Evo početak novog niza highpoly modela koje omogućuju novi PC i extra vremena za učenje :)
Jedna vrata s ambient occlusion-om i sam AO uz koncept po kojem je rađen model. Nije baš identičan, ali eto, smatram da je trebalo par stvari dodat.
Vaši 3D modeli
- poruka: 7.701
- |
- čitano: 1.929.672
- |
- moderatori:
pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
lijepo to izgleda majstore
Evo par screenshotova iz zadnjeg Unity experimenta; isprobavao sam built in osvjetljenje od Unity 5.
P.S. ova cijela scena koristi dinamičko svjetlo, tak da se rasvjeta može mjenjati u runtime-u.
Galerija sa fullHD slikama: http://imgur.com/gallery/oG0ZG
Prekrasno, izgleda da se stvarno lijepe stvari mogu u unityu radit sad. Nisam se igrao s unitiem jos od kad je trojka bila aktualna.
Prije godine dana i malo vise, stavio sam tu neke slike onog hrvatskog tenka degmana M95. Sad sam odlucio ponovno ga napraviti , bolje, detaljnije i ljepše. Model još nije gotov ali vecina stvari je tu.
https://sketchfab.com/models/0bf218e3d7c345eeb6f0b1e022ab5d74
:)
Jedan low poly PBR game asset za UE4 :) - Modeliranje, shaderi i custom ručno crtane/bojane teksture (diffuse, roughness, metallic, normal, height mape) - te naravno prezentacijski render.
Evo i jedna malo veća sličica ako nekog zanima - tomislavn - SWAT Shield - Low poly PBR UE4
Bzvze (s obzirom da znam da mozes bolje od ovih zdepastih modela). Vidio sam tvoje ranije rendere za vizualizacije, bez nekih vau detalja ali pristojni i bitno arhitektima - realni i prirodnijeg osvjetljenja.
Nekakav slijed, nakon sto savladas modeliranje, a to je relativno kratko svakome, ucis podizati kvalitetu rendera i koristiti znanje van render engina e da bi izvukao sve vise; unity je korak unazad u tom smislu.
Jedino ako se prebacujes na igre i sadrzaj za iste, ima smisla.
stari renderi: paklene stolice (jadni oni koji su morali sjediti na njima) i mini kupaona umobolne rasvjete
Evo jedan brzinski test Koznog materijala (model je free download).
I link na vece rezolucijije jer forum previse kompresira i smanji rendere :(
https://www.dropbox.com/s/ii561no1zdha7fn/Cattelan_Isable_chair_test_3.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/rc9nubseawkdhup/Cattelan_Isable_chair_test_3a.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/gjbtowgvyyro0zo/Cattelan_Isable_chair_test_4.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/7lwyzxgt1hobfzo/Cattelan_Isable_chair_test_4a.jpg?dl=0
Preview mog novog PBR low-poly asseta za UE4 engine :) Kompletan mač je u izradi, trenutno radim na dršci. Preview je iz UE4 engine-a, sve mape su ručno rađene.
To izgleda fino ovak na prezentaciji, ali u stvarnosti je to ipak nešto drugačije (lošije). Štos je u tome da u stvarnosti, onome koji gleda kroz te naočale, taj "hologram" ne zauzima cijelo vidno polje, nego samo mali kvadrat u centru vidnog polja, pa čim objekt izađe van toga, ti ga više ne vidiš. Nešto ovako: https://cdn1.vox-cdn.com/thumbor/KBqBwz2S_HVabDpJBgpQkmtf-9I=/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/3795434/Screen_Shot_2015-06-16_at_10.37.33_AM.0.png
Da li je to sad samo slučaj sa tim ranim prototipom, te će se to kasnije promjeniti ne znam. Ali bez obzira na to, ova tehnologija izgleda obečavajuće, tak da to treba definitivno pratiti sa podosta interesa.
Evo jos malo novog rada, vlak jos nije gotov, trebam dodati jos detalja i vagon te namjeravam staviti u scenu :)
Takoder sam napravio novu portfolio stranicu (http://filipfelbar.weebly.com/) pa me zanima kako vam se to sve cini, ima li nesto sto bi trebao izmijeniti? Hvala
Fantasticni modeli, pogotovo vlak
BOk. Frend mi treba pomoc, radi neku igricu, pa pita dali bi mu mogao netko pomoći u animaciji. Možete se javiti u temu, ili meni na pp
Hvala
Koristim 3D Max i Vray.
BOk. Frend mi treba pomoc, radi neku igricu, pa pita dali bi mu mogao netko pomoći u animaciji. Možete se javiti u temu, ili meni na pp
Hvala
Ili moze link negdje di imaju gotove animacije?
Koristim 3D Max i Vray.
Iskreno ne bi znao kako to postići u 3ds maxu (iako je sigurno moguće), ali mislim da bi najjednostavnije bilo da exportaš animaciju u wireframeu pa zatim u solid obliku, i onda u odvojenom programu za montažu samo napraviti tranziciju kakvu želiš s jednog klipa na drugi (time stvaraš iliuziju da se logo popunjava kad zapravo samo mijenjaš klipove).
Jedan update za vlak, dodani novi detalji, vagon i osnovni vray materijali.
Zašto nisi ostavio 5972?
Jedan update za vlak, dodani novi detalji, vagon i osnovni vray materijali.
Zašto nisi ostavio 5972?
Isprobavam malo druge, a 2556 mi je nekak draže :)
Jedan update za vlak, dodani novi detalji, vagon i osnovni vray materijali.
mogao si dodati da je po tutorialu bar ovaj pocetni dio :) http://www.digitaltutors.com/tutorial/178-Mixed-Modeling-Techniques-in-3ds-Max
Jedan update za vlak, dodani novi detalji, vagon i osnovni vray materijali.
mogao si dodati da je po tutorialu bar ovaj pocetni dio :) http://www.digitaltutors.com/tutorial/178-Mixed-Modeling-Techniques-in-3ds-Max
Zaboravio sam ovdje napisat, na blogu jesam http://filipfelbar.weebly.com/blog/blog-is-open
Da nije tog tutoriala bilo ne bi ni znao ostale stvari dodavat :D
Bok ekipa!
Evo slučajno sam naletio na jedan site još iz 2010. Sjeća li se netko možda ovoga. Eh, to su bila vremena
Bok ekipa!
Evo slučajno sam naletio na jedan site još iz 2010. Sjeća li se netko možda ovoga. Eh, to su bila vremena
lol hvala ti za ovo, bas me nasmijalo, awesome times :) Uspio se ulogirati, odoh procitati forum :D