Jao pa što nisu veći zub na kotaču napravili ovako šlampavo izgleda kao da će na prvoj okuci izleti s tračnica, osim ako ne smanje brzinu ispod 70 što je sporo. A lokomotiva u obliku metka, što kad naleti na nanos snijega, da možda kao jetsky preskoči. Inače s razlogom lokomotive imaju nizak profil a za nadati se da je to samo fensi nacrt.
Poljski vlak koristi tehniku pasivne levitacije, p
- poruka: 11
- |
- čitano: 10.058
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Da li ce izletiti s tracnica ako se tracnice pospricaju retardantom?
Onda postoji šansa da valakovi od HŽ dođu za manje od 5 sati od ZG do ST
ali ovo što kolega u prvom postu veli, vanjski obod drži vlak u zavoju (unutarnji kotači), ako lebdi, što ga drži?
mnijem da je tih 700 m test pruge bilo ravno...
ali ovo što kolega u prvom postu veli, vanjski obod drži vlak u zavoju (unutarnji kotači), ako lebdi, što ga drži?
Magnetsko polje.
Ali, normalno, kad prođu fazu prototipa, naravno da će imati neku redundanciju za slučaj kvara magnetskog pogona.
ali ovo što kolega u prvom postu veli, vanjski obod drži vlak u zavoju (unutarnji kotači), ako lebdi, što ga drži?
Magnetsko polje.
Ali, normalno, kad prođu fazu prototipa, naravno da će imati neku redundanciju za slučaj kvara magnetskog pogona.
hmmm znam da ShikanSeni imaju specijalno napravljene standardne pruge, što znači da su i drugačije projektirani zavoji, tako da sam sumnjičav spram "ovo ide i na rvacke ajcibane Konjščina-Marof"....
Da, za velike brzine moraju izbjegavati velike radijuse, kaj im nije bio problem jer su gradili prugu samo za to.
A ovaj sistem, koji bi trebao raditi na bilo kakvoj pruzi bi onda po nekoj logici bio jako ograničen brzinom u prilazu većim radijusima, tj. morao bi se vratiti iz levitacijskog moda u normalni "kotačni".
Puno problema za riješit, ali bar imaju prototip, a ne samo 3D render kao neki...
iam i ja koncept: stara parna/neparna lokomotiva koju umjeto ugljenom ložiš travurinom ("kontrolirano spaljivanje ovršenih količina konoplje tipa droga") i lebdjet će k'o rođendanski balon. nakon toga, samo razviješ jedra, pustiš marleya i ploviš u zalazaque sunca ...
iam i ja koncept: stara parna/neparna lokomotiva koju umjeto ugljenom ložiš travurinom ("kontrolirano spaljivanje ovršenih količina konoplje tipa droga") i lebdjet će k'o rođendanski balon. nakon toga, samo razviješ jedra, pustiš marleya i ploviš u zalazaque sunca ...
Odjednom bi svi sjedili na krovu prvoga vagona kao oni Indijci