Elite: Dangerous

poruka: 2.518
|
čitano: 369.163
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Re: Elite: Dangerous

Nerfano buraz,kasnis.

 

Sad je nerfano 3x,i sken je stalno. Ja nemogu s anakondom uć u stanicu s chaffom i 2 heatsinka i silent running.

S t9 sam ulazio,20 runova minimalno i nijedan sken.  pisi kuci propalo :D

 

al aj,barem sam ubro 60ak milja i kupio anakondu. Imam skok bez stvari 39.96 a sa full cargom od 468 tona 21.5. Preporod nakon t9 i 13.5 s full cargom :)

12 godina
neaktivan
offline
Elite: Dangerous
Evo elite je trenutacno na 10% popusta na steamu i sluzbenoj stranici pa navali narode:)
 
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Elite: Dangerous

Pozz,posto mi je riknula ploca.Trenutno nisam u igri,pa me zanima dal igra ima sta novoga?Vjerujem da ova igra moze biti samo bolja.

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Elite: Dangerous

Pa dodali su PowerPlay,  10frakcija koje se bore za prevlast i imas neke bonuse ako se boris za njih. 

Bounty vise nemozes otplatit odmah nego imaju odredeno vremensko trajanje,  od 15minuta do 7dana ovisno o tome sto si napravio. 

Dodali su i 2 nova broda. 

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Elite: Dangerous

Pa ,powerplay mijenja stvari...najveci update ikad si fulo.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Elite: Dangerous
brane82 kaže...

Pa dodali su PowerPlay,  10frakcija koje se bore za prevlast i imas neke bonuse ako se boris za njih. 

Bounty vise nemozes otplatit odmah nego imaju odredeno vremensko trajanje,  od 15minuta do 7dana ovisno o tome sto si napravio. 

Dodali su i 2 nova broda. 

 Kakav je vaš dojam powerplay-a? Čini mi se nekako spor način zarade meritsa, a nema ni bountija kad se npr boriš za meritse u Expansion sistemima: Neovisno o napucanom brodu svaki nosi 1 merit + 100 kredita bez obzira bio on Eagle, Cobra, Python ili Anaconda

Nakon malo zezancije s time 1.000 meritsa mi se čini straaašno daleko.

 

Jedno pitanje za cobra fit, što koristite za klasu 2 a što za klasu 1 mounting point? trenutno koristim Lasere u klasi 2 i multicanone u klasi 1 i razmišljam da to obrnem jer mi dugo treba da skinem armor žešćim brodovima (npr Python/Anaconda) - protiv koji sam naravno žešća šljuka ako naletim solo bez eskadrile npc pratioca.

Origin: F4stReload ----- | ----- Nema na čemu! ----- | ----- Google is your friend !
13 godina
offline
Re: Elite: Dangerous
Zura kaže...
brane82 kaže...

Pa dodali su PowerPlay,  10frakcija koje se bore za prevlast i imas neke bonuse ako se boris za njih. 

Bounty vise nemozes otplatit odmah nego imaju odredeno vremensko trajanje,  od 15minuta do 7dana ovisno o tome sto si napravio. 

Dodali su i 2 nova broda. 

 Kakav je vaš dojam powerplay-a? Čini mi se nekako spor način zarade meritsa, a nema ni bountija kad se npr boriš za meritse u Expansion sistemima: Neovisno o napucanom brodu svaki nosi 1 merit + 100 kredita bez obzira bio on Eagle, Cobra, Python ili Anaconda

Nakon malo zezancije s time 1.000 meritsa mi se čini straaašno daleko.

 

Jedno pitanje za cobra fit, što koristite za klasu 2 a što za klasu 1 mounting point? trenutno koristim Lasere u klasi 2 i multicanone u klasi 1 i razmišljam da to obrnem jer mi dugo treba da skinem armor žešćim brodovima (npr Python/Anaconda) - protiv koji sam naravno žešća šljuka ako naletim solo bez eskadrile npc pratioca.

 Gadjaj im powerplant (subsistem),ubices ih prije neg im hull dodje na 50%. Multicannoni su ti super za mljevenje sub sistema. Nemoj obrnut jer razlika izmedju klase 2 i 1 multija nije neka (jest,ali nije velika ko razlika izmjedu lasera). Dvojke su ti jednostavno potrebne.

A merits dobivas 15 merita po brodu ako rokas u neprijateljskom teritoriju di je expanzija i slicno. A pare zaradis kad predas meritse ovisno o ranku,na prvom ranku dobis 1k po meritu šta je slabo,al nakon prvog tjedna kad dobis rank (recimo 4 il 5) za svaki merit dobis više para. Ja cu do četvrtka imat 10k meritsa pa fino rank 5 (di je 50 milja bonus),al to nece sjest do iduceg tjedna jer sam jos uvijek rank 1 (rank uppas se samo na iducem tjednu tj. ciklusu),al nema veze. Mogu se lako meriti skupit,sam treba izbjegavat Combat zone jer su spore,1 merit po brodu... Radije ih čupam s interdiktorom i 15 po jednom. A ubijem i igrača tu i tamo ^^

14 godina
offline
Re: Elite: Dangerous
Zura kaže...

 Kakav je vaš dojam powerplay-a? Čini mi se nekako spor način zarade meritsa, a nema ni bountija kad se npr boriš za meritse u Expansion sistemima: Neovisno o napucanom brodu svaki nosi 1 merit + 100 kredita bez obzira bio on Eagle, Cobra, Python ili Anaconda

Nakon malo zezancije s time 1.000 meritsa mi se čini straaašno daleko.

 

Jedno pitanje za cobra fit, što koristite za klasu 2 a što za klasu 1 mounting point? trenutno koristim Lasere u klasi 2 i multicanone u klasi 1 i razmišljam da to obrnem jer mi dugo treba da skinem armor žešćim brodovima (npr Python/Anaconda) - protiv koji sam naravno žešća šljuka ako naletim solo bez eskadrile npc pratioca.

 Mislim da je jedini plus poverplaya to što potiče PvP, ništa više. Najveći patch je donio nepotrebni grind za kredite/reputaciju i politiku u igru. Ali treba pustiti jedno par ciklusa da prođe pa ćemo onda vidjet. 

 

Što se tiče hardpointova, sve zavisi što želiš. Ako želiš brzo proći kroz shieldove onda na dvojku idu laseri, ako hoćeš brzo "pojesti" hull onda idu canoni/multicanoni. 

 

Moja preporuka je na klasi dva držati lasere, brzo proći kroz shield i onda kombinirano sa multicanonima/laserima udarati po hullu. 

Mirno more nikad nije stvorilo dobrog mornara
11 godina
offline
Elite: Dangerous

I meni je PowerPlay zasad dosadnjikav. Najbolje to po meni objašnjava ovaj članak: http://www.drewwagar.com/progress-report/elite-powerplay/

 

Zapravo, trenutno je to samo pokušaj ugađanja PvP publici i formiranja nazovimo ih "arena" (iako koliko vidim i tu većina odlazi u solo baš da izbjegne PvP), dok je sama mehanika ultimativno grinderska i predstavlja formu trošenja in-game kredita. Svih 10 Powera je bezlično, ono - uopće nemam interesa se pridružiti niti jednoj. Iako su pokušali donekle prikazati njihov "ethos", zapravo sve se svodi na expand/control sistem bez neke realne motivacije iza toga. Ok, možemo reći da je sve u igri grindersko - ovisi o načinu gledanja - no ovdje je problem što FD mora dati kontekst jer je powerplay kontrolirani sadržaj/froma, dok u ostatku igre kontekst si dajem ja sam ("One Man In Universe" itd.)

 

Nadam se da će PP u skoroj budućnosti unaprijediti, jer u trenutnom stanju ostavlja dojam nedovršenosti i nedorečenosti. Ima potencijala samo što ga još nisu iskoristili... Ono, daj mi razlog da se priključim nekoj independent frakciji, daj mi space-manijake i diktatore koje želim zaustaviti u ekspanziji i protiv kojih se želim borit... ne mora to biti good vs. evil, ali daj stroge stavove i sukobljena mišljenja. Daj mi ISIS, amerikance, kanibale, hackere i španjolsku inkviziciju :D .

 

Naravno, tko želi PvP "samo zato da je PvP", biti će im dosta i kako je. Tko želi malo bogatiju pozadinu i raison d'etre, ostat će malo razočaran.

 

Iskreno, nadam se da je to samo priprema za konzolašku publiku, a da će sad malo poraditi na single player sadržaju (core populacija igrača i najveći supporteri su im uglavnom single player igrači!), obogatiti exploration sadržajem, još unaprijediti raznovrsnost misija...

 

Ostatak patcha 1.3 je ok. Puno ekipe negoduje oko "nerfanja" RESa, ali tako i tako su bili besmisleni "shooting gallery". Odeš s Vultureom tamo na par sati i "ča-čing" ukeširaš par milja, nije bila izazova i to bi brzo dosadilo. Sad su misije puno zanimljivije, imam dojam da sam stvarno bounty hunter, AI je puno kvalitetniji i uopće nemam problema s manjom zaradom. Trading po meni treba ostati najisplativija stvar u igri.

 

Dodali su dronove za rudarenje, skupljanje carga i prebacivanje goriva.

 

Tri nova broda su throwaway fighteri za jeftini PvP odnosno brodovi koji se voze u početku igre.

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 15.6.2015 10:08 (Moloch).
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Elite: Dangerous

Treba SP izbacit iz igre kompletno,nisu ni trebali dat opciju da igra ima solo play i open play.

Trebali su nam ne dat izbor uopce,samo open play i to je to.

 

Ovu solo gamad treba zapalit. :)

11 godina
offline
Elite: Dangerous

Tu se donekle slažem. S tim da su po meni trebali zabranit igru i svima koji imaju EvE account. :D

 

S druge strane, brijem da bi 70% igrača mijenjalo Open za Offline mod. Ja osobno igram u Openu 90% vremena, čak i trejdam u openu, no tu mi nije glavna motivacija PvP.

 

Neki dan sam išao inderdiktat CMDRa 7 s nekih 10ak tisuća bountya, dakle niš spešl. Combat log. Nađem ga opet nakon 10ak minuta u SCu, interdikt, combat log. Skužim da ide u stanicu, dočekam ga tamo kasnije na izlazu, combat log. OK - takvi bolje da su u Solo.... zašto si u Openu s bountyem na glavi ako ćeš bježat kao (ubaci spolni organ)?

 

Htio sam prijavit konjinu, zato ga i interdiktah više puta, no na žalost video mi se nije ispravno snimio... odnosno zaboravio sam da sam ga disableao.

Poruka je uređivana zadnji put pon 15.6.2015 10:18 (Moloch).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Elite: Dangerous
Moloch kaže...

 

Ostatak patcha 1.3 je ok. Puno ekipe negoduje oko "nerfanja" RESa, ali tako i tako su bili besmisleni "shooting gallery". Odeš s Vultureom tamo na par sati i "ča-čing" ukeširaš par milja, nije bila izazova i to bi brzo dosadilo. Sad su misije puno zanimljivije, imam dojam da sam stvarno bounty hunter, AI je puno kvalitetniji i uopće nemam problema s manjom zaradom. Trading po meni treba ostati najisplativija stvar u igri.

 

 

 Da, zato što ima smisla da je jedna uloga (trader) toliko novčano isplativija od svih ostalih zajedno (bounty hunter, pirat, smugler, miner)  Samim time me igra prisiljava da igram nešto, umjesto onoga "budi što želiš". Veliš nema smisla sa vulterom ulaziti u RES, shooting galery, prejednostavno!?! Trader nakrca brod, skoči 10 skokova i opa eto 3-4 milijunčića, ni oro ni kopo, kako se kaže. To ima više smisla? 

 

Misije su jedino pozitivno u cijeloj toj priči. Što si veći rank, to tvoje usluge više koštaju i lovit ćeš zahtjevnije protivnike ali i plaća će biti veća. 

 

 

Rocinante2112 kaže...

Treba SP izbacit iz igre kompletno,nisu ni trebali dat opciju da igra ima solo play i open play.

Trebali su nam ne dat izbor uopce,samo open play i to je to.

 

Ovu solo gamad treba zapalit. :)

 Solo je definitivno najgora opcija igre. Mislim stvarno, daju nam player based content (powerplay), jedna frakcija potkopava drugu, ali nemožeš zaustaviti sabotere jer su u solo. Ili ako već postoji solo, onda staviti da ne utjeće na "stvarni svijet" tj da akcije u solu ne utjeću na open. Pa igra brate mili koliko hoćeš.

Mirno more nikad nije stvorilo dobrog mornara
11 godina
offline
Re: Elite: Dangerous
quickr kaže...

 Da, zato što ima smisla da je jedna uloga (trader) toliko novčano isplativija od svih ostalih zajedno (bounty hunter, pirat, smugler, miner)  Samim time me igra prisiljava da igram nešto, umjesto onoga "budi što želiš". Veliš nema smisla sa vulterom ulaziti u RES, shooting galery, prejednostavno!?! Trader nakrca brod, skoči 10 skokova i opa eto 3-4 milijunčića, ni oro ni kopo, kako se kaže. To ima više smisla? 

 

Misije su jedino pozitivno u cijeloj toj priči. Što si veći rank, to tvoje usluge više koštaju i lovit ćeš zahtjevnije protivnike ali i plaća će biti veća. 

 

Tako je. Ako igraš samo zbog para, onda ti nema smisla. Meni je bounty hunting zabavniji 500x od trejdanja i tu je meni smisao - u igri. I ne treba sve biti jednako plaćeno. Trejder koji želi trejdat će opasno počet zarađivat tek kad uđe u type7. A do njega se itekako nakrvio vozeći A do B. Ne vidim tu problem. Stara Elita se isto svodila na space trading game s dodanim elementom akcije, tako i ovdje treba biti. Slažem se da treba još malo balansirati pojedine aktivnosti čisto da budu barem isplative - mining je sad nešto bolji, no exploration je još samo "hobby".

 

Naravno da nije imalo smisla vidjeti kako u RES dolaze jedna za drugom solo Anaconde, Pythoni, Clipperi... i još harmless i bez štitova! Realno, Anaconda kad se pojavi u RESu to treba biti kao mini-boss koji dođe nakon što mu pokolješ minione i to treba doć Elite, naoružan do zuba i s wingom od (barem) par Cobri (nadam se da će to tako jednom i izgledati). Pirati su inherentno poprilično siromašna ekipa. Isto kao i bounty hunteri - rijetko koji postigne visoki rejting i onda vozi FDLa :).

 

U tom kontekstu, 1.3 je korak u pravom smjeru, no još treba dorade. 1.2 je bio stopgap measure i RES hunting tamo je bio poprilično njanjav. Ono, uletiš sa sidewinderom u wingu (ili čak solo) i zaradiš Vulturea u par sati, FDLa u tjedan dana... how yes no. Normalno da su to nerfali.

Poruka je uređivana zadnji put pon 15.6.2015 10:45 (Moloch).
13 godina
offline
Re: Elite: Dangerous

I sad mos zaradjivat nenormalno u resovima.

 

Uberes 10ak misija za pirate,svaka je minimalno 150k,uletis u res,dobivas bountye,i jos kad predas misije koje obavljas ovak usput dobis i prek njih para ko blata.

Sad mos i više od 3 milje zaradit na sat,mos ladnokrvno 5 milja roknut u resu.

 

Treba ti dobra instanca,10ak min mission scummanja na stanici i rokaš.

 

14 godina
offline
Re: Elite: Dangerous

Ne igram zbog para, igrao jesam, na početku, mislio sam da je to poanta, ali nije. I otkad sam prestao misliti na kredite igra mi je postala puno zanimljivija i draža. Čak sam se ostavio vulture-a i prešao u couriera jer je veći gušt i izazov, a i insurance je manji. 

 

Trenutno uopće ne skupljam pare, već ulazim u combat zonove, dogovaram fajtove sa drugim cmdr-ima, vježbam PvP skill. Ali takvom igrom ću brzo doći do 0 credita i onda ću opet morati sjest u vultera i grindati pare da si mogu priuštiti insurance. Ne želim to, ali igra me na to prisiljava. Ili kupiti type 7 i učiti heklati dok trejdam. 

Mirno more nikad nije stvorilo dobrog mornara
13 godina
offline
Re: Elite: Dangerous

Ma rokaj powerplay,udjes u rank 5 sa 10k meritsa i dobis ''platu'' iduci tjedan od 50 milja. to ti je dosta za lifetime vulture i courier insurancea.

A jos si u neprijateljskom teritoriju i nerijetko se naleti na igrače. Ja sam neki dan 2 pingvina satro,istina i bog u FDL-u sam bio,al šta se može? :) Imali su šansu uteć,rejlovi su ih pokidali.

14 godina
offline
Re: Elite: Dangerous

10k merita kažeš? Sitnica  

Mirno more nikad nije stvorilo dobrog mornara
13 godina
offline
Re: Elite: Dangerous
quickr kaže...

10k merita kažeš? Sitnica  

 1 brod 15 merita.

 

pa ja koji igram samo navečer svaki dan imam vec 2.1k . do četvrtka sigurno imam 10

14 godina
offline
Re: Elite: Dangerous

1 brod , 15 merita, 660 kilova odprilike... meni je to mjesec dana igranja 

Mirno more nikad nije stvorilo dobrog mornara
13 godina
offline
Re: Elite: Dangerous
quickr kaže...

1 brod , 15 merita, 660 kilova odprilike... meni je to mjesec dana igranja 

 Bome nije. Onak,u wingu smo vatali,em imas wingove,onak po 2-3 ti dodju,em su u type6icama,7micama,eaglovima,adderima. izginu odma. 1k merita skupis i brze neg mislis. A i svi u wingu dobiju meritse ,sam trebaju taggat,jako je jednostavno.

 

 

11 godina
offline
Re: Elite: Dangerous
Rocinante2112 kaže...

I sad mos zaradjivat nenormalno u resovima.

 

Uberes 10ak misija za pirate,svaka je minimalno 150k,uletis u res,dobivas bountye,i jos kad predas misije koje obavljas ovak usput dobis i prek njih para ko blata.

Sad mos i više od 3 milje zaradit na sat,mos ladnokrvno 5 milja roknut u resu.

 

Treba ti dobra instanca,10ak min mission scummanja na stanici i rokaš.

 

 Ja sad kombiniram sve i svašta, slažem se da se bez problema i dalje može fino zarađivati... no sad je sve puno zabavnije, a kako su smanjili (tj. maknuli) wear&tear kod interdiktanja, sad je fora i čupati NPCe iz SCa. Neki dan sam interdiktao Cobru koja je bila u wingu od 8! što eaglea, što sidewindera. Doslovce u jednom potezu obavio misiju i pokupio još bar tol'ko na bountyima, a feeling je borbe bio zakon. :) 1vs8. Redovno su sad i epske bitke u SSS instancama; tipičan scenarij su 2 policijske Anakonde i Viper protiv 7-8 pirata (Obično Anaconda, Cobre, Vulture i Sidewinderi)... 2 takva SSSa i gotova misija + hrpa para od bountya.

 

PowerPlay ću zasad ostaviti sa strane, nema mi ni smisla uletavat nigdje kad me tako i tako neće biti u igri idućih tjedana. Tko zna, možda to i malo pokrpaju u međuvremenu. :)

13 godina
offline
Re: Elite: Dangerous
Moloch kaže...
Rocinante2112 kaže...

I sad mos zaradjivat nenormalno u resovima.

 

Uberes 10ak misija za pirate,svaka je minimalno 150k,uletis u res,dobivas bountye,i jos kad predas misije koje obavljas ovak usput dobis i prek njih para ko blata.

Sad mos i više od 3 milje zaradit na sat,mos ladnokrvno 5 milja roknut u resu.

 

Treba ti dobra instanca,10ak min mission scummanja na stanici i rokaš.

 

 Ja sad kombiniram sve i svašta, slažem se da se bez problema i dalje može fino zarađivati... no sad je sve puno zabavnije, a kako su smanjili (tj. maknuli) wear&tear kod interdiktanja, sad je fora i čupati NPCe iz SCa. Neki dan sam interdiktao Cobru koja je bila u wingu od 8! što eaglea, što sidewindera. Doslovce u jednom potezu obavio misiju i pokupio još bar tol'ko na bountyima, a feeling je borbe bio zakon. :) 1vs8. Redovno su sad i epske bitke u SSS instancama; tipičan scenarij su 2 policijske Anakonde i Viper protiv 7-8 pirata (Obično Anaconda, Cobre, Vulture i Sidewinderi)... 2 takva SSSa i gotova misija + hrpa para od bountya.

 

PowerPlay ću zasad ostaviti sa strane, nema mi ni smisla uletavat nigdje kad me tako i tako neće biti u igri idućih tjedana. Tko zna, možda to i malo pokrpaju u međuvremenu. :)

 bar se uclani negdje jer da bi dobio mogucnost kupovine faction specific modula (oruzja il štita) trebas 4 tjedna u PP frakciji bit. nista te ne košta uclanit se. Izbarei frakciju koju oces,uclanis se pa lako kasnije meritse skupis za rank 3 koji trea za modul.

Ja sam uzeo ARchona (dreader),nudi burst laser koji topi štitove al ne radi hull dmg ,zanima me kako to šljaka,ovak i onak je fajt gotov cim nekom štit padne,bice zanimljivo probat s time..

11 godina
offline
Re: Elite: Dangerous

Znam za to, no moram priznat da trenutno ne marim previše za te module... a i što su 4 tjedna. :)

Poruka je uređivana zadnji put pon 15.6.2015 11:54 (Moloch).
13 godina
offline
Re: Elite: Dangerous
Moloch kaže...

Znam za to, no moram priznat da trenutno ne marim previše za te module... a i što su 4 tjedna. :)

 svejedno,razmisljas o buducem sebi :D Tad ce ti bit krivo paš peezdit u vezi toga.Ovak se uclanis,pa igro neigro profitiras.

AK ti se en svidi modul odes onda u drugi PP i to je to. Zapitaš se ZASTO NE? nema razloga za ne.

11 godina
offline
Elite: Dangerous

Zato kaj su mi svi ti Poweri njanjavi. :D I cijeli mi taj PP je nekako... nikakav.

 

Iako mi je cheap birati Power samo temeljem modula koji daje, to donekle mogu opravdati svojim likom koji je mizantropski BH/plaćenički kurvin sin i ide tamo gdje su dobre pare... pa 'ajde de, u tom kontekstu bih izabrao ženskicu s Prismatic štitom iako mislim da je 99% ekipe to izabralo (kad je hardcounter za onaj improved burst). K tome sam siguran da će taj štit i vući bar 25% više struje odnosno neću ga moć stavit' na Vulturea bez da nešto drugo ne skinem .

 

No, to ću vjerovatno i napraviti, samo što mi je trenutno omiljena trading ruta praktički na rubu Hudsonovog svemira... nekak brijem da će me svaka šuša gnjavit kad vučem zlato u Type9. Pa bih trebao prvo prebacit flotu negdje prema Ruđeru i onda naći tamo u okolici neku zgodnu rutu za hauling kad mi se pije piva, sluša sludge i nije mi do napucavanja.

Poruka je uređivana zadnji put pon 15.6.2015 12:16 (Moloch).
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Elite: Dangerous

Mene isto taj PP ne zanima previse,  nisam ni nikoga izabrao. 

 

Ali posto nevolim federaciju nasao sam jedan zgodan sustav di ima dosta comandera i skoro svi su za onog hudsona pa ubijam tamo. 

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Elite: Dangerous

Proučio sam malo PP i rekao "nah, tnx, but no tnx".
Nekako mi je ta interakcija playera sa frakcijama mlaka i svedena na brojke i slova... 
Po meni, umjesto tih "merits" koji se skupljaju, mislim da bi bilo bolje da svaka frakcija ima svoj buđet koliko CR ima; a onda playeri dobivaju CR za sudjelovanje u borbi za svoju frakciju, a frakcija pokriva troškove osiguranja broda u slučaju da ti ga unište dok se boriš za tu frakciju. Ali, onda frakcija gubi buđet, te ga treba natrag  zaraditi; bilo tradeanjem, bilo piratstvom, bilo exploranjem ili zauzimanjem tuđih stanica; svaka stanica bi generirala CR ovisno o tome koliki ima uvoz/izvoz; tak da bi stanice sa vrednijom robom bile puno bitnije. A onda bi blokada nekog sustava ili stanice imala smisla, jer bi time smanjili promet robe na toj stanici i samim time protivničkoj frakciji koja drži tu stanicu, smanjili profit.
Ali da bi to sve imalo smisla, trebalo bi sve vezano za PP staviti da bude aktivno samo u Open play-u ili da se killovi i trade-ovi računaju samo u open play-u (npr. kod tradanja za frakciju, šema bi mogla biti da ako ti zaradiš 100 000 CR, od toga generiraš bonus od 10%, koji onda ide u buđet tvoje frakcije, ali samo ako trade-aš u Openu; isto bi bilo i sa bounty hunting-om)

Tak da generalno, PP mi nije stvar koja mi je zanimljiva u Elite... Više bi volio da su napravili pošteni upgrade exploranja ili update okoliša, tak da ima ponešto zanimljivijih stvari za vidit... 

Osobno ne igram PvP u Elite, makar sam većinom u Open-u, a kakva je moja interakcija sa playerima, dovoljno govori činjenica da sam nedavno prvi put interdict-an od strane playera :D (od 12. mj. prošle godine kolko igram). A fajtao se nisam nikad sa playerima; prva reakcija kad vidim playera mi je da mu velim bok i počnem tračati sa njime :D Nekak mi je glupo pucati po nekome :D

http://dejankober.com/, http://dd3d.hr/
Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Elite: Dangerous
Berko kaže...

Proučio sam malo PP i rekao "nah, tnx, but no tnx".
Nekako mi je ta interakcija playera sa frakcijama mlaka i svedena na brojke i slova... 
Po meni, umjesto tih "merits" koji se skupljaju, mislim da bi bilo bolje da svaka frakcija ima svoj buđet koliko CR ima; a onda playeri dobivaju CR za sudjelovanje u borbi za svoju frakciju, a frakcija pokriva troškove osiguranja broda u slučaju da ti ga unište dok se boriš za tu frakciju. Ali, onda frakcija gubi buđet, te ga treba natrag  zaraditi; bilo tradeanjem, bilo piratstvom, bilo exploranjem ili zauzimanjem tuđih stanica; svaka stanica bi generirala CR ovisno o tome koliki ima uvoz/izvoz; tak da bi stanice sa vrednijom robom bile puno bitnije. A onda bi blokada nekog sustava ili stanice imala smisla, jer bi time smanjili promet robe na toj stanici i samim time protivničkoj frakciji koja drži tu stanicu, smanjili profit.
Ali da bi to sve imalo smisla, trebalo bi sve vezano za PP staviti da bude aktivno samo u Open play-u ili da se killovi i trade-ovi računaju samo u open play-u (npr. kod tradanja za frakciju, šema bi mogla biti da ako ti zaradiš 100 000 CR, od toga generiraš bonus od 10%, koji onda ide u buđet tvoje frakcije, ali samo ako trade-aš u Openu; isto bi bilo i sa bounty hunting-om)

Tak da generalno, PP mi nije stvar koja mi je zanimljiva u Elite... Više bi volio da su napravili pošteni upgrade exploranja ili update okoliša, tak da ima ponešto zanimljivijih stvari za vidit... 

Osobno ne igram PvP u Elite, makar sam većinom u Open-u, a kakva je moja interakcija sa playerima, dovoljno govori činjenica da sam nedavno prvi put interdict-an od strane playera :D (od 12. mj. prošle godine kolko igram). A fajtao se nisam nikad sa playerima; prva reakcija kad vidim playera mi je da mu velim bok i počnem tračati sa njime :D Nekak mi je glupo pucati po nekome :D

Slažem se uglavnom s tobom oko PPa. Ma cijeli taj PP je rezultat konzolitis sindroma. Nadam se da im je sad sve spremno za launch konzola, a da će sada nastaviti razvoj ovih dijelova igre na koju su i računali kickstarter pledgeri i koji će im i platit za ekspanzije i koja im i plaća za skinove i sl. :) Stvari kao kompleksnije misije u više dijelova koje nisu izvedenice "donesi X/ubij Y", kretanje po brodu, stanicama, prijevoz ljudi, spuštanje na planete, ulazak u atmosferu plinskih divova... ma ima more toga a oni su prvo izdali nešto što o čemu se nije niti raspravljalo nit' tražilo - nigdje ni spomenut powerplay nije kako u design forumu, tako i na Kickstarteru ili u svim izjavama i videima. Zato sam podosta siguran da je PP jako potenciran zbog poboljšanja planirane prodaje na konzolama. No ja kažem NEKA GA, nemam NIŠTA protiv. Što više stvari u igri to bolje.

 

PvPem se također bavim vrlo rijetko. Uglavnom surađujem s drugim igračima, iako povremeno bude nekog sukoba oko "prava" na dobru RES instancu, tu i tamo kakav interdict ako netko ima fini bounty i sl. Piratstvo mi se činilo prije zanimljivim, ali zapravo nema smisla pa sam od tog plana odustao. Tko zna, možda će u dogledno vrijeme dodati "arena" modul za 1vs1 -  4vs4 borbe koje bi bile combat-log i hack kontrolirane i možda ograničene opremom. Nekakvi Eagle/Viper/Vulture turniri i sl. To bi im također prolazilo i na konzolama, a u igri bi savršeno leglo unutar Galneta kao vijest, možda i s top listom, nekakvim challengima i sl.

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 15.6.2015 13:21 (Moloch).
13 godina
offline
Re: Elite: Dangerous

Sad s PP brem imam razlog za shoot first,questions later s drugim igračima.
Vidim za koga se pledgao,otvorim paljbu i napišem FEDERATION scum. Imam barem izliku. Jeftina fora,al if it works...

 

Iskreno PVE me ne zanima,A.I jest poboljsan masu u 1.3 i fakat sad i manevre radi,ali nema tog adrenalin rusha nego kad se boris protiv playera,pogotovo kad isti koristi FA off kao i ti sam. Ringišpil onda,vrtnje,barrell rollovi,voznja u rikverc s otvaranjem paljbe...A.I ti ne pruza to.


Generalno da u igri nema PVP-a nebi je igrao.

12 godina
neaktivan
offline
Elite: Dangerous
Elite je vise kao SP igra sa MP opcijom za one koji to zele.

PP se svodi na to koja ce strana napravit vise grinda u solo ili privatnim grupama i osvojit sustav sto je po meni bezveze, vec su se ljudi i zalili zbog toga.

Mislim da Frontier nece nista poduzimat u vezi toga a to bi ih nakraju moglo odbit dosta igraca.
 
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice