DayZ (standalone)

poruka: 7.754
|
čitano: 1.068.149
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

 

najbolja stvar ikad

1971- ∞
 
3 2 hvala 1
13 godina
offline
DayZ (standalone)

majmun, trebao ga je izrokat šakama iz 1st person, tip je imao zračnicu maltene kaj mu je mogao napraviti i kaj je ovaj imao izgubiti, respawn na 1km dalje ?? - ne znaš ko je mutaviji,, a ovom kaj ga je kidnapirao bi poslao lagano murju doma jer tip baš nije čist a i tipični je primjer poremecene osobe koja samo kaj nije neko sranje "in real life" napravila 

Moj PC  
1 6 hvala 0
16 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Roko567 kaže...

 

najbolja stvar ikad

PREDOBRO !!!

{#}

Battle tag (HS): dermonis#2530 LOL EUNE: slinA
13 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
VooDooZg kaže...

majmun, trebao ga je izrokat šakama iz 1st person, tip je imao zračnicu maltene kaj mu je mogao napraviti i kaj je ovaj imao izgubiti, respawn na 1km dalje ?? - ne znaš ko je mutaviji,, a ovom kaj ga je kidnapirao bi poslao lagano murju doma jer tip baš nije čist a i tipični je primjer poremecene osobe koja samo kaj nije neko sranje "in real life" napravila 

ehm... ok?

Imagination will often carry us to worlds that never were. But without it we go nowhere.
11 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
VooDooZg kaže...

majmun, trebao ga je izrokat šakama iz 1st person, tip je imao zračnicu maltene kaj mu je mogao napraviti i kaj je ovaj imao izgubiti, respawn na 1km dalje ?? - ne znaš ko je mutaviji,, a ovom kaj ga je kidnapirao bi poslao lagano murju doma jer tip baš nije čist a i tipični je primjer poremecene osobe koja samo kaj nije neko sranje "in real life" napravila 

Ti kuzis da je ovo igra, u kojoj trenutno malo toga mozes raditi osim ubijanja i izivljavanja na drugim ljudima?

 

 

13 godina
offline
DayZ (standalone)

sve 5 sa kidnapiranjem i zahebancijom u igri ali kad to nekoga seksualno uzbuđuje onda teško baš da je čist, ima onaj Frenky ili kak se vec zove i tip je guba isto šeće i zahebava se i ismijava ekipu ali ovaj je čisto poremecen...  Smješan mi je video ali ne kužim isto ekipu koja dopušta da te zarobe, kaj misliš da će ti napraviti kad te zarobe !?  ak ti pokradu samo stavri opet ti je isti q ko da te ubiju pa onda bar probaj nekaj pa ak te koknu bar si čist sam pred sobom - ne kužim stvarno taj princip razmisljanja, nije da kad te koknu da moraš ponovo platiti 24 eura da bi igrao :)

Moj PC  
2 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Voodoo to je malo zajebancije i roleplayanja, ne moras sve shvacati ozbiljno...

1971- ∞
 
1 1 hvala 0
11 godina
protjeran
offline
Re: DayZ (standalone)

Pa da, što uopče prilaziti tim likovima, ako znas sto ce biti, makar pokusaj pobjeci nego da te zajebavaju npr stave lisice, ukradu sve stvari i onda otidu i onda ti satima neradis nista nego cekas da umres :p

www.mmo-balkan.com www.starcitizen-balkan.com
11 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Pa mozda je covjeku isto bilo dosadno pa je dopustio otmicu :D Kroz cijeli video se smije lik, ocigledno mu ne smeta

 
0 0 hvala 0
11 godina
protjeran
offline
Re: DayZ (standalone)

Nebi ni meni smetalo da moj stream gleda svaki put preko 2k ljudi :)

www.mmo-balkan.com www.starcitizen-balkan.com
14 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

ajde opet ću bit dosadan i bit u vašim očima fanboy ili štovatelj dean halla {#}

 

ali mene probija da telci nisu i stanju napravit da imaju offišli forum di stavljaju sve novosti ,odgovore, najnovije vijseti itd itd sve šta je bitno šta bi mi kao krajnji korisnici trebali znati

ili bar bit upoznati šta će/kako će/šta bi trebalo biti/bi li moglo biti i takve vrste informacija da nalazimo na jednom faking mjestu

,a ne da provjeravam deset twwiter accounta/reddit/tumblr i takve gluposti jer ne da nemam niti jedan profil od takvih gluposti nego mi ne pada na pamet niti to otvarat samo radi njih.

 

inače ja sad samo gledam po redditu šta dean hall piše i eto jučer je napisao nešto onako naoko zanimljivo, i koliko će prednosti donjet 64-bit serveri kad ih ubace tj prebace,

 

It's is quite simple:

  • The mod was attempting to make it's parent game, Arma, do things it was never designed to do. When we started planning the standalone, we realized we needed to focus on taking the game beyond these limitations.

  • We decided that to redo the mod without addressing these limitations was both unprofessional, and a great missed opportunity. Many of these limitations would require drastic changes to the architecture. Changing aspects of the game that have been built up over a decade.

You cannot see the forest for the tree's, you are looking at the front "features" of the mod and saying "but the standalone doesn't have tents!" without looking at what is being built. Sure, the standalone doesn't have tents. But what does it have? The answer is: it has an architecture that offers it a future.

Example 1: the mod supports about 1000-4000 dynamic objects all told. Not only does DayZ currently support 40000-100000 dynamic objects, but with the implementation of 64-bit, this number approaches effectively unlimited.

Example 2: network "bubble". This not only drastically addresses hacking, but following along point 1 above, it makes things possible we could only dream of before.

I was going to write more, but all I can say is what I did before. If you do not have faith in me and the project, then I would recommend that you do not buy and/or support the project. I think a very effective mechanism is the steam reviews, which I use a great deal before making my own purchases. I would recommend you outline your concerns there, possibly educating others to your concerns.

There is nothing that I can say that will change your mind, I believe wholeheartedly in the team, the approach, the direction, and the game itself. I disagree with your points entirely. I believe the standalone is a great leap forward and it has my full confidence. Whatever failings I introduced in the delay getting the prealpha done have been corrected by the introduction of a strong team.

If that is not enough for you, then I am afraid that is all I have.

 

 

ali šta je najbolje tip svako malo nešto piše i nije da šuti i da ga ne ne čuje, čak su ga neke ekipe i napadale i vrijeđale {#} i svejedno im tip odgovara, tako ako slučajno netko ima ili je registriran na reddit

nek ga pita za neke informacije tipa sljedeći patch kad će/šta će biti u njemu, kad misle rješit ove *upke koji miču texture  itd tak neke bitne stvari.

 

 

evo šta kaže opet po 100ti put o zombijima koji prolaze kroz zidove

 

So when someone comes in and says "why isn't zombie pathing fixed?" and they get downvoted, they assume it is because the people are "dayz fanbois" - but it's actually because it's a question that's been asked and answered so often we're all sick to death of hearing it. This absolutely does not mean the "hive mind" doesn't care about zombie pathfinding, and it doesn't mean they're going to let me off the hook about it. But, for now, they're waiting.

 

i za servere od 100 ljudi i da ciljaju na puno puno više

 

Based on my observations of the 100 person server, I am tempted to agree that 75-80 people is the current "sweet spot" with the Chernarus map. However, we want to design the system to support much, much more - so that it can run on a variety of hardware and support all sorts of different mods.

 

evo bit će suicide option (barem po njegovim riječim)

 

Even when a suicide option is added, it won't be added as a simple option. It will require something to commit suicide with: such as a loaded weapon or a knife.

 

 

inače nađe se dobrih stvari za pročitat nije da baš piše samo "gluposti"

 

 

battlelog: CRO_ZeNGe
Poruka je uređivana zadnji put pet 9.5.2014 10:27 (ZeNGe_CRO-mt).
Moj PC  
1 3 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

mogu se kladit da pola vas ovdje igra kao bandit:P

 
1 1 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Kada vas netko pokusa opljackati.. Ovako se valja ponasati :D

 

 
2 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Mozes.

Ja bi se kladil da nas 99% igra ko bandit :)

Nema niceg boljeg nego kad bemsje lika koji je full zgiran i koji se satima mucil skupit sve kaj ima te se na taj nacin instant zgirat do jaja :)
Na kraju krajeva to isto se meni desava :)

Rado bi glumil dobricinu i ljudima dal jesti i piti ali ti isti se u pravilu vrate po jos ali sa sjekirom, motikom ili krampom.
11 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
NEW_MAN kaže...
Mozes.

Ja bi se kladil da nas 99% igra ko bandit :)

Nema niceg boljeg nego kad bemsje lika koji je full zgiran i koji se satima mucil skupit sve kaj ima te se na taj nacin instant zgirat do jaja :)
Na kraju krajeva to isto se meni desava :)

Rado bi glumil dobricinu i ljudima dal jesti i piti ali ti isti se u pravilu vrate po jos ali sa sjekirom, motikom ili krampom.

Upravo tako.. Po istoj logici igram i mod i Rust. Evo npr situacija nekidan na Rust (neki cracked rumunjski server), golacu pomognem, dam mu hrane, sjekiru i malo armora, za par sati mi dode do kuce i raznese ju sa C4..

 

Teoretski ja sam "good guy" i uvijek sam spreman pomoci novim igracima, i ne volim ubijanje novih igraca, ali kao sto kazes dobrih 40% se vrati sa sjekirom, pistoljem, ili cimegod da te ubije za gear... i nazalost idem po K.O.S taktici, ne namjerno, nego jednostavno panicarim kada vidim nekoga pa mi je prirodna reakcija izresetati ga {#}

14 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

lol ko reaper i frank jučer, ko bambiji trče prek sniper hilla kod airfielda i uoče dva tipa kak se međusobno napucavaju i ovaj rokne jednog i nastavi ležat i snajpat prema meni u policijskoj i na nekog u kontrolnom.

reaper se poloota na mrtvom tipu ,a frank dolazi iza leđa sniperu i nokautira ga u dvije sekunde i tip leži u nesvjesti full gear i skine ga golog ,sve uzme s njega i on trk prma policijskoj.(i još mu vičemo nemoj ga ubit ,pusti ga nek se digne)

i tip se za cca 15-ak sekundi diže iz nesvjesti gol bez opreme LOL

 

ali ja nekužim trenutnu poantu u tome da igram good guya kad te 99% ekipe želi roknut na prvu.

ok zna se desit da nekom pomognemo i netko bude u spiki s nama i ok je ,ali takvih je trenutno full malo.

 

nema smisla trčkarat po mapi i glumatat crveni križ i hranit bambije okolo kad se zgiraš za sat vremena.

 

t

battlelog: CRO_ZeNGe
Moj PC  
2 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: DayZ (standalone)

Kvadrat na mapi je kilometar sa kliometar.

Na mapi je 15 sa 15 takvih kvadrata- 225 ukupno.

 

Domet M16 varijacija pušaka (West Fraction) je oko 500m. (Efektivno do 600). Pokrivaš radijus kruga dok stojiš u sredini.

 

Ako na serveru postoji 100 ljudi to je oko 1 čovjek na svaka dva kvadrata. Da ih se spawna idealno, to je 30 sekundi hoda do slijedećeg čovjeka ili 3 minute da istraži svoje kvadrate za loot. Kako ih ne spawna idealno, u datom trenutnku, ako se spaja 40 ljudi, a 60 ih igra, dogoditi će se barem 20-30 spawn prelamanja, time i mogući spawn on target/spawn kill.

 

Na mapi, na mojem privatnom serveru, trenutno se na kraju ciklusa, 7 minuta pred restart nalazi 905 objekta, od toga 449 vozila, 300 olupina, 50 Ore kamenja, 4 nova vozila i 3 Ammo Boxa, te 94 Epoch objekta - tj. Baze izgrađene od igrača.

Da je izračun lokacija bolji, jer sada računa po radijusu od centra mape pa na rubovima i nema puno sadržaja nego se koncentrira bliže centru, to bi bilo 4 objekta po kvadratu, tj. jedno vozilo na dva kvadrata koje pokriva jedan igrač. U idealnom scenariju bi nakon 3 kvadrata morao naći vozilo. Naravno tu je i loot koji je ovisan o lokaciji pa se radi toga jedan igrač neće zadržavati u nepovoljnom kvadratu nego će se seliti u bolji kvadrat, što dovodi do još većeg prelamanja interesnih kvadrata aktivnih igrača.

 

Kad uzmeš podatke mape, podatke sa mog servera (koji je ono čemu Standalone teži - gradnja i 100 tipova vozila) izračunaš da, ako će se baze graditi ili postavljati kamp, mjesta za to nema ni za samo ovih 100 igrača, jer ćeš u najboljem slučaju biti u okršaju nakon 20 minuta - nakon što su te prošli ljudi iz dva kvadrata pa naleti tip iz 3 kvadrata i dođe blizu.

Također loota za 100 igrača nema ni u Epochu u kojem ja kontroliram količinu, pa se nema smisla spajati na server sa preko 60 igrača, osim ako opremu već imaš.

 

Ima li onda smisla da na serveru igra preko 100 ljudi i da se spawna 40000 objekata? 100 ljudi je 50 smrti, što je 50 izvora boljeg loota. Svakim izvorom smanjuješ utjecaj okoliša na igrača. U Epochu nakon 3 dana posjedovanja svojeg vozila i opreznijeg igranja okoliš utjecaj na igrača - nema, čak i sa boljim zombijima.

 

To je problem DayZ-a jer on spaja MMO elemente sa Deathmatch stilom pa ti ovisiš o akcijama drugih ljudi dok su kazne u razini mrežne pucačine. Tako si uvijek u nepovoljnijem položaju od onih koji su već na serveru, pa je zato uveden taj server hopping, koji otvara nove probleme, koji su po meni nepravedniji od toga da te netko spawn killa ili da te netko tko je lootao 2 dana ubije jer si fresh spawn.

 

To je primjer na Epochu, onaj tko dva tjedan gradi bazu je skoro pa nedodirljiv, ne u smislu da ga se može ubiti - jer su mene ubili 17 puta, nego da će ta smrt utjecati na mene jedino ako sam bio neoprezan pa ostavio vrijedan loot na tijelu. Ovako mi je sva oprema u spremištu, a na istraživanje idem samo sa srednjim ruksakom i oružjem kojeg imam cijeli arsenal u bazi.

 

Sve u svemu, nadogradnje servera su dobre zbog osiguravanja što boljeg iskustva onima na serveru, ali to što će se moći spojiti više od 100 ljudi i spawnati više od 2000 objekata je uništavanje survival igre, pa cijela mapa postaje Cherno/Elektro.

 

Još jedna od direktno nebitnih naodgradnji za igrača, osim onih izjava za medije - nadograđujemo servere.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
17 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Trebali bi stavit jednu M4 na server, jedan SKS, jedan Mosin, desetak samostrijela i recimo dvadesetak pistolja.
Kad bi tak ogranicili onda bi se ljudi malo namucili skupit opremu i onda bi ona nesto vrijedila. Ovak svi imaju sve i nikome nije do nicega stalo nego cim se spawnas pravac airfield ili silos za suicide da bi dobili blizi spawn.

Tjesim se da je alfa i do daljnjeg sam bandit.
16 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
NEW_MAN kaže...
Trebali bi stavit jednu M4 na server, jedan SKS, jedan Mosin, desetak samostrijela i recimo dvadesetak pistolja.
Kad bi tak ogranicili onda bi se ljudi malo namucili skupit opremu i onda bi ona nesto vrijedila. Ovak svi imaju sve i nikome nije do nicega stalo nego cim se spawnas pravac airfield ili silos za suicide da bi dobili blizi spawn.

Tjesim se da je alfa i do daljnjeg sam bandit.

Tada bi se automatski povecao broj hoopera: )

14 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

i ja bi drastično smanjio spawn oružja i fokusirao se na stvaranje oružja tipa luk i strijela pa da nečemu i to ima smisla, isto tako ako misle ubrzo ubacit hunting i cooking

također očekujem drastično smanjenje loota konzervi i raznorazne hrane , jer čemu ić u lov ako hranu pronađeš u praktički svakoj kući?

stvaranje onih logorskih vatri nema smisla ,jer jedino šta možeš je na tome kuhati i otkriti svoju poziciju.

 

isto tako , reći ću ti da na serveru od 100 ljudi ima ljudi praktički u svakom selu na nekog naletiš ,ali idealka u trenutnom stanju je 50 igrača.

kad je prošli experimental izašao bilo mi je puuuno puuuno bolje i zanimljivije igrat jer imaš 20 servera koji su stalno manje-više puni i trebaš se potrudit onda pronać gear,

a i onda znaš da trebaš izbjegavat one top spot tipa airfield ili veči gradovi jer tamo uvijek ima nekog pa se i fokusiraš na neka sela u unutrašnjosti u koja inače nejdeš tako često.

 

da bi se poboljšao trenutni "filing" i da napraviš zanimljiviju igru potrebno je drastično smanjit broj servera.

ja bi stavio cca (bubam) 50 servera ,jer bi onda oni bili manje-više puni kao i experimentali i trebao bi se potrudit pronaći gear i hranu.

 

tada bi tko ima pušku bio car ali puški bi bilo baš kao što i new man kaže svega cca max 10 po mapi,

pa bi onda znao za šta ti služi i sjekira i lopata i bow i takva melee oružja koja trenutno nemaju preveliku funkciju u igri osim naravno fire axe ali i

nju su shebali sa zadnjim patchem jer gađaš zombija dvaput direkt u vugla, osim zombija ,fireaxe ničemu ozbiljnijem ne služi,

jer ako je kojim slučajem damged ili badly damaged (kao i sva ostala melee oružja) treba ti cca 5-10 udarca da nekog ubiješ,

dok ga sa tri šake u glavu nokautiraš.

znači dokalzimo do zaključka kako je najbolje oružje ,a da nije puška/pištolj-šake.

nema smisla.

 

još nešto , spominjao si veličinu mape i odnos broja igrača na ukupnu količinu teritorija i došao si do zaključka da je trenutni deathmatch šta i je,

ali u odnosu na dayz mod u standaloneu su dodali još nekih večih gradova kojih u modu nema ,te nas još i očekuje novi grad prije černa koji će bit veći od černa.

tako ćeš dobit par gradova više u odnosu na mod na koje će se ljudi fokusirati te će tako manja populacija biti u selima nego u velikim gradovima ,što ti daje jednu "širinu".

 

 

 

battlelog: CRO_ZeNGe
Moj PC  
2 2 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Trebala bi se ukinuti mogucnost prebacivanja na drugi server sa starim gearom (nema smisla, plus daje nezasluzenu prednost i dobar gear bez ikakvog truda), smanjiti broj oruzja koje se spawna (isto kao u modu da bude) i da se loot spawna potpuno random (posto bilo tko moze otici do policijske ili nekih baraka, disconnectati se i reconnetcati se na restartu te pokupiti sav gear)....

 

I naravno rijesiti problem clippanja. Da se to rijesi igra bi bila super... Eventualno ubaciti biciklu ili nesto za lakse kretanje po mapi i to je to

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
NEW_MAN kaže...
Trebali bi stavit jednu M4 na server, jedan SKS, jedan Mosin, desetak samostrijela i recimo dvadesetak pistolja.
Kad bi tak ogranicili onda bi se ljudi malo namucili skupit opremu i onda bi ona nesto vrijedila. Ovak svi imaju sve i nikome nije do nicega stalo nego cim se spawnas pravac airfield ili silos za suicide da bi dobili blizi spawn.

Problem je što je ovo igra u kojem je sustav/mehanika igre već prihvaćen i izvježban u Modu, pa zbog neke popularnosti i nisu mogli toliko toga reducirati.

Svejedno su u ovoj Alphi morali postaviti 100% završene kretnje, funkcionalne zombije pa na tome nadograđivati.

 

Što se oružja tiče, samostrel je beskorisan komad oružja kad je na serveru već ispaljeno 13 mijuna metaka. On je tu trebao biti kao prvo oružje, na čijoj sposobnosti korištenja bi imali više šansi za dobivanje boljih oružja. Također neki rudimentalni luk je morao biti omogućen za craftanje kao neki 2.-3. item u igri što bi onda služilo za obračune u šumama dok se lovi. Zbog toga su i dodaci građevina, gradova i četvrti bili nepotrebni jer je ionako premalo mjesta na mapi na kojima grad nije udaljen 3 minute hoda. U gradu sa beskorisnim zombijim si ionako kao u samoposluzi.

 

Tek nakon nekog apsolviranja da su igači usavršili osnovno preživljavanje trebalo je omogućiti bolje oružje. Naravno te ne uključuje Police/Fire/barracks gdje je pronalaženje karabina, revolvera i sačmarica razumljivo.

 

Teško je izbalansirati koliko će na igrača utjecati okoliš, a koliko drugi igrači. Do sada se pokazalo da jedno isključuje drugo - da igrači marginaliziraju okoliš. A svaki dodatak u korist igrača to još više dovodi do izražaja.

 

 

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
12 godina
offline
DayZ (standalone)

Ljudi,jednostavno je.Samo neka stave da se weapon spawna randomly.Znaci,nije receno da ce uvjek biti weapona u airfieldu ili baloti.Znaci dodjes na airfield i nema nista.Odes u diner i nadjes M4.Tako bi se smanjio broj igraca,koji bi se fokusirali na airfield,a i sami hooperi.Ovako,znas gdje ima opreme tamo ides.Zasto ne bi napravili,da i ostatak mape bude od nekog znacaja,a ne samo airfieldovi ili cherno/elektro.

Poruka je uređivana zadnji put pet 9.5.2014 13:27 (Endymon).
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Endymon kaže...

Ljudi,jednostavno je.Samo neka stave da se weapon spawna randomly.Znaci,nije receno da ce uvjek biti weapona u airfieldu ili baloti.Znaci dodjes na airfield i nema nista.Odes u diner i nadjes M4.Tako bi se smanjio broj igraca,koji bi se fokusirali na airfield,a i sami hooperi.Ovako,znas gdje ima opreme tamo ides.Zasto ne bi napravili,da i ostatak mape bude od nekog znacaja,a ne samo airfieldovi ili cherno/elektro.

Pa u vojnim gradevinama je vojni loot. ne vidim tu nikakav problem. ti svejedno mozes nac magnum il' mosin u nekoj kucici koji su takoder dobro oruzje. 

 

sta se tice smanjivanja loota, tako ce i bit, ali tek kad dodaju jos vise vrsta oruzja i onih improviziranih. do tad ce bit dosta loota da nam igra ne dosadi

1971- ∞
15 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Sta si tice kill on sighta, ja full nagirane likove ubijam bez razmisljanja, kod polu nagiranih sam oprezan, a kod bambija, ako me prate ubijem ih, i mislim da je to najpostenije.

LoL acc THCJoshi
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
DayZ (standalone)

dosadilo mi je čekati novine i ispravke koji stižu na kapaljku, opasno razmišljam da uzmem ARMA 3 pa breaking point ili tak neki mod igram - koliko vidim tam par entuzijasta radi na tome i već je sjetlosnim godinama ispred taj mod u odnosu na SA !?  možda grješim !? jel igra tko arma 3 ??

 

samo kad vidim ovo

 

http://breakingpointmod.com/wiki/index.php?title=Weapons

 

već me žešće svrbi prst, još ako mi kažete da se isto može safe house raditi - mislim da će biti na mom steam-u već večeras

Poruka je uređivana zadnji put pet 9.5.2014 21:35 (VooDooZg).
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
VooDooZg kaže...

dosadilo mi je čekati novine i ispravke koji stižu na kapaljku, opasno razmišljam da uzmem ARMA 3 pa breaking point ili tak neki mod igram - koliko vidim tam par entuzijasta radi na tome i već je sjetlosnim godinama ispred taj mod u odnosu na SA !?  možda grješim !? jel igra tko arma 3 ??

Trudim se biti tolerantan, vise puta sam ti kulturno odgovarao i pokusavao ti objasniti neke stvari, ukazati na neke gluposti i pomoci al stvarno si naporan, zelio bih da naizad uradis kako si u jednom postu napisao "Necu vise da komentiram u ovoj temi". Idi i ne vracaj se, nije ovo za tebe. . .

 

Ne kazem, igra ima nedostataka, bugova ko kineza jako puno mana ali i predobru atmosferu i ugodjaj koji je u mom slucaju dovoljan da pretrpim sve i sacekam konacnu verziju prije nego joj sudim. Vise mi je pun kjurac ekipe koja baca siblje i kamenje, kuka i non-stop samo prigovara i ser*. ALFA je ALFA, kad ste kupili znali ste da je ALFA, kad ste pokrenuli pisalo vam je j*bena ALFA il se strpite il stvarno vise zamislite da ste kenguri i odskakucite kako iz teme tako i igre . . .

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4c9cd93fca6d2687966453
Poruka je uređivana zadnji put pet 9.5.2014 21:43 (D3ViL).
13 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
D3ViL kaže...
VooDooZg kaže...

dosadilo mi je čekati novine i ispravke koji stižu na kapaljku, opasno razmišljam da uzmem ARMA 3 pa breaking point ili tak neki mod igram - koliko vidim tam par entuzijasta radi na tome i već je sjetlosnim godinama ispred taj mod u odnosu na SA !?  možda grješim !? jel igra tko arma 3 ??

Trudim se biti tolerantan, vise puta sam ti kulturno odgovarao i pokusavao ti objasniti neke stvari, ukazati na neke gluposti i pomoci al stvarno si naporan, zelio bih da naizad uradis kako si u jednom postu napisao "Necu vise da komentiram u ovoj temi". Idi i ne vracaj se, nije ovo za tebe. . .

ti imaš nekih problema ili koji qurac hoces samnom !??  

 

lijepo pitam kakav je mod za armu 3 u odnosu na SA ljude koji igraju jedno i drugo - koji je tvoj problem ??

15 godina
offline
DayZ (standalone)

a zasto jednostavno ne odes na armu 3 temu i tamo pitas nego dolazis na dayz SA i potsavljas pitanja

Poruka je uređivana zadnji put pet 9.5.2014 21:43 (dreadmoore).
Moj PC  
5 1 hvala 3
13 godina
offline
DayZ (standalone)

zato jer prepostavljam da ljudi koji igraju SA igraju i arma3 dayz/mod, zar nije veca vjerojatnost da ce mi neko ovdje odgovoriti na moje pitanje nego na Arma 3 temi gdje ljudi vecinom igraju normalnu Armu3 a ne modove !??!?  zar ova 2 moda nemaju veze jadan sa drugim, ja ne razumijem čemu čim netko kaže da je nešto bolje ili lošije od DayZ SA odmah počne odi onda odavde kaj hoces tu, naporan si, razguli i te fore

 

- igrao sam SA kojih 90-ak sati opremio lika na regular serveru na HC serveru i odmah pronašao di treba ic i kaj raditi da se brzo opremiš i kaj sad da radim,, sad se mogu ic napucavati s drugima ili terorizirati ljude jer "nemaš baš puno kaj drugo za raditi trenutno u igri" kak Mikulić kaže , i sad pitam jel ovaj mod iz Arme 3 k čemu da opet ne bacim 20-30 eura na 80-100 sati gameplayai onda skužim da igra ima "nemaš baš puno kaj drugo za raditi trenutno u igri"...

 

stoji da je SA preAlpha i da smo svi na to upozoreni milion puta i da ce možda igra biti za pola godine godinu jako dobra ali ja jednostavno pitam šta igrati sada a da je igrivo više od 80 sati a Arma 3 i taj mod mi se čini kao da je - možda grješim - eto to pitam...

Moj PC  
1 4 hvala 0
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice