- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
kad pokreneš experimental krećeš manje-više kao bmabi ali kada vratiš na stable ostaje ti tvoj prijašnji lik!
Ne gubi se nista. Experimental se odvija na drugom hive-u.
Ako ti dojadi maknes experimental i peglas dalje sa svojim likom.
Evo ako nije teško pročitaj
http://dayz.gamepedia.com/Servers
Koji pokolj sad u berezinu, nas 7-8 s puskama se rasetamo, miljun mrtvih bambija okolo, kad god umres dodjes i skupis oruzja, ko da smo se telepatski sporazumili da nema hide-anja bodya (sto mislim da treba promjeniti na neki nacin jer je sad pre op). Opci metez.
Kako se uopce sakrivaju mrtvi???Koja je tipka?
Kako se uopce sakrivaju mrtvi???Koja je tipka?
Dodjes do tijela (mora bit mrtvo) i kad ti se pojavi ono za lootat skrolaj misem i pojavit ce ti se gori 3 opcije od koji ce jedna bit hide body :)
Imali Raje da igramo :D
Kak mi je krivo sad.. Ja i frend smo ubili heroja nakon sto nam je dao hrane i bloodbag, i skuhali ga....
Ali da izjednacimo svoje banditstvo,nasli smo zloglasnog bandita u elektru, onesvijestili ga i prebili (i noge mu slomili) pajserom, navukli oko 20-tak zombija i ostavili ga njima na njegu , na veselje svi bambija u Elektru i okolici
DayZ is a fuun fun game
Ima sta novoga ? ja visim na ghost reconu zasad...

ja sam jučer pročitao da se radi sa sticks i rope i pronašao sam to ali ga nije dalo craftat.
pa novi stick , ne onaj stari s kojega se crafta šiba za strganu nogu
ahaaa nisam ga još niti vidio.
ali debilana,craftaš ga i čemu služi ak se nemogu strijele ispaljivat? lol
fizika bacanja stvari je očajna, ide frejm po frejm.
time acc je ok stvar jer sada moraš igrat i po noći i koristit lampe.
ako se mučite sa head torchom ili svjetiljkom nabavite onaj plavi spremnik za plin i veliku lampu,spojite ih i svjetlit ćete ko betlehem
pronašao sam i "novi" pištolj - gravirani 1911.
Ja mislim da mi je ovo igra života, jedna jedina koja me toliko angažirala. u par dana igranja bilo je nekih nezaboravnih iskustava, a bit će ih još.. A tek kada igra dođe u betu, i u ful verziju, onda tek počinje prava stvar hahah
Puno funkcionalnosti im jos fali do bete, ja ju iskreno ne ocekujem prije 2015. Jedino ako se postave na nacin da sve pobacaju u igri u alphi, a onda u beti sreduju stvar po stvar. Nije ni to lose, morat ce nesto promijenit u pristupu, sony se opako prijeti sa h1z1... Problem je sto tu igru financira sony, a ovo sa kickstarter + alpha pledge, te bi se to moglo pretvorit u "pissing contest" u kojem se zna ko ima vecega.
Znat cemo kroz koji tjedan, iskreno se nadam da ce h1z1 izgledat "traljavo" napravljeno i nabrzaka sklepano prema dayz, pa da se dayz nastavi financirat i rast prema obecanoj igri. Dayz ima tog potencijala.
Sa druge strane on takodjer trenutno zgleda "traljavo" napravljen...
lol,nekuzim koje su to fore "nadam se da ce xx igra (koja uz to iz starta ima potencijala biti bolja cisto zbog enginea) ispasti traljava kako bi ova igra koja je takoder traljava imala sanse!?!?
iskreno se nadam da ce h1z1 ispasti sto bolji, pa ili ce se bohemia potruditi i napraviti nesto (a ne razvijat igru 3 god i jos uvijek biti iza moda) ili adio...
na kraju krajeva igrat cu igru koja bude bolja, a nadam se da ce se obje strane maksimalno potruditi da ucine svoje igre sta boljima, a ne da imam za birati izmedu njih onu koja je manje traljava..... :/

Kojom logikom bih želio da ispadne ''traljava'' ako može biti ogroman uspjeh, igra u kojoj ću uživati? Zbog DayZ? LOL
h1z1 ce biti F2p sa mikro transakcijama. Ili u prijevodu - P2W
Hvala, ali ne hvala. Ipak cu se ja drzati DayZ-a
h1z1 ce biti F2p sa mikro transakcijama. Ili u prijevodu - P2W
Hvala, ali ne hvala. Ipak cu se ja drzati DayZ-a
svaki tvoj komentar me začuđuje debilozmom. Npr. Dota2, Path of Exile i Team Fortress2 su F2P s mikro transakcijama. Totalan P2W
Možda ce biti ali ne mora biti. U zadnje vrijeme trend velikih f2p igra je prema fer transakcijama koje ne daju prednost
h1z1 ce biti F2p sa mikro transakcijama. Ili u prijevodu - P2W
Hvala, ali ne hvala. Ipak cu se ja drzati DayZ-a
Imaju primjer u Infestationu War Z da je to kretenska odluka (osim kozmetike) jer nitko nikada neće igrati igru u kojoj za pravi novac može kupiti loot pa ga izgubiti 3 sekunde kasnije. Pogotovo kad na tržištu posotje identične igre koje ne "išću kruva".
Ja bih se iste sekunde maknuo sa DayZ-a ako H1Z1 ponudi manje bugova i ako me ne budu smarali sa dodavanjem atmosferičnijeg dima na bakljama, dok me meci šibaju u ćelendru iza betonskog bloka od pola metra, ili da me zombie poteže za k*urac iako je kat niže, a kad stojim nasred ceste se ponaša kao da imamo magnete istih polova na tijelu.
Danas će pokazati prvi gameplay na streamu (tj. rano ujutru kod nas) i to znači pre-alpha, a vi već znate što već biti kada ni oni sami još nisu odlučili već skupljaju ideje i želje communitya. Čak je bio ogroman thread o monetizaciji igre gdje su pitali community što žele i da iznesu svoje ideje, te po svemu sudeći neće biti P2W (i to su izričito rekli da ne žele P2W) kao ni kod Planetside 2 koji je također F2P.
Barem malo pratite http://www.reddit.com/r/h1z1 prije nego svašta budete pisali.
http://www.reddit.com/user/rocket2guns
unazad 7-8 stranica ima zanimljivih stvari za pročitat koje je lijepo odgovorio vezano za experimental,engine,igru,development,buduće stvari itd itd
pa bacite oko da ne pišete bedastoće tipa igra se radi 3 godine nije ništa napravljeno ili zašto još to nije izašlo ili nisu to i to popravili ili još bolje engine je isti kao u modu i vi očekujete copy/paste pa da cijela igra bude vani kroz mjesec-dva.
nisu stvari tako jednostavne kako si vi zamišljate....
lp
Najvaznija je optimizacija, a na to ce valjda obratit paznju u beti.. Kolko vidim sad samo dodavaju nove sadrzaje.
Sta se tice alphe mislim da svi zelimo vidjet ta prokleta vozila :D
Anything we add to the game has to be maintained. If we add the previous vehicles, then we need to ensure that support remains in the engine for all the legacy systems they use. The engine has drastically changed, particularly in a network context. The vehicles were designed to work with ArmA2. We now use very little content from ArmA2 directly, as much of the core architecture has changed.
Some examples:
Multiplayer network code (particularly the "network bubble") is entirely different between A2 and DayZ. This has not been refactored to deal with vehicles. For example, vehicles would move quite fast (relative to a player) so would load in a great deal of items. We will be modifying the network code to deal with vehicles on a case-by-case basis. We will go through each vehicle and tweak the network architecture to support that vehicle best. For example, aircraft probably don't need to receive data on loot on the ground - so they would not need to receive loot updates therefore decreasing (dramatically) the data sent to clients inside a plane.
Interior animations need re-export as we have entirely new skeleton for DayZ (VBS, A2, A3 use the previous skeleton).
Super Shader changes. The graphics render has been changed for standalone. Overall for most vehicles this won't have a huge impact, but it will impact some. We tweaked nearly all of the materials for the Chernarus+ world (which was a big job).
Maintenance Overhead. Introducing vehicles would mean that any new work we do would need to make sure it doesn't break that. Good examples are the new physics stuff. This would be a massive task. Many times we will introduce something new and it causes massive issues with other areas that need to be resolved. This makes a very complex testing loop adding complexity at times when we least want it. We can't simply add everything at once or we end up in a desperately long period of trying to make everything work together - a very inefficient way of developing.
pa lijepo sam ti stavio link samo treba pročitat.
pa i malo o engineu
Proxy use in the engine, on this scale, (think models inside models) was simply not designed for what we are using them for. This happens with a great deal of things we do in DayZ, so we end up rewritting those areas from scratch. This is all very normal, and would be the same type of work if we had used CryEngine or Unreal or anything - you end up redoing areas that don't meet your needs.
pa o "dodavanju novih stvari"
The game is not written in c sharp. And if you had access to the source, you would have to follow the existing architecture that the 1 million lines of code are written on.
For an experienced programmer, it would take several weeks for you to become versed with the guidelines, helper methods, and base architecture before you could begin making commits to the engine. Even then, any commit you made would need to be peer reviewed. This is all for a senior programmer.
So, not to sound rude either, but just because you could write a simple method to do it, does not mean integrating that simple method into an enterprise solution will be simple.