Cyber puni 18 po treći put
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Bućkuriš
Isti taj sto je rekao da ce teaser biti 30.04. ... đenja...
Nije to isti lik.
Spoiler alert!
Izgleda da imamo prve dvije slike iz trailera.
I ako vjerujete Tomu:
HUD na prvoj slici izgleda ko iz neke igre s google playa
HUD mi izgleda dosta slično kao u BF4 samo su napravili neke preinake. Više nema u sredini oznaka za zamjenu oružija, nego su to stavili u doljnjem desnom kutu.
Trebalo bi vidjeti u HD slike da bi se mogao dobiti neki dojam. Ovo su navodno slike s zoom sastanka i zato im je tako loša kvaliteta.
HUD mi izgleda dosta slično kao u BF4 samo su napravili neke preinake. Više nema u sredini oznaka za zamjenu oružija, nego su to stavili u doljnjem desnom kutu.
Trebalo bi vidjeti u HD slike da bi se mogao dobiti neki dojam. Ovo su navodno slike s zoom sastanka i zato im je tako loša kvaliteta.
Ma da nije toliko lose, podsjeca i na BF3 ali meni minimapa djeluje užasno ali budemo vidli uskoro nadam se.
Spoiler alert!
Izgleda da imamo prve dvije slike iz trailera.
I ako vjerujete Tomu:
Di se može priorder napravit
Preoder u Lidlu... Igru nije moguce prednaruciti. Tek je otkrivena.
https://www.bug.hr/tehnologije/americka-vojska-prikazala-nove-naocale-za-nocni-vid-u-akciji-21185
mogu misliti kakvih će sve gluposti nabacati u BF
Ovaj Battlefield bi trebao biti cross-gen? Znači za neke dinamičnije next-gen blagodeti ćemo pričekati sledeći
Ovaj Battlefield bi trebao biti cross-gen?
Samo da ne bude cross-platform
Ovaj Battlefield bi trebao biti cross-gen?
Samo da ne bude cross-platform
Daj boze da bude, to je buducnost gaminga a ne Pc only s par milijonceka igraca gdje ti AAA igra nakon godinu dana +- ostane na svega par tisuca
Samo da ne bude cross-platform
Daj boze da bude, to je buducnost gaminga a ne Pc only s par milijonceka igraca gdje ti AAA igra nakon godinu dana +- ostane na svega par tisuca
Daj bože da ne bude. Konzolaški aim assist je polučit, change my mind.
Tom Henderson tweeta ili trola - dr Brko izgleda aktivno radi na igri https://twitter.com/_Tom_Henderson_/status/1388866599361425408
Ovaj Battlefield bi trebao biti cross-gen?
Samo da ne bude cross-platform
Vidio sam dosta konzolaša koji su protiv jer bi tako mogli igrati protiv cheatera.
I PC igrače koji su protiv jer konzole imaju aim assist.
Tebi je problem isto u aim assistu, ili nešto drugo?
Samo da ne bude cross-platform
Bit će više panjeva za farmanje
To hoće igra biti PC only ili cross-play 100% ovisi o Sonyu i/ili Microsoftu te developerima.
PC kao platforma je decentralizirana i nema velikog vođu koji naređuje šta se smije šta se ne smije.
Ovaj Battlefield bi trebao biti cross-gen?
Samo da ne bude cross-platform
Daj boze da bude, to je buducnost gaminga a ne Pc only s par milijonceka igraca gdje ti AAA igra nakon godinu dana +- ostane na svega par tisuca
Plakat ćeš kad ti neki klinjo sa aim assistom provoza kao nooba.
Najbolje svak svakom, bez uplitanja. Mislio sam da je to dobro, probali smo cod. Kad smo došli u ozbiljniji rank ekipa na kozolama je praktički imala aimbotove bez obzira na naš elitni 144hz pro gaming jer je bilo stvarno pretjerano.
Neka svaki igrač odluči želi li crossplay ili ne.
Zanima me optimizacija igre.
Trenutno većina za gaming koristi 6/12 procove, a neki feeling mi govori da će za fluidno iskustvo trebati barem 8/16.
Taj dio ćemo vidjeti, a glede grafike, vjerujem da će igra biti dx12 ili vulkan, dok dx11 ide u prošlost.
Zanima me optimizacija igre.
Trenutno većina za gaming koristi 6/12 procove, a neki feeling mi govori da će za fluidno iskustvo trebati barem 8/16.
Taj dio ćemo vidjeti, a glede grafike, vjerujem da će igra biti dx12 ili vulkan, dok dx11 ide u prošlost.
Ovo i ja čekam :)
Makar, očekujem da će igra raditi i na 4/8. Jer mi je skoro ne moguće da neka igra ne bi radila na recimo klokanom i7 7700K..
Moguće... ali teško.
Zanima me optimizacija igre.
Trenutno većina za gaming koristi 6/12 procove, a neki feeling mi govori da će za fluidno iskustvo trebati barem 8/16.
Taj dio ćemo vidjeti, a glede grafike, vjerujem da će igra biti dx12 ili vulkan, dok dx11 ide u prošlost.
Ovo i ja čekam :)
Makar, očekujem da će igra raditi i na 4/8. Jer mi je skoro ne moguće da neka igra ne bi radila na recimo klokanom i7 7700K..
Moguće... ali teško.
Sjećam se kada je izašao Battlefield 1 i ja ga upalim i sve lijepo radi, ali stalno neki stutter u igri (ništa veliko, ali osjetim FPS drop tu i tamo). Mislim si da je to zbog ultra grafike, promjenim na low, opet isto. Odoh ja upaliti ingame monitoring svega da vidim, a kad ono i5 koji sam tada imao zakucan na 100% usage-a. Frend koji je imao tada i7 tih problema nije imao.
Bila je igra i više nego igriva, ali taj manji stutter tu i tamo je znao pilati. Tek sam s Ryzenom vidio stabilan i viši frame rate.
CPU usage s peticom mi je bio nešto viši, ali generalno je oko 70% na ryzenu. Mislim da će novi bf ići na 6/12 do 90%.
Tebi je problem isto u aim assistu, ili nešto drugo?
Stvar je u stalezima. Necemo valjda na istim serverima pucati sa konzolasima?
Plakat ćeš kad ti neki klinjo sa aim assistom provoza kao nooba.
Hahahaha kraljuuuu
Zanima me optimizacija igre.
Trenutno većina za gaming koristi 6/12 procove, a neki feeling mi govori da će za fluidno iskustvo trebati barem 8/16.
Taj dio ćemo vidjeti, a glede grafike, vjerujem da će igra biti dx12 ili vulkan, dok dx11 ide u prošlost.
Trenutno, većina igara je optimizovana za 4/8 ili 6/6 a to bi trebalo potrajati bar još godinu-dve. Svakako je najbolja kupovina 6/12 kad je već tako jeftino...
Dalje, iskren da budem meni je ta priča oko 8/16 jezgara malo naduvana... Pa tek smo zašli u šestojezgarne vode.
Prvo, nemoguće je napraviti igru koja će da koristi toliki broj jezgara, a čak i da je moguće razlika će biti do 10% performansi u odnosu na šest ako i toliko, nije do developera već do postojećih tehnologija i načina rada softvera. DirectX 12 API se ne skalira drastično više nakon 6 jezgara.
Drugo, kod novih konzola ljudi zaboravljaju da je jedno-do-dva jezgra rezervisano za "background" aplikacije a tu je sada i SMT koji će definitivno pomoći kod pokretanja više igara i skakanja s jedne na drugu u roku od nekoliko sekundi, neko će hteti i da strimuje a tu su resursi procesora svakako potrebni.
Na primer, kod XSX-a od 16 GB memorije developeri mogu koristiti 10, eventualno još 1,2 i to ako bude potrebno.
Za 8/16 čini mi se da ćemo sačekati krajnji ciklus ovih konzola a on praktično nije ni počeo...
Dalje, iskren da budem meni je ta priča oko 8/16 jezgara malo naduvana... Pa tek smo zašli u šestojezgarne vode.
Prvo, nemoguće je napraviti igru koja će da koristi toliki broj jezgara, a čak i da je moguće razlika će biti do 10% performansi u odnosu na šest ako i toliko, nije do developera već do postojećih tehnologija i načina rada softvera. DirectX 12 API se ne skalira drastično više nakon 6 jezgara.
Drugo, kod novih konzola ljudi zaboravljaju da je jedno-do-dva jezgra rezervisano za "background" aplikacije a tu je sada i SMT koji će definitivno pomoći kod pokretanja više igara i skakanja s jedne na drugu u roku od nekoliko sekundi, neko će hteti i da strimuje a tu su resursi procesora svakako potrebni.
Pa nije samo do DX-a. Svasta nesto se u engine-u dogadja mimo DX-a.