@Luka123
to je opće poznato u ne samo igrama nego općenito mrežama (stručnije će ti se izraziti kvalificirani ljudi)...
a i na neku stranu logično ukoliko iole znaš definiciju rate-a?
samo, velika i bitna uloga u tomu svemu je tvoj internet i trenutni protok informacija odnosno sama konekcija! ;)
nije samo pitanje koliko tebi server šalje, nego je bitno i koliko ti serveru (i ostalim igračima) šalješ paketa u jednoj milisekundi ili sekundi...
upravo zbog toga, uz ostale komande, u config se postavljaju i komande vezane za rate i slične intervale.
baci pogled na svoju brzinu i protok upload-a, koliko je kvalitetan i stabilan a ne samo "velik"!
jednostavno teško je i maltene nije moguće imati savršenstvo poput lan spajanja...
i ekipa sa 5-15 latencijom ti ne regne svaki metak, a nekom logikom njima server odgovara i trebali bi regat svaki hit? :)
Malo gluposti pricas. Valve je lose programirao netcode i to je to. Znam sve te seme igram fps igre od 1999, tako da ako u UT99 igri staroj 16 godina prepozna se svaki hit na kojoj je tickrate bio 25 ako se nevaram po default i 10000 netspeed, a u CS:GO je tolika losa kvaliteta da im ni 128 tickrate server nepomaze vec samo unistava igru kad netko tetura lijevo desno ostaju "sijene" igraca koji se salju kao paketi klijentu i on pogađa "igraca" a u stvarnosti je igrac na vec drugoj lokaciji i zato se registriraju hits koji nebi smijeli pa ljudi misle da je bolje.
Cesto se događa da si na svom ekranu vec iza zida a dobijes metak, blood na zidovima se registrira kod tebe kao pogodak a u stvarnosti nisi ga pogodio i slicni bugovi, valve je daleko od Epic Games i ima jos puno raditi na igri, da negovorim koliko je net bugova bilo kad je igra tek izisla i koliko su igraci ih abuseali.
EDIT: Također ovo "i ekipa sa 5-15 latencijom ti ne regne svaki metak, a nekom logikom njima server odgovara i trebali bi regat svaki hit? :)"
Cesto vidim igrace sa 120 pingom da me pogađaju bez beda, sto se nebi smijelo događati jednostavno lose isprogramirana igra. Dobijes metak jer si na njegovom ekranu na nisanu recimo sa sniperom, a na svom ekranu si vec 100 ms dalje od njega tako da ping nema veze s ovom igrom uopce vise. I ubiti igraci sa vecim pingom ce imati veci postotak hitova nego oni s manjim pingom, jer dolazi do toga da on prima vise toga nego sto bi smijeo, pogledaj slike na videu i sve ce ti biti jasno, ti to nevidis ali u stvarnosti igrac sa vecim pingom ima vece sanse za pogodak, takozvan "prediction code" sistem koji je valve napravio.