pa nema ti previse savjeta za to, stavi sve postavke za render na high/ ultra high
Ili prijeđi na neki pravi renderer :)
pa nema ti previse savjeta za to, stavi sve postavke za render na high/ ultra high
Ili prijeđi na neki pravi renderer :)
Da, uzmis si Mental ray, ja ga stalno rabim jer je integriran u mayu, a i slovi kao jedan od najboljih.
Za naučit nemaš brige, ima dosta tutorijala
Evo malo sam se igro sa svojom felgom i contesta :)
Pa eto napravio sad neki test rend....
Koji je to program?
Evo malo sam se igro sa svojom felgom i contesta :)
Pa eto napravio sad neki test rend....
Koji je to program?
Cinema 4D vjerujem! ;)
Evo malo sam se igro sa svojom felgom i contesta :)
Pa eto napravio sad neki test rend....
Koji je to program?
Je cinema je :) render je intergrirani :)
Advanced render
Ti to zoveš bez detalja?!?!
WoW..svaka čast..
Ja neznam kako imas zivaca tako nesto radit... svaka ti dala
Eo malo sam motore dodao. Napravio sam ih skroz jednostavne, bez hrpe detalja i udubljena kao sto ima na slikama, a skonto sam da ako bi stavljo teksture da bi umro. Pa cu bojama napravit brod, da izgleda kao nov.
Odlično!
Za texture, ha nez volio bih ga vidjeti iztexturirano....Ha sad, da se negombaš previše, grupiraj si objekte, sve što je od istog materijala spoji u jedan objekt i bit će ti puno brže, samo prije tog narpavi UV da ti onda svaki taj komad ima svoj UV tak da će to bit ok :)
Mislim, kad si ga već tako super izmodeliro bilo bi šteta neiztexturirat ga :)
malo ogrebotine lalal, ipak da ono bude, realan
Ogrebotine i takve stvari mogu s bump mapama sredit, da izgleda onak izlizano. Al sam mislio ic na boje, ma neam pojma ni sam.
A sto se tice detalja, ima hrpa manjih izbocena udubljenja i slicno na motorima, imaju i ova trokutasta udubljenja i malo je ovaj "poklopac" drugaciji, al sam samo napravilo motor osnovni i onda extrudao i slicno dodavao / micao otprilike, da ne govorim da ima hrpa zakovica.
Ogrebotine i takve stvari mogu s bump mapama sredit, da izgleda onak izlizano. Al sam mislio ic na boje, ma neam pojma ni sam.
A sto se tice detalja, ima hrpa manjih izbocena udubljenja i slicno na motorima, imaju i ova trokutasta udubljenja i malo je ovaj "poklopac" drugaciji, al sam samo napravilo motor osnovni i onda extrudao i slicno dodavao / micao otprilike, da ne govorim da ima hrpa zakovica.
Ha dobro, večinu tog možeš pokrit i texturama :) eto još jedan razlog zašto texture hehehehe
Inače jako dobro, i bez tih detalja izgleda super!
Evo da vas pitam koja bi biljka više odgovarala ova liva palma ili desna. Na svakom uglu bi bila po jedna i prostorija bi bila mračnija. I jel mi može netko reči kako da ovu desnu biljku (skinuta sa 3D warehousa) povečat, ali da se cijela povećava, a ne samo dio?
Radim u Sketchup-u
Evo da vas pitam koja bi biljka više odgovarala ova liva palma ili desna. Na svakom uglu bi bila po jedna i prostorija bi bila mračnija. I jel mi može netko reči kako da ovu desnu biljku (skinuta sa 3D warehousa) povečat, ali da se cijela povećava, a ne samo dio?
Radim u Sketchup-u
Nezz kak to u kečapu ide...vjerovatno možeš grupirat pa onda tu grupu povečat...
desna mi je nekak bolja :)
Odabereš ono što želiš povećat i pomoću scale alata povećaš!
Odabereš ono što želiš povećat i pomoću scale alata povećaš!
Hvala
Uz pretpostavku da želiš istaknuti namještaj, a ne biljku, ja bih odabrao desnu biljku.
Ja bi stavio desnu biljku. Pretpostavljam da želiš istaknuti namještaj, a ne biljku.
Da tija bi istaknut namještaj, ali ne bih volio da mi bude prazno pa sam stavija biljke
Odabereš objekt, desni klik - convert to editable poly. Zatim u modifier list nađeš smooth modifier i ideš na auto smooth.
Ja radim tek malo u 3ds maxu tako da ovo nije sto posto sigurno najbolji naćin ali to je jedini koji ja znam...
Imaš pod modifiers 2 različita smoothing tool-a:
1. Mesh-smooth
2. Turbosmooth
Oba u principu rade isto, ja obično koristim Turbosmooth.
Lijepo ide... (: ...Probat ću i ja Sketchup
E ovako, znam da vam je dosadno izmisljat svoje 3D crteze(iako vam to odlicno() ide), pa bih vas ja zamolio da mi pokusate napraviti "borgovsku kocku", po mogucnosti da bude wallpaper, nesto kao 1280x800 ali ako ne moze onda ce bilo koja velicina odgovarat..
Za vas koji ne gledate star trek, to je spaceship "poput" ovog:
Zahvaljujem.
Zar si to ne možeš jednostavno skinuti u visokoj rezoluciji i postaviti na desktop?
meh previše detalja i svijetla i gluposti u toj borg kocki, meni se neda
Eo malo sam motore dodao. Napravio sam ih skroz jednostavne, bez hrpe detalja i udubljena kao sto ima na slikama, a skonto sam da ako bi stavljo teksture da bi umro. Pa cu bojama napravit brod, da izgleda kao nov.
Veri najs :) Super mi je kad je neko lud na detalje i kad ide radit svaku, pa i najmanju sitnicu ;)
E ovako, znam da vam je dosadno izmisljat svoje 3D crteze(iako vam to odlicno() ide), pa bih vas ja zamolio da mi pokusate napraviti "borgovsku kocku", po mogucnosti da bude wallpaper, nesto kao 1280x800 ali ako ne moze onda ce bilo koja velicina odgovarat..
Za vas koji ne gledate star trek, to je spaceship "poput" ovog:
Zahvaljujem.
Imam osjećaj da si ti dobio dojam da je to što mi radimo čas posla...
Za ovakvu kocku sa toliko detalja možeš računati na dobrih 2-3 tjedna rada... (minimalno)
E ovako, znam da vam je dosadno izmisljat svoje 3D crteze(iako vam to odlicno() ide), pa bih vas ja zamolio da mi pokusate napraviti "borgovsku kocku", po mogucnosti da bude wallpaper, nesto kao 1280x800 ali ako ne moze onda ce bilo koja velicina odgovarat..
Za vas koji ne gledate star trek, to je spaceship "poput" ovog:
Zahvaljujem.
Sumnjam da će ti to netko napravit besplatno :)
Ipak tu ima puno posla i mora se izdvojit jako puno vremena...