Imam problem sa 3ds max 2012, u svim viewportovima se vidi samo ostatak desktopa i onog start screena (ono new project i sl.) Kako da to poravim?
Puno hvala
Imam problem sa 3ds max 2012, u svim viewportovima se vidi samo ostatak desktopa i onog start screena (ono new project i sl.) Kako da to poravim?
Puno hvala
Luka to se i meni desilo danas :P samo se meni rend stakal unutra... save i quit nije neko resenje al radi
Ovo je odlično, svaka čast! Jako mi se sviđa teren.
Nije 3D rad ali nemam gdje drugdje postat pa cu ovdje.
Bolja kvaliteta!
I
I
V
http://i691.photobucket.com/albums/vv273/onestick20/groundRender.png
Ovo je jako dobar pixelart, svaka čast
Starinski radiator trebam jos par stvari popravit.
4500 Tris
512x512px-Diffuse,Normal,Specular
kolica broja 1 iz alan forda
(ovaj auto-kotac je samo prvremen, napravit cu bolji)
Hvala jer si me podsjetio na vremena dok sam listao Forda.
Sviđa mi se model.
Jedna brza poruka. Vi koji radite sebi za dusu kao Nido recimo.
Ako vam se da, spakirajte taj model u zip ili rar, uploadajte na neki file sharing site pa stavite link tu ili u temu o level designu pa ce ga mozda netko i upotrijebiti u mapi ili renderu.
Steta je da se toliko dobrih modela svede na par slika na forumu.
vako imam problem imam autodesk3ds 2012 i kad hocu pravit neko "ratnika" kak ga napravit ima neki tut ugl znam za kam script to sam koristio za gta pa ak moze to?
vako imam problem imam autodesk3ds 2012 i kad hocu pravit neko "ratnika" kak ga napravit ima neki tut ugl znam za kam script to sam koristio za gta pa ak moze to?
pa ako imas neki tutorial samo ga prati
vako imam problem imam autodesk3ds 2012 i kad hocu pravit neko "ratnika" kak ga napravit ima neki tut ugl znam za kam script to sam koristio za gta pa ak moze to?
Nisam te baš shvatio. Želiš napraviti 3d model ratnika koji je namijenjen za korištenje u igri? Imaš tutorijal za izradu takvog modela ili si govorio o nekom drugom tutorijalu?
vako imam problem imam autodesk3ds 2012 i kad hocu pravit neko "ratnika" kak ga napravit ima neki tut ugl znam za kam script to sam koristio za gta pa ak moze to?
To ti je nemoguc zadatak prvo trebas poceti sa necim jednostavnim pa onda polako napredovati.Da bih napravio covjeka trebas znati anatomiju covjeka,pravilni edge flow,pravilnu deformaciju poligona itd..
Reko uhvatit cu se modeliranja pa evo, krenuh s necim jednostavnim
Dobar početak. Fini smoothing.
Imam pitanje u vezi topologije tijela. Ugl napravio sam kao brzinski primjer ovu salicu. Ako krenem raditi sa cilindrom obicno krenem sa 8 segmenata i izbacim 4 edge-a kako bih dobio quad. Ima bolji nacin ili ovako mogu radit? ( zanemarit kolicinu poligona kod smootha, s tim cu se igrat kasnije ;) )
Za ovo treba vrlo jak komp a posebno vrlo jaka grafa, jesam li u pravu?
Za ovo treba vrlo jak komp a posebno vrlo jaka grafa, jesam li u pravu?
Ovisi koliko polycount imaš, ali u pravilu da.
PS.
i monitor je dosta bitan, tk. njegova kvaliteta i veličina.
Za ovo treba vrlo jak komp a posebno vrlo jaka grafa, jesam li u pravu?
Ovisi koliko polycount imaš, ali u pravilu da.
PS.
i monitor je dosta bitan, tk. njegova kvaliteta i veličina.
OK, ali graficka je najbitnija, bez jake graficke nemas nista...
Imam pitanje u vezi topologije tijela. Ugl napravio sam kao brzinski primjer ovu salicu. Ako krenem raditi sa cilindrom obicno krenem sa 8 segmenata i izbacim 4 edge-a kako bih dobio quad. Ima bolji nacin ili ovako mogu radit? ( zanemarit kolicinu poligona kod smootha, s tim cu se igrat kasnije ;) )
Ako si stvarno počeo nedavno onda imaš puno dara;)
samo nastavi
Hvala ti ;)
Nije bas tako nedavno, naucio sam osnove maye, cineme 4d i 3ds maxa jer se nisam nikako mogao odluciti, i na kraju sam shvatio da cu na mayu pa sam se u zadnjih mjesec dana angazirao ;)
Sto vise rama i sto jaca graficka ali to ti ovisi za sta radis ako za igre onda moze proce slabiji pc ali ako je za H-poly render onda bih trebao imati sve duplo jace.