A cuj, rijesi je bez mimica :)
A cuj, rijesi je bez mimica :)
Koji ste lvl bili kad ste isli na prvog bossa ako je on uopce prvi Tree Sentinel?
Koji ste lvl bili kad ste isli na prvog bossa ako je on uopce prvi Tree Sentinel?
Tree Sentinel je tu da ti pokaze gdje ti je mjesto. Ne moras ga prvog sredit hehe.
Na pocetku igre ti je veci prioritet dignut oruzje nego svoj level to ce ti puno vise pomoc.
Prije takvih bosseva trebo bi trazit spilje i tamnice na tom pocetnom podrucju pa onda ic na te ozbiljnije bosseve
Ja sam mislim 122 znaci mogu zaboravit da imam sanse.....
Imas sanse, treba pogodit build a ne napumpat levele.
Problem kod nje, osim sta brutalno udara, je to sta se heala sa svakim udarcem, cak i ako blokiras stitom ili ako udara po spirit ash-u.
Gdje se nalazi?
Ja sam mislim 122 znaci mogu zaboravit da imam sanse.....
Imas sanse, treba pogodit build a ne napumpat levele.
Problem kod nje, osim sta brutalno udara, je to sta se heala sa svakim udarcem, cak i ako blokiras stitom ili ako udara po spirit ash-u.
Gdje se nalazi?
Najsjeverniji dio mape, ugoogleaj za detalje... Trebas proc kroz 2 solidno velika podrucja, ujedno i najteza sta se levela neprijatelja tice. .
Danas sam skršio Maleniu iz 7. pokušaja. Koliko god volim From Software i Souls igre, ovo je apsolutno najteži boss fight ikada i istodobno čisti bullshit boss fight. Kao prvo, STR build mi je bio beskoristan kod nje, morao sam prebaciti na Rivers of Blood +10 i Nagakiba +25 combo bleed build koji još uključuje Seppuku+Corpse Piler+Mimic Tear +10.
LAGANI SPOILER VEZAN ZA FIGHT SLIJEDI (ne sadrži elemente priče):
Malenia nije normalna, svaki napad je ju heal-a, ima ogroman doseg, udara ko kamion i naravno da je brza. I apsolutno najgori napad je onaj whirlwind koji je praktički nemoguće dodge-ati i možeš se samo nadati da RNG neće odlučiti da ga izvede jer će te gotovo sigurno zaklati ko svinjče. Mimic tear i ja smo ju masivno bleedali i srećom pala je iz 7. pokušaja. Naravno, uz to, borba ima 2 faze a druga je 50% gora od prve. Radhan i svi bossovi prije i poslije nje su igračke. I da, Malenia je skriveni boss, kao i cijeli jedan poprilično veliki dio karte na kojem se nalazi.
KRAJ SPOILERA.
Iskreno, ogroman sam fan From Software-a, ali ovo je prvi put da igram njihov igru i da si mislim da boss fight-ovi više nisu "tough but fair" nego da je FS otišao na bullshit tier sa dobrim dijelom boss fightova. Originalni Demon's Souls sam završio 3x, Dark Souls 5x (u doba Bloodbornea, DS2/3 i Sekira je igranje bilo na pauzi pa te igre nisam nikada prešao - s obzirom na to, možda se ovo i prije događalo) i nikada nisam imao dojam da su boss-ovi složeni da budu nepošteni (iznimka tome je Gwyn u DS). U ER svi boss-ovi su ko Gwyn, užasno agresivni, brzi i mogu te zdrobiti u 1-2 napada ako igraš bilo koji build koji ne uključuje hrpetinu VIT i END, dok moj STR/VIT/END build možda može izdržati 3-4 napada.
Iskreno, razočaran sam i pričom - FS je složio najbolji background story ikada, no isporučili su ga na uobičajeni način (kroz item descriptione) i da nisam pogledao Youtube videe koji su vezani za lore, pojma ne bi imao o čemu se radi u igri. Mislim da je vrijeme da se njihove priče počnu pričati na barem malo direktnije načine jer imam dojam da je fantastičan lore potraćen na neadektavnan način isporuke istoga. Ne tražim da mi se objasni svaka sitnica, ali barem nekakva osnovna priča bi se trebala isporučiti na više straightforward način.
Dodatno zamjeram to da, osim ako nemate dovoljno vremena da igrate satima dnevno i istražujete svaki pedalj karte, prelako je promašiti ogromne dijelove igre, kao i cijele skrivene hub-ove gdje se nalaze ogromni komadi priče i boss fightovi. Bit ću poprilično iskren - koristio sam ekstenzivno razne guidove da vidim kako se dođe do svih tih stvari. Da nisam, morao bi igru igrati valjda sljedećih 8 mjeseci da nađem sve to sam.
Najveći problem je nedostatak bilo kakvog quest loga - ruku na srce, ne bi ih ubilo da su dali mogućnost da se hrpetina stvari koje ti hrpetina NPC-ova govori negdje zapisuje. Imam dojam da igru moram igrati sa notepad-om da bi sve pohvatao.
Ovo mi je i dalje najbolja igra koju sam ikada igrao, prvenstveno zbog atmosfere i gameplaya, ali ima definitivno mana koje bi trebalo ispraviti. Za priču se ne moramo složiti (neki vole item descriptione), ali za neke praktične stvari, sumnjam da sam jedini koji tako razmišlja.
Danas sam skršio Maleniu iz 7. pokušaja. Koliko god volim From Software i Souls igre, ovo je apsolutno najteži boss fight ikada i istodobno čisti bullshit boss fight. Kao prvo, STR build mi je bio beskoristan kod nje, morao sam prebaciti na Rivers of Blood +10 i Nagakiba +25 combo bleed build koji još uključuje Seppuku+Corpse Piler+Mimic Tear +10.
LAGANI SPOILER VEZAN ZA FIGHT SLIJEDI (ne sadrži elemente priče):
Malenia nije normalna, svaki napad je ju heal-a, ima ogroman doseg, udara ko kamion i naravno da je brza. I apsolutno najgori napad je onaj whirlwind koji je praktički nemoguće dodge-ati i možeš se samo nadati da RNG neće odlučiti da ga izvede jer će te gotovo sigurno zaklati ko svinjče. Mimic tear i ja smo ju masivno bleedali i srećom pala je iz 7. pokušaja. Naravno, uz to, borba ima 2 faze a druga je 50% gora od prve. Radhan i svi bossovi prije i poslije nje su igračke. I da, Malenia je skriveni boss, kao i cijeli jedan poprilično veliki dio karte na kojem se nalazi.
KRAJ SPOILERA.
Iskreno, ogroman sam fan From Software-a, ali ovo je prvi put da igram njihov igru i da si mislim da boss fight-ovi više nisu "tough but fair" nego da je FS otišao na bullshit tier sa dobrim dijelom boss fightova. Originalni Demon's Souls sam završio 3x, Dark Souls 5x (u doba Bloodbornea, DS2/3 i Sekira je igranje bilo na pauzi pa te igre nisam nikada prešao - s obzirom na to, možda se ovo i prije događalo) i nikada nisam imao dojam da su boss-ovi složeni da budu nepošteni (iznimka tome je Gwyn u DS). U ER svi boss-ovi su ko Gwyn, užasno agresivni, brzi i mogu te zdrobiti u 1-2 napada ako igraš bilo koji build koji ne uključuje hrpetinu VIT i END, dok moj STR/VIT/END build možda može izdržati 3-4 napada.
Iskreno, razočaran sam i pričom - FS je složio najbolji background story ikada, no isporučili su ga na uobičajeni način (kroz item descriptione) i da nisam pogledao Youtube videe koji su vezani za lore, pojma ne bi imao o čemu se radi u igri. Mislim da je vrijeme da se njihove priče počnu pričati na barem malo direktnije načine jer imam dojam da je fantastičan lore potraćen na neadektavnan način isporuke istoga. Ne tražim da mi se objasni svaka sitnica, ali barem nekakva osnovna priča bi se trebala isporučiti na više straightforward način.
Dodatno zamjeram to da, osim ako nemate dovoljno vremena da igrate satima dnevno i istražujete svaki pedalj karte, prelako je promašiti ogromne dijelove igre, kao i cijele skrivene hub-ove gdje se nalaze ogromni komadi priče i boss fightovi. Bit ću poprilično iskren - koristio sam ekstenzivno razne guidove da vidim kako se dođe do svih tih stvari. Da nisam, morao bi igru igrati valjda sljedećih 8 mjeseci da nađem sve to sam.
Najveći problem je nedostatak bilo kakvog quest loga - ruku na srce, ne bi ih ubilo da su dali mogućnost da se hrpetina stvari koje ti hrpetina NPC-ova govori negdje zapisuje. Imam dojam da igru moram igrati sa notepad-om da bi sve pohvatao.
Ovo mi je i dalje najbolja igra koju sam ikada igrao, prvenstveno zbog atmosfere i gameplaya, ali ima definitivno mana koje bi trebalo ispraviti. Za priču se ne moramo složiti (neki vole item descriptione), ali za neke praktične stvari, sumnjam da sam jedini koji tako razmišlja.
Ja sam ju dobio sa Golden halberdom, najdraze mi oruzje u igri, mislim se pokrenut ng+ samo zbog dual wield-anja 2 komada...
inače, ima jedna zanimljivost u samom developmentu borbe sa Maleniom, kažu da je Miyazaki htio da u nekom djelu borbe Malenia bude bosih stopala, ali da mu je njegov tim onda rekao kako se ljudi već zafrkavaju kao da Miyazaki ima fetiš na stopala (ne znam jel to utemeljeno na nečemu iz stvarnog života ili igara) i da ako to napravi može očekivati opću zajebanciju na to, pa je na kraju od tog detalja odustao.
stavljanje znaka ispred margita je išlo dok je igra bila tek izašla pa su svi tu bili.Sad kako vrijeme odmiče ekipa je došla dalje pa im treba pomoć kod drugih bossova.Naravno ima još uvijek onih koji su tamo ali ih je malo.Nekad kod margita nisi trebao čekat 10 sekundi,sad i kod godricka nekad nitko ne zove.
Kakva bi to igra bila bez mocvara, al nema mocvare do njegove prve, a jos je bolja u DES remake.
Smrad i prljavstina izlaze iz ekrana. Ne mozes roll napravit i nemas konja na kojem si siguran. Nekaj predobro :D
Danas sam skršio Maleniu iz 7. pokušaja. Koliko god volim From Software i Souls igre, ovo je apsolutno najteži boss fight ikada i istodobno čisti bullshit boss fight. Kao prvo, STR build mi je bio beskoristan kod nje, morao sam prebaciti na Rivers of Blood +10 i Nagakiba +25 combo bleed build koji još uključuje Seppuku+Corpse Piler+Mimic Tear +10.
LAGANI SPOILER VEZAN ZA FIGHT SLIJEDI (ne sadrži elemente priče):
Malenia nije normalna, svaki napad je ju heal-a, ima ogroman doseg, udara ko kamion i naravno da je brza. I apsolutno najgori napad je onaj whirlwind koji je praktički nemoguće dodge-ati i možeš se samo nadati da RNG neće odlučiti da ga izvede jer će te gotovo sigurno zaklati ko svinjče. Mimic tear i ja smo ju masivno bleedali i srećom pala je iz 7. pokušaja. Naravno, uz to, borba ima 2 faze a druga je 50% gora od prve. Radhan i svi bossovi prije i poslije nje su igračke. I da, Malenia je skriveni boss, kao i cijeli jedan poprilično veliki dio karte na kojem se nalazi.
KRAJ SPOILERA.
Iskreno, ogroman sam fan From Software-a, ali ovo je prvi put da igram njihov igru i da si mislim da boss fight-ovi više nisu "tough but fair" nego da je FS otišao na bullshit tier sa dobrim dijelom boss fightova. Originalni Demon's Souls sam završio 3x, Dark Souls 5x (u doba Bloodbornea, DS2/3 i Sekira je igranje bilo na pauzi pa te igre nisam nikada prešao - s obzirom na to, možda se ovo i prije događalo) i nikada nisam imao dojam da su boss-ovi složeni da budu nepošteni (iznimka tome je Gwyn u DS). U ER svi boss-ovi su ko Gwyn, užasno agresivni, brzi i mogu te zdrobiti u 1-2 napada ako igraš bilo koji build koji ne uključuje hrpetinu VIT i END, dok moj STR/VIT/END build možda može izdržati 3-4 napada.
Iskreno, razočaran sam i pričom - FS je složio najbolji background story ikada, no isporučili su ga na uobičajeni način (kroz item descriptione) i da nisam pogledao Youtube videe koji su vezani za lore, pojma ne bi imao o čemu se radi u igri. Mislim da je vrijeme da se njihove priče počnu pričati na barem malo direktnije načine jer imam dojam da je fantastičan lore potraćen na neadektavnan način isporuke istoga. Ne tražim da mi se objasni svaka sitnica, ali barem nekakva osnovna priča bi se trebala isporučiti na više straightforward način.
Dodatno zamjeram to da, osim ako nemate dovoljno vremena da igrate satima dnevno i istražujete svaki pedalj karte, prelako je promašiti ogromne dijelove igre, kao i cijele skrivene hub-ove gdje se nalaze ogromni komadi priče i boss fightovi. Bit ću poprilično iskren - koristio sam ekstenzivno razne guidove da vidim kako se dođe do svih tih stvari. Da nisam, morao bi igru igrati valjda sljedećih 8 mjeseci da nađem sve to sam.
Najveći problem je nedostatak bilo kakvog quest loga - ruku na srce, ne bi ih ubilo da su dali mogućnost da se hrpetina stvari koje ti hrpetina NPC-ova govori negdje zapisuje. Imam dojam da igru moram igrati sa notepad-om da bi sve pohvatao.
Ovo mi je i dalje najbolja igra koju sam ikada igrao, prvenstveno zbog atmosfere i gameplaya, ali ima definitivno mana koje bi trebalo ispraviti. Za priču se ne moramo složiti (neki vole item descriptione), ali za neke praktične stvari, sumnjam da sam jedini koji tako razmišlja.
Ma daj pa Gwyn uopce nije tezak bio nit problematican.
Btw sjeti se kak su sakrili ash lake u Dark souls.
Meni je super kaj imaju muda tak nekaj napravit
Ah daleko je veca i ova igra od Dark Souls-a
Kad bi pogledo postotak kojeg taj dio zauzima od ukupne velicine.
Nego mene iznenadio Vulcano Manor. Puno veca lokacija nego kaj se u pocetku cini, a dugo nisam skuzio kak uopce doc do tog di su neprijatelji
Kad pricamo o tezini ER bosseva, onda pricamo o koristenju ili nekoristenju spirit-a. Problem je da su onda cesto, ili prelagani ili ubitacno teski (Malenia npr.)...
Ja odigrao prije 2 mj DS Remasterd prvi put, prosetao se igrom, nakon Sekira, BB, DS3, prvi DS je smiješno lagan.
Evo pala je gdica M, vratio sam na svoj build s kojim sam prosao 99% igre i upalilo je iz druge vec :) Bez mimica mi ne pada na pamet ni pokusavat... Inace, sekundu nakon sta sam ju rijesio, pao sam mrtav od scarlet rot-a
Ispod su slike statova s kojima sam usao u borbu...
Koje oruzje si koristio sa ovim buildom i na kojem levelu je oruzje?
A sunce ti žarko gdje su ovog Ulcerated Tree Spirit u Fringefolk Heros's Grave ugurali sobica 10 m2 i sad mu ti pobjegni.
Počinje borba i već ga ima po cijeloj sobi.
Igrao sam piratsku verziju da vidim je li mi igra pase i u ovih mojih 10ak sati skontao sam kupit orginalnu verziju da ne trosim vrijeme i prelazim piratsku bezveze,jer igra je perverzija,a s mojim nacinom igranja i koliko malo vremena imam za igrat necu je prec za pola godine.Ali imao sam ogromne fps dropove bas katastrofa i vidim po int da je bilo problema s tim,sad me zanima dali je to kod orginala s updateim rijeseno ili je ovo samo do tog sto je pirat itd?komp mi nije slab da bi trebao imat problem s igrom.
Igrao sam piratsku verziju da vidim je li mi igra pase i u ovih mojih 10ak sati skontao sam kupit orginalnu verziju da ne trosim vrijeme i prelazim piratsku bezveze,jer igra je perverzija,a s mojim nacinom igranja i koliko malo vremena imam za igrat necu je prec za pola godine.Ali imao sam ogromne fps dropove bas katastrofa i vidim po int da je bilo problema s tim,sad me zanima dali je to kod orginala s updateim rijeseno ili je ovo samo do tog sto je pirat itd?komp mi nije slab da bi trebao imat problem s igrom.
Problem je opcenito u PC verziji a ne piratu,dx je problem.
Mislim da cak nije ni to, ljudi bi i dalje pomagali kod njih.
Ali nagrada za oba ( rune su mizerija ). Super za early game
i novog charactera, kasnije truba margit da 3500 runa. 😅
Da ali mislim da me nisi baš razumio.
Ekipa koja je u svom igranju,prelasku došla do margita i sad ga treba prvi put porazit.Oni traže pomoć.A najveći dio igrača je već prešao margita i sad je na trećem četvrtom petom bossu i tamo im treba pomoć
Igrao sam piratsku verziju da vidim je li mi igra pase i u ovih mojih 10ak sati skontao sam kupit orginalnu verziju da ne trosim vrijeme i prelazim piratsku bezveze,jer igra je perverzija,a s mojim nacinom igranja i koliko malo vremena imam za igrat necu je prec za pola godine.Ali imao sam ogromne fps dropove bas katastrofa i vidim po int da je bilo problema s tim,sad me zanima dali je to kod orginala s updateim rijeseno ili je ovo samo do tog sto je pirat itd?komp mi nije slab da bi trebao imat problem s igrom.
Problem je opcenito u PC verziji a ne piratu,dx je problem.
Tako je. Zanimljivo da je to valve sredio na linuxu sa "Asynchronous shader compilation" preko vulkan-a
Znaci ovo mogu ocekivat i s orginalnom verzijom?zna bit trenutaka u borbi da zatrza ne znam di sam.
Znaci ovo mogu ocekivat i s orginalnom verzijom?zna bit trenutaka u borbi da zatrza ne znam di sam.
Da, nazalost.
Jel radio tko Dung Eater quest ?
Stigao ja do varenoga diva, wish me luck xd
Stigao ja do varenoga diva, wish me luck xd
Sretno......
Jel radio tko Dung Eater quest ?
Nisam kad je covjek lijepo rekao da ga ne smetam xd