Black Myth: Wukong

poruka: 334
|
čitano: 65.242
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
5 mjeseci
protjeran
offline
Black Myth: Wukong

Evo vam postavke za mid range grafe

Black Myth: Wukong PC Best Settings, PS5 Comparisons, Performance Testing + More

 
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Black Myth: Wukong

kao kineski knock off god of war ;)

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
3 godine
online
Black Myth: Wukong

Ovako bi valjda bilo najbolje za moju kantu...

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Black Myth: Wukong

Probaj bez FG. Digni distance na najače sa FG ima tu lufta.

DarthMarkus kaže... Normalno da radi fluidnio kad ti fali pol galaksije hehe
4 godine
offline
Re: Black Myth: Wukong
BeLLicus kaže...

Optimizirane postavke sa hardware unboxeda, 1440p, dlss quality, FG ON, RT OFF, igra leti u 130+ frejmića. 

 Na tim Hu postavkama meni je gpu u malom Bn, pada na 93%! 113 fps avg! 9900k+4070ti

 

10 godina
offline
Re: Black Myth: Wukong
Boris grozni kaže...
BeLLicus kaže...

Optimizirane postavke sa hardware unboxeda, 1440p, dlss quality, FG ON, RT OFF, igra leti u 130+ frejmića. 

 Na tim Hu postavkama meni je gpu u malom Bn, pada na 93%! 113 fps avg! 9900k+4070ti
 

 Zašto ja imam 20 fpsa više od tebe a ti imaš brži gpu od mene? Zbog procesora?

9 godina
offline
Black Myth: Wukong

HU postavke

Taraba WoW
Moj PC  
0 0 hvala 0
4 godine
offline
Re: Black Myth: Wukong
BeLLicus kaže...
Boris grozni kaže...
BeLLicus kaže...

Optimizirane postavke sa hardware unboxeda, 1440p, dlss quality, FG ON, RT OFF, igra leti u 130+ frejmića. 

 Na tim Hu postavkama meni je gpu u malom Bn, pada na 93%! 113 fps avg! 9900k+4070ti
 

 Zašto ja imam 20 fpsa više od tebe a ti imaš brži gpu od mene? Zbog procesora?

 Pa da!

10 godina
offline
Re: Black Myth: Wukong
Boris grozni kaže...
BeLLicus kaže...
Boris grozni kaže...
BeLLicus kaže...

Optimizirane postavke sa hardware unboxeda, 1440p, dlss quality, FG ON, RT OFF, igra leti u 130+ frejmića. 

 Na tim Hu postavkama meni je gpu u malom Bn, pada na 93%! 113 fps avg! 9900k+4070ti
 

 Zašto ja imam 20 fpsa više od tebe a ti imaš brži gpu od mene? Zbog procesora?

 Pa da!

 Oki mjenjaj taj procesorčić, imaš dobru grafu vrijeme je za ddr5 build :D 

4 godine
offline
Re: Black Myth: Wukong
BeLLicus kaže...
Boris grozni kaže...
BeLLicus kaže...
Boris grozni kaže...
BeLLicus kaže...

Optimizirane postavke sa hardware unboxeda, 1440p, dlss quality, FG ON, RT OFF, igra leti u 130+ frejmića. 

 Na tim Hu postavkama meni je gpu u malom Bn, pada na 93%! 113 fps avg! 9900k+4070ti
 

 Zašto ja imam 20 fpsa više od tebe a ti imaš brži gpu od mene? Zbog procesora?

 Pa da!

 Oki mjenjaj taj procesorčić, imaš dobru grafu vrijeme je za ddr5 build :D 

 Budem uskoro nek mu jos malo cijena naraste

16 godina
offline
Black Myth: Wukong

Počeo sam igrati igru jer sam pročitao da nije soullike, no ipak je. Nema save-a kod bossova, nema promjene težine. Igra izgleda super, no naporna je. Da je više kao God of war bilo bi odlično, no ovako je baš naporna. Pogotovo me smeta što nema save-a prije svakog bossa, nego moram svaki put igrati od checkpointa. Igrat ću je jer izgleda predivno, ali teško da ću završiti, not my cup of tea.

Na 4070 super sa malo modificiranim postavkama i fg uključenim je na nekih 85fps, ovisno gdje.

''Glupan koji inzistira na svojoj gluposti postati ce mudar'' - William Blake
Moj PC  
4 0 hvala 3
16 godina
offline
Black Myth: Wukong

Ne razumijem koncept ove igre nikako. Svakih 100 m je boss a između ima 3i po protivnika, ne mogu napredovati u skilovima nikako. Cilj je valjda izginit po 50 puta za proć svakog bossa?? 

Starlink is Skynet!
Moj PC  
0 1 hvala 0
16 godina
offline
Black Myth: Wukong

Ja sam odustao, čekam trainer da s njim završim priču. Ovo preseravanje sa bossovima i checkpointovima nije za mene, no svijet mi je zanimljiv. Šteta što nema easy mod ili story mod.

''Glupan koji inzistira na svojoj gluposti postati ce mudar'' - William Blake
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Black Myth: Wukong

Koje ste vi pahuljice. Igra vas pobjedi i plačete za easy modom. 

Moj PC  
6 0 hvala 0
2 godine
neaktivan
offline
Re: Black Myth: Wukong
BeLLicus kaže...

Koje ste vi pahuljice. Igra vas pobjedi i plačete za easy modom. 

 Previše vremena potrošeno na benchmarke, pa kad treba odigrati igru, ne ide .

16 godina
offline
Re: Black Myth: Wukong
BeLLicus kaže...

Koje ste vi pahuljice. Igra vas pobjedi i plačete za easy modom. 

Ma mi samo ne dopuštano lijenim developerima da nam oduzimaju vrijeme. Mogli su staviti save prije bossa, ali tako ne bi mogli napisati da igra traje 100h ili koliko već. Od toga 40% prolaziš istu stvar. To je kao da snime film od 2h, a od toga 48 minuta koriste iste kadrove. Pitam se tko bi to gledao.

''Glupan koji inzistira na svojoj gluposti postati ce mudar'' - William Blake
16 godina
offline
Re: Black Myth: Wukong
BeLLicus kaže...

Koje ste vi pahuljice. Igra vas pobjedi i plačete za easy modom. 

 Nije poenta žalbi to što je boss težak, problem je što svaki put kad te boss pobedi moraš odigrati ispočetka sekciju od X minuta.

WP/WM fanovi, prestanite više lagat ovaj napaćeni narod, nemate to pravo!
14 godina
offline
Re: Black Myth: Wukong
Pa mnoštvo soulslike igara funkcionira na takav način. Nije to ništa neviđeno dosad. Dal je potrebno je drugi par cipela.
Željko Vela: Phillip Lahm jedini ima dres s dugim rukavima ---- Srećko Bogdan: Zima mu je, jer je mali
10 godina
offline
Re: Black Myth: Wukong
Hexfire kaže...
Pa mnoštvo soulslike igara funkcionira na takav način. Nije to ništa neviđeno dosad. Dal je potrebno je drugi par cipela.

 Općenito je to u soulslike igrama dobro rijeseno na nacin da otkljucas shortcutove, ovdje ne znam kako je. Nisam jos poceo sa igrom. Stoji instalirana samo sam u guzvi ovaj tjedan bio. 

14 godina
offline
Re: Black Myth: Wukong
Adoon kaže...

Ne razumijem koncept ove igre nikako. Svakih 100 m je boss a između ima 3i po protivnika, ne mogu napredovati u skilovima nikako. Cilj je valjda izginit po 50 puta za proć svakog bossa?? 

Pa skuži mehaniku igre onda. To i je predivno da ti bude challenging i da moraš mijenjati pristup, abilitije, skillove, koristiti potione.
Zato postoji ovakav žanr.

Batllelog: sudy_freak | Steam: sudy_freak | PUBG: slav_baba_yaga
5 mjeseci
protjeran
offline
Black Myth: Wukong

Meni je recimo bas problem sta su danasnje igre prelagane čak i na hard težini (jedino ne igram zadnju razinu koja znaci ako umreš sve ispočetka a na igrici od 60h+ apsolutno mi se neda ponovo sve) i ovi souls like naslovi danas su svi podosta lagani, gotovo sve bosseve pređem iz par puta a vecinu i iz prve ili druge. 

Hvala bogu pa se souls žanr raširio jer inace bi se smorio od gaminga u ovim mainstream naslovima gdje je maksimalni doseg borbe spamati jednu tipku i bez potrbe za ikakvim gaming IQ pobjedis sve ispred sebe. Nema nikakvog osjecaja achievement-a, izazova, napetosti, sve je ravno i onda si još stave na low, ranio bi se 

A za Wukong sam odma rekao da je to souls like igra i da nije neki casual rpg da ces protrcat kroz igru bez nekog skilla, gamin IQ-a, strategije itd. I neznam sta ljude muci toliko sta ih se ne sejva točno do boss lokacije, pa jednostavno protrcite taj dio od shrine-a do boss-a i bok.

 
1 0 hvala 0
3 godine
online
Re: Black Myth: Wukong

Jel' ima nešto što ti ne možeš, ne znaš i nisi predvidio? Uistinu si dosadan i nerviraš s tim preserom. Ja, ja pa ja, nije ni čudo što si toliko puta banan, iritiraš.

5 mjeseci
protjeran
offline
Black Myth: Wukong

A šta se ti cimaš, pričamo o igri i gameplay-u, i objasnjavam svoje viđenje stvari i kako funkcionira takav žanr sta i decki iznad pokusavaju objasniti. Vjerojatno si se našao prozvan pa si se istripovao i sada te nervira. I ne nisam ja banan neznam koliko puta prošli smo to, a između ostaloga i ti si novi profil starog korisnika a znamo i kojeg (hint princ ) tako da rugala se sova sjenici 

I ne znam kakva predviđanja te ovdje napadaju i tko o njima priča, pa za igru se odma znalo da je souls like od pojave prvih gameplaya unazad godinu dvije...

EDIT

Od pojave ovih modernih gluposti i AI koje sve pokusavaju raditi umjesto korisnka smo dobili ljude koji vise neznaju nista sami, sve je teško i nista se nezna. Stari moj da nemaju onaj aim assist nebi mogli kucu pogodit, i onda uguraju tu glupost u MP igre da ubiju ikakvu potrebu za skillom i želju za igrom kada ti dođe neko ko nema blage veze i sve mu automatika odradi

EDIT 2:

I to sta ja svaki puta dokazem da znam sta pricam i zasto pricam je samo stvar toga da razumijem nesto, a to sta to iritira nekoga je uglavnom uvijek kod onih koji su bili sa kontra strane rasprave i mislili i tvrdili drugačije, ostali slušaju, uče i zahvalni su an informacija i sta imaju od nekoga pročitati kvalitetne informacije, čak si i ti to sam priznao sve dok se nisi upravo nasao prozvan na nekim raspravama pa te pogodilo i onda ti smeta odjednom 

PS.

Nastavimo o igri a ne da non stop radite off topic sa necim.

Poruka je uređivana zadnji put ned 25.8.2024 22:00 (Kec na desetku).
 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Black Myth: Wukong

tko se sjeca nekih davnih vremena, dobro zna kakve su nekad igre bile - kratke i sadrzajno siromasne, ali igrale su se tjednima,mjesecima..... bas zato sto je trebalo svladati mehaniku, nauciti sto gdje smijes a sto gdje ne smijes. bez save game koji bi ti omogucio brz i bezbolan povratak na tocku gdje si izginio....

 

negdje putem igre su postale sve kompleksnije, sadrzajnije, vizualno mocnije, ali se svelo na povremeno stiskanje neke tipke, da se odrzi iluzija interakcije igraca s igrom.

 

rijetke igre danas imaju taj zdravi balans koji nudi j trazi obadvoje.

 

10-15 sati za prijeci neku single player igru je smijesno bas zbog te pojednostsvljenosti, gdje se igrac vodi za rukicu cijelo vrijeme i ustvari mu se ne dozvoljava da grijesi, kamoli da se te greske kaznjavaju.

 

10 sati nije bilo dovoljno za prijeci 2 levela u ghost 'n' goblinsima, ili slicnom arkaderu, da ne spominjem neke lucas arts i ine avanture i slicno... dok ne naucis.

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
3 0 hvala 1
3 godine
online
Re: Black Myth: Wukong

Neš' ti dugo informirati s tolikom taštinom i egom...

5 mjeseci
protjeran
offline
Black Myth: Wukong

Pa covjece znas gdje je sve otišlo kad ljudi ne igraju sami nego sjednu i gledaju nekog kako prelazi igricu LOL. I onda jos u moru interneta gdje imas svaki moguci tutorial i "how to" upute i dalje neznas kako se neke igre igraju.

Danas je bitno da se sklepa golema mapa i 70% nepotrebnog sadržaja i grind side questova, i uz kamilica gameplay da 150h doslovno trčih kroz mapu i misije bez potrebe za ikakvih skillom itd...

I onda kupe igru za koju ih navuce grafika pa se bune na sve živo jer ta igra nije mainstream, ima dušu i tijelo i sadržaj za koji moraš učiti i sam se trgnuti a ne da spustis difficulty do poda i na hack n slash princip bezidejno prospamaš kroz misije.

Uzmite svoje vrijeme proučite protivnika, ne žurite, svaki potez ima svoje vrijeme i odaberite combat equipment koji bolje leži protivniku, doslovno promjena oruzja moze znaciti easy ili hard playthrough kroz bossa. Također nitko vam ne brani da malo farmate experience na slabijim protivnicima i uz to si levelirate dodatno lika prije velike akcije 

Poruka je uređivana zadnji put ned 25.8.2024 22:20 (Kec na desetku).
 
3 1 hvala 0
16 godina
offline
Black Myth: Wukong

Maskiranje nedostatka sadržaja težinom se smatra lošim patternom u dizajnu igara. Donekle funkcioniše na igrama starijeg tipa, sa vrlo jednostavnom mehanikom, kao što si i rekao, arkade i slično (Flappy Bird) - tu te kombinacija jednostavnosti i težine vuče da pokušavaš iznova i iznova. U drugim žanrovima, ne toliko. Avanture u kojima rešenja nisu logična nego se do njih dolazi slučajno, nasumičnim kombinovanjem itema, su nekad prolazile, danas se smatraju za smeće. Slično, Jet Set Willy je legenda, reviewovi su bili ultra pozitivni, a izašao je sa game breaking bugom zbog koga je bilo bukvalno nemoguće završiti igru, dok se izdavač, koji je igru izbacio u tom stanju, isprva pravio da to tako i treba.

 

Dakle, više ne živimo u '80-im i, barem kada je kvalitet igara u pitanju, dobro je što je tako. Činjenica da su razne stvari tada prolazile i bile hitovi je odraz toga koliko je tada industrija igara bila na primitivnom nivou i koliko su tada kriterijumi bili niski.

WP/WM fanovi, prestanite više lagat ovaj napaćeni narod, nemate to pravo!
Poruka je uređivana zadnji put ned 25.8.2024 22:46 (Ivan(4)).
Moj PC  
0 2 hvala 0
16 godina
offline
Black Myth: Wukong

Ajde da kao stari gejmer kažem svoje viđenje stvari. Najdraže akcijske avanture su mi stari Tomb Raideri od 1-4. To su igre po mom guštu, jer moraš naći riješenje problema, a ne izvježbati vještinu. Znači nekad, tijekom 90-tih su se igre bazirale na riješavanju problema bez skilla, što znači bez drilla. Skill ili vještina je nešto što se postiže dugotrajnim ponavljanjem i svakome je dostupno. Pitanje je koliko je osoba spremna uložiti vremena kako bi razvila skill. Ekipa koja igra soulslike igre se ponaša da je bolja od ostalih, a jedina razlika njih i ostalih gejmera je u uloženom vremenu, a ne inteligenciji. Ne budite smješni, niste ništa pametnije od ostalih gejmera.

U mom slučaju, ja ne igram soulslike igre jer smatram da ne poštuju moje vrijeme. Da imaju quicksave ili checkpointove prije važnih događaja, kao npr. bitke s bossom, vjerovatno bi odigrao. Ovako mi ne pada na napamet trošiti vrijeme trčeći od checkpointa do bossa svaki put kad umrem. Uzalud potrošeno vrijeme. To je jedina velika zamjerka uz drill koju imam na ovu igru i općenito soullike igre. Svijet i priča su mi zanimljivi i zbog njih ću vjerovatno odigrati igru, ali sa trainerom kad nađem neki dobar. Ako neko zna za trainer koji radi nek ostavi link.

S tim da treba naglasiti razliku u izradi igara između istoka i zapada, istok je uvijek forsirao drill.

 

 

''Glupan koji inzistira na svojoj gluposti postati ce mudar'' - William Blake
Moj PC  
4 0 hvala 1
9 godina
offline
Black Myth: Wukong

cuj, sve ovisi... ma kako god danas te igre izgledale i imale mehaniku, one su postavile standard, jesu odraz jednostavnog vremena u kojem su nastale, ali uzmi bilo koju avanturu iz zlatnog doba i usporedi je s danasnjom high tech movie sequence..... i dalje su stare kilometrima ispred. publika se promjenila i njihovi kriteriji, mi nismo znali za bolje, danas se nemoguce vratiti na ono sto je nekad bilo, to stoji.

 

ali zamisli si jedan monkey island ili day of tentacle sa milionskim budjetom, holivudskim b glumcima, cijelom tom "interaktivni film" shemom koji odlikuje danasnje "avanture", izgledao bi bolesno, ali sumnjam da bi bio neki hit.

 

zato sto se publika promjenila, danas je dovoljno stisnuti E u pravom trenutku, nedajboze razmisljati satima/danima sto slijedece trebas napraviti

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Black Myth: Wukong
sudy_freak kaže...
Adoon kaže...

Ne razumijem koncept ove igre nikako. Svakih 100 m je boss a između ima 3i po protivnika, ne mogu napredovati u skilovima nikako. Cilj je valjda izginit po 50 puta za proć svakog bossa?? 

Pa skuži mehaniku igre onda. To i je predivno da ti bude challenging i da moraš mijenjati pristup, abilitije, skillove, koristiti potione.
Zato postoji ovakav žanr.

Nemam ništa protiv da igra bude izazovna, odigrao sam valjda 500 igara do sada i sve sam ih prešao i svaka ima neku svoju logiku i način na koji se igra. Ovu igram već 20 sati i još uvijek ne kužim logiku igre (valjda je ovo neka istočnjačka gaming filozofija koja je meni potpuno nepoznata.) Dakle, kao i svaka normalna igra, kreneš sa laganim protivnicima ili questovima gdje igrač uči osnovne kontrole i mehaniku igre i polako dižeš težinu i složenost. Ovdje se prvih 10-ak minuta šećeš po rosnim livadama, bereš tratinčice i rokneš par neprijatelja sa jednim ili dva udarca i onda dođeš do prvog bossa koji te ubije čim te pogodi, a udarce lansira tolikom brzinom i agresivnošću da je to x1000 od bilo čega što si vidio dotad u igri. Obzirom da na raspolaganju imaš jedino neki bijedni štap i evade manevar igra te očito tjera da učiš poteze protivnika (pri čemu izgineš prvih 10-ak puta dok ovaj ispuca sav arsenal koji moraš naučiti) i onda ga moraš izbjegavati i mlatiti 10-ak minuta jer mu svaki tvoj udarac skine 0,01% healtha. I onda ga prođeš i opet par laganih protivnika pa opet boss još luđi od prethodnoga. Opet gineš, učiš poteze, mlatiš ga 10-ak minuta...i tako evo već 20 sati. Prošao sam valjda 20 tih bosseva i stvarno mi se čini da su vizualno i zvukovno prekrasan svijet (koji je vrlo ograničen i linearan) usrali sa neviđenim brojem bosseva i traćenjem vremena jer u biti nemaš previše mogućnosti za istraživanje i onda jedino što ti ostaje je provesti sate mlateći sa čudovištima svih vrsta. Balans težine protivnika je nepostojeći. OK, svi bossevi su pain in the ass i svi dosad funkcioniraju na isti princip ali u nekim dijelovima i ovi sporedni likovi su negdje prelagani, na drugim mjestima te dotaknu dva puta i mrtav si. Postave neke idiotske strijelce na krovove i ovi deru rafalno po tebi, a ti im ne možeš ništa jer moraš optrčati pola mape da im dođeš sa leđa i onda ih možeš napasti. Bilo gdje na rubu uzvisine ili platforme ne smiješ dovršiti light attack combo jer lik ode u provaliju svaki put...Ne pamtim da sam ovoliko uživao u igri i istovremeno se ovoliko živcirao. 

Starlink is Skynet!
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice