Ja preporučam Mayu
Vaši 3D modeli
- poruka: 7.704
- |
- čitano: 2.055.306
- |
- moderatori:
pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
da ne radim novu temu, koji je od ovih najbolji:
3ds max studio, maya, cinema 4d?
za početak ću se trenirat u sKetchupu, pa bi na ove gore programe prešao kasnije i stavljao nekako u cod4(frag movie).
Postavio si pitanje na koje će ti svatko preporučit svog konja. Apsolutno je svejedno za koji od ovih se odlučiš
"Kupi" sva 3 pa koji ti se najviše svidi taj zadrži...
da ne radim novu temu, koji je od ovih najbolji:
3ds max studio, maya, cinema 4d?
za početak ću se trenirat u sKetchupu, pa bi na ove gore programe prešao kasnije i stavljao nekako u cod4(frag movie).
Postavio si pitanje na koje će ti svatko preporučit svog konja iz jednog vrlo jednostavnog razloga -> apsolutno je svejedno za koji od ovih se odlučiš
"Kupi" sva 3 pa koji ti se najviše svidi taj zadrži...
evo, malo sam gledao po netu. 3ds max se najbolje intergrira s cod4, a cinema 4d ima(po viđenom) najjedostavniji interface. odluka je teška :) mada me cinema najviše vuče :D
evo, malo sam gledao po netu. 3ds max se najbolje intergrira s cod4, a cinema 4d ima(po viđenom) najjedostavniji interface. odluka je teška :) mada me cinema najviše vuče :D
Pa i ne znam baš... Možda sam u krivu ali model je model, za igru ćeš ga ionako konvertirat u igri prepoznatljiv format, zar ne? Tj. nije mi jasno što misliš pod "integrira"?
evo, malo sam gledao po netu. 3ds max se najbolje intergrira s cod4, a cinema 4d ima(po viđenom) najjedostavniji interface. odluka je teška :) mada me cinema najviše vuče :D
Pa i ne znam baš... Možda sam u krivu ali model je model, za igru ćeš ga ionako konvertirat u igri prepoznatljiv format, zar ne? Tj. nije mi jasno što misliš pod "integrira"?
ma čitao sam da je najjednostavnije sa 3dsmax, dakle ne treba nešto komplicirano radit...
ako ide lako i sa 4d, idem tamo
ma čitao sam da je najjednostavnije sa 3dsmax, dakle ne treba nešto komplicirano radit...
ako ide lako i sa 4d, idem tamo
Da, našao sam na wiki da koristi .BSP format za koji Max izgleda ima nativno podršku (nisam ovo provjerio) ali siguran sam da taj eksporter postoji i za ostale programe. Evo, provjerit ću sada.
Gledaj zar morate svaku stranu trollaty koji je bolji?
U profesionalnim programima razlike su sitne za boga miloga.
Gledaj zar morate svaku stranu trollaty koji je bolji?
U profesionalnim programima razlike su sitne za boga miloga.
Sorry ali ovo ne spada u trollanje jer čovjeka konkretno zanima koji program mu je bolji izbor za ono što njemu treba, budući da je rekao da mu treba za izradu modela/mapa za CoD tada mu treba predložiti nešto na osnovu toga.
OK, što se tiče Cineme navodno postoji neki MAP->BSP konverter ali (opet navodno) donosi i neke nepotrebne komplikacije. Ovo kažem iz onoga što sam pročitao, a ne iz prve ruke (da ne bi bilo).
Dakle, u ovom slučaju ti onda preporučam Max jer vidim da čak postoje i neki vodiči u tom slučaju, a oko export-a onda nema brige. Doduše to je isključivo format za mape ako se ne varam, dakle i dalje ne znam koji format se koristi za objekte.
Gledaj zar morate svaku stranu trollaty koji je bolji?
U profesionalnim programima razlike su sitne za boga miloga.
Sorry ali ovo ne spada u trollanje jer čovjeka konkretno zanima koji program mu je bolji izbor za ono što njemu treba, budući da je rekao da mu treba za izradu modela/mapa za CoD tada mu treba predložiti nešto na osnovu toga.
OK, što se tiče Cineme navodno postoji neki MAP->BSP konverter ali (opet navodno) donosi i neke nepotrebne komplikacije. Ovo kažem iz onoga što sam pročitao, a ne iz prve ruke (da ne bi bilo).
Dakle, u ovom slučaju ti onda preporučam Max jer vidim da čak postoje i neki vodiči u tom slučaju, a oko export-a onda nema brige.
ok, ajde, da zatvorimo ovo, idem na 3ds. hvala
ok, ajde, da zatvorimo ovo, idem na 3ds. hvala
Evo ga, imaš ovdje objašnjeno:
http://wiki.modsrepository.com/index.php/Call_of_Duty_4:_Models_imports
Dakle možeš u principu koristiti bilo koji alat (znači i Cinema) jer ćeš model exportati u .obj i otvarati sa tim drugim programom koji može onda exportati u .modelexport (neki CoD format valjda). Imaš na tom linku alate za download i objašnjenje kako što.
MA moš u svakom programu radit jednako dobre modele za igre, samo eto možda max ima pokoju opciju koja će ubrzat rad ili slično. Za šta se odlučio, nisi fulo ;)
a ima li i ijedan od tih jednostavnijih programa gdje ima tutorial na hrvatskom. konkretno mwene zanima za crtanje nekih cijevi, ima li toga u ijednom od ovih.
A je neko probal Kray render?
Ja sam na 3DHR-u pročital za njega,ali ga nikada nisam probao! :S
ja sam radio jedno 2 god u sketcup-u, i sad kad sam krenuo u 3dsmax imam problem sa prečacima na tipkovnici, grrrr....
kak me to razljuti, zato bi svima preporučio da se drže 1 programa i da krenu sa jednim programom...
auuu, preporučeno za 3ds max 8 gb rama! previše, jedva se nabavi 4 gb.
auuu, preporučeno za 3ds max 8 gb rama! previše, jedva se nabavi 4 gb.
Ma radi to i sa 4, i to sasvim dobro, provjereno, nemaš brige. Ali općenito ti je to normalno u svijetu modeliranja, nije to sad samo za Max, ako ćeš raditi kompleksnije scene u bilo kojem programu trebat će ti puno ram-a...
auuu, preporučeno za 3ds max 8 gb rama! previše, jedva se nabavi 4 gb.
Ma radi to i sa 4, provjereno, nemaš brige.
dobro, to će bit kod novog kompa. sad imam 2gb.
da sam kupovao 2008, mogao sam si uzeti 6, ako ne i 8 gb kolko je bilo jeftino.
auuu, preporučeno za 3ds max 8 gb rama! previše, jedva se nabavi 4 gb.
Ma radi to i sa 4, provjereno, nemaš brige.
dobro, to će bit kod novog kompa. sad imam 2gb.
da sam kupovao 2008, mogao sam si uzeti 6, ako ne i 8 gb kolko je bilo jeftino.
Ma max moš pokrenit i sa 1GB rama.
A eto to što minoza kaže, zavisi koliko ćeš radit kompleksne scene...
Sam što sa 1gb rama nemoš baš toga puno napravit :D al opet, koristiš se raznim trikovima kako bi ipak uspio sa tako malo rama nešto napravit :D
Neda mi se više radit Serenity po tutorialu dosta sam naucio tu pa sam konto da bi mogao nesto sam ispocetka. Stalno mi neke ideje padaju na pamet, odlucio sam freestajlat neki svemirski lovac. Danas poceo sa skicom, pa malo detaljnije prešo na motore. Evo neki prvi render 2-3 sata nakon pocetka posla.
Mislim da je to brod.
Ja evo još tugujem jer si prestao na Serenity-ju raditi... Taj rad ti je trebao ići ravno u portfolio! Zaista, jedan od boljih i detaljnijih radova koje sam općenito imao prilike vidjeti, tako da bi mi bilo drago da ga ipak nekom prilikom dovršiš.
Dovrsit cu kasnije. Malo sam se umorio stalno na istome radit