HHmm što će ti kočnica? Meni sam usporava kod zavoja. Nije valjda da ti je cijelo upravljanje sve manual?
ti to mene malo prcaš?
HHmm što će ti kočnica? Meni sam usporava kod zavoja. Nije valjda da ti je cijelo upravljanje sve manual?
ti to mene malo prcaš?
HHmm što će ti kočnica? Meni sam usporava kod zavoja. Nije valjda da ti je cijelo upravljanje sve manual?
ti to mene malo prcaš?
Ne
LOL ja neznam tko bi vozio uopće sa automatskim kočenjem. Previše snobovski.
Igra je totalno u banani, pogotovo staza Montreal - Bugovi su očajni.
Kakve gluposti. Pa puno je bolje pratit vremena između bolida i pratit koliko skidaš ili gubiš u odnosu na bolid ispred.
ustvari ova igra je trenutno samo za time trial dobra.
Vozim sa lotusom i ispred mene moj timski kolega a iza buemi. buemi je podosta daleko jer ga niti nevidim na maloj mapi cijeli krug i pogledam ja nema ga,kad nakon tri četiri zavoja (isto sam vozio,nisam izletio niti prikočio) čujem ja zvuk još jednog motora kad ono buemi meni na guzici.projuri frajer i za pol kruga ga nema više...WTF?? warp 9
hebem ti ovaku igru u 2010 godini
pa zato jer tu u biti nema utrke..sve je skriptirano..taj bolid je po skripti morao biti na drugom mjestu u to vrijeme.AI ga je samo premjestio tamo :))
a nema logike puno toga..igram protiv frenda 1vs 1 LAN i imam nove gume, cekam ga jedan krug jer je izletio..i kad sam nastavio gume su bile potrosene (zute).koja glupost...uopce nema veze kako i koliko se vozis,vec je sve vremenski skriptirano.
Kako tko, oni koji imaju vjerojatno jesu, oni koji nemaju, igraju il na tipkovnici ili gamepadu.
Ja recimo igram s ovim...
Samo da te pitam, jel igrivo sa gamepadu ?
jedna gljiva gas i kočnica a druga skretanje.jedino tako ide dobro
HHmm što će ti kočnica? Meni sam usporava kod zavoja. Nije valjda da ti je cijelo upravljanje sve manual?
Nije valjda da ti voziš s uključenim pomoćima?! To je za djecu do 4 godine.
Kakve gluposti. Pa puno je bolje pratit vremena između bolida i pratit koliko skidaš ili gubiš u odnosu na bolid ispred.
ustvari ova igra je trenutno samo za time trial dobra.
Vozim sa lotusom i ispred mene moj timski kolega a iza buemi. buemi je podosta daleko jer ga niti nevidim na maloj mapi cijeli krug i pogledam ja nema ga,kad nakon tri četiri zavoja (isto sam vozio,nisam izletio niti prikočio) čujem ja zvuk još jednog motora kad ono buemi meni na guzici.projuri frajer i za pol kruga ga nema više...WTF?? warp 9
hebem ti ovaku igru u 2010 godini
pa zato jer tu u biti nema utrke..sve je skriptirano..taj bolid je po skripti morao biti na drugom mjestu u to vrijeme.AI ga je samo premjestio tamo :))
a nema logike puno toga..igram protiv frenda 1vs 1 LAN i imam nove gume, cekam ga jedan krug jer je izletio..i kad sam nastavio gume su bile potrosene (zute).koja glupost...uopce nema veze kako i koliko se vozis,vec je sve vremenski skriptirano.
lol, zato zauzmi pole position i budi cijelu utrku prvi i nemaju te kako prevariti
@Naxeem-ja imam 3 g. i 11 mjeseci
Kakve gluposti. Pa puno je bolje pratit vremena između bolida i pratit koliko skidaš ili gubiš u odnosu na bolid ispred.
ustvari ova igra je trenutno samo za time trial dobra.
Vozim sa lotusom i ispred mene moj timski kolega a iza buemi. buemi je podosta daleko jer ga niti nevidim na maloj mapi cijeli krug i pogledam ja nema ga,kad nakon tri četiri zavoja (isto sam vozio,nisam izletio niti prikočio) čujem ja zvuk još jednog motora kad ono buemi meni na guzici.projuri frajer i za pol kruga ga nema više...WTF?? warp 9
hebem ti ovaku igru u 2010 godini
pa zato jer tu u biti nema utrke..sve je skriptirano..taj bolid je po skripti morao biti na drugom mjestu u to vrijeme.AI ga je samo premjestio tamo :))
a nema logike puno toga..igram protiv frenda 1vs 1 LAN i imam nove gume, cekam ga jedan krug jer je izletio..i kad sam nastavio gume su bile potrosene (zute).koja glupost...uopce nema veze kako i koliko se vozis,vec je sve vremenski skriptirano.
lol, zato zauzmi pole position i budi cijelu utrku prvi i nemaju te kako prevariti
@Naxeem-ja imam 3 g. i 11 mjeseci
pa ti čovječe pišeš gluposti iz teme u temu
lol, zato zauzmi pole position i budi cijelu utrku prvi i nemaju te kako prevariti
@Naxeem-ja imam 3 g. i 11 mjeseci
pa to nije problem..ali nije ni rjesenje,ako cu u svakoj utrci biti stalno prvi cemu smisao igranja??
meni je igra dobra da se razumijemo, ali preko nekih stvari se ne moze preci. tu ima toliko bugova i nelogicnosti da je to upravo nevjerojatno..
i sama tema o tome na codemastersovom forumu je zakljucana bez ikakvog obrazlozenja..budimo realni, codemasters je napravio zestoki FAIL.
nada ostaje jedino da ce patch nesto popraviti (i to poveci patch).
"Interestingly, Codemasters referred to the forthcoming update as the “first” patch, suggesting there are more in the pipeline.
Among the changes in the first patch are various modifications to the artificial intelligence of rival cars.
These are likely to include changes to the racing lines, such as the problem with turn 19 at Valencia which was noted in the review. The team say they have a “list of corners” where the rival cars are too slow.
Improvements to the rival cars’ behaviour in the pits are expected – including fixing one bug where rival drivers fail to pit and another where the player’s car is held in the pits too long.
Codemasters added the time spent working on patching “F1 2010″ will not affect the time spent developing next year’s version of the game.
Full details on the patch for “F1 2010″ are expected later today and will be posted here."
codemasters je napravio zestoki FAIL.
Jednak onome prije zvan Operation Flashpoint Dragon Rising.
Codemasters, treba vas po guzi išamarat. Dobijete licencu za najelitnij sport, imate dobar i dorađen i prokušan engine, i nema izgovore za ovakvu igru.
"Interestingly, Codemasters referred to the forthcoming update as the “first” patch, suggesting there are more in the pipeline.
Among the changes in the first patch are various modifications to the artificial intelligence of rival cars.
These are likely to include changes to the racing lines, such as the problem with turn 19 at Valencia which was noted in the review. The team say they have a “list of corners” where the rival cars are too slow.
Improvements to the rival cars’ behaviour in the pits are expected – including fixing one bug where rival drivers fail to pit and another where the player’s car is held in the pits too long.
Codemasters added the time spent working on patching “F1 2010″ will not affect the time spent developing next year’s version of the game.
Full details on the patch for “F1 2010″ are expected later today and will be posted here."
animljivo
nadam se da će brzo izbaciti patch
pa zato jer tu u biti nema utrke..sve je skriptirano..taj bolid je po skripti morao biti na drugom mjestu u to vrijeme.AI ga je samo premjestio tamo :))
a nema logike puno toga..igram protiv frenda 1vs 1 LAN i imam nove gume, cekam ga jedan krug jer je izletio..i kad sam nastavio gume su bile potrosene (zute).koja glupost...uopce nema veze kako i koliko se vozis,vec je sve vremenski skriptirano.
Nekako ne vjerujem u tu teoriju jer mislim da CM ipak nebi napravio takvu nebulozu. Znaju oni da se svaka igra secira,da ljudi sve vide,sve čuju i nebi si rušili ugled samo tako.
Prije vjerujem u teoriju nekakvog buga
codemasters je napravio zestoki FAIL.
Jednak onome prije zvan Operation Flashpoint Dragon Rising.
Codemasters, treba vas po guzi išamarat. Dobijete licencu za najelitnij sport, imate dobar i dorađen i prokušan engine, i nema izgovore za ovakvu igru.
Što je falilo DR-u?
pa zato jer tu u biti nema utrke..sve je skriptirano..taj bolid je po skripti morao biti na drugom mjestu u to vrijeme.AI ga je samo premjestio tamo :))
a nema logike puno toga..igram protiv frenda 1vs 1 LAN i imam nove gume, cekam ga jedan krug jer je izletio..i kad sam nastavio gume su bile potrosene (zute).koja glupost...uopce nema veze kako i koliko se vozis,vec je sve vremenski skriptirano.
Nekako ne vjerujem u tu teoriju jer mislim da CM ipak nebi napravio takvu nebulozu. Znaju oni da se svaka igra secira,da ljudi sve vide,sve čuju i nebi si rušili ugled samo tako.
Prije vjerujem u teoriju nekakvog buga
Zato što je teorija glupa. Već je objašnjeno o čemu se radi.
Znači ništa od kupovanja još... Vidim da je prepuna bugova. Dali znate jeli ista stvar i na PS3?
codemasters je napravio zestoki FAIL.
Jednak onome prije zvan Operation Flashpoint Dragon Rising.
Codemasters, treba vas po guzi išamarat. Dobijete licencu za najelitnij sport, imate dobar i dorađen i prokušan engine, i nema izgovore za ovakvu igru.
lol, LOL, SUPERLOL, hahaha, epic, izjava dana hahahahhahah
Što je falilo DR-u?
2 kraja i sredina.
Sve baš. Da ne spamam, ukratko za mene ljubitelja starog OFP-a ovo je fail jer:
- Priča je bezveze! Ako si igrao prvi OFP mene je igra vukla cjelo vrijeme i sukob Rusa i Amera i zapleti u priči djeluju uvjerljivo.
- Borbe su nula! Voice acting je naporan baš kao i u ArmA, AI je osrednji - Polu skriptirani,
- MP je banana zesca; Nedostatak Dedicated servera i konstantan lag
-Fizika letjelica, tenkova, aviona, izbor istih je smješan. Vožnja helikoptera je nalik onoj u HAWX-u. Nekazem da je trebala biti ultra realna, ali su barem mogli napraviti realnij balistički model iz helikoptera.
- Vozila su polu-skriptirana. Na neka se može uci na neka ne.
- SP kampanja je zbrda zdola. Ni u jednoj misij nema tenkova, helikoptera, što je u usporedbi sa Arma i starim OFP prejadno; U ArmA mozes uci u apsolutno svako auto i u vozilo, helikopter i deri.
- Kontrole su nedorečene; Fali naginjanje i sl.
-Tjela nestaju nakon malo više minuta sa terena (mislim da to nema u realnosti, al ajd)
-Ovdje postoji čak i neka vrsta boga, jer nisam čuo da u ratu usred borbe ti spawna još dvojicu-trojicu kolega koji ti pomazu
- Protivnici neizgledaju kao Kinezi
-Draw Distance se polu iscrtava tjekom igranja, što zna iritirati tjekom MP meča
- Igra nije sandbox stil, kao ArmA. Znači svaka misija je uleti i pobij tu, uništi fuel truck i sl., i sve linearno i skriptirano.
Pozitivina stvar; Radi za razliku od ArmA. I to bez ijednog patcha. Grafika je brza, ali i prosječna, pa čak ispod toga.
Što je falilo DR-u?
2 kraja i sredina.
Sve baš. Da ne spamam, ukratko za mene ljubitelja starog OFP-a ovo je fail jer:
- Priča je bezveze! Ako si igrao prvi OFP mene je igra vukla cjelo vrijeme i sukob Rusa i Amera i zapleti u priči djeluju uvjerljivo.
- Borbe su nula! Voice acting je naporan baš kao i u ArmA, AI je osrednji - Polu skriptirani,
- MP je banana zesca; Nedostatak Dedicated servera i konstantan lag
-Fizika letjelica, tenkova, aviona, izbor istih je smješan. Vožnja helikoptera je nalik onoj u HAWX-u. Nekazem da je trebala biti ultra realna, ali su barem mogli napraviti realnij balistički model iz helikoptera.
- Vozila su polu-skriptirana. Na neka se može uci na neka ne.
- SP kampanja je zbrda zdola. Ni u jednoj misij nema tenkova, helikoptera, što je u usporedbi sa Arma i starim OFP prejadno; U ArmA mozes uci u apsolutno svako auto i u vozilo, helikopter i deri.
- Kontrole su nedorečene; Fali naginjanje i sl.
-Tjela nestaju nakon malo više minuta sa terena (mislim da to nema u realnosti, al ajd)
-Ovdje postoji čak i neka vrsta boga, jer nisam čuo da u ratu usred borbe ti spawna još dvojicu-trojicu kolega koji ti pomazu
- Protivnici neizgledaju kao Kinezi
-Draw Distance se polu iscrtava tjekom igranja, što zna iritirati tjekom MP meča
- Igra nije sandbox stil, kao ArmA. Znači svaka misija je uleti i pobij tu, uništi fuel truck i sl., i sve linearno i skriptirano.
Pozitivina stvar; Radi za razliku od ArmA. I to bez ijednog patcha. Grafika je brza, ali i prosječna, pa čak ispod toga.
Ko fol govori "stručnjak"
Ko fol govori "stručnjak"
Dosadan si.
Mislite onda da li će u patchu popraviti varanje AI-a?
Off-topic je pa ću biti kratak (detaljno možemo na temi za tu igru).
DR je hibrid.
Nestajanje tijela je u svakoj igri. To je normalno. Kao i spawnanje. Nisam vidio da se baš "stvore", nego dođu. Ali i niti ne očekujem od igre da za dva suborca moram naći neku seljanku, napumpati je, pričekati ~18 godina i dati mu/joj pušku. To bi bilo pretjerivanje i znatno bi produljilo virtualno ratovanje.
Draw distance je meni bio ok. Možda da kupiš bolji PC? :P
To je igra. ARMA je "simulator". Zato ARMA-u u HR kupimo ja i Zoran. Call of Duty kupi barem nekoliko tisuća ljudi.
Isto je i s F1. Ferrari Virtual Academy smo kupili Pirat i ja i onaj bog formule, kako se zove zaboravio sam. F1 2010 je kupilo više ljudi. Nešto slično CoD-u.
Zato što je teorija glupa. Već je objašnjeno o čemu se radi.
da ali zašto su onda stavili ovako imbecilan sustav informacija dešavanja na stazi.šta mene briga koliko sam lošiji krug napravio od hamiltona koji je prvi a ja 17-i.i to mi je jedina informacija...ups sory nije...."webber je napravio najbolji krug". MA KOJE JE TO NJEGOVO VRIJEME????? U F1 svijetu informacije zaostajanja ,prednosti,vremena krugova su jako bitna a ovdje to nema.
Kakav mi je gušt vozit ako nevidim,ne osjetim šta se na stazi dešava....
Ovo je definitivno najlošiji prikaz informacija dešavanja na stazi u svih racing igara što sam igrao.bljak
kad pogledaš jedino na što su se oni fokusirali je kiša. Pri pokazivanju onih dnevnika bilo je samo kiša,kiša,kiša.je.bla ih ona više.ajmo napravit f1 igru i u nju stavit kišu ...u što sam p0p.izdio...čekaš igru sto godina i onda nema neke osnovne stvari koje su imale igre 95.
Definitvno slazem se sustav pracenja je u banani,al valjda ce to ispravit patch
"Interestingly, Codemasters referred to the forthcoming update as the “first” patch, suggesting there are more in the pipeline.
Among the changes in the first patch are various modifications to the artificial intelligence of rival cars.
These are likely to include changes to the racing lines, such as the problem with turn 19 at Valencia which was noted in the review. The team say they have a “list of corners” where the rival cars are too slow.
Improvements to the rival cars’ behaviour in the pits are expected – including fixing one bug where rival drivers fail to pit and another where the player’s car is held in the pits too long.
Codemasters added the time spent working on patching “F1 2010″ will not affect the time spent developing next year’s version of the game.
Full details on the patch for “F1 2010″ are expected later today and will be posted here."
jeli igdje spomenuto kada se može očekivati taj patch? znam da su rekli da su u fazi istraživanja bugova ali to mi i ne znači baš puno...
nije.ja mislim a nemora bit tako,negdje mjesec,mjesc i pol.
ali ako je ai takav kakav jeste i ako on stvarno ne radi krugove onda tu pomoći nema.ako je tako naravno.
Opet mislim da se sustav informacija nemože uvest modom nego to oni moraju a mislim da neće.
nije.ja mislim a nemora bit tako,negdje mjesec,mjesc i pol.
ali ako je ai takav kakav jeste i ako on stvarno ne radi krugove onda tu pomoći nema.ako je tako naravno.
Opet mislim da se sustav informacija nemože uvest modom nego to oni moraju a mislim da neće.
ta vremena mi i nisu toliki problem jer nemaju direktnog utjecaja na utrku... mene više muče moji ulasci i nemogućnost izlaska iz boksa i naravno to što nekad AI uopće ni ne ulazi u boxeve... i naravno kazne da malo srede...
nije.ja mislim a nemora bit tako,negdje mjesec,mjesc i pol.
ali ako je ai takav kakav jeste i ako on stvarno ne radi krugove onda tu pomoći nema.ako je tako naravno.
Opet mislim da se sustav informacija nemože uvest modom nego to oni moraju a mislim da neće.
Već je odgovoreno da AI vozi, ali da su vremena lažirana, jer je AI spor. A i dokazano je.
Oni mogu ili staviti realna vremena, a tada će svaki bolji igrač uvijek imati pole position ili poboljšati putanje i performanse AI-a, što je opet veći zahvat.
Sve je to moguće. Realna vremena na kvalifikacijama su loš izbor, a bolje putanje za svaku stazu i brži AI traže vremena (par mjeseci cca).
nije.ja mislim a nemora bit tako,negdje mjesec,mjesc i pol.
ali ako je ai takav kakav jeste i ako on stvarno ne radi krugove onda tu pomoći nema.ako je tako naravno.
Opet mislim da se sustav informacija nemože uvest modom nego to oni moraju a mislim da neće.
ta vremena mi i nisu toliki problem jer nemaju direktnog utjecaja na utrku... mene više muče moji ulasci i nemogućnost izlaska iz boksa i naravno to što nekad AI uopće ni ne ulazi u boxeve... i naravno kazne da malo srede...
ma kako ne.ovako bez podataka kao da vozim time trial s njima na stazi.
još sam nešto primjetio.kad obiđem jedan bolid i pogledam unazad on je odma jedno 50ak metara iz mene. nema ono da pokuša vratit nego odma kao da pusti gas kad ga obiđem
nije.ja mislim a nemora bit tako,negdje mjesec,mjesc i pol.
ali ako je ai takav kakav jeste i ako on stvarno ne radi krugove onda tu pomoći nema.ako je tako naravno.
Opet mislim da se sustav informacija nemože uvest modom nego to oni moraju a mislim da neće.
Već je odgovoreno da AI vozi, ali da su vremena lažirana, jer je AI spor. A i dokazano je.
Oni mogu ili staviti realna vremena, a tada će svaki bolji igrač uvijek imati pole position ili poboljšati putanje i performanse AI-a, što je opet veći zahvat.
Sve je to moguće. Realna vremena na kvalifikacijama su loš izbor, a bolje putanje za svaku stazu i brži AI traže vremena (par mjeseci cca).
ako rfactor ima dovoljno brz ai ako su igre prije deset godina to imale zašto ova sad to nemože imat.ma fijasko.
ma kako ne.ovako bez podataka kao da vozim time trial s njima na stazi.
još sam nešto primjetio.kad obiđem jedan bolid i pogledam unazad on je odma jedno 50ak metara iz mene. nema ono da pokuša vratit nego odma kao da pusti gas kad ga obiđem
a recimo mene i te kako pritišću kada ih pređem... naravno ako su puno sporiji ne ali ako smo tu negdje onda me itekako maltretiraju...