Centro.hr iskustva

poruka: 207
|
čitano: 107.528
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
7 godina
neaktivan
offline
Re: Centro.hr iskustva
x360gamer kaže...
Pozdrav!
Evo jedan problemcic...
Prosle godine, 8. Mjesec kupio sam do tada vrlo malo poznatu tipkovnicu u centro.hr. Nije bilo puno info na internetu, jedino sto sam znao da mi pase izgledom, slim tipkama, cak 7! Boja osvjetljenja i najvise cijenom!
Rjec je o modecom modelu:
https://www.centro.hr/modecom-tipkovnica-mc-800m-7-color-backlit-usb-p-n-mc-800m.aspx

Onda su mi rekli u trenutku kupnje da je to zadnji komad u centro.hr i rezervirao sam ga do kraja dana i kupio.
Dosao doma, sve super, tipkovnica radi ali su tipke neobicne "tvrde" na pritisak. Neke imaju normalan hod, neke ne.. Nosio u ducan, kazu da je to normalno kod takvih modela...
I nista, posto je imala sve sta sam trazio (slim tipke, tanka, elegantna, pozadinsko osvjetljenje...) i bila jeftina, presao sam preko toga misleci da je stvarno kako ekipa u centru kaze...
Sve do danas, gdje sam u drugom gradu i drugom ducanu naisao na istu tipkovnicu, a posto me na novom racunalu zeza tipkovnica (34 kn vrijedna ms), reko kupit cu opet istu, pregrmiti malo otezano pisanje radi estetike. Jednostavno nisam htio dat vise od 150 kn za tipkovnicu, posto neka koja ispunjava sve uvjete (npr logitech k740 koju sam imao) kosta vise neg pola moje konfe :)
I eto cuda, nova tipkovnica isti model radi savrseno! Hod je kao kod svake tipkovnice, a garancija pise da je 24 mj.
E sad ja ne znam, na centru.hr stoji 12 mj, a sad je proslo 16. Mj. Uglavnom, tipkovnica je znaci otpocetka kod mene s defektom, pod izgovorom da je to normalno, te posto onda u HR nije postojala druga, nisam mogao do sada isprobati. Srry na poduzem postu, zanima me imam li kakva prava ili mozda je garancija ipak 24. Mj umjesto 12., pa ce se rjesiti sve bez frke? :)

Poštovani,
Zamolio bih Vas da tipkovnicu dostavite u naš servis na Horvaćanska cesta 156, to možete napraviti svaki radni dan od 09-17h. Hvala.

 

7 godina
neaktivan
offline
Re: Centro.hr iskustva
FakeDeath kaže...
tommy_vercetti kaže...

Ako je jamstvo 12 mjeseci onda ne znam šta uopće išta pišeš, prošla baba s kolačima.

 Pa u tome i je stvar, ne razumijem zašto stalno pišeš protiv nekog kupca i da nema nikakva prava? Nije prošla baba s kolačima jer ako je tako i ako je to nedostatak može uredno reklamirati po zakonu tu tipkovnicu pa i da na računu i jamstvenom piše 1mj jamstvo!

 

Naravno da će biti lakše ako mu piše na jamstvenom 24mj, ali to ne znaći da sada može baciti tipkovnicu jer mu piše 12mj.

 

Molim te da se ostaviš više komentiranja nečega što ne znaš i to uporno protiv nas kupaca.

 

CentroHR_computer_shop 

 

Pošto ste sada tu, i odgovarate kada netko ima loša iskustva kod vas. Možete li odgovoriti čovjeku za ovu tipkovnicu? Što da radi sada? Da li da vam donese to na servis ili da zaboravi? Ili će te kao i neki podviti rep s foruma i prestati više odgovarati? Dokažite da ste drugačiji i da ste tu za svojeg kupca... Hvala

 Zahvaljujemo na borbi za prava kupaca, ali glasnogovornike ne trebamo na BUG forumu. Ako kojim slučajem otvorimo to radno mjesto javimo se... :)

14 godina
offline
Re: Centro.hr iskustva
Hvala Fake na podrsci i razumjevanju.
Kolega iznad:
Nisam kontaktirao jos, buduci da ne mogu do tipkovnice/racuna sve do iza Nove Godine, buduci da me nema u gradu. Mislim da nema smisla onda ih gnjaviti sa necime dok ne mogu procitat SN, ili neke podatke s racuna (ako bi trebalo, jel). Ja stvarno necu propast za tih 150-200 kn (ne znam stvarno koliko je kostala tada), ionako sam ju trpio vec 16 mj takvu - s greskom!
Ali dakako da nije bilo onda to uredu! Meni je stvarno bilo cudno da tipkovnica od 30 kn pise normalno, a moja ne. Ali eto, reko sam sebi da ne mogu i ovce i novce i da je to valjda nedostatak iste. Ali ocito da nije, i ocito ekipa iz centra nije bila u pravu kad su mi rekli da je to normalno i da su samo tvrde tipke, mislim da je cak bilo receno da se trebaju malo razradit! Sad stvarno vidim da nije tako, i da modecome je sasvim dobar proizvodac! Iako se ne razumijem bas u periferiju, ovu tipkovnicu bi preporucio za BB ispod 150 kn koliko sada kosta!

E da, kupljena je 25.8.15. ... Bila je zadnja u trgovini, poslje ju nisu vise nikad imali do sada - barem ne na webshopu. Razlog vise zasto sam se pomirio i trpio otezano pisanje.


P.s. Kako oznacivate clanove foruma u postu?
9 godina
offline
Re: Centro.hr iskustva
CentroHR_computer_shop kaže...

Zahvaljujemo na borbi za prava kupaca, ali glasnogovornike ne trebamo na BUG forumu. Ako kojim slučajem otvorimo to radno mjesto javimo se... :)

 ?? Neznam jeste krivo citirali ili sta, ali dobro mu je rekao. Ovaj trubi da je nakon 12mj prosla baba s kolacima, a to nije istina.

x360gamer kaže...
P.s. Kako oznacivate clanove foruma u postu?

 ? kako mislis? Kad nekog citiras pa ti je gore notifikacija? To je automatski.

9 godina
protjeran
offline
Re: Centro.hr iskustva
FakeDeath kaže...

 Pa u tome i je stvar, ne razumijem zašto stalno pišeš protiv nekog kupca i da nema nikakva prava? Nije prošla baba s kolačima jer ako je tako i ako je to nedostatak može uredno reklamirati po zakonu tu tipkovnicu pa i da na računu i jamstvenom piše 1mj jamstvo!

 

Naravno da će biti lakše ako mu piše na jamstvenom 24mj, ali to ne znaći da sada može baciti tipkovnicu jer mu piše 12mj.

 

Molim te da se ostaviš više komentiranja nečega što ne znaš i to uporno protiv nas kupaca.

 

Vas kupaca? lol, ako je netko kupac ove trgovine onda sam to ja, a ti očito samo glumataš odvjetnika ljudima ovdje,a ne da si kupac.

Ne znam šta se ti brineš za njegovu tipkovnicu i ispituješ predstavnika trgovine što će on poduzeti??? Pa tko je kupio tu tipkovnicu, ti ili ovaj što se žali? I to radiš stalno u više tema.

Kad nešto kupiš i reklamiraš onda se javi.

 

I itekako ima veze koliko traje jamstvo, jer koliko sam ja shvatio zakon, pozivanje na nedostatak treba obaviti u prvih 6 mjeseci jer je tada teret dokazivanja na trgovcu, poslije toga roka je na kupcu.

Naravno, trgovina mu može izaći u susret i ne komplicirati te mu zamjeniti artikl, ali to je između njega i trgovine kojoj se on mora obratiti, a ne tu prvo po forumu pisati nepotrebne postove.

Poruka je uređivana zadnji put čet 29.12.2016 14:17 (tommy_vercetti).
12 godina
offline
Re: Centro.hr iskustva
CentroHR_computer_shop kaže...

 Zahvaljujemo na borbi za prava kupaca, ali glasnogovornike ne trebamo na BUG forumu. Ako kojim slučajem otvorimo to radno mjesto javimo se... :)

 U čemu je problem ako se ja zalažem za forumaše? Ako ja ne mogu koji imam iskustva sa svima vama onda ne znam tko bi mogao. Ja ću i dalje raditi što mislim da je ispravno, pa bilo to da sam na vašoj strani ako ste u pravu ili na strani kupca ako je on u pravu.

Evo primjer, da nisam sada pisao što mislim, ne bi ništa od toga niti bilo, ovako sada bar kupac može reklamirati.

 

tommy_vercetti kaže..

Vas kupaca? lol, ako je netko kupac ove trgovine onda sam to ja, a ti očito samo glumataš odvjetnika ljudima ovdje,a ne da si kupac.

Ne znam šta se ti brineš za njegovu tipkovnicu i ispituješ predstavnika trgovine što će on poduzeti??? Pa tko je kupio tu tipkovnicu, ti ili ovaj što se žali? I to radiš stalno u više tema.

Kad nešto kupiš i reklamiraš onda se javi.

 

I itekako ima veze koliko traje jamstvo, jer koliko sam ja shvatio zakon, pozivanje na nedostatak treba obaviti u prvih 6 mjeseci jer je tada teret dokazivanja na trgovcu, poslije toga roka je na kupcu.

Naravno, trgovina mu može izaći u susret i ne komplicirati te mu zamjeniti artikl, ali to je između njega i trgovine kojoj se on mora obratiti, a ne tu prvo po forumu pisati nepotrebne postove.

 Ne znam za tebe, ali ja kupujem ponekada u centru pretežno boje za printer trenutno jer su dobre i jeftine. Prije sam svašta kupovao, pa čak i u poštopoto trgovini s kojom su se spojili.

S reklamacijama sam isto imao iskustva, tako da znam što pričam ;) Iako nisam imao loša iskustva s njima, osim toga da znaju biti spori al to ima svuda.

Za ovo drugo, da istina one se pozvao na nedostatak isti dan :) Al eto ti to očito ne čitaš...

Poruka je uređivana zadnji put čet 29.12.2016 14:33 (FakeDeath).
9 godina
protjeran
offline
Re: Centro.hr iskustva
FakeDeath kaže...

Za ovo drugo, da istina one se pozvao na nedostatak isti dan :) Al eto ti to očito ne čitaš...

 Ne znamo mi na šta se on pozvao prije godinu ipo dana, u kakvom je stanju tada bila tipkovnica i što mu je točno rečeno.

Kako samo ustanovili neki dan kad se javio onaj tip što je tražio slagaje pc-a, ljudi dosta toga pišu što nije istina, a sad ići dokazivati što je tko kome rekao prije skoro dvije godine,nema smisla.

Ja sam uvjeren da je on mogao komotno tu tipkovnicu vratiti u trgovinu idući dan i da bi mu vratili novce da je htjeo.

 

U svakom slučaju, sad kad je kupio novu i vidio da ta ima drugačiji filing, prvo se trebao obratiti trgovini pa čuti njihovo mišljenje, a ne po forumu ispitivati i to još u suradnji s tobom i onim "odvjetnikom" koji bi već pisao neke prijave.

Mislim ono, radi se doslovno o škart jeftinoj tipkovnici iz čije tvornice vjerovatno izađe 50% defektnih proizvoda i svaka tipkovnica ima neke svoje tipke i odziv, to da kupiš 20 komada svaka će biti drugačija.

Ali eto,čovjek iz trgovine mu je sve rekao,neka se javi tamo di treba.

Poruka je uređivana zadnji put čet 29.12.2016 14:48 (tommy_vercetti).
7 godina
neaktivan
offline
Re: Centro.hr iskustva
FakeDeath kaže...
CentroHR_computer_shop kaže...

 Zahvaljujemo na borbi za prava kupaca, ali glasnogovornike ne trebamo na BUG forumu. Ako kojim slučajem otvorimo to radno mjesto javimo se... :)

 U čemu je problem ako se ja zalažem za forumaše? Ako ja ne mogu koji imam iskustva sa svima vama onda ne znam tko bi mogao. Ja ću i dalje raditi što mislim da je ispravno, pa bilo to da sam na vašoj strani ako ste u pravu ili na strani kupca ako je on u pravu.

Evo primjer, da nisam sada pisao što mislim, ne bi ništa od toga niti bilo, ovako sada bar kupac može reklamirati.

 

tommy_vercetti kaže..

Vas kupaca? lol, ako je netko kupac ove trgovine onda sam to ja, a ti očito samo glumataš odvjetnika ljudima ovdje,a ne da si kupac.

Ne znam šta se ti brineš za njegovu tipkovnicu i ispituješ predstavnika trgovine što će on poduzeti??? Pa tko je kupio tu tipkovnicu, ti ili ovaj što se žali? I to radiš stalno u više tema.

Kad nešto kupiš i reklamiraš onda se javi.

 

I itekako ima veze koliko traje jamstvo, jer koliko sam ja shvatio zakon, pozivanje na nedostatak treba obaviti u prvih 6 mjeseci jer je tada teret dokazivanja na trgovcu, poslije toga roka je na kupcu.

Naravno, trgovina mu može izaći u susret i ne komplicirati te mu zamjeniti artikl, ali to je između njega i trgovine kojoj se on mora obratiti, a ne tu prvo po forumu pisati nepotrebne postove.

 Ne znam za tebe, ali ja kupujem ponekada u centru pretežno boje za printer trenutno jer su dobre i jeftine. Prije sam svašta kupovao, pa čak i u poštopoto trgovini s kojom su se spojili.

S reklamacijama sam isto imao iskustva, tako da znam što pričam ;) Iako nisam imao loša iskustva s njima, osim toga da znaju biti spori al to ima svuda.

Za ovo drugo, da istina one se pozvao na nedostatak isti dan :) Al eto ti to očito ne čitaš...

Evo na primjer da je stranka poslala mail na centro hr ili možda okrenula centro.hr broj telefona ili osobno došla u poslovnicu/servis bila bi u kontaktu direktno sa nama i bili bi on the case več debelo.  Svima nam je u Centru jako žao što netko od nas ne može biti 24/7 na BUG forumu i pratiti svaki slučaj. No ne bi vjerovali mailove koji dolaze na službenu mail adresu firme čitamo i reagiramo brzo... stoga smo vjerovanja da je to najbrži način riješavanja problema i ovakvih pitanja koja se tiču reklamacije. Da smo vjerovanja da je BUG online forum najbrži put onda bi to naznačili na svojoj stranici i to velikim slovima.

9 godina
offline
Re: Centro.hr iskustva
tommy_vercetti kaže...
I itekako ima veze koliko traje jamstvo, jer koliko sam ja shvatio zakon, pozivanje na nedostatak treba obaviti u prvih 6 mjeseci jer je tada teret dokazivanja na trgovcu, poslije toga roka je na kupcu.

Nisi dobro razumio naravno, ne cudi s obzirom sto bubas.

To se odnosi na vjestacenje, i potpuno je nebitno tko placa vjestacenje jer ga treba platit onaj tko je u krivu ako do vjestacenja dolazi, samo u prvih 6 mjeseci je zakonom izricito odredjeno da ga placa trgovac da bi se obeshrabrilo plasenje kupaca s vjestacenjem i samim time obeshrabrilo tim putem od reklamiranja neceg, a ocekivano je da novi proizvod savrseno funkcionira prvih 6 mjeseci. Nakon toga, placa onaj tko je u krivu. Posto su vjestacenja prilicno skupa, rjetko se rade. Tako da je to u biti samo jedan dio reklamacije na nedostatak isto kao i propisno obavijestavanje trgovine.

9 godina
offline
Re: Centro.hr iskustva
CentroHR_computer_shop kaže...
Evo na primjer da je stranka poslala mail na centro hr ili možda okrenula centro.hr broj telefona ili osobno došla u poslovnicu/servis bila bi u kontaktu direktno sa nama i bili bi on the case več debelo.

 S tim da je on to napravio kad je kupio tipkovnicu?!

9 godina
protjeran
offline
Re: Centro.hr iskustva
sandokan111 kaže...

Nisi dobro razumio naravno, ne cudi s obzirom sto bubas.

To se odnosi na vjestacenje, i potpuno je nebitno tko placa vjestacenje jer ga treba platit onaj tko je u krivu ako do vjestacenja dolazi

 Dobro sam ja shvatio, a ako netko buba onda si to ti.

Nakon 6 mjeseci, trgovac može odbiti kupca i njegovu reklamaciju, a tada kupac mora platiti vještačenje iz svog džepa pa će mu se možda kasnije namiriti šteta, ne može do vještačenja uopće doći ako ga prvo netko ne plati, a plaća ga kupac.

Pošto pričamo o jeftinoj tipkovnici, logično da se tu neće ništa vještačiti, i zato sam rekao da je bitno koliko traje jamstvo te tipkovnice, jer tek tada je siguran da ima neka prava.

14 godina
offline
Re: Centro.hr iskustva

Stvarno smo otisli debelo u offtopic!
Ne razumijem cemu toliko dizete tenzije pojedini?!
Niti sam ista rekao protiv ovog ducana, samo sam iznio slucaj!

Ovo usporedivati mene i nekog starog 3 dana clana na forumu takoder nije posteno, jasno mi je bilo cim je pisao da ne moze to biti tako - sto je na kraju i dokazano!

Takoder, ovo sta kolega iznad kaze da tipkovnica je sada u ko zna kakvom stanju - garantirat mogu da je u stanju u kakvom je bilo kada je kupljena. Ne znam dal ocekujes da sam tipkovnicu bacao po podu ili nesto?

Ponovo napominjem, nece mi biti greda ni da se ne zamjeni, posto sluzi na racunalu na kojem se ne tipka puno - tipkovnica je mozda u tih 16 mj radila sve skupa 5h/tjedno max.

Mogu jednostavno i snimiti video kako "normalno" pisem na sadasnjoj tipkovnici, te kako pisem na onoj koja izgleda od pocetka je imala gresku!

Ali to je moguce tek kada dodem u ZG u 2017., gdje se ta famozan tipkovnica i nalazi!

 

Takoder, gore iznad poruka od Centro.hr - hvala puno, zasigurno cu donjeti tipkovnicu pa ako se da sta rjesiti, nitko sretniji od mene, ako ne.... ionako sam naucio zivjeti s time!

 

Zapravo, jedino sto je mene i zanimalo je dal nije na sve proizvode garancija 24 mj? zakleo bih se da sam tako nesto procitao da mora biti nakon ulaska u EU...

Mozda kod samog proizvodaca je takoder 24 mj, pa se i Centro.hr zabunio i stavio 12 mj? Ima u SSD temi u zadnjih dan-dva je netko postao da isti SSD u xy ducanu ima 3, a u XYZ ima 5 godina garanciju!

Medutim, netko je poslao upit xy ducanu i odgovor je bio da je i kod njih garancija 5 godina, i da krivo pise na stranici.

 

Kako god bilo, nemojte se bezveze prepirati za blagdane! Svakako cu odnjeti tipkovnicu cim stignem u ZG i javiti kako je sve izaslo!

9 godina
offline
Re: Centro.hr iskustva
tommy_vercetti kaže...

Dobro sam ja shvatio, a ako netko buba onda si to ti.

Nakon 6 mjeseci, trgovac može odbiti kupca i njegovu reklamaciju, a tada kupac mora platiti vještačenje iz svog džepa pa će mu se možda kasnije namiriti šteta, ne može do vještačenja uopće doći ako ga prvo netko ne plati, a plaća ga kupac.

Pošto pričamo o jeftinoj tipkovnici, logično da se tu neće ništa vještačiti, i zato sam rekao da je bitno koliko traje jamstvo te tipkovnice, jer tek tada je siguran da ima neka prava.

 Nisi dobro shvatio jer da si dobro shvatio ne bi bugao gluposti kao "Ako je jamstvo 12 mjeseci onda ne znam šta uopće išta pišeš, prošla baba s kolačima.". Ne razlikujes proces reklamacije pri pozivanju na nedostatak. Vjestacenje je samo jedan od nacina dokazivanja nedostatka i potpuno je irelevantan.  Trgovac moze odbit reklamaciju i nakon 1 dana, i nakon 6mj i nakon 24 mj, samo sto zakonski za svako od razdoblja proizlaze odredjene odgovornosti za tog istog trgovca.

9 godina
protjeran
offline
Re: Centro.hr iskustva
sandokan111 kaže...

 Ne razlikujes proces reklamacije pri pozivanju na nedostatak. Vjestacenje je samo jedan od nacina dokazivanja nedostatka i potpuno je irelevantan.

 Upravo si ti taj koji ne razlikuješ jamstvo i nedostatak i misliš da jednako ostvaruješ svoja prava ako se pozivaš na nedostatak i ako se pozivaš na garanciju.

I ako je vještačenje samo jedan od načina, molim te da nabrojiš ostale načine kako kupac može dokazati išta??

Nema drugog načina, ajde shvati to, ako te trgovac odbije nakon 6 mjeseci, a nemaš jamstvo, tada ti jedino preostaje vještačenje.

9 godina
offline
Re: Centro.hr iskustva
tommy_vercetti kaže...

Upravo si ti taj koji ne razlikuješ jamstvo i nedostatak i misliš da jednako ostvaruješ svoja prava ako se pozivaš na nedostatak i ako se pozivaš na garanciju.

 Znam da ti razumjevanje procitanog teksta predstavlja problem, ali bi molio da svoje ne razumjevanje ne projeciras na mene. Uputit cu te na ovaj post gdje sam recimo (a i puno puta prije u svojim postovima) izricito naglasio da potrosac mora izabrat na koju od ove dvije stavke se poziva. Ako sam to naglasio, cak i najupornijim trolovima bi trebalo bit jasno da sam odvojio te dvije stavke. Prije se vec vidi da ti logicko razmisljanje ne ide, tako da, ne bih dalje offtopicario s ovim jer ce se on javit centru te cemo vidjet ishod reklamacije.

9 godina
protjeran
offline
Re: Centro.hr iskustva
Nisi mi odgovorio koji su drugi načini osim vještačenja? Izbjegavaš odgovor?
Sve sam ja to već prošao i inspektor mi je jasno objasnio da je teret dokazivanja na meni ako nemam jamstvo, a prošlo je 6 mjeseci. Da bih dokazao da nisam ja pokvario proizvod, moram ga slati u neovisan servis, odnosno kod vještaka i to platiti.
Ali eto, baš bi volio od tebe čuti druge načine pa da završimo s ovom raspravom.
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Centro.hr iskustva
FakeDeath kaže...

 Samo da javim svim forumasima da sam danas odnio spornu tipkovnicu na servis!

Nazalost, prije nisam mogao zbog udaljenosti i zato sto me niti nema u ZG bas!

To samo govori i koliko je tipkovnica koristena zapravo.

Gospodin sa servisa u Centro.hr je bio vrlo ljubazan, primio tipkovnicu, opisao kvar i kazao da ce pricat s nadredenim!

Nadam se da cu dobiti tipkovnicu kakvu sam trebao i od prvog dana, i svakako javim dojmove!

14 godina
offline
Re: Centro.hr iskustva
CentroHR_computer_shop kaže...
x360gamer kaže...
....

Poštovani,
Zamolio bih Vas da tipkovnicu dostavite u naš servis na Horvaćanska cesta 156, to možete napraviti svaki radni dan od 09-17h. Hvala.

 

 Samo da javim konacnu situaciju!
Odnio tipkovnicu, te unatoc garanciji koja je istekla, Centro.hr je vidio problem s tipkovnicom i vratio (citaj izborio od Modecoma) novce nazad!
Sve pohvale od mene za njih, sve je na kraju ispalo posteno!

10 godina
offline
Centro.hr iskustva

kupovao sam  kod njih u dva navrata

nzxt s340 elit i rmx 750w

nazvao sam ih rezervirao(pošto nisam blizu) i drugi dan došao platio i to je to.

Vrlo ok ljudi,ljubazni..tu vam je račun garancija ak kaj nevalja donesite k nama......doviđenja

za razliku od protisa koje sam isto zvao za monitor da mi rezerviraju,i razgovor je tekao ovako

ja:dobar dan

to nešto:recite

ja:imam pitanje u svezi monitora lg......

to nešto:šta s njim

ja:bip...bip....bip....bip...bip(poklopio slušalicu)

njegov ton i nastup mi se tolko zgadio da neču više nit pomislit ih zvat pa makar imali titan x za 1.5 tolara

 

 

Believe Those Who Are Seeking the Truth doubt Those Who Find It!
Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Centro.hr iskustva

Naručio sam preko net-a zvučnike (cca 400kn)
Dođem tam tj dana prije Božića, pokažem broj narudžbe i pričekam par minuta.
Vade zvučnike iz skladišta, odma sam skužio da nisu to ti jer u kutiju je 4+1, a ja sam naručio 2+1 (odma sam im reko da to nisu ti).

Na što su oni priznali da je to njihova greška, ali svaka im čast prodali su mi ih za istu cijenu (inače dođu 700kn).
Još je poslodavac nadodao da je nekom ranije došao Božić(meni) i smije se.

Tako da stvarno dečki izađu u susret!  
Uskoro ću i dijelove za pc kupit tamo.

 
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Centro.hr iskustva
Koliko je sigurno u Centro uzimati konfiguraciju?
 
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: Centro.hr iskustva
RedHill kaže...
Koliko je sigurno u Centro uzimati konfiguraciju?

 Nimalo, unajmi zastitare. 

12 godina
offline
Centro.hr iskustva

Prošli četvrtak (3.5.2018) naručio konfiguraciju, isti dan dobio od komercijaliste svoju narudžbu  i ukupni iznos. Rečeno je da će dostaviti u roku 3-5 radnih dana i eto doslo jucer (9.5.2018). Ljubazni ljudi tokom cijelog procesa, čak kad sam im isti dan, kada sam dobio računalo, poslao email, odmah su me nazvali na mobitel, objasnili i sada uzivam u  novom racunalo.

 

Svakako preporučam Centro.hr. Moja prva kupovina kod njih, a kako izgleda ni zadnja :)

 
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Centro.hr iskustva

Kupio laptop koji je imao tvornički defekt, a koji se na veliko spominjao na službenom HP-ovom forumu. Nakon što sam sve argumentirano napisao, priložio snimak rada, itd. oni mi tj. njihov ovlašteni servis 2 puta vraća isti te sa objašnjenjem kako sve uredno radi, a ja sam na 3 verzije windowsa dobijao isti BSOD sa svim mogućim kombinacijama drivera. Na kraju čistim termalnu past, gledam navoje na hladnjaku od CPU-a, katastrofa, ka da su zubima odvidavali, nema mesa za odvidati vide pa sam morao raditi egzibicije. Uglavnom ljudi kupujte sve šta možete vanka, jer su naši uz trule ljude truli u svemu.

https://www.dropbox.com/s/zy0429lny6uiwk8/IMG_20180515_141132.jpg?dl=0

Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Centro.hr iskustva

Cekaj, s cime si to otvarao, da si tako poderao serafice?

 

Pa navoje si poderao iznutra, i izvana!

 

Mislim da problem nije kod laptopa ovaj put.

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Centro.hr iskustva
Čitatelj kaže...

Cekaj, s cime si to otvarao, da si tako poderao serafice?

 

Pa navoje si poderao iznutra, i izvana!

 

Mislim da problem nije kod laptopa ovaj put.

 Ma ovako je bilo kad sam otvorio laptop, pročitaj šta sam napisao, nisam moga virovat, dno dna.

11 godina
offline
Centro.hr iskustva

  

 
1 0 hvala 2
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice