 

A bolje je sjedenje u fotelji gledajući tekme i dajući pare na sportsku kladionicu?  

 

Svako troši na nešto što ga veseli (i naravno ako si to može priuštiti).

Za te pare koje si potrosio na SC do sad mogu sebi platiti kartu za tekmu tima kojeg volim, plus i put do tamo, i da nesto prezalogajim, mozda prespavam u hostelu i slicno. Tih 90 minuta mi je daleko ljepsi hobi, a pored toga taj klub mogu godinama gledati isto iz hobija, sumnjam da ce iko ovdje bilo koju igru igrati godinama.

You better run, you better take cover!
11 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

SC je obmana kakve još svijet nije vidio....prodaju vam nešto što još niti ne postoji, jao majko evo pišam od smjeha XDDDDDD

 
6 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

Ne mora biti obmana, ali može biti pretjerano ambiciozan projekt. Pitanje je koliko mogu ugristi.

13 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Ne mora biti obmana, ali može biti pretjerano ambiciozan projekt. Pitanje je koliko mogu ugristi.

mene jedino muci to kaj sad idu s tim FPS modulom, a jos ovo po svemiru nije gotovo

 

Napravi osnovu pa onda dalje, a ne od svega po malo pa na kraju nista

http://www.snabbox.org/
17 godina
protjeran
offline
Star Citizen

ma kakav je to hobi ,doniranje , bacanje novca? {#}   izgleda da ga neki imaju previse 

 

ajde molim te doniraj ovde bar 5 eura ;http://www.gofundme.com/g7ncbs?fb_action_ids=527194294083839&fb_action_types=og.shares

 

 

 
2 1 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Van_Blaster kaže...

ma kakav je to hobi ,doniranje , bacanje novca? {#}   izgleda da ga neki imaju previse 

 

ajde molim te doniraj ovde bar 5 eura ;http://www.gofundme.com/g7ncbs?fb_action_ids=527194294083839&fb_action_types=og.shares

 

 

Stari, ti doniraj na što ti želiš al molim te nemoj meni govoriti na što ću ja trošiti svoj novac koji zaradim vlastitim trudom, ok?

 

Osim toga kakav je ovo thread za igru gdje dolaze ljudi koje igra uopće ne zanima samo pljuvat po njoj? Neću nikad shvatiti tu pobudu..  ako mene nešto ne zanima ili se ne slažem s nečim onda niti ne posjećujem takve teme na forumu.

Nekim ljudima kao da je gušt svađati se i pokušati drugima pokvarit gušt..  zbilja čudno. 

 

Lijep pozdrav ;)
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Evo kompletna

...

 

 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

Ja pljujem baš zato što me jako zanima igra. Želim da uspiju pa sam još ljući ako ne uspiju ili nedaoimbog zamute lovu. :)

17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Ja pljujem baš zato što me jako zanima igra. Želim da uspiju pa sam još ljući ako ne uspiju ili nedaoimbog zamute lovu. :)

Hehe..  onda ok ;)

Lijep pozdrav ;)
17 godina
offline
Star Citizen

Ajd, sad malo pretjerujete; ako netko voli bacati novce, nek ih baca di mu volja, ali treba biti svijestan efekta od toga... 

 

Ali čisto da malo pojasnim moj motiv "kenjanja" po Star Citizenu; moj motiv nije da nekog trolam ili to da mislim da je koncept igre šit ili da mi se općenito stvar ne sviđa. Baš suprotno; bio sam među prvima koji su dali novce za Star Citizen (doduše u razumnoj svoti od 35€), jer sam iskreno bio oduševljen činjenicom da će se konačno pojaviti dosljedni nasljednik Freelancera i Wingcommandera (frend i ja smo na custom Freelancer serveru mjesec dana prevozili robu po cijelom sustavu da bi skupili love za neki veliki svemirski brod i bilo je zakon!)...

Ali nažalost, kako vrijeme odmiče, time cijela priča sve manje i manje liči na to što se obećavalo u startu, a po meni su dijelom krivci za to sami korisnici koji doslovno spamaju developere s lovom, a Roberts i ekipa nisu glupi pa da vele "oh, puno vam hvala, ali mi ipak ne bi uzeli vaše novce". I umjesto da korisnici rade pritisak na developere da se drže zacrtanih okvira i inicijalno obećanih stvari, jedino što se čuje od ekipe je globalni orgazam i jauci od bolnih grčeva nastali ekspresnim bacanjem novčanika u smjeru Robertsa i ekipe. Takvim fanatizmom i nekritičnim štovanjem se šteti najviše samoj igri i razvoju iste... Vjerujte mi, da Robertsu i ekipi počne gorjet malo pod petama, da bi se začas promijenila razvojna ploča i da bi se stalo sa stvarima koje su u ovom trenu besmislene u ovoj igri; čemu hrpa raznih high end brodova odmah u startu?? ne bi li bilo bolje da svi krenu sa šit brodovima, pa da moraju zaraditi bolje?? Ajd, možda jedan-dva premium broda, s kojima je progres kroz igru brži za one koji žele "pay-to-progress" sustav. Čemu first person modul u ovom trenutku?? Kakva korist od toga? Igra bi savršeno zadovoljavala sve zacrtane kriterije i bez toga (ili bez toga u prvoj igrivoj verziji)... Čemu dosadne utrke svemirskih brodova u ovoj fazi?? Akvarij i ribice? Nebitno. Vozikanje sa svemirskim golf cart-om? Nebitno. Hangar i brodovi? Nebitno. 

Jedino kaj su do sad napravili, a da ima neke veze s osnovnom igrom i samim razvojem tog aspekta igre, jer taj dogfight modul, koji služi za testiranje i laganu demonstraciju space fight-a u ovoj igri. 

I sad kad se povuče crta, ne mogu a da ne dobijem dojam da se ogromno puno vremena, energije i truda troši na produciranje stvari kojima je samo svrha da zaluđenoj masi uzmu još koji dolar više, dok ona osnovna stvar same igre, radi koje su mnogi poduprijeti cijeli projekt u samom startu, stoji negdje sa strane i čeka trenutak kad će developeri reći "ok, sad nam je dosta love, hajdmo sad započet raditi na bitnim stvarima". Da me igra ne zanima i da me boli ona stvar za nju, ne bi ni tu ni komentirao, ali općenito sam alergičan na svete krave i slijepo vjerovanje bez realnog i kritičkog pogleda na stvarno stanje stvari.

 

P.S. i sam se bavim nekim razvojem igra i sl. stvari, te vrlo često i lako odlutam od osnovnih ideja i povuče me želja za "još boljim, još detaljnijim, još kompleksnijim", bez da sam onu glavnu osnovu uopće doveo od upotrebljivog stadija. Zato imam par frendova i ženu kojima je glavni zadatak da kenjaju po tome kaj napravim i da me drže na zemlji. U suprotnom, ne bi nikad ništa od posla završio. Tak da mi je i s te strane situacija podosta poznata... 

http://dejankober.com/, http://dd3d.hr/
Poruka je uređivana zadnji put pon 3.11.2014 17:10 (Berko).
Moj PC  
12 0 hvala 2
13 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Ne mora biti obmana, ali može biti pretjerano ambiciozan projekt. Pitanje je koliko mogu ugristi.

Zagrizli su jako puno, pitanje je mogu li to i prozvakat bez da se ne uguse.

17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

OK, vidim da neki misle da ako se odustane od FPS dijela da će igra brže izači - neće! 

FPS dio radi drugi razvojni studio i samo dijele neke resurse sa ostalima, kao što AC radi jedan studio, a planetside radi treći. 

Stvari se razvijaju u paraleli i ono što im trenutačno oduzima najviše vremena je konverzija engine-a u 64 bita da mogu imati enormno velike mape bez loading screen-ova.

Također moraju proizvesti ogromnu količinu asset-a za Squadron42 i PU dio igre (predmeti, dekoracije, građevine, scenografija, likovi, obleka itd. itd.), što je već u fino poodmakloj fazi i kroz nekoliko mjeseci ćemo vidjeti plodove tog rada kroz FPS i planetside module.

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 9 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
 čemu hrpa raznih high end brodova odmah u startu?? ne bi li bilo bolje da svi krenu sa šit brodovima, pa da moraju zaraditi bolje?? Ajd, možda jedan-dva premium broda, s kojima je progres kroz igru brži za one koji žele "pay-to-progress" sustav. Čemu first person modul u ovom trenutku?? Kakva korist od toga? Igra bi savršeno zadovoljavala sve zacrtane kriterije i bez toga (ili bez toga u prvoj igrivoj verziji)... Čemu dosadne utrke svemirskih brodova u ovoj fazi?? Akvarij i ribice? Nebitno. Vozikanje sa svemirskim golf cart-om? Nebitno. Hangar i brodovi? Nebitno. 

Evo naprimjer u Elite svi krenu sa istim shit brodom i onda o tvojim vjestinama ovisi koliko ces daleko dogurat.

Fokusirali su se samo na space dio i evo skoro je pa zavrsen, kasnije ce se dodat fps, atmospheric flight i ostali dijelovi.

Za mene je ovo puno bolji pristup a elite nije ni skupio priblizno toliko para ko SC.

17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
brane82 kaže...
Evo naprimjer u Elite svi krenu sa istim shit brodom i onda o tvojim vjestinama ovisi koliko ces daleko dogurat.

Fokusirali su se samo na space dio i evo skoro je pa zavrsen, kasnije ce se dodat fps, atmospheric flight i ostali dijelovi.

Za mene je ovo puno bolji pristup a elite nije ni skupio priblizno toliko para ko SC.

Elite je OK ali je u razvoju duplo duže od Star Citizena (preko 4 godine, možda i duže..), a i kasni sa službenim izlaskom već preko pola godine.

Lijep pozdrav ;)
13 godina
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...
brane82 kaže...
Evo naprimjer u Elite svi krenu sa istim shit brodom i onda o tvojim vjestinama ovisi koliko ces daleko dogurat.

Fokusirali su se samo na space dio i evo skoro je pa zavrsen, kasnije ce se dodat fps, atmospheric flight i ostali dijelovi.

Za mene je ovo puno bolji pristup a elite nije ni skupio priblizno toliko para ko SC.

Elite je OK ali je u razvoju duplo duže od Star Citizena (preko 4 godine, možda i duže..), a i kasni sa službenim izlaskom već preko pola godine.

I 10 puta manjim budgetom... Zamislis ih onda sa ovakvim budgetom gdje bi dosli. 

 

Neznam zasto toliko zadrto branis, mislim razumijem zasto.. iz istog razloga zasto su neki branili onaj INvestation kad je pokupio heat od DayZa... sklepo na brzinu nesto i nakupili love. Ovo je samo u puno vecem omjeru... toliki novci nizasto a stretch goalovi samo idu isto kao i stancanje bespotrebnih ingame brodova. 

I sta onda kad igra pocne ? Svi vi sa tim uber cool brodovima cete gaziti uokolo a ostali koji budu krenuli od pocetka budu sta ? Kupili mrvice... neznam jesam vidio debilniji nacin poslovanja, hebes mi sve al ga nema.

https://www.youtube.com/user/crazypeopleteamcro
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

Stvari se razvijaju u paraleli i ono što im trenutačno oduzima najviše vremena je konverzija engine-a u 64 bita da mogu imati enormno velike mape bez loading screen-ova.

Molim? 

17 godina
protjeran
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...
Van_Blaster kaže...

ma kakav je to hobi ,doniranje , bacanje novca? {#}   izgleda da ga neki imaju previse 

 

ajde molim te doniraj ovde bar 5 eura ;http://www.gofundme.com/g7ncbs?fb_action_ids=527194294083839&fb_action_types=og.shares

 

 

Stari, ti doniraj na što ti želiš al molim te nemoj meni govoriti na što ću ja trošiti svoj novac koji zaradim vlastitim trudom, ok?

 

Osim toga kakav je ovo thread za igru gdje dolaze ljudi koje igra uopće ne zanima samo pljuvat po njoj? Neću nikad shvatiti tu pobudu..  ako mene nešto ne zanima ili se ne slažem s nečim onda niti ne posjećujem takve teme na forumu.

Nekim ljudima kao da je gušt svađati se i pokušati drugima pokvarit gušt..  zbilja čudno. 

 

mene bas zanima ovaj cash grab i dokle ce da ide,zanima me sto ce biti u cash grab shopu kad igru kao zavrse,zanima me koliko ce jos naivnih donatora  pokloniti novca ... zanima me sto ce ponuditi kad  ugrabe 100 milijuna dolara.

 

Ako se ovde netko svadja to si ti ! Ja samo pratim igru i ono sto me interesira od nje, a to je taj fenomen neodgovornog cash graba.

 

13 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

to kako su neki tu stali u obranu ovog projekta me jako podsječa na jednu situaciju kojoj sam nedavno svjedočio...kupila kolegica madrac za 12000 kuna i kaže ona nama kako se nikada u životu nije ovako naspavala i ovako odmorno osječala...kaže ona preporodila sam se u životu...da bi mi par tjedana kasnije priznala kako je madrac isti kao i onaj obični kakav su imali prije ali da ga je morala hvaliti da nebi bila "ona glupača koja je dala 12 soma za madrac"...btw nadam se da će projekt ispast ok i sviđa mi se jako cijela zamisao ali sigurno je neću kupit jer smatram da je ovo njima samo jedna krava muzara...

 
3 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Ma sve OK ekipa, bacajte vi samo drvlje i kamenje po projektu, u neku ruku me to zabavlja jer prije ili kasnije će vas 90% zaigrati SC tak i tak  {#}

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 1 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...
Dado_ZG78 kaže...

Stvari se razvijaju u paraleli i ono što im trenutačno oduzima najviše vremena je konverzija engine-a u 64 bita da mogu imati enormno velike mape bez loading screen-ova.

Molim? 

Nisi čuo što rade u suradnji sa Crytek-ovim ljudima? 

Još nije službeno ali vidjet ćeš :)

Lijep pozdrav ;)
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...
Tonči kaže...
Dado_ZG78 kaže...

Stvari se razvijaju u paraleli i ono što im trenutačno oduzima najviše vremena je konverzija engine-a u 64 bita da mogu imati enormno velike mape bez loading screen-ova.

Molim? 

Nisi čuo što rade u suradnji sa Crytek-ovim ljudima? 

Još nije službeno ali vidjet ćeš :)

Što prebacuju u 64-bita? Engine već godinama ima i 64-bitnu verziju. Što su sad smislili kao opravdanje za "puno posla"? Bez loading screenova rješenje u CE-u (i drugdje) postoji već desetak godina.

17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Što prebacuju u 64-bita? Engine već godinama ima i 64-bitnu verziju. Što su sad smislili kao opravdanje za "puno posla"? Bez loading screenova rješenje u CE-u (i drugdje) postoji već desetak godina.

Koliko sam čitao koordinatni sustav CryEngine-a prebacuju sa 32 u 64 bita kako bi dobili ogroman trodimenzionalni prostor za gameworld. To rade u suradnji s CryTekom i na tome se radi od početka ove godine, a trebalo bi zaživjeti vrlo skoro sa AC-om 1.0 i velikim AC mapama.

Ipak je ovo svemirska igra, a CE je uglavnom imao FPS mape gdje nije trebalo modelirati toliko prostora okolo naokolo.. 

Lijep pozdrav ;)
17 godina
offline
Re: Star Citizen
SimeKZ kaže...

I sta onda kad igra pocne ? Svi vi sa tim uber cool brodovima cete gaziti uokolo a ostali koji budu krenuli od pocetka budu sta ? Kupili mrvice... neznam jesam vidio debilniji nacin poslovanja, hebes mi sve al ga nema.

Upravo to i mene zanima; kak ću npr. ja u Aurori MR, konkurirati nekome tko je iskeširao par stotina dolara za Constellation? Kolko će meni trebati da skupim ingame love za Constellation? A što do tada? Biti gažen od strane onih koji su iskeširali lovu i odma dobili top-class brod?
Nekak mi cijela stvar ne djeluje kao da nije "pay-to-win", pogotovo ako uzmemo u obzir citat od samog Robertsa od prije par godina:

 Chris: Uh, I’m not necessarily against free-to-play as long as it’s done well. What I don’t like is sort of the zinger-style gameplay that hampers your experience to force you to basically encourage you to pay money. So I think that sucks. So I don’t want that, and on the pay-to-win model, for me, what the pay-to-win model is, there’s only stuff you can buy—that you can only use money for—and that stuff gives you an advantage in battle. The way I think it should always work is, it doesn’t matter if you use money to get it or you use in-game credits that you’ve earned by gameplay, you can buy the same stuff. You definitely can’t do that in a lot of zinger games, you definitely can’t do that in things like The Sims Online. I mean, they bifurcate between real money and in-game money… and I think everything should be in-game money and all real money should do is allow you to get a little bit more in-game money if you just don’t want to spend as much time earning money in the game. But in a design like a Star Citizen which is the same as Freelancer or Privateer, earning money in game, that’s the whole point of the game. That should be fun, right? That shouldn’t be boring, grinding stuff. I mean, you’re doing missions to earn money and running and doing trade runs, or whatever it is; that’s the whole core game mechanic, and that should be fun and not grinding. It’s really just your choice.

http://dejankober.com/, http://dd3d.hr/
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice