Bome zbog ovoga bi mogla pasti cijena katalizatora i do 20%.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Do nedavno nisam ni znao da se kradu katalizatori iz automobila, naravno, zbog platine koja se koristi kao katalizator. Slažem se s tobom da bi ovo mogao biti udarac na pljačkaše, jednostavno zato što će, ako se uvedu ovi novi "sitno mljeveni" katalizatori pasti cijena sekundarnih sirovina koja se koristi u reciklaži. Na taj način dobija se dupla korist - manje opterećivanje prirodnih resursa i manja cijena sekundarnih sirovina i samim tim neisplativost krađe katalizatora.
Autorska nadopuna: U radu kojeg navodim našao sam i isprobavanje rečenog katalizatora za reakciju oksidacije ugljikova monoksida, CO, u ugljikov dioksid, CO2, no smetnuo sam s uma zašto bi ona bila važna. Pa naravno, radi katalizatora u ispušniku! Dakle i tu reakciju novi, štedljivi katalizator katalizira, i to s iskorištenjem od 100 % pri temperaturi od 160 oC.
Do nedavno nisam ni znao da se kradu katalizatori iz automobila, naravno, zbog platine koja se koristi kao katalizator. Slažem se s tobom da bi ovo mogao biti udarac na pljačkaše, jednostavno zato što će, ako se uvedu ovi novi "sitno mljeveni" katalizatori pasti cijena sekundarnih sirovina koja se koristi u reciklaži. Na taj način dobija se dupla korist - manje opterećivanje prirodnih resursa i manja cijena sekundarnih sirovina i samim tim neisplativost krađe katalizatora.
Automobili sve manje trebaju katalizatore.
Automobili sve manje trebaju katalizatore.
Duplo...
Automobili sve manje trebaju katalizatore.
How yes no.
Jedan ili dva pre-kata, jedan glavni katalizator i DPF (diesel particulate filter) ili GPF (gasoline particulate filter).
Ako imaš veći motor sa više cilindara koji ima dvije ispušne grane, gdje svaka ima svoj ispuh, računaj 2x za gore navedeno.
Mislim da se Feudalac referira na onih par posto EV-ova...
Prije se vozilo i dimilo bez katalizatora a danas svi imaju katalizatore i ljudi oboljevaju i umiru od raka....zanimljivo
a da ne pričam u "cicanju" goriva preko šlaufa za pretakanje... evo i danas svi živi kao i ja ;)
Prije se vozilo i dimilo bez katalizatora a danas svi imaju katalizatore i ljudi oboljevaju i umiru od raka....zanimljivo
a da ne pričam u "cicanju" goriva preko šlaufa za pretakanje... evo i danas svi živi kao i ja ;)
Mislim da se Feudalac referira na onih par posto EV-ova...
Opaska ti je na mjestu, no o tome možemo pričati kada (ako) EV-ovi dođu na više od 90% udjela u prometu. Trenutno, ne znam da li su premašili 1% udjela...
Mislim da se Feudalac referira na onih par posto EV-ova...
Opaska ti je na mjestu, no o tome možemo pričati kada (ako) EV-ovi dođu na više od 90% udjela u prometu. Trenutno, ne znam da li su premašili 1% udjela...
Svaki postotak EV-ova smanjuje potrebu za katalizatorima. Evropa je trenutno na preko 5% s tendencijom velikog porasta.