Zavrsio ja story mode ( 20 lv) i odem ja tako malo u PVP ..i svi samo 80 lv sve moci, sve otkljucano... zasto?
Moze malo objasnjenje kako taj pvp funkcionria..cak se i mapa promjenila ulaskom u pvp?
Zavrsio ja story mode ( 20 lv) i odem ja tako malo u PVP ..i svi samo 80 lv sve moci, sve otkljucano... zasto?
Moze malo objasnjenje kako taj pvp funkcionria..cak se i mapa promjenila ulaskom u pvp?
Zavrsio ja story mode ( 20 lv) i odem ja tako malo u PVP ..i svi samo 80 lv sve moci, sve otkljucano... zasto?
Moze malo objasnjenje kako taj pvp funkcionria..cak se i mapa promjenila ulaskom u pvp?
Zato jer se ide na to da svi imaju iste uvjete i da igra bude sto vise bazirana na skillu.
Evo ovdje malo objasnjenja. Dakle, razlikujes dvije vrste PvP-a, kao sto je i u postu na linku objasnjeno, Structured PvP i World PvP.
ja se totalno gubim po mapama, usao sam u pvp svijet i nemam vise pojma kako se vratiti nazad u podrucje gdje sam questao. to je malo kaoticno, pama mi vilica do poda kada sam vidio koliko je velik i kompliciran pvp svijet. pa to kao da je jos jedna igra :)
ja se totalno gubim po mapama, usao sam u pvp svijet i nemam vise pojma kako se vratiti nazad u podrucje gdje sam questao. to je malo kaoticno, pama mi vilica do poda kada sam vidio koliko je velik i kompliciran pvp svijet. pa to kao da je jos jedna igra :)
Stisni H i odi na zadnji tab i tamo ces imat za tp u PvE
Ovu betu većinom igram pvp. Probao sam malo asure i sylvari da vidim kakav imaju starting area i animacije.
Što se tiče PvP i warriora našao sam si super build: Axe-Shield/Axe-Mace. Traits 20-0-20-30.
Također malo sam isprobavao kako ću napravit svog Charr-a 25.8 i mislim da sam si ga lijepo složio (verzija 1.1 )
jaooooooooo već me uzela igra!!! jaoo, šta če mi žena reć?? :P probao thiefa i ostao paf! prezabavno.. Nikak odlučiti između elementalista, warriora i sad je još tu i lopov. Human će biti. To znam...
gdje da idem da probam pvp?
idem ono join www i onda u neki portal i kao full je i baci me u queue i onda nakon par sati dodje da je ready i ja se tele i nema nikoga tamo....
gdje da idem da probam pvp?
idem ono join www i onda u neki portal i kao full je i baci me u queue i onda nakon par sati dodje da je ready i ja se tele i nema nikoga tamo....
Stisni H i odi na zadnji tab i stisni gore da se tp-as u taj neki grad i onda kad si tp-an samo kreni naprijed i udji kroz taj portal i tamo ces ljevo imat lika kod kojeg mozes uc u sobe za soru :)
Tko ovdje igra Charra jer mi treba pomoc oko Shamana da ubijem.
vidim svi pricaju o pvp-u, al ja ga ne zelim probat cisto zato jer zelim ostavit nesto za release...
vidim svi pricaju o pvp-u, al ja ga ne zelim probat cisto zato jer zelim ostavit nesto za release...
I ja, a niti me previse pvp zanima :)
Cisto da ubijem dosadu i bacim oko na nesto sta nije pve.
Totalno mi je čudno što se u pve mučiš za nista posto je pvp odvojen( ne u potpunosti).
Totalno mi je čudno što se u pve mučiš za nista posto je pvp odvojen( ne u potpunosti).
Vjerovatno će ubacit u igru (možda već 25.8 ili kasnije u ekspanzijama) neku arenu gdje ćeš moć pvp-at s gearom kojeg stekneš u PvE. Ali to je moje mišljenje. Kao što sam rekao u Black Citadel ima arena i velika je vjerojatnost da će se tamo neki pvp turniri održavat.
Također s PvE gearom igraš WvW.
EDIT:
ArenaNet confirms character names are reserved for 24 hours after deletion.
Jel jos netko razocaran kolicinom dinamickih dogadjaja u Asura i Sylvari start zonama....u usporedbi sa Charr i Human zonama kao da ih je 3 puta manje, a i onih par sto ima rijetko kad imaju nastavak nego samo bude 1 do 2 dijela eventa. Nadam se da to jos nisu gotove zone a ne da su pozurili sa zavrsetkom i zakinuli neke zone sa sadrzajem.
Nekako sam ostao razocaran s kolicinom evenata opcenito u bilo kojoj zoni ipak, ocekivao sam da ce biti dosta vise dinamickih, da ce skoro na svakom kraju mape se nesto desavati...nazalost cesto se nadjem kako trcim od jednog RHearth do drugog u potrazi za necim za radit ali se nista ne dogadja. Znam da ima dosta drugih nacina za lvlanje kao Craftanje, Personal story itd. ali toliko su nam govorili o zivom svijetu ali neka mjesta su ipak jos uvijek toliko mrtva...sjecam se bas jednog interviewa sa jednim od devova koji je govorio da nece vise biti questova tipa "Centauri napadaju nasa sela i ako ih ne zaustavis ubit ce nas" a da ti dodjes u to selo a oni samo stoje mirno i cekaju da ih napadnes, nego oni doslovno napadaju selo...ali toga jos ima :/
Nadam se da ce se s vecim lvlom i PvE combat promjeniti...jer trenutno je prilicno dosadno i monotono (probao sam do lvl 25 mobova). Uletis, odradis jednu rotaciju i mob je obicno mrtav. Ako i naletis na nekog veteran moba stvari su manje vise iste, samo treba vise vremena. Par puta ce te maznut da uletis u downed stanje...ako ima vise ljudi okolo bit ce zerg...nije bas uzbudljivo koliko sam ocekivao. Dodge sustav mi je nekad potpuno nepotreban a nekad ga koristim tek kad vidim da se mob fokusirao na mene nakon sto primim 1-2 udarca (od kojih sam skoro odmah mrtav). Nisu mi bas vidljive sve te animacije koje bih kao trebao dodgeovat. Nekako mi se cini da je sav taj combat sustav napravljen s vise fokusa da odgovara PvP-u nego PvE-u.
kolicina event je dovoljna jer ako ti fali uvik mos otic u drugo podrucje. meni je u prvoj beti falilo toga pa sam otisa lvl-at u charr area.
a combat ako je dosadan pa ne znam onda uzmes warriora, on ima masu skillova ili elementalista.
pa kazem...bilo bi fer da su sva podrucja jednako zastupljena eventima...nije meni problem otici u human zone...ali vise volim iskusiti svaku zonu nego samo jednu :P
igrao prva dva BWE ele, sad igram warriora xD ne govorim da ima malo skillova nego da mobovi prebrzo padaju i da nije bas potreban neki skill da ih satres :P na normalnim mobovima je uobicajena rotacija koju nije tesko shvatit ako jednom procitas tooltips a na veteranima je to isto s ponekad potrebom da dodgas. Igra je svakako nesto novo i zanimljivo samo govorim da ima mjesta za jos pokoji fix. Ali zasigurno uzivam u lvlanju vise nego u bilo kojoj igri. Istrazivanje svijeta i njegova nevjerovatna velicina me na svakom koraku zadivljuje.
Thief, WOW, definitivno moja klasa!
Pa cuj, igrao sam malo asura i malo sylvari podrucje. da budem iskren, nedovoljno da procjenim koliko ima evenata.
Sa druge strane u ostalim podrucjima je ponekad bilo toliko evenata da su se maltene po 2-3 odrzavala unutar radijusa koji sam vidio. Nisi valjda ocekivao da ce se stalno dogadjati eventi i da ce ici iz eventa u event? To bi bilo malo nerealo - aha, ubili smo shaman championa, eto spawnao se giatn, ubili smo gianta, spawna se ponovo shaman i onda ubijas njega i tako zaradjues levele?
Ne znam takodjer jesi li uopce igrao puno ili si ovako nakon 2 sata zakljucio da nema niceg opasnog, da dodge nicemu ne sluzi i da nema evenata, pogotovo event chainova.... jer ima svega i da, dodge je obavezan.
Mozda da se priblizis levelu 15-20, tamo pocinje zabava. Sjecam se kad me giant gadjao sa kamenom - 1 hit kill ako ne dodgeas... a nije mu to bio jedini opasan napad.
Kazem, ne znam za sylvari i asura mape, one su poprilicno nove i ne mogu o njima sudit, ali u char dijelu se sjecam chaina od 4-5 vezanih evenata koji su isli maltene jedan za drugim i lako ih se pratilo.
Sa druge strane ne sjecam se nijednog questa koji se moze opisat sa "jao pomagajte, napadaju centauri, sve ce nas pobit" pa da sam onda isao sa strane na livadu i klao ih dok s snjofali cvijece... Bilo je kampova centaura gdje je stajao ispred scout sa srcekom koji je upozoravao na skori napad te zahtjevao da ih se malo ubije/sabotira da se to sprijeci/odgodi. Ako je pak event bio da centauri/banditi/whatever napadaju, oni su uvijek napadali i unistavali. Tako ima na lvl 4 human mapi event kako banditi napadaju cijevi, pa ili ih unistavaju ili ulijevaju otrov u njih... kad ih unistavaju moras ih sprijecit, ako su unistili cijev koju odma ide event da branis radnike koji ih popravljaju.
Ja sam drugacije dozivio igru, mozda sam bio u drugacijim podrucjima, ali sjecam se eventa kako su napadali neki most, nismo ga uspjeli obranit, most je bio unisten, ali fizicki unisten, vidlo se kako se raspao, nije se vise njime moglo prelazit, onda sam morao ici radnicima pomagat da skupe drva, pa dovedu materijale do mosta, pa porave most...
Dapace vidio sam 2 slicna questa, jedan u norn, a drugi u char... ili human? area.
Bio je quest (srceko) kod chara pomagat oko neke pilane... Dok sam to radio napali su neki banditi pa sam branio, ali ubili su nekom charu skorpiona njegovog (devourer), pa smo isli okolo trazit jaje za inkubator da si odgoji novog. Kad smo se vratili napali su sa druge strane i upali nutra, onda sam brani unutrasnjost, no svasta su skrsili, pa je bio event da se skupi zeljezo na nekom polju da se to obnovi. Onda je bio event da se ide u kontranapad pa smo eskortali ratnu skupinu. Onda smo sa njima napali uporiste char bandita i osvajali podrucje oko nekog vulkana ili neceg slicno. Nakraju kako smo otjerali charove otvorio se portal u neki podzemni hram, gdje smo nakon niza zagonetki dosli do bossa i chesta koji je tamo cekao. Na zalost, kad sam to radio boss je bio zbugan (u prvoj beti), ali sve navedeno, cijeli chain je trajao sigurno sat vremena, moguce i dosta vise.
Ne znam, ne zelim braniti igru i ispast apriori kao slijepi zatupljeni fan, sam sam naveo da je postojao bug na kraju ovog eventa i nisam jos siguran je li to ispravljeno ili nije, ali definitivno sam se na nekim mjestima mucio, levelanjem sam naletio na BROJNE evente. Srceka jesu relativno stacionarna, ali kad god je netko reko da netko napada, doista su napadali. Ja sam igrom zadovoljan i vidim u njoj sve ono sto je najavljeno.
Jel jos netko razocaran kolicinom dinamickih dogadjaja u Asura i Sylvari start zonama....u usporedbi sa Charr i Human zonama kao da ih je 3 puta manje, a i onih par sto ima rijetko kad imaju nastavak nego samo bude 1 do 2 dijela eventa. Nadam se da to jos nisu gotove zone a ne da su pozurili sa zavrsetkom i zakinuli neke zone sa sadrzajem.
Nekako sam ostao razocaran s kolicinom evenata opcenito u bilo kojoj zoni ipak, ocekivao sam da ce biti dosta vise dinamickih, da ce skoro na svakom kraju mape se nesto desavati...nazalost cesto se nadjem kako trcim od jednog RHearth do drugog u potrazi za necim za radit ali se nista ne dogadja. Znam da ima dosta drugih nacina za lvlanje kao Craftanje, Personal story itd. ali toliko su nam govorili o zivom svijetu ali neka mjesta su ipak jos uvijek toliko mrtva...sjecam se bas jednog interviewa sa jednim od devova koji je govorio da nece vise biti questova tipa "Centauri napadaju nasa sela i ako ih ne zaustavis ubit ce nas" a da ti dodjes u to selo a oni samo stoje mirno i cekaju da ih napadnes, nego oni doslovno napadaju selo...ali toga jos ima :/
Nadam se da ce se s vecim lvlom i PvE combat promjeniti...jer trenutno je prilicno dosadno i monotono (probao sam do lvl 25 mobova). Uletis, odradis jednu rotaciju i mob je obicno mrtav. Ako i naletis na nekog veteran moba stvari su manje vise iste, samo treba vise vremena. Par puta ce te maznut da uletis u downed stanje...ako ima vise ljudi okolo bit ce zerg...nije bas uzbudljivo koliko sam ocekivao. Dodge sustav mi je nekad potpuno nepotreban a nekad ga koristim tek kad vidim da se mob fokusirao na mene nakon sto primim 1-2 udarca (od kojih sam skoro odmah mrtav). Nisu mi bas vidljive sve te animacije koje bih kao trebao dodgeovat. Nekako mi se cini da je sav taj combat sustav napravljen s vise fokusa da odgovara PvP-u nego PvE-u.
Pa koja je svrha da se svi kolju, grade nekaj, trče, kradu na svakom koraku? Treba negdje i mira da se uživiš u atmosferu svijeta, spontano event dođe tu i tamo i često me baš ugodno iznenadi.
Nemoj me krivo shvatit, i ja igru obozavam, samo govorim da na nekim mjestima po meni ima mjesta za jos popravaka...u medjuvremenu sam naletio na prilicno fino podrucje u Caledon Forest u kojem se mnogo vise stvari desava...ipak stojim iza toga da bi pocetna podrucja asura i sylvaria mogla biti malo zivlja...poslije onog prvog mini bossa na pocetku igre s kojim se svi srecemo ocekivao bi da ce nastaviti s uzbudjenjem a ne da spadne...istina kako napredujes dalje kroz zonu postaje zanimljivije ali mislim da bi bilo vaznije taj pocetak napraviti dobrim i zanimljivim jer tad se kupe prvi utisci
Ne ocekujem da se na svakom koraku kolje i ratuje, mogu eventi biti i drugog tipa. Mozes ici pomagati skupljati materijale za neke popravke ili sl. Ne pokusavam ocrniti igru, samo iznosim misljenje oko toga sta bih rado vidio doradjeno. Mislim da nema potrebe da svi pisemo sta nam se svidja toliko u igri, bile bi to stranice teksta onda :P
Sto se tice toga da nisi probao Asura i Slyvari zone...svakako otidji pogledaj...zasigurno najljepsi krajolik koji sam vidio u bilo kojoj igri...Human i Charr zona mu nisu ni do koljena :D prelijepo
Sto se tice toga da nisi probao Asura i Slyvari zone...svakako otidji pogledaj...zasigurno najljepsi krajolik koji sam vidio u bilo kojoj igri...Human i Charr zona mu nisu ni do koljena :D prelijepo
Vidiš meni pa je obrnuto. Human, Norn i Charr su mi super područja dok mi Sylvari nije nikako sjela. Ne znam... Ali o ukusima se tako i tako ne raspravlja...
Meni nakon 3. bete i igranja u Sylvari podrucju, igra izgleda kao igrica za malu djecu. Ne znam mozda samo jer sam pod dojmom real Conan svijeta,ali svejedno. Nekako previse sarenila,premalo kontrole u fajti,boss me zdere odmah sam mrtav, a ne vidim nista prije toga da ce me lupiti...Ne znam igra mi izgleda za age 12+
Nemoj me krivo shvatit, i ja igru obozavam, samo govorim da na nekim mjestima po meni ima mjesta za jos popravaka...u medjuvremenu sam naletio na prilicno fino podrucje u Caledon Forest u kojem se mnogo vise stvari desava...ipak stojim iza toga da bi pocetna podrucja asura i sylvaria mogla biti malo zivlja...poslije onog prvog mini bossa na pocetku igre s kojim se svi srecemo ocekivao bi da ce nastaviti s uzbudjenjem a ne da spadne...istina kako napredujes dalje kroz zonu postaje zanimljivije ali mislim da bi bilo vaznije taj pocetak napraviti dobrim i zanimljivim jer tad se kupe prvi utisci
Ne ocekujem da se na svakom koraku kolje i ratuje, mogu eventi biti i drugog tipa. Mozes ici pomagati skupljati materijale za neke popravke ili sl. Ne pokusavam ocrniti igru, samo iznosim misljenje oko toga sta bih rado vidio doradjeno. Mislim da nema potrebe da svi pisemo sta nam se svidja toliko u igri, bile bi to stranice teksta onda :P
Sto se tice toga da nisi probao Asura i Slyvari zone...svakako otidji pogledaj...zasigurno najljepsi krajolik koji sam vidio u bilo kojoj igri...Human i Charr zona mu nisu ni do koljena :D prelijepo
zato se to zove beta
imas lipo napises survey i predlozi promjene...
Do kolko sati traje beta?
Do kolko sati traje beta?
ako se ne varam 8-9 ujutro... ponediljak ofc
Može li mi netko (u kratkim crtama) objasniti u čemu je razlika u mehanici borbe GW2 i drugih MMO-a kao SW:TOR i WoW? Nakon ove bete sam se nadao promjenama u dinamici, ali čini se da se i dalje svodi na istu mehaniku. Conan je bio svjež i drugačiji, ovo je nekakva kombinacija Conanovih comboa i klasike.
Može li mi netko (u kratkim crtama) objasniti u čemu je razlika u mehanici borbe GW2 i drugih MMO-a kao SW:TOR i WoW? Nakon ove bete sam se nadao promjenama u dinamici, ali čini se da se i dalje svodi na istu mehaniku. Conan je bio svjež i drugačiji, ovo je nekakva kombinacija Conanovih comboa i klasike.
Nema svetog trojstva, ali kolege domagoj, rhodin & CO. ce puno bolje znat objasnit :-)
Može li mi netko (u kratkim crtama) objasniti u čemu je razlika u mehanici borbe GW2 i drugih MMO-a kao SW:TOR i WoW? Nakon ove bete sam se nadao promjenama u dinamici, ali čini se da se i dalje svodi na istu mehaniku. Conan je bio svjež i drugačiji, ovo je nekakva kombinacija Conanovih comboa i klasike.
glavna stvar u gw2 combatu je weapon switch. imas na ovoj stranici sva oruzja i kombinacije, traits i underwater combat. također u gw2 nema vise click to move, vitalno je prepoznati kad dodge-ati napad jer u suprotnom ces ostatit bez pola hp, a drugi udarac ce te vjerojatno ubiti. postoje isto i hold to block spellovi kojima mozes aktivno blokirati napad a u nekim slucajevima, zavisno kako spell funkcionira block rezultira instant counterom.
puno postoji aoe spellova, koji mogu sluziti kao normal aoe, npr u wowu to je earthquake (shaman), dok drugi tip aoe spella je u biti zid koji moze sprijeciti protivnika u prelasku istog ili moze sluziti kao vrsta barijere (npr izaziva burning) tako da si prisiljen ili cekat da spell zavrsi ili kruziti okolo.
postoje i comboi u smislu cross profession comboa, kad jedan skill napravi interakciju sa drugim. da se combo desi triba prvo bit combo field, znaci neki aoe spell. npr firewall. zatim imas combo finishera koji radi trigger comboa, npr cyclone axe, koji kad ga iskoristis blizu flamewall baca vatrene strelice. za vise informacija click ovdje
razlika u wowu i gw2 je isto skill, buduci da tebi gear i ne igra toliku ulogu kao u wowu. ako si lvl 80 i ides u lvl 25 area jer ti je ostao koji heart tebe automatski spusta na 25 po tvojim atributima, tj lvl scaling.
Meni nakon 3. bete i igranja u Sylvari podrucju, igra izgleda kao igrica za malu djecu. Ne znam mozda samo jer sam pod dojmom real Conan svijeta,ali svejedno. Nekako previse sarenila,premalo kontrole u fajti,boss me zdere odmah sam mrtav, a ne vidim nista prije toga da ce me lupiti...Ne znam igra mi izgleda za age 12+
Nesto slicno i meni glede Sylvari podrucja, a Asura klasa ka da je namjenjena azijcima.
Simpa su u neku ruku, samo im fale oruzja veca 3x od njih, to se azijcima svidja