Guild Wars 2

poruka: 8.363
|
čitano: 1.290.921
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
offline
Re: Guild Wars 2!
Obi Wan kaže...

evo moje asure

 

 

Iss, ka da si kolekcionar morbidnih lutki {#}

17 godina
offline
Re: Guild Wars 2!
Virty kaže...
Obi Wan kaže...

evo moje asure

 

 

Iss, ka da si kolekcionar morbidnih lutki {#}

a ono... ruzne su za pop*zdit, ovo mi je jos najprihvatljivije... ako i budem pravio asuru bit ce elelemntalist

It's not who u are, it's who u know.
16 godina
odjavljen
offline
Guild Wars 2!

Imaju li rase kakav stvarni efekt ili je riječ samo o kozmetici?

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Guild Wars 2!
Tonči kaže...

Imaju li rase kakav stvarni efekt ili je riječ samo o kozmetici?

kozmetika i storyline

13 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2!
Obi Wan kaže...
Tonči kaže...

Može li mi netko (u kratkim crtama) objasniti u čemu je razlika u mehanici borbe GW2 i drugih MMO-a kao SW:TOR i WoW? Nakon ove bete sam se nadao promjenama u dinamici, ali čini se da se i dalje svodi na istu mehaniku. Conan je bio svjež i drugačiji, ovo je nekakva kombinacija Conanovih comboa i klasike.

glavna stvar u gw2 combatu je weapon switch. imas na ovoj stranici sva oruzja i kombinacije, traits i underwater combat.

 

Elementalist i Engineer nemaju weapon switch kolko sam vidio do sad...

17 godina
offline
Re: Guild Wars 2!
Tonči kaže...

Imaju li rase kakav stvarni efekt ili je riječ samo o kozmetici?

rase imaju effect. posebne spellove, npr norn se moze pretvorit u medvjeda

 

click for more info

It's not who u are, it's who u know.
Poruka je uređivana zadnji put ned 22.7.2012 17:18 (Obi Wan).
16 godina
offline
Guild Wars 2!

@Tonci Razlika u rasama je poneki utility/elite skill dostupan samo toj rasi

 

Sto se tice razlike sa ostalim MMO-ima kao sto je rekao Obi Wan - nema click to move tj. ako napadas i izvan rangea si neces pogadjati target, ali ces i dalje mahati/koristiti skillove -> u nekom drugom MMO-u bi lik dotrcao u rng i onda tek koristio skill/spell. Dakle svaki skill mozes iskoistit bilo kad, makar u prazno.

 

Mene je donekle razocaralo - iako su rekli da nema autoattacka, u stvari ima. Anet tvrdi da je to samo skill koji je na autocastu bez CD-a -> a sto je to ako ne autoattack? Dodatno to pravdaju time sto pojedine klase za neka oruzja imaju comboe o 2-3 skilla koji se vrte na tom autoattacku tj. nije svaki put isti attack niti isti efekt koji radi. Pa tako mesmer ima 2 hita, a treci stvori illusion kada igra sa scepterom - samo primjer. Kazem, ja na to i dalje gledam kao na autoattack.

 

Drugo sto razlikuje combat sa ostalim MMO-ima je aktivan dodge, kao i block -> u ostalim MMO-ima imas pasivan dodge/parry/block sansu, ovdje ako zelis sprijecit neki napad da te lupi, moras imati odredjeno oruzje/kill koji tek ako aktiviras prijecis da te taj napad udari i tu moras paziti na tajming i pratiti po animaciji skilla koji radi tvoj neprijatelj sto ces i kada blockat ili na drugi nacin izbjec dmg.

 

Imas jos poneko objasnjenje, iako se slazem da u sustini nije toliko razlicito od ostalih MMO-a sto se tice same borbe, nekih pomaka kao ima. Ni priblizno koliko sam ocekivao po najavama, ali ajde.

 

Ono sto jest fora je da ti oruzje diktira skillove, barem meni, pa tako si prisiljen mijenjati oruzja ovisno o onome sto zelis raditi odnosno koje mogucnosti/skillove trebas/zelis.

Moj PC  
0 1 hvala 0
17 godina
offline
Re: Guild Wars 2!

evo proba sam elementalista, nije lose al pogubis se sa tim pustim skillovima

 

otkljuca sam sve sa staffom, focusom i scepterom, dok mi se dagger skillovi ne svidaju. nekako preblizu. isto tako underwater skillovi su mi nekako lame. 

 

stvar je u tome sta se previse fokusiram na jedan attunement. a buduci da sam od thiefa navika na melee/ranged combat nekako mi je neobicno...

It's not who u are, it's who u know.
Poruka je uređivana zadnji put ned 22.7.2012 18:30 (Obi Wan).
13 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2!
Obi Wan kaže...

evo proba sam elementalista, nije lose al pogubis se sa tim pustim skillovima

 

otkljuca sam sve sa staffom, focusom i septerom, dok mi se dagger skillovi ne svidaju. nekako preblizu. isto tako underwater skillovi su mi nekako lame. 

 

stvar je u tome sta se previse fokusiram na jedan attunement. a buduci da sam od thiefa navika na melee/ranged combat nekako mi je neobicno...

 

Da elementalist baš ima hrpetinu mogućih kombinacija... stvarno je teško to pratiti sve, doduše svi skilovi su dosta slični tako da na kraju i nije bitno koji attunement koristiš.... Mesmer mi sve više i više raste u očima. I moram reći da me thief iznenadio i to jako pozitivno..

16 godina
offline
Guild Wars 2!

Elementalist ima oruzja za svaku priliku. Daggeri su nabolji za PvP iako se mozda cini cudno ici u tako mali rng u PvP-u, ima smisla ako uzmete u obzir da ce vas ionako vecina rasa dovlaciti u melee ili blizu pa ce vam rng biti nebitan. Osim toga dagger daje onaj lightning ball koji je imba :D

 

U svakom slucaju svaki attunement ima nesto svoje, koliko god se skillovi cinili slicnima, svaki ima svoju namjenu i ona se razlikuje od skillova drugog attunementa. Trebalo bi znati svih 20 za svako oruzje tocno sto rade i onda ih kombinirati ovisno o situaciji... ja se jos uvijek dosta gubim, mislim da je to fer priznat :D

 

Elementalist mi se takodjer cini odlicnim za PvE - obozavam njegov AoE potencijal.

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2!
Mblesc kaže...
Elementalist i Engineer nemaju weapon switch kolko sam vidio do sad...

Ele ima 4 attunementa, a engi ima 4 ona kita ako se ne varam. Tako da im weapon switch nije potreban, i bez weapon switcha ele ima 20 skillova na raspolaganju.

 

@Tonci

Prilicno si dobro to srocio, neka kombinacija AoC-a i klasike. Vise manje su kolege sve objasnili, dakle aktivan dodge, mozes u prazno mahati sa svim skillovima (ili 99% njih) tako da ako krivo procijenis range mozes se prilicno zeznuti, weapon switch (ili attunement kod elementalista) je dosta krucijalan, sve u svemu prilicno dinamicno.

 

Tu je jos underwater combat koji unosi i trecu dimenziju borbe sto moze biti prilicno kaoticno :D, navodno ce u WvW staviti neke underwater keepove i sl. sto bi moglo biti stvarno zanimljivo.

 

Tu su jos traitovi kojima prakticki mozes customizirati svaki svoj skill za neke dodatne efekte.

 

Cross-profession comboi, isto vec receno. Imas takozvanih 9 initiator fieldova: dark, ethereal, fire, ice, light, lightning, poison, smoke, water. Svaki od njih ima cetiri finishera: blast finisher, leap finisher, projectile te whirl finisher. Recimo ako je netko bacio neki skill koji je lightning initiator field (to bi elementalist bio najvjerojatnije), na to naleti warrior s Whirlwind Attackom i triggera Brutal Bolts whirl finisher.

 

Onda je tu tzv. downed state, cudim se da se nitko toga nije sjetio. Kad ti HP padne na 0, ne umires vec padas u downed state i tek kad te finishiraju u downed stateu umires do kraja. U downed stateu imas 4 skilla i ako uspijes ubiti nekoga iz downed statea vracas se u normalno stanje. Bilo tko te moze vratiti iz downed statea (kao i iz death stanja, iako u PvP-u nema smisla vracati te iz death stanja, a ne znam ni jel se moze).

 

I najvaznija, najbitnija i najveca promjena, nema holy trinitya. Svi su sve ovisno o situaciji i taktici. Svatko moze svakoga rezzati. Svatko moze svakome pripomoci. Istina postoje klase koje vise naginju supportu (kao guardian primjerice ili engineer) i druge pak vise da razj*ebu protivnice redove, ali u sustini svatko moze igrati svoju klasu kako mu pase, no ipak postoji granica da ne mozes biti dedicated uloga (tenk, dps ili healer), znaci ne mozes guardiana igrati kao cistog healera recimo jer ce te igra kazniti za to.

C provides a programmer with more than enough rope to hang himself. C++ provides a firing squad, blindfold and last cigarette.
Poruka je uređivana zadnji put ned 22.7.2012 19:21 (1domagoj1).
15 godina
neaktivan
offline
Guild Wars 2!

U PvP-u me nervira to finishanje jer totalno razbija dinamiku. Mlataram se okolo i onda moram stat 10sec da dokrajčim neprijatelja. Bezveze.

I zasad mi se još sve čini kaotično. Bacam spellove nasumično i nadam se da ću ubit nešto. Ne vidim ni ko šta baca niti išta.

U WoW-u mi je to nekako preglednije bilo nego ovde jer su spellovi nekako očitiji bili. U GW2 je sve nekako slično.

Powerless, depressed. I try to conceal all the wreckage inside.
 
2 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2!
Nuclear kaže...

U PvP-u me nervira to finishanje jer totalno razbija dinamiku. Mlataram se okolo i onda moram stat 10sec da dokrajčim neprijatelja. Bezveze.

I zasad mi se još sve čini kaotično. Bacam spellove nasumično i nadam se da ću ubit nešto. Ne vidim ni ko šta baca niti išta.

U WoW-u mi je to nekako preglednije bilo nego ovde jer su spellovi nekako očitiji bili. U GW2 je sve nekako slično.

Ja bi pak rekao da downed state unosi jos vise dinamike jer moras dodatno paziti tko ti je downed, a tko stvarno mrtav. A traje kojih 2 sek, ne bas 10 :P. I to je pak jos dodatna fora, jer moras i te dvije sekunde paziti dok finishiras da te netko ne zatuce, znaci jos dodatna napetost i paznja.

 

Ako bacas nasumicno spellove i nadas se da ubijes nesto, nazalost onda si fulao poantu. Button mashing nikako ne prolazi nikako. Pokusaj se ful skoncentrirati i paziti, ne panicariti i poceti lupati sve po redu, vec upotrijebiti taktike malo. Ima pun k slucajeva kad su ljudi upravo zato jer su koncentrirano i s paznjom odigrali uspjeli prezivjeti 2v1, pa cak i 3v1 u PvP-u.

 

Ovdje se jednostavno moras skoncentirati na samu igru, a ne UI. Skillovi su prilicno jedinstveni po izgledu, tocno se vidi kad ele baci Firewall ili kad se guardian bubblea ili kad recimo engineer stavi turret neki. Kaos nastane ako 10-15 njih pocne na malom mjestu bacati sve zivo, to je istina, fora je prvih par puta, kasnije nervira lagano, ali to cemo jos vidjeti kako ce rijesiti.

 

U WoW-u je fora bila da se nisi skoncentrirao na igru, vec na UI jer je sve zivo na UI-ju pisalo, pogotovo jos sa svim mogucim addonovima, samo pratis addonove i to je to, zato ti se cini preglednije. Ovdje je UI sto minimalistickiji da se sto vise mozes skoncentirati na igru, a ne neke brojeve i statistiku. E sad, nekome to odgovara, a nekome jednostavno ne.

C provides a programmer with more than enough rope to hang himself. C++ provides a firing squad, blindfold and last cigarette.
Poruka je uređivana zadnji put ned 22.7.2012 19:42 (1domagoj1).
16 godina
offline
Guild Wars 2!

PvP djeluje kaoticno samo u WvW jer je naprosto previse ljudi i previse efekata da bi se pratilo ko pije ko placa. Obicno se sve svede na hrpetinu AoE napada u malom podrucju na uskom grlu (vrata, most) i tu nastane vise manje pat pozicija... barem nakratko.

 

SPvP se vec puno lakse prati ko sta kako i zasto i tu treba pametno koristit skilove, ukljucujuci dodge. Treba vremena ali daju se pratiti animacije skilova, a jos vise vremena da se prte oruzja koja netko nosi jer ovisno o njima zna se sto se moze ocekivati od njih - ovo ce biti krucijalno i trebat ce vremena da se sve kombinacije oruzja od svih klasa pohvataju.

 

Downed state je takodjer jako bitan i drago mi je da je uveden. Ima smijesnih stvari kad thief ili mesmer budu u downed state jer mogu "nestat" - ovdje treba biti posebno pazljiv kad se njih finisha.

Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
protjeran
offline
Guild Wars 2!

Probao BETU i daleko je to od WOW killera.

 

Jednostavno to nije to....no konačnu odluku donosim nakon finalnog izdanja, mada mislim da nebude puno promjena...

Moj PC  
0 3 hvala 0
13 godina
protjeran
offline
Re: Guild Wars 2!
Doctor Freak kaže...

Probao BETU i daleko je to od WOW killera.

 

Jednostavno to nije to....no konačnu odluku donosim nakon finalnog izdanja, mada mislim da nebude puno promjena...

{#} evo nam padobranca s argumentima 

14 godina
protjeran
offline
Guild Wars 2!

Nisam nikakav padobranac nego komentiram ono kada se nabrijavalo kako je ovo ekstra posebni MMO...

 

Probao betu i ostao pomalo razočaran....

 

Nakon GW1, wow-a i ove bete i dalje mi je WOW nekako number 1...mada i nisu za isti koš, ali jednostavno to nije to,,

Poruka je uređivana zadnji put ned 22.7.2012 20:37 (Doctor Freak).
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Guild Wars 2!

WoW je dosadan.

C provides a programmer with more than enough rope to hang himself. C++ provides a firing squad, blindfold and last cigarette.
 
6 3 hvala 0
14 godina
protjeran
offline
Guild Wars 2!

Nitko nije rekao da nije dosadan i polako isfuran (jbg ipak je već dosta godina prošlo) ali mi je i dalje nekako "privlačniji" od ove igre.

 

 

Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
protjeran
offline
Re: Guild Wars 2!
Doctor Freak kaže...

Nisam nikakav padobranac nego komentiram ono kada se nabrijavalo kako je ovo ekstra posebni MMO...

 

Probao betu i ostao pomalo razočaran....

 

Nakon GW1, wow-a i ove bete i dalje mi je WOW nekako number 1...mada i nisu za isti koš, ali jednostavno to nije to,,

OK, ali pisat dojmove bez argumentiranja istih spada pod spam, a sto se tice ukusa meni ti recimo WoW nije nuber 1,2 pa cak niti 3, sto zbog cartoon look a like grafike, grindfesta itd.

Milsim da je jako vazno reci da GW2 niti ne pokusava bit killer bilo cega (posebno ne gear based MMOG igara), vec je sam ArenaNet savrseno srocio u slijedecoj recenici; 'If you like MMOs you'll want to check out Guild Wars 2, and if you hate MMOs you'll really want to check out Guild Wars 2

14 godina
protjeran
offline
Guild Wars 2!

Što da argumentiram., da mi je cartoon grafika bolje sjela kada ti pričaš kontra?? Da mi je draže imat mountove za kretanje kroz destinacije kad ces ti reci da je bolje u gw-u kliknut na destinaciju i opa teleport???

 

Da mi je sam gameplay i kretanje likova draže u wowu a pogotovo što se tiče pvp-a kad češ ti reći da nije tako???

 

I mogu još sto puta tako....

 

 

 

Jer jbg meni se ne sviđa i to je to....

Poruka je uređivana zadnji put ned 22.7.2012 20:58 (Doctor Freak).
Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2!

Onda dragi moj doture, moram ti reć da si se krivo izrazia..

 

Ti si tia reć "meni se gw2 ne sviđa" a ne prorokovat da je "daleko od wow killera"..

Al dobro, pogriši čovik, svakom se dogodi..

Igra nije za tebe, ali nemoj nama radost kvarit..

 

A sada dosta jer "neću wowiku u svoju butigu"

Poruka je uređivana zadnji put ned 22.7.2012 21:05 (NightShadow).
13 godina
protjeran
offline
Re: Guild Wars 2!
NightShadow kaže...

Onda dragi moj doture, moram ti reć da si se krivo izrazia..

 

Ti si tia reć "meni se gw2 ne sviđa" a ne prorokovat da je "daleko od wow killera"..

 

Opako u sridu nocna sjeno :-)

16 godina
odjavljen
offline
Guild Wars 2!

Kaotično. Tako bih i ja opisao ono što vidim trenutno. Teško se vizualno snaći, jer umjesto da igra olakša vidno različitim efektima, teže je jer ih ima milijune i nisu prepoznatljivi, već jako slični.

 

Dobro je što je potreban skill za tajming, ali ovo mi je već mislim 5. ili 6. beta i imam isti osjećaj da je konfuzno. Blizzard jednu stvar radi odlično u svakoj igri: sve je jasno i intuitivno. A ovdje to ne vidim, grafika je vrhunska (do sada najljepši MMO), zvuk je prilično loš jer je nedefiniran lokacijski i oštrinom, dopler kao da ne postoji. Animacije su solidne, a izvedba komplicirana, što stvara zamor sličan 20-minutnoj borbi loše gearanog D3 lika na Infernu. Mislim da trebaju poraditi više na osjećaju kontrole i preglednosti; meni bi promjena na tom planu značila ogroman plus na inače solidno osmišljenoj mehanici.

 

Dat ću još malo vremena, ali nisam šokirano oduševljen finalnim proizvodom (ako je ovakav).

 

Eh da, "downed state" se meni ne sviđa u stilu "daj me pusti da umrem, nemoj me umarat konzolaškim stiskanjem 1-4".

Poruka je uređivana zadnji put ned 22.7.2012 21:35 (Tonči).
Moj PC  
3 0 hvala 0
16 godina
offline
Guild Wars 2!

Ovaj BW3 ću pamtit po jako puno problema sa sPVP, nadam se da će to sredit u sljedećih 30-ak dana.

Netko radi što zna, a netko zna šta radi
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2!
Tonči kaže...

Kaotično. Tako bih i ja opisao ono što vidim trenutno. Teško se vizualno snaći, jer umjesto da igra olakša vidno različitim efektima, teže je jer ih ima milijune i nisu prepoznatljivi, već jako slični.

 

Dobro je što je potreban skill za tajming, ali ovo mi je već mislim 5. ili 6. beta i imam isti osjećaj da je konfuzno. Blizzard jednu stvar radi odlično u svakoj igri: sve je jasno i intuitivno. A ovdje to ne vidim, grafika je vrhunska (do sada najljepši MMO), zvuk je prilično loš jer je nedefiniran lokacijski i oštrinom, dopler kao da ne postoji. Animacije su solidne, a izvedba komplicirana, što stvara zamor sličan 20-minutnoj borbi loše gearanog D3 lika na Infernu. Mislim da trebaju poraditi više na osjećaju kontrole i preglednosti; meni bi promjena na tom planu značila ogroman plus na inače solidno osmišljenoj mehanici.

 

Dat ću još malo vremena, ali nisam šokirano oduševljen finalnim proizvodom (ako je ovakav).

 

Eh da, "downed state" se meni ne sviđa u stilu "daj me pusti da umrem, nemoj me umarat konzolaškim stiskanjem 1-4".

 

Najgore od svega je da će, po svemu sudeći, u nastojanju da privuku WoWheade upropastiti naslijeđe jedne dobre igre.

 

U GW1 je samo trebalo sredit instance i probleme sa "ograničenim kretanjem".

 

Ovo ovako meni kao ljubitelju GW1, također, izgleda previše blještavo i razbacano...

 

Nisam igrao betu, niti se kanim uzbuđivati zbog igre, bar ne dok ne čujem detaljan prikaz GW1 škvadre s kojom sam igrao...

 

Hoće li ovo bit WoW-killer ili ne, ne zanima me... Kao što me ne zanimaju ni Blizzardove igre...

17 godina
offline
Re: Guild Wars 2!

igrac sam gw1 bio 3-4 godine, presao na wow

 

osobno gw2 vidim kao veliki korak naprijed s obzirom na jedniciu. sta se tice wowa; dop*zdi jedno te isto raditi. dode ekspanzija, ma sta ekspanzija dode novi patch ajmo ekipa grind opremu, ovo, ono i tako stalno. isto sa pvp gearom. jos po meni wow je postao prejednostavan, nema tu gusta kao u gw kad uvatis 2 moba, oba zaje8ana i onda uzitak kad ih oba ubijes bez izgubljenog hp ili kad fino se narugas pa dodgeas i evadas. skill je ono sta je bitno i to mi daje zadovoljstvo

 

u gw2 bar imas veliku vrijednost replay-a s obzirom i da uzmes istu rasu imas one varijecije na temu u vezi personal story.

 

a to sta ljudi govore hoce li igra biti wow killer ili ne, ostavite se tih je8ivjetrovskih fraza. nikoga ne zanima to. 

It's not who u are, it's who u know.
13 godina
offline
Guild Wars 2!

A tip je bacio prc i sad se vjerovatno smije hehe {#}.

Po mom iskustvu mmorpg-ovi imaju životni vijek obično dotuku sami sebe sa nerezonskim ekspanzijama.

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2!
Tonči kaže...

Eh da, "downed state" se meni ne sviđa u stilu "daj me pusti da umrem, nemoj me umarat konzolaškim stiskanjem 1-4".

Slažem se i volio bih da maknu to. Kad te ubiju onda je bolje da crkneš odma i ideš na respawn.

Ionako u 9/10 slučajeva kad sam u downed stateu me i dokrajče tako da je to samo gubitak vremena do respawna.

 

Oduševljavaju me ovi "jači" spellovi, a mislim posebno na izgled. Recimo pretvoriš se u fakin tornado ili lich kinga ili u kugu.

Predobro, volim te očite spellove. :D

Powerless, depressed. I try to conceal all the wreckage inside.
17 godina
offline
Re: Guild Wars 2!
Nuclear kaže...
Tonči kaže...

Eh da, "downed state" se meni ne sviđa u stilu "daj me pusti da umrem, nemoj me umarat konzolaškim stiskanjem 1-4".

Slažem se i volio bih da maknu to. Kad te ubiju onda je bolje da crkneš odma i ideš na respawn.

Ionako u 9/10 slučajeva kad sam u downed stateu me i dokrajče tako da je to samo gubitak vremena do respawna.

 

Oduševljavaju me ovi "jači" spellovi, a mislim posebno na izgled. Recimo pretvoriš se u fakin tornado ili lich kinga ili u kugu.

Predobro, volim te očite spellove. :D

downed state je dobar u sp.. mp ne bas toliko

 

elite spellovi, vidjet ce te kad pocnu ljudi kukat kako su neke stvari op. tipa tornado. nerf inc.

It's not who u are, it's who u know.
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice