DayZ (standalone)

poruka: 7.754
|
čitano: 1.067.789
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Malo je preskupi DayZ + neisplati se kupovati bolje jos pricekat 1-2 mj da se specira.

 
4 3 hvala 0
13 godina
offline
DayZ (standalone)

Kako moze preskup ako je tek prealpha i nize od ovoga nece bit barem jos godinu dana, a samo igra bude bolja, losije ne moze.

https://www.youtube.com/user/crazypeopleteamcro
Moj PC  
6 0 hvala 0
16 godina
offline
DayZ (standalone)

Ja sam apsoluntno razočaran standalone-om... čini mi se kao da na njoj rade hrpa debila koja se užasno obogatila na užasno lošem produktu koji je i još mnogo vremena će biti daleko gori od moda...

 

kao prvo vidimo da je server-client arhitektura apsolutni bulsh!t - ona je bila glavni razlog izrađivanja standalone-a - ... igra nije bolje optimizirana, serveri rade daleko sporije, nije riješilo nikakve probleme hakiranja,  - morali su smanjiti daaaaaaaaleko broj zombija i onemogučiti respawnanje loota i zombija da 40 igrača može igrati na serveru, zombije AI je totalno u banani i uopče ne  reagiraju na zvuk - zombies.nu nudi daaaaaaaaaaaleko bolje optimiziranu igru s više FPS-a, boljim gameplayom, vozilima, lovom i kuhanjem i još mnogo custom stvari koje su sami dodali, čak se može uči u neke zgrade u koje se ne može u standalone-u

 

Da znam... alpha je, ali iskreno, u čemu je igra trenutno ispred moda... Battlefiled 4 sunce, oblaci i inventory sistem. Kad vidim da su više od 2 godine radili i dobili ovaj produkt koji je milenijima iza moda... nekako sam skeptičan prema ovom dev teamu - i daleko razočaran

 

oh i da dodam... u modu se prema zvuku možeš orjentirati gdje ljudi hodaju i od kuda pucaju... ovdje je to totalno u banani i u hardcore survival game-u jedan od važnijih elementa. E sad pošto je team toliko profeionalan  - ko zna hoće li ikada fixati

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 5.1.2014 9:47 (acca).
 
4 6 hvala 0
16 godina
offline
DayZ (standalone)

Pa kao što si rekao alpha je i zato nije ispred moda, izvadio je neke stvari koje će kasnije vratiti kad bude siguran da dobro rade. Sam developer ti je na pitanje dali preporuča da se sada kupi igra odgovorio kratko i jasno: NE. Ali ljudi su stalno ispitivali kad će pustiti alphu, pa eto pustio je da ljudi koji žele da igraju i daju podršku za igru.

 

btw...neznam za tebe ali ja sam svaki put do sad odredio gdje je bandit prema zvuku

Poruka je uređivana zadnji put ned 5.1.2014 9:49 (Jack Sparrow).
Moj PC  
4 0 hvala 0
16 godina
offline
DayZ (standalone)

Više od 2 godine posla i fakat ovo je stanje igre... ako je alfa ne mora značiti da ne smijemo kritizirati -  kad je očito da stvari koje su obečali (server - client arhitektura će fixati optimizaciju, hacker i td..) su apsolutan bullsh!t i neke važne elemente igre - kao što je orjentiranje zvuka - su totalno sjeb*li

 
0 5 hvala 0
16 godina
offline
Re: DayZ (standalone)

I ja neznam što su radili te 2 godine i ja sam očekivao kompletniju igru jer igra je puna bugova, pogotovo serveri koji su katastrofa i svako malo netko propadne kroz zid radi teleportacije. Ali hackera do sad još nisam vidio u40-50 sati igre, a orjentacija zvuka kod mene radi dobro tko god da je pucao po meni do sad sam skužio prema zvuku gdje je(a možda je i to samo sreća).

Poruka je uređivana zadnji put ned 5.1.2014 10:15 (Jack Sparrow).
13 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Zanimljivo je kako se pljuje o pre alpha igri. Isto tako mozes doci i reci kako auto nevalja a auto bez motora.


Igra je dosta optimiziranija od moda, loot se nigdje na niti jednom serveru ne spawna konstantno nego se spawna poslije restarta. Hackera nema uopce, ja nisam na niti jednog naletio.
A ovo sta pricas za zvuk je ocito do tebe, jer kad stavis slusalice cujes svaku glupost, od hodanja u zgradi do suskanja u sumi.

Jos jednom, ovo je pre alpha i govorit kako je full neoptimizirano je kretenizam.
https://www.youtube.com/user/crazypeopleteamcro
13 godina
offline
Re: DayZ (standalone)

igru po prealphi sudit nemoš.

 

samo da se razumijemo ,igru nisam igrao ali zna se što je prealpha,alpha,beta itd...

po meni je DEBILNO naplacivati ljudima da igraju tvoju alphu,dev bi trebao ljudima dat đabe alpha acess jer ipak oni mu testiraju igru koja je nedovršena i u jedva radnom stanju. to je alpha. naplatiti ljudima je bezobrazno.

 

isto vrijedi za closed betu. ajde da je OB ali danasnji gaming je oso nepovratno u šit s monetizacijom.

 

but then again,igraci su i sami krivi. ko god je spreman platit alphu da bi igrao ranije sa svojom ekipom je sam kriv što je sustav takav. da niko ne kupuje onda nebi monetarizirali to. its simple

 

mene zanima kolko vas ovdje što ima alphu ode na forum pa reporta bug ili takvo nešto? vjerojatno niko ili rijetko ko.

13 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Ako su neki manji team, naplaćivat alphu mi je ok. Po nekoj logici sa brdom love koju su trenutno zaradili bi trebali ubrzat razvoj i osjećat se malo sigurnije sa eksperimentiranjem i takvim stvarima. Ljudima nije žao platit alphu jer je ona upola jeftinija nego će puni proizvod bit, tako da ne sumnjam kako je jedan pristojan postotak ljudi kupio alphu, prati razvoj i čeka da igra dođe do neke sređenije verzije kako bi zaigrali. Siguran sam da ima dovoljan broj ljudi koji prijavljuju bugove i to vjerojatno toliko da ih ne stignu sve pregledat, tako da ako par BUGovaca to ne radi, mislim da nije neki problem. Ja da sam kupio igru sad za praznike, sigurno je ne bih igrao dok ne prođem sve što imam od SP naslova i dok se igra malo ne popegla. Nigdje mi nije priša, devovima dobro dođe novac, a ja ako me baš baš zanima odigram malo i svi sretni i zadovoljni.

Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
DayZ (standalone)
Pa nismo kupili alphu,kupili smo full igru u alphi za manje love.
Mogli su napraviti da možemo preorderati igru za ~50€ i tako nas pustiti u alphu.

سمندری ڈاکو
Moj PC  
9 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Ja neigram niti sam kupio (komp mi je shit), gledam po youtubeu i hakera ima. Npr u jednom videu 5-6 likova s kompletno istim gearom i kompletni invertory jednako poredan (to je pretpostavljam bila skripta jer su svi bili mrtvi pa ih je lik lootao). U drugom videu na planini lik se teleporta, ima godmode, vidi kroz zidove itd itd. Just saying... Igra mi je zanimljiva i nadam se da ce se rjesiti
1911 /\/\/\/\/\ 1899
14 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Današnji patch upravo stigao:

 

NEW:

 

Design: Balancing of player spawns (ongoing) 

Server: Dead player cleanup (time based)

Design: M9130 Bayonet can now open cans

Server: BattlEye Anti-Cheat (Client as well)

Server: Initial implementation for Sub-Private Hives (ongoing)

Server: Initial implementation for regular & hardcore Public Hive

 

FIXED:

 

Server: Dedicated Server crash related to player skeleton

Server: Player location rubberbanding

Server: Large delay in item manipulation and "inventory tetris"

Život čudne knjige piše, lozovača brige briše...
Moj PC  
0 0 hvala 4
13 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
N3N0 kaže...
Ja neigram niti sam kupio (komp mi je shit), gledam po youtubeu i hakera ima. Npr u jednom videu 5-6 likova s kompletno istim gearom i kompletni invertory jednako poredan (to je pretpostavljam bila skripta jer su svi bili mrtvi pa ih je lik lootao). U drugom videu na planini lik se teleporta, ima godmode, vidi kroz zidove itd itd. Just saying... Igra mi je zanimljiva i nadam se da ce se rjesiti

Kompletno isti gear ne znaci nista, pogledaj si Rhinocrunch video pa ces vidjet da svi imaju slicaj gear, samo sta je jedan sniper, drugi assult i tako u krug. A ovo da se teleportiro, to je ocito nije standalone.

https://www.youtube.com/user/crazypeopleteamcro
16 godina
odjavljen
offline
Re: DayZ (standalone)
acca kaže...

Ja sam apsoluntno razočaran standalone-om... čini mi se kao da na njoj rade hrpa debila koja se užasno obogatila na užasno lošem produktu koji je i još mnogo vremena će biti daleko gori od moda...

 

apsolutno sam očaran standalone pre-alpha igretinom...

acca kaže...

Više od 2 godine posla i fakat ovo je stanje igre... ako je alfa ne mora značiti da ne smijemo kritizirati -  kad je očito da stvari koje su obečali (server - client arhitektura će fixati optimizaciju, hacker i td..) su apsolutan bullsh!t i neke važne elemente igre - kao što je orjentiranje zvuka - su totalno sjeb*li

naravno da možeš kritizirat ali i sam znaš da devovi i igrači znaju da je ovo pre-alpha...  i da bi bilo božje čudo kad bi igra radila kako spada. uzrt ću za primjer bf4, kojeg ni dan danas ne mogu igrat jer mi se crasha a nije ni alpha ni beta, nego kako oni kažu, puna i dovršena igra. hm! još jednom hmmmm!

Rocinante2112 kaže...

igru po prealphi sudit nemoš.

 

samo da se razumijemo ,igru nisam igrao ali zna se što je prealpha,alpha,beta itd...

po meni je DEBILNO naplacivati ljudima da igraju tvoju alphu,dev bi trebao ljudima dat đabe alpha acess jer ipak oni mu testiraju igru koja je nedovršena i u jedva radnom stanju. to je alpha. naplatiti ljudima je bezobrazno.

 

isto vrijedi za closed betu. ajde da je OB ali danasnji gaming je oso nepovratno u šit s monetizacijom.

 

but then again,igraci su i sami krivi. ko god je spreman platit alphu da bi igrao ranije sa svojom ekipom je sam kriv što je sustav takav. da niko ne kupuje onda nebi monetarizirali to. its simple

 

mene zanima kolko vas ovdje što ima alphu ode na forum pa reporta bug ili takvo nešto? vjerojatno niko ili rijetko ko.

rođo, ja nisam platio, a boga mi ni ti, pre-alphu igre... nego smo platili punu igru, dobrovoljno, koja je još u ranom stadiju razvoja... ja sam znao za što sam dao novac i nije mi žao.

pa nećemo dva puta platit igru...

Would you look at me now? Can you tell I'm a man? With these scars on my wrists To prove I'll try again Try to die again, try to live through this night Try to die again.....
12 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
acca kaže...

Ja sam apsoluntno razočaran standalone-om... čini mi se kao da na njoj rade hrpa debila koja se užasno obogatila na užasno lošem produktu koji je i još mnogo vremena će biti daleko gori od moda...

 

kao prvo vidimo da je server-client arhitektura apsolutni bulsh!t - ona je bila glavni razlog izrađivanja standalone-a - ... igra nije bolje optimizirana, serveri rade daleko sporije, nije riješilo nikakve probleme hakiranja,  - morali su smanjiti daaaaaaaaleko broj zombija i onemogučiti respawnanje loota i zombija da 40 igrača može igrati na serveru, zombije AI je totalno u banani i uopče ne  reagiraju na zvuk - zombies.nu nudi daaaaaaaaaaaleko bolje optimiziranu igru s više FPS-a, boljim gameplayom, vozilima, lovom i kuhanjem i još mnogo custom stvari koje su sami dodali, čak se može uči u neke zgrade u koje se ne može u standalone-u

 

Da znam... alpha je, ali iskreno, u čemu je igra trenutno ispred moda... Battlefiled 4 sunce, oblaci i inventory sistem. Kad vidim da su više od 2 godine radili i dobili ovaj produkt koji je milenijima iza moda... nekako sam skeptičan prema ovom dev teamu - i daleko razočaran

 

oh i da dodam... u modu se prema zvuku možeš orjentirati gdje ljudi hodaju i od kuda pucaju... ovdje je to totalno u banani i u hardcore survival game-u jedan od važnijih elementa. E sad pošto je team toliko profeionalan  - ko zna hoće li ikada fixati

 

A čuj, VoIP orijentacija nije u banani, pa uvijek možeš zatražiti da viču kad dođu blizu tebe.

aut neca aut necare
17 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Igra je 180kn a kad za pet godina izade iz alfe onda bude 350kn. Ovo je investicija za buducnost i opce se ne opterecujem jer mi 180 kn ne predstavlja neku lovu.
12 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Rocinante2112 kaže...

igru po prealphi sudit nemoš.

 

samo da se razumijemo ,igru nisam igrao ali zna se što je prealpha,alpha,beta itd...

po meni je DEBILNO naplacivati ljudima da igraju tvoju alphu,dev bi trebao ljudima dat đabe alpha acess jer ipak oni mu testiraju igru koja je nedovršena i u jedva radnom stanju. to je alpha. naplatiti ljudima je bezobrazno.

 

isto vrijedi za closed betu. ajde da je OB ali danasnji gaming je oso nepovratno u šit s monetizacijom.

 

but then again,igraci su i sami krivi. ko god je spreman platit alphu da bi igrao ranije sa svojom ekipom je sam kriv što je sustav takav. da niko ne kupuje onda nebi monetarizirali to. its simple

 

mene zanima kolko vas ovdje što ima alphu ode na forum pa reporta bug ili takvo nešto? vjerojatno niko ili rijetko ko.

Ja ne znam u kojem svijetu ti zivis. Oces rec da bi oni sav ovaj svoj trud trebali davat za đabe? onako, dijelit sakom i kapom? 
Po cemu je bezobrazno i debilno naplacivat svoju igru, makar ona bila i u alphi?

"jedva u radnom stanju"
Pa o cemu ti pricas? ti ovo opisujes ko neki exe koji se pokrene svaki dvadeseti put i onda kad se pokrene u njemu je Snake 2.
Ovo je vise nego igriva igra kad uzmemo u obzir da je to ALPHA.

Svi su pristali na bugove kupnjom igre, i lijepo pise da igru kupimo jedino ako zelimo podrzat devove.

 

"isto vrijedi za closed betu. ajde da je OB ali danasnji gaming je oso nepovratno u šit s monetizacijom."

 

Znas li ti uopce koliko zivaca, vremena, novaca, i odricanja treba za napraviti igru? Jesi kad procitao neki interview sa Deanom? Jesi kad procitao ITI JEDAN INTERVIEW nekog deva? 
Dean radi minimalno 12 sati na dan jer mora nadgledat sve jer ako ne nadgleda sve ce skrenut krivim putem. Zato proces ide sporo, zato sto to nije hebeni infinity ward ili activision.
Zasto ne unovciti svoj proizvod ako ima mogucnosti za to? Oces reci da ti ne bi unovcio da ne mozes? Bitch please.

"but then again,igraci su i sami krivi. ko god je spreman platit alphu da bi igrao ranije sa svojom ekipom je sam kriv što je sustav takav. da niko ne kupuje onda nebi monetarizirali to"

 Ti govoris o njima ko da su neki kriminalci i lopovi pa nam kradu lovu. Prilozit cu ti sliku kojom je sve objasnjeno

 

 

 Kljucne rijeci: EARLY ACCESS ALPHA, PLEASE DO NOT PURCHASE, SUPPORT DEVELOPMENT, PREPARED TO HANDLE WITH SERIOUS ISSUES, INTERRUPTIONS OF GAME FUNCTIONING

Sto se tice bugova, vecina je prijavljena i radi se na njima. 

 

aut neca aut necare
Poruka je uređivana zadnji put ned 5.1.2014 13:41 (Roko567).
12 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Rocinante2112 kaže...

igru po prealphi sudit nemoš.

 

samo da se razumijemo ,igru nisam igrao ali zna se što je prealpha,alpha,beta itd...

po meni je DEBILNO naplacivati ljudima da igraju tvoju alphu,dev bi trebao ljudima dat đabe alpha acess jer ipak oni mu testiraju igru koja je nedovršena i u jedva radnom stanju. to je alpha. naplatiti ljudima je bezobrazno.

 

isto vrijedi za closed betu. ajde da je OB ali danasnji gaming je oso nepovratno u šit s monetizacijom.

 

but then again,igraci su i sami krivi. ko god je spreman platit alphu da bi igrao ranije sa svojom ekipom je sam kriv što je sustav takav. da niko ne kupuje onda nebi monetarizirali to. its simple

 

mene zanima kolko vas ovdje što ima alphu ode na forum pa reporta bug ili takvo nešto? vjerojatno niko ili rijetko ko.

rođo, ja nisam platio, a boga mi ni ti, pre-alphu igre... nego smo platili punu igru, dobrovoljno, koja je još u ranom stadiju razvoja... ja sam znao za što sam dao novac i nije mi žao.

pa nećemo dva puta platit igru...


Al pazi sad sta je jos gore, on cak ni nije kupio igru al je zato spreman pljuvat po njoj iako je nije ni isprobao...

"samo da se razumijemo ,igru nisam igrao ali zna se što je prealpha,alpha,beta itd.."

aut neca aut necare
16 godina
offline
DayZ (standalone)

Kao prvo... naziv pre-alpha zapravo ne postoji. Prve igrive verzije igre se zovu ALPHA i ono je neki new age novi bullshit naziv... Ide alpha beta(ajd open i closed) release... nema ništa okolo.

Kao drugo... pogledaj kakve igre veliki studiji mogu razviti kompletno u dve godine... a ovi bogci 2 godine su u "PRE ALPHI"

 

sve je oke prodajmo negotovog produkta...kupio sam i gotov. Ali velim ideja igre je fenomenalna i kad vidiš od kuda su krenuli... IMAJU GOTOVO CIJELU MAPU praktički, večinu modela, ajde par zgrada su modelirali unutrašnjost (big deal ako to rade custom serveri za mod i ja se bavim 3d dizajnom pa znam koliko je to posla). Zamisli da je neki veći studio radio na ovome... kladim se da bi nam bilo zabavnije. Ideja odlična, izvedba katastrofalna -  ako pogledamo današnje gaming kompanije

 

edit: i taj bullshit nisam vidio hackera... pa da kad je igra nova i ljudi još ne koriste... ali bio je post na reditu s linkom na hack i sva objašnjena... najprimitivnijim metodama se mogu vidjeti svi objekti iza zidova, spawnati itemi, teleportacije i td.

 

NJihova isprika je da toliko vremena rade na ovoj igri zbog te server-client arhitekture koja je trentno daaaaaaaaaaaaleko lošija od moda po SVEMU... i orjentiranje zvuka također ne radi... prije par sati je bio top post na redditu

Poruka je uređivana zadnji put ned 5.1.2014 14:09 (acca).
 
0 4 hvala 0
16 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
acca kaže...

Kao prvo... naziv pre-alpha zapravo ne postoji. Prve igrive verzije igre se zovu ALPHA i ono je neki new age novi bullshit naziv... Ide alpha beta release... nema ništa okolo.

Kao drugo... pogledaj kakve igre veliki studiji mogu razviti kompletno u dve godine... a ovi bogci 2 godine su u "PRE ALPHI"

 

sve je oke prodajmo negotovog produkta...kupio sam i gotov. Ali velim ideja igre je fenomenalna i kad vidiš od kuda su krenuli... IMAJU GOTOVO CIJELU MAPU praktički, večinu modela, ajde par zgrada su modelirali unutrašnjost (big deal ako to rade custom serveri za mod i ja se bavim 3d dizajnom pa znam koliko je to posla). Zamisli da je neki veći studio radio na ovome... kladim se da bi nam bilo zabavnije. Ideja odlična, izvedba katastrofalna -  ako pogledamo današnje gaming kompanije

Odmah prvo pa neistina.

Software release life cycle

 

Pa očito ovo nije veliki studio, iako su premalo toga napravili u 2 godine (tu se slažem), ali definitivno je prerano govoriti za igru da je izvedba katastrofa kad igra nije još ni blizu izlaska. To je isto kao da netko pogledaj tvoj projekat u izradi i kaže da je loše izveden, a nisi ga završio do kraja.

 

Kod pogledamo današnje gaming kompanije vidimo jedan simcity koji je prvih 2 mjeseca bio ne igriv, a igra nije bila prealpha, BF4 koji još dana danas nekim uopće ne radi itd.

 

Orijentiranje zvuka je očito do tebe jer kao što vidiš i drugi su potvrdili da njima isto radi dobro.

Poruka je uređivana zadnji put ned 5.1.2014 14:22 (Jack Sparrow).
11 godina
protjeran
offline
Re: DayZ (standalone)

Možete mi reći koji je cilj igre? Vidim da se mora preživiti od zombija i drugih igrača, ali osim toga što onda? Pitam jer gledam gameplay i svaki igrač te može iz čista mira ubiti i onda moraš krenuti iz početka.

13 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
acca kaže...

Kao prvo... naziv pre-alpha zapravo ne postoji. Prve igrive verzije igre se zovu ALPHA i ono je neki new age novi bullshit naziv... Ide alpha beta(ajd open i closed) release... nema ništa okolo.

Kao drugo... pogledaj kakve igre veliki studiji mogu razviti kompletno u dve godine... a ovi bogci 2 godine su u "PRE ALPHI"

 

sve je oke prodajmo negotovog produkta...kupio sam i gotov. Ali velim ideja igre je fenomenalna i kad vidiš od kuda su krenuli... IMAJU GOTOVO CIJELU MAPU praktički, večinu modela, ajde par zgrada su modelirali unutrašnjost (big deal ako to rade custom serveri za mod i ja se bavim 3d dizajnom pa znam koliko je to posla). Zamisli da je neki veći studio radio na ovome... kladim se da bi nam bilo zabavnije. Ideja odlična, izvedba katastrofalna -  ako pogledamo današnje gaming kompanije

 

edit: i taj bullshit nisam vidio hackera... pa da kad je igra nova i ljudi još ne koriste... ali bio je post na reditu s linkom na hack i sva objašnjena... najprimitivnijim metodama se mogu vidjeti svi objekti iza zidova, spawnati itemi, teleportacije i td.

 

NJihova isprika je da toliko vremena rade na ovoj igri zbog te server-client arhitekture koja je trentno daaaaaaaaaaaaleko lošija od moda po SVEMU... i orjentiranje zvuka također ne radi... prije par sati je bio top post na redditu

Ti ocito ne razumijes kompleksnost na koju racuna Rocket ( Dean ), procitaj si koji put nesto sta je on reko, ili pogledaj konferencije sta je drzo i sve ce ti bit jasno. I Dalje si nebitan jer pljujes po pre-alpha builda...

https://www.youtube.com/user/crazypeopleteamcro
13 godina
offline
DayZ (standalone)

dao sam 60+ eura za battlefield 4 pa sam dobio mačka u vreći. ovdje ti makar kažu da je alfa i da ima problema, te je kao takvu i prihvačam. nije mi ni najmanje žao potrošenih 23eura.

Moj PC  
7 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
acca kaže...

Kao prvo... naziv pre-alpha zapravo ne postoji. Prve igrive verzije igre se zovu ALPHA i ono je neki new age novi bullshit naziv... Ide alpha beta(ajd open i closed) release... nema ništa okolo.

Kao drugo... pogledaj kakve igre veliki studiji mogu razviti kompletno u dve godine... a ovi bogci 2 godine su u "PRE ALPHI"

 

sve je oke prodajmo negotovog produkta...kupio sam i gotov. Ali velim ideja igre je fenomenalna i kad vidiš od kuda su krenuli... IMAJU GOTOVO CIJELU MAPU praktički, večinu modela, ajde par zgrada su modelirali unutrašnjost (big deal ako to rade custom serveri za mod i ja se bavim 3d dizajnom pa znam koliko je to posla). Zamisli da je neki veći studio radio na ovome... kladim se da bi nam bilo zabavnije. Ideja odlična, izvedba katastrofalna -  ako pogledamo današnje gaming kompanije

 

edit: i taj bullshit nisam vidio hackera... pa da kad je igra nova i ljudi još ne koriste... ali bio je post na reditu s linkom na hack i sva objašnjena... najprimitivnijim metodama se mogu vidjeti svi objekti iza zidova, spawnati itemi, teleportacije i td.

 

NJihova isprika je da toliko vremena rade na ovoj igri zbog te server-client arhitekture koja je trentno daaaaaaaaaaaaleko lošija od moda po SVEMU... i orjentiranje zvuka također ne radi... prije par sati je bio top post na redditu

Ajde malo pogledaj koji intervju ili nesto ko sta sam prije napiso, ili pak pogledaj koji dev blog. Malo istrazi, informiraj se..
Kazes "veliki studiji", jesi ti procitao moj post gore? Dean radi SAM sa svojim malim timom i sve mora nadgledat.

Vise te uopce ne dozivljavam jer pricas gluposti... 
Eto ako ti znas bolje i brze ko sta tu pricas slobodno se uhvati posla

aut neca aut necare
16 godina
offline
DayZ (standalone)

a očito da ti nekužiš što želim reči... Ja govorim kakve igre veliki studiji izrade za dve i pol godine ... kad gledaš s čim su oni počeli su daleko kompleksnije i svjestan sam da je ovo mali dio bohemia studija...  možda da je veći i profesionalniji tim izrađivao igru... bi imali barem malo bolje iskustvo od moda

ajd sad kad već imaju milijune - vrijeme im je da nabave više ekipe

Poruka je uređivana zadnji put ned 5.1.2014 15:35 (acca).
 
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Preskočit ću ove postove iznad jer me ne zanimaju jer ja uživam već 40h u igri :)

 

Evo što me je dočekalo jutros u shipwrecku (jedan prijatelj je umro pa smo se dogovorili tu naći, inače slika nije moga nego s reddita), bio sam pravo iznenađen.

 

http://cloud-3.steampowered.com/ugc/703984918984931418/4E70A39ECDFA2087CC02ED4905B8416FCE485342/

There are some corners of the universe that have bred the most terrible things. Things that act against everything we believe in. They must be FOUGHT.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
PLASMAorLCD kaže...

Preskočit ću ove postove iznad jer me ne zanimaju jer ja uživam već 40h u igri :)

 

Evo što me je dočekalo jutros u shipwrecku (jedan prijatelj je umro pa smo se dogovorili tu naći, inače slika nije moga nego s reddita), bio sam pravo iznenađen.

 

http://cloud-3.steampowered.com/ugc/703984918984931418/4E70A39ECDFA2087CC02ED4905B8416FCE485342/

Uveli plimu i oseku ?

Battle tag (HS): dermonis#2530 LOL EUW: slinA
15 godina
offline
DayZ (standalone)

Ja sam u zadnje vrijeme ne uzivam bas. Vec mi je glupo poceti jer već nije rijetkost da mi lik umre bezveze(nije glad,žeđ, zombi i metak,sjekira, bolest, krvarenje itd.) i u zadnjih par dana dozivlajvam uzasni lag po serverima.

League of Legends Nick (EAST): i tata bi sine
Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Jack Sparrow kaže...
acca kaže...

Kao prvo... naziv pre-alpha zapravo ne postoji. Prve igrive verzije igre se zovu ALPHA i ono je neki new age novi bullshit naziv... Ide alpha beta release... nema ništa okolo.

Kao drugo... pogledaj kakve igre veliki studiji mogu razviti kompletno u dve godine... a ovi bogci 2 godine su u "PRE ALPHI"

 

sve je oke prodajmo negotovog produkta...kupio sam i gotov. Ali velim ideja igre je fenomenalna i kad vidiš od kuda su krenuli... IMAJU GOTOVO CIJELU MAPU praktički, večinu modela, ajde par zgrada su modelirali unutrašnjost (big deal ako to rade custom serveri za mod i ja se bavim 3d dizajnom pa znam koliko je to posla). Zamisli da je neki veći studio radio na ovome... kladim se da bi nam bilo zabavnije. Ideja odlična, izvedba katastrofalna -  ako pogledamo današnje gaming kompanije

Odmah prvo pa neistina.

Software release life cycle

 

Pa očito ovo nije veliki studio, iako su premalo toga napravili u 2 godine (tu se slažem), ali definitivno je prerano govoriti za igru da je izvedba katastrofa kad igra nije još ni blizu izlaska. To je isto kao da netko pogledaj tvoj projekat u izradi i kaže da je loše izveden, a nisi ga završio do kraja.

 

Kod pogledamo današnje gaming kompanije vidimo jedan simcity koji je prvih 2 mjeseca bio ne igriv, a igra nije bila prealpha, BF4 koji još dana danas nekim uopće ne radi itd.

 

Orijentiranje zvuka je očito do tebe jer kao što vidiš i drugi su potvrdili da njima isto radi dobro.

In the Arma 2 version of DayZ the sound of bullets was incredible. You could tell the direction and distance just by the sound. In SA, I can tell a vague direction but not much else.

Is my audio configured incorrectly or is everyone else experiencing the same thing?

 

http://www.reddit.com/r/dayz/comments/1ufnu7/in_the_dayz_sa_it_is_so_much_harder_to_tell_the/ - očito je od mene

 

15 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

S reddita:

 

''The Arma engine has supported tides since Operation Flashpoint (if I'm not mistaken). I didn't know it was implemented in SA.''

 

''A word of warning, if you go to the bottom of the stairs while the tide is high you won't be able to walk back up the stairs. You will be stuck down there until the tide goes back out or you change to a server with a lower tide.'

 

 

Inače ja još nikada nisam umro bezveze, a sveukupno sam umro 3 puta (jednom u militaryu campu na serveru sa 15 ljudi, znači čovjek kampa u kutu jednog tenta, umalo me srce nije udarilo, jednom u onom militaryu campu south, tu smo ih pobili par usput, i jednom me neki idiot ubio kad sam se tek spawnao).

 

@acca pročitaj i komentare dolje...

There are some corners of the universe that have bred the most terrible things. Things that act against everything we believe in. They must be FOUGHT.
Poruka je uređivana zadnji put ned 5.1.2014 15:57 (PLASMAorLCD).
Moj PC  
0 0 hvala 0
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice