citam maloprije da je neki debil iz austrije diga tuzbu protiv facebooka,whatsappa,instagrama i googla zbog toga sta ga prisiljavaju da im da svoje podatke ili ne moze koristit mrežu
Zar to nebi tribalo bit njihovo pravo? pa normalno da nemos koristit njihovu uslugu ako ne ne slazes sa njihovim uvjetima poslovanja.........niko ništa ne da dzabe
a nacin njihove naplate su te informacije
Neki domaći i europski servisi zbog GDPR-a više ni
- poruka: 25
- |
- čitano: 8.196
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
citam maloprije da je neki debil iz austrije diga tuzbu protiv facebooka,whatsappa,instagrama i googla zbog toga sta ga prisiljavaju da im da svoje podatke ili ne moze koristit mrežu
Zar to nebi tribalo bit njihovo pravo? pa normalno da nemos koristit njihovu uslugu ako ne ne slazes sa njihovim uvjetima poslovanja.........niko ništa ne da dzabe
a nacin njihove naplate su te informacije
ni ja to ne kontam,
kome se ne sviđa nek ne koristi.
Dakle ako vidite poruku da je stranica nedostupna za EU građane, znajte da prodaju vaše podatke i šalju vam ponude i newslettere konstantno. Takve stranice vam ne trebaju. Uostalom tko čita la times lol
ne, nije. i u dućanu moraš platiti da bi odnio kući robu ali prodavač nema pravo još te i silovati ili te ošamariti ili štoveć. ovo što rade te "usluge" je silovanje (seks bez pristanka). zašto bih im davao podatke kad im nisu potrebni za davanje "usluge"? ako misle da toliko vrijede, nek se stave na tržište i prodaju to što nude. svi navedeni "servisi" (jesu q, al nema veze) ti prividno daju nešto "besplatno", a onda ti ruju iza leđa. što gugletu znači moja adresa? ništa. kao ni ime ili prezime. nebitno za njihovu tražilicu ili mail klijent. ali je bitno nekome tamo trećem tko bi me maltretirao s oglasima koje ne želim. zašto takvi onda izravno ne ponude plaćenu "uslugu" u zamjenu za svoj proizvod? jer love u mutnom. jer su paraziti. i treba ih onemogućiti u tome. nek si nađu drugačiji (etički?) put za ostvarenje svojih monetarnih snova. neka se sami svojim trudom izbore za svoje. 12 points za OPZOP, ma koliko se sprdali iz toga (vuk nikad ne bi pojeo baku da mu crvenkapica nije dala podatak kamo ide i zašto).
pe se: koliko pamtim, u dućanima još ne naplaćuju razgledavanje robe (vlasnici, a posebno ne nekakve treće osobe), ili?
ne, nije. i u dućanu moraš platiti da bi odnio kući robu ali prodavač nema pravo još te i silovati ili te ošamariti ili štoveć. ovo što rade te "usluge" je silovanje (seks bez pristanka). zašto bih im davao podatke kad im nisu potrebni za davanje "usluge"? ako misle da toliko vrijede, nek se stave na tržište i prodaju to što nude. svi navedeni "servisi" (jesu q, al nema veze) ti prividno daju nešto "besplatno", a onda ti ruju iza leđa. što gugletu znači moja adresa? ništa. kao ni ime ili prezime. nebitno za njihovu tražilicu ili mail klijent. ali je bitno nekome tamo trećem tko bi me maltretirao s oglasima koje ne želim. zašto takvi onda izravno ne ponude plaćenu "uslugu" u zamjenu za svoj proizvod? jer love u mutnom. jer su paraziti. i treba ih onemogućiti u tome. nek si nađu drugačiji (etički?) put za ostvarenje svojih monetarnih snova. neka se sami svojim trudom izbore za svoje. 12 points za OPZOP, ma koliko se sprdali iz toga (vuk nikad ne bi pojeo baku da mu crvenkapica nije dala podatak kamo ide i zašto).
dobro amo ovako
zamisli da sve stranice koje koristiš i na kojima prihvacas kolacice ti pocmu naplacivat,koliko bi toga placa sa vrimenom? na koliko bi stranica sebe limitira?
ili recimo da ti google uvede "bonove" pa da ti ne traži podatke al zato uplatis sebi za 50 kuna pravo na 100 pretrazivanja....bi li ti se to svidilo?
uostalom tko se jos sa ozbiljnom mail adresom logira na servise ka facebook,instagram itd.....svak ima jedan mail na koji zna da mu dolazi spam
Podaci su cijena koju je website postavio, a ako ju niste spremni platit - ne idite na njega i stvar rijesena.
Podaci su cijena koju je website postavio, a ako ju niste spremni platit - ne idite na njega i stvar rijesena.
Od kud Facebooku pravo da me provjerava na taj način da traži scan moje osobne iskaznice, i jedno 5 čistih fotografija kao iz kod američkih krimi serija kad te ufati policija.
Ako im to ne pošalješ, ugase ti račun, ja doživio a imaju broj moga mobitela i valjan email.
Jesam li terorist ?
Prijavi me brate nadležnim institucijama.
Objavljujem li nekakav nepoćudan sadržaj (osim sisa, aj) prijavite me.
Tko su oni da kontroliraju moj život...
Nemam slike obitelji na stranici, sumnjiv sam.
Nemam sliku sina i psa, sumnjiv sam...
Nemam ženu, imam sliku dečka, e, to je OK.
citam maloprije da je neki debil iz austrije diga tuzbu protiv facebooka,whatsappa,instagrama i googla zbog toga sta ga prisiljavaju da im da svoje podatke ili ne moze koristit mrežu
Zar to nebi tribalo bit njihovo pravo? pa normalno da nemos koristit njihovu uslugu ako ne ne slazes sa njihovim uvjetima poslovanja.........niko ništa ne da dzabe
a nacin njihove naplate su te informacije
Svima je jasno da kompanije moraju imati pristup nekim podacima kako bi korisnicima mogle ponuditi svoje usluge, ali vrlo često se zna dogoditi da te iste kompanije uzimaju i puno više informacija o korisnicima nego što im je potrebno. Sve podatke onda prodaju trećim stranama i tako zarađuju na korisnicima.
Uzmimo za primjer Facebook i njegove shadow profile koje rade korisnicima koji nisu registrirani na Facebooku. Ako korisnik nije registriran na Facebooku (ne koristi ga), korisnik nije dao dopuštenje istom da prikuplja njegove podatke i navike surfanja internetom. Facebook to još radi bez ikakvog znanja korisnika jer nigdje nije pokazana nikakva obavijest i nema nikakve postavke s kojom se to može isključiti.
Moja preporuka ti je, ako već nisi, da pogledaš Zuckerbergovo pojavljivanje u Europskom parlamentu. Dobio je nešto pitanja vezanih za te shadow profile na koje je trebao odgovoriti na kraju, no od odgovora na ta pitanja nije bilo ni o. Dobio je i jedno pitanje vezano za dijeljenje podataka između Facebooka i WhatsAppa, ni na to nije odgovorio. Na kraju je rekao kako će na pitanja zastupnika, njegov tim (ili on), odgovoriti pismenim putem. Svima je jasno zašto su se važna pitanja izbjegavala, a nevažna odgovarala.
dobro amo ovako
zamisli da sve stranice koje koristiš i na kojima prihvacas kolacice ti pocmu naplacivat,koliko bi toga placa sa vrimenom? na koliko bi stranica sebe limitira?
ili recimo da ti google uvede "bonove" pa da ti ne traži podatke al zato uplatis sebi za 50 kuna pravo na 100 pretrazivanja....bi li ti se to svidilo?
uostalom tko se jos sa ozbiljnom mail adresom logira na servise ka facebook,instagram itd.....svak ima jedan mail na koji zna da mu dolazi spam
Kompanijama je u cilju da korisnici koriste njihove usluge, a zarađivati se može i na različite načine recimo preko oglasnog prostora kako to radi Google. Google ne prodaje korisničke podatke trećim stranama kao što to rade druge kompanije.
Za više informacija, posjeti https://privacy.google.com/how-ads-work.html.
Od kud Facebooku pravo da me provjerava na taj način da traži scan moje osobne iskaznice, i jedno 5 čistih fotografija kao iz kod američkih krimi serija kad te ufati policija.
Ako im to ne pošalješ, ugase ti račun, ja doživio a imaju broj moga mobitela i valjan email.
Jesam li terorist ?
Prijavi me brate nadležnim institucijama.
Objavljujem li nekakav nepoćudan sadržaj (osim sisa, aj) prijavite me.
Tko su oni da kontroliraju moj život...
Nemam slike obitelji na stranici, sumnjiv sam.
Nemam sliku sina i psa, sumnjiv sam...
Nemam ženu, imam sliku dečka, e, to je OK.
bi li ti mene pustia u svoju kucu bez da ti kazem svoje ime,nego samo udem unutra?
takoder neznam o cemu pricas,iman profil bez ikakve slike,bez broja mobitela i bez objave dosta dugo...niko mi nije ugasia profil.
Svima je jasno da kompanije moraju imati pristup nekim podacima kako bi korisnicima mogle ponuditi svoje usluge, ali vrlo često se zna dogoditi da te iste kompanije uzimaju i puno više informacija o korisnicima nego što im je potrebno. Sve podatke onda prodaju trećim stranama i tako zarađuju na korisnicima.
Uzmimo za primjer Facebook i njegove shadow profile koje rade korisnicima koji nisu registrirani na Facebooku. Ako korisnik nije registriran na Facebooku (ne koristi ga), korisnik nije dao dopuštenje istom da prikuplja njegove podatke i navike surfanja internetom. Facebook to još radi bez ikakvog znanja korisnika jer nigdje nije pokazana nikakva obavijest i nema nikakve postavke s kojom se to može isključiti.
Moja preporuka ti je, ako već nisi, da pogledaš Zuckerbergovo pojavljivanje u Europskom parlamentu. Dobio je nešto pitanja vezanih za te shadow profile na koje je trebao odgovoriti na kraju, no od odgovora na ta pitanja nije bilo ni o. Dobio je i jedno pitanje vezano za dijeljenje podataka između Facebooka i WhatsAppa, ni na to nije odgovorio. Na kraju je rekao kako će na pitanja zastupnika, njegov tim (ili on), odgovoriti pismenim putem. Svima je jasno zašto su se važna pitanja izbjegavala, a nevažna odgovarala.
Kompanijama je u cilju da korisnici koriste njihove usluge, a zarađivati se može i na različite načine recimo preko oglasnog prostora kako to radi Google. Google ne prodaje korisničke podatke trećim stranama kao što to rade druge kompanije i živi od oglasa.
Za više informacija, posjeti https://privacy.google.com/how-ads-work.html.
smeta li tebi sta naprimjer konzum istrazuje tvoje kupovne navike kad udes u njihov ducan?...takoder nisi svjestan da se to dogada
google samo jos uvik nije uhvacen da to radi....nije ni na facebooku pisalo kako tocno posluju
smeta li tebi sta naprimjer konzum istrazuje tvoje kupovne navike kad udes u njihov ducan?...takoder nisi svjestan da se to dogada
Kako to Konzum prati/istražuje moje kupovne navike?
Da bi me mogli pratiti/istraživati moraju me nekako identificirati. Ja u Konzum uđem, obavim kupnju i izađem. Ne dajem svoje podatke pri ulasku u trgovinu, a ne dajem ih pri izlasku iz trgovine.
Osim toga, i da nekako istražuju moje kupovne navike (što i dalje mislim da je nekako nemoguće bez identifikacije kupca), još uvijek nisam vidio ni jedan oglas u trgovini koji me navodi na nešto slično onome što sam kupio nedavno.
google samo jos uvik nije uhvacen da to radi....nije ni na facebooku pisalo kako tocno posluju
Google nije uhvaćen jer to ne radi. Za lažiranje dokumenata su stroge kazne i uzimajući u obzir koliko ih je puta EU kaznila i s kojim iznosima, sumnjam da bi se oni tek tako igrali s EU.
smeta li tebi sta naprimjer konzum istrazuje tvoje kupovne navike kad udes u njihov ducan?...takoder nisi svjestan da se to dogada
Kako to Konzum prati/istražuje moje kupovne navike?
Da bi me mogli pratiti/istraživati moraju me nekako identificirati. Ja u Konzum uđem, obavim kupnju i izađem. Ne dajem svoje podatke pri ulasku u trgovinu, a ne dajem ih pri izlasku iz trgovine.
Osim toga, i da nekako istražuju moje kupovne navike (što i dalje mislim da je nekako nemoguće bez identifikacije kupca), još uvijek nisam vidio ni jedan oglas u trgovini koji me navodi na nešto slično onome što sam kupio nedavno.
google samo jos uvik nije uhvacen da to radi....nije ni na facebooku pisalo kako tocno posluju
Google nije uhvaćen jer to ne radi. Za lažiranje dokumenata su stroge kazne i uzimajući u obzir koliko ih je puta EU kaznila i s kojim iznosima, sumnjam da bi se oni tek tako igrali s EU.
sta mislis cemu sluze "loyalty card" ?
radia sam na dosta takvih sustava....
tako si isto moga rec prije godinu dana da to facebook ne radi jer nije uhvacen
sta mislis cemu sluze "loyalty card" ?
radia sam na dosta takvih sustava....
Ne možeš uspoređivati kartice za pogodnosti i problem privatnosti kod Facebooka i drugih kompanija. Miješaš podatke koji su potrebni kompaniji i koji nisu potrebni.
Kada koristim karticu za pogodnosti, ovisno o broju ostvarenih bodova dobivam popust; ne oglase i sl. Trgovina mora imati moju povijest kupovine jer mi inače ne može izračunati bodove i dati mi popust. To su podaci koji su im potrebni za pružanje usluge korisnicima. Zamisli još da se uz tu povijest kupovine traže još nekakvi podaci, npr. broj cipela i boja kose. Ti podaci nisu potrebni za računanje bodova i određivanje popusta - to su ti nepotrebni podaci za koje se svi bune.
Ti karticu za pogodnosti možeš uvijek odbiti (ja je nemam), ali možeš li odbiti i Facebookovo praćenje, pogotovo kad nisi korisnik Facebooka? Ne možeš.
tako si isto moga rec prije godinu dana da to facebook ne radi jer nije uhvacen
Nisam mogao reći jer im je u politici privatnosti iz 2017. godine jasno pisalo;
"We transfer information to vendors, service providers, and other partners who globally support our business, such as providing technical infrastructure services, analyzing how our Services are used, measuring the effectiveness of ads and services, providing customer service, facilitating payments, or conducting academic research and surveys..."
To da Facebook podatke dijeli s trećim stranama nije nikakva novost, samo je sada sve isplivalo na površinu zbog Cambridge Analytice.
sta mislis cemu sluze "loyalty card" ?
radia sam na dosta takvih sustava....
Ne možeš uspoređivati kartice za pogodnosti i problem privatnosti kod Facebooka i drugih kompanija. Miješaš podatke koji su potrebni kompaniji i koji nisu potrebni.
Kada koristim karticu za pogodnosti, ovisno o broju ostvarenih bodova dobivam popust; ne oglase i sl. Trgovina mora imati moju povijest kupovine jer mi inače ne može izračunati bodove i dati mi popust. To su podaci koji su im potrebni za pružanje usluge korisnicima. Zamisli još da se uz tu povijest kupovine traže još nekakvi podaci, npr. broj cipela i boja kose. Ti podaci nisu potrebni za računanje bodova i određivanje popusta - to su ti nepotrebni podaci za koje se svi bune.
Ti karticu za pogodnosti možeš uvijek odbiti (ja je nemam), ali možeš li odbiti i Facebookovo praćenje, pogotovo kad nisi korisnik Facebooka? Ne možeš.
tako si isto moga rec prije godinu dana da to facebook ne radi jer nije uhvacen
Nisam mogao reći jer im je u politici privatnosti iz 2017. godine jasno pisalo;
"We transfer information to vendors, service providers, and other partners who globally support our business, such as providing technical infrastructure services, analyzing how our Services are used, measuring the effectiveness of ads and services, providing customer service, facilitating payments, or conducting academic research and surveys..."
To da Facebook podatke dijeli s trećim stranama nije nikakva novost, samo je sada sve isplivalo na površinu zbog Cambridge Analytice.
Ne kužim tko te tjera da koristiš Facebook. Šta je Facebook zagarantirano pravo svakog EU građana?
Ako ti se ne sviđa ne moraš ga koristiti. Ako želiš, prihvatiš njihove uvjete ili doviđenja.
Odi u banku tako pa ih traži kredit ili da ti otvore račun, ali da ne bi baš dao svoje osobne podatke, pogotovo ne Ime i Prezime.
Ili probaj otvoriti životno osiguranje bez da daš podatke o svojem zdravstvenom stanju i povijesti bolesti. Tamo je isto tako, ili prihvatiš sve uvjete ili doviđenja.
Pa se s njima raspravljaj onda dok te pošalju prema izlazu :-)
Pročitaj moje postove ispočetka.
Facebook prikuplja podatke i onih koji nemaju račun na toj društvenoj mreži. To su tzv. shadow profili. Prikupljanje tih podataka ne možeš isključiti; još gore, Facebooku nisi dao ni dopuštenje da prikuplja podatke od tebe.
Pročitaj moje postove ispočetka.
Facebook prikuplja podatke i onih koji nemaju račun na toj društvenoj mreži. To su tzv. shadow profili. Prikupljanje tih podataka ne možeš isključiti; još gore, Facebooku nisi dao ni dopuštenje da prikuplja podatke od tebe.
To je sasvim drugi problem i tome treba stati na kraj, ali to ne mijenja činjenicu da oni mogu postaviti uvjete koje žele (u okviru zakona) i ti ćeš ih morati prihvatiti ako želiš biti njihov korisnik. Brisanje podataka o sebi možeš tražiti jedino gašenjem accounta i kad prođe neki zakonski rok u kojem se podaci moraju čuvati (kod nekih drugih kompanija ima, ima zakona koji i to propisuju).
Bitno je da su ljudi upoznati sa svim opasnostima i pravima, a velika većina nije (jer tko će to sve pratiti), ili ih nije briga (jer žele koristiti facebook).
bi li ti mene pustia u svoju kucu bez da ti kazem svoje ime,nego samo udem unutra?
takoder neznam o cemu pricas,iman profil bez ikakve slike,bez broja mobitela i bez objave dosta dugo...niko mi nije ugasia profil.
Nisi shvatio o čemu sam pisao.
Dođe neka budala kojoj se ne sviđa što "nešto" pišem na public opciji i prijavi dvadeset puta da mi je profil lažan. (iako nije) Posjeduju moj mail (uvijek na njega mogu poslati kod za provjeru) i broj mobitela iako ne razumoijem od kud im pravo tražiti i broj mobitela ?!
Kreteni iz Facebook abuse to shvate zdravo za gotovo i traže dodatnu provjeru moga identiteta.
Tko su oni da ja njima šaljem scan osobne iskaznice ?!
Oni ne mole, ne ispričavaju se, već ultimativno to zahtjevaju inače će mi ugasiti profil.... što su na koncu i učinili jer mi je to bilo ponižavanje, ekstremno narušavanje moje privatnosti i trebao sam ih tužiti.
ONI putem moga profila reklamiraju bezbroj siteova iako im to nisam dozvolio.
Prije nisu tražili pri registraciji broj mobitela. Pokušaj sad otvoriti profil bez da ti traže da ga upišeš.
Jesi li sad shvatio ili moram pokušati ponovo...
Ali fakat, ne razumijem u čemu je sad odjednom problem.
EU je sa GDPR-om napravila zakonski okvir u kojem se sve firme, koje žele posjedovati podatke fizičkih osoba, trebaju kretati. Taj okvir je krenut u pisanje pred 6-7 godina, krenuo u legislativu i predstavljanje javnosti pred 4, a pred 2 donesen. Nakon toga je dano sve ovo vrijeme da se sve firme prilagode tome.
Kroz pregled postojećih usluga raznih firmi koje posluju u EU (znači ne radi se samo o Facebooku i Googlu) pokazalo se da su postojali realni problemi vezani uz narušavanje privatnosti. Skup prava građana EU za koje su tadašnji, a i današnji, europski zastupnici smatrali da treba biti očuvan narušavao se. Ispada da je jako puno firmi pohranjivalo jako puno podataka od fizičkih osoba i raspolagao sa njima svakako.
Odjednom je problem što se to ide regulirati? Zašto? Postat ćeš nekonkurentan? Kome? Ako svi unutar EU tržišta to trebaju koristiti, svima će cijena svih usluga porasti ekvivalentno. Znači nema gubitka. Ne posluješ u EU? Super, ne vrijedi u tvojoj firmi. Napiši dokument koji sadrži tu informaciju i kraj priče. A EU kao najbogatije svjetsko tržište definitivno ne treba strahovati da se u njega neće htjeti uvoziti. Hebi ga, to je luksuz pod kojim se ograničavajuća regulativa može pisati.
Ljudi kažu - "Pa pristao si na to da se tvoji podaci koriste kad si počeo koristiti uslugu.". Bravo, jesi. Ništa se ne mijenja. Facebook mora imati pohranjenu privolu da smije koristiti osobne podatke na određeni način. A svi su, koji ga danas koriste, već jednom dali svoju privolu. Ako je Facebook, kojim slučajem, svoje "Terms of service" pisao unutar okvira koji sad donesen oni ne bi trebali ništa mijenjati. No, oni su svoje "Terms of service" promijenili da bude sukladan GDPR-u. Kao i Google, Twitter, Instagram, itd. Što nam to govori, pitam li se pitam?
E da, u toj se privoli osoba ne može složiti da ju Facebook smije ubiti ako nije dala svoj broj mobitela. Isto kao što poslodavac nema pravo u Ugovoru o radu napisati da smije uskratiti pravo na, recimo, godišnji odmor. Takva odredba ugovora je ništetna, iako je zaposlenik načelno pristao na nju potpisom. To se zove zakonski okvir.
Pa ljudi, najopipljiviji (valjda svima ovdje) primjer je kad su vas zvali na privatne telefone ljudi sa raznim marketinškim ponudama, a da njima nikad niste brojeve dali. Da ne pričamo o spamu na mejl. Šta, svima je to postalo toliko normalno da je normalna reakcija na to "Eh."?!
sta mislis cemu sluze "loyalty card" ?
radia sam na dosta takvih sustava....
Ne možeš uspoređivati kartice za pogodnosti i problem privatnosti kod Facebooka i drugih kompanija. Miješaš podatke koji su potrebni kompaniji i koji nisu potrebni.
Kada koristim karticu za pogodnosti, ovisno o broju ostvarenih bodova dobivam popust; ne oglase i sl. Trgovina mora imati moju povijest kupovine jer mi inače ne može izračunati bodove i dati mi popust. To su podaci koji su im potrebni za pružanje usluge korisnicima. Zamisli još da se uz tu povijest kupovine traže još nekakvi podaci, npr. broj cipela i boja kose. Ti podaci nisu potrebni za računanje bodova i određivanje popusta - to su ti nepotrebni podaci za koje se svi bune.
Ti karticu za pogodnosti možeš uvijek odbiti (ja je nemam), ali možeš li odbiti i Facebookovo praćenje, pogotovo kad nisi korisnik Facebooka? Ne možeš.
tako si isto moga rec prije godinu dana da to facebook ne radi jer nije uhvacen
Nisam mogao reći jer im je u politici privatnosti iz 2017. godine jasno pisalo;
"We transfer information to vendors, service providers, and other partners who globally support our business, such as providing technical infrastructure services, analyzing how our Services are used, measuring the effectiveness of ads and services, providing customer service, facilitating payments, or conducting academic research and surveys..."
To da Facebook podatke dijeli s trećim stranama nije nikakva novost, samo je sada sve isplivalo na površinu zbog Cambridge Analytice.
Kakva glupost, za loyalty kartice im ne treba niti jedan tvoj podatak. Samo im treba broj te kartice te davati bodove na nju kao i pratiti navike korisnika te kartice, anonimno.
Kao da za dopustenje da u policiji pregledavas dosjee ocekujes da je moguce bez da si legitimiran i posebno ovlasten, jer, kao, tu je na domak prsta na misu. Isto tako kao da i policija bez donesenih zakona i pravila baulja okolo kao na divljem zapadu.
Zbog toga sada neki jednostavno blokiraju pristup svima iz EU.
Od kud Facebooku pravo da me provjerava na taj način da traži scan moje osobne iskaznice, i jedno 5 čistih fotografija kao iz kod američkih krimi serija kad te ufati policija.
Ako im to ne pošalješ, ugase ti račun, ja doživio a imaju broj moga mobitela i valjan email.
Jesam li terorist ?
Prijavi me brate nadležnim institucijama.
Objavljujem li nekakav nepoćudan sadržaj (osim sisa, aj) prijavite me.
Tko su oni da kontroliraju moj život...
Nemam slike obitelji na stranici, sumnjiv sam.
Nemam sliku sina i psa, sumnjiv sam...
Nemam ženu, imam sliku dečka, e, to je OK.
Malo si se pogubio. Ekipa zaboravi da FB nije javni servis u službi općeg dobra. Facebook je privatna kompanija i ima pravo od svojih korisnika koji to svojevoljno žele biti (nitko te ne prisiljava da ga koristiš) zatražiti što god želi pod uvjetom da te podatke ne zlorabi van postavljene regulative. Amen. A zašto Faceboo... ma nema zašto sve je rečeno, amen.
Malo si se pogubio. Ekipa zaboravi da FB nije javni servis u službi općeg dobra. Facebook je privatna kompanija i ima pravo od svojih korisnika koji to svojevoljno žele biti (nitko te ne prisiljava da ga koristiš) zatražiti što god želi pod uvjetom da te podatke ne zlorabi van postavljene regulative. Amen. A zašto Faceboo... ma nema zašto sve je rečeno, amen.
Gdje sam se to pogubio ? U šumi ?
Nisi upućen u to da nema samo korisnik obaveze pri korištenju interneta već i društvene mreže imaju i ste ako ne i veće obaveze i ne smiju se ponašati kao slon u staklariji.
traženej informacija o mojoj osobnoj iskaznici nije zakonito i tu prestaju tvoja i slična trkeljanja o tome kako oni pružaju kobajage "uslugu" pa mogu raditi što hoće.
E, ne mogu, educiraj se.
UREDBA (EU) 2015/2120 EUROPSKOG PARLAMENTA I VIJEĆA
od 25. studenoga 2015.
o utvrđivanju mjera u vezi s pristupom otvorenom internetu te o izmjeni Direktive 2002/22/EZ o univerzalnoj usluzi i pravima korisnika u vezi s elektroničkim komunikacijskim mrežama i uslugama i Uredbe (EU) br. 531/2012 o roamingu u javnim pokretnim komunikacijskim mrežama u Uniji
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/HR/TXT/?uri=CELEX:32015R2120
- varaš se, upravo je važniji text u zagradi, to je redosljed, prvo zakon, pa tek tad ostali ugovori.. dakle, ne, oni ne mogu postavljati uvjete nit je pristanak na takve uvjete pravno valjan (ništetan)..
- kad je u skaldu sa zakonom, kad pristaneš na uvjete, tad i dalje postoji njihova odgovornost za podatke, npr prodavanje trećoj strani.. -nedozvoljeno.
Malo si se pogubio. Ekipa zaboravi da FB nije javni servis u službi općeg dobra. Facebook je privatna kompanija i ima pravo od svojih korisnika koji to svojevoljno žele biti (nitko te ne prisiljava da ga koristiš) zatražiti što god želi pod uvjetom da te podatke ne zlorabi van postavljene regulative. Amen. A zašto Faceboo... ma nema zašto sve je rečeno, amen.
-ne, javni biz, javna pravila, možeš biti taxi, kafić.. telekom, postoje pravila koja tad moraš zadovoljiti npr banalno, radno vrijeme (ne otvoriš kafić, kazna itd. mada ti zakon ne određuje radno vrijeme, kad ga odrediš sam, moraš ga se pridržavati).
-svi uvjeti koje postave moraju biti u skaldu sa zakonom, godinama su zakoni već tu... samo što je sad kernula primjena na području EU.. ili dan-d.
- varaš se, upravo je važniji text u zagradi, to je redosljed, prvo zakon, pa tek tad ostali ugovori.. dakle, ne, oni ne mogu postavljati uvjete nit je pristanak na takve uvjete pravno valjan (ništetan)..
- kad je u skaldu sa zakonom, kad pristaneš na uvjete, tad i dalje postoji njihova odgovornost za podatke, npr prodavanje trećoj strani.. -nedozvoljeno.
I sad ako je sve to ok, i ako poštuju to sve, oni i dalje mogu tražiti da bezuvjetno pristaneš na te uvjete, oni neće ništa dijeliti ni prikupljati ni uvjetovati što ne smiju.
A ti ćeš to prihvatiti ili napustiti njihove stranice.