Ako se ne varam FBI koristi nase pistolje
Vaši 3D modeli
- poruka: 7.704
- |
- čitano: 2.048.342
- |
- moderatori:
pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Danas sam malo testirao teksture. Postavio sam Sun&Sky za osvjetljenje, ali mi se čini da se dosta boje isperu onda...
Molio bih, ako imate kakvih savijeta, recite. Meni se ove cigle ni ne čine lošima u sjeni, ali mi ne leže ove na suncu. Htio bi dodati i malo prljavštine i ostalog, da ne budu ovako čiste, kako bi to mogao? Eto
e; a zaš komplicirat u mudboxu i glupirat se u njemu kad možeš jednostavno texturu otvorit u psu; i vjerovatno i bolje sredt neg u mudboxu...
Al btw;
ok; da se sredit i u mudboxu...
Možda da još mal provuće kroz corel, gimp i paint net? da mal dobije na kvaliteti? (ili je to još uvijek premala lista programa :D) LOL
A ovo šta se izbljedi; meni pada na pamet ili tamo stišat u postavkama sun lighta intesity; ne znam kak je za MR al u Vrayu ako ne koristiš vray kameru znaju defaultne postavke "spržit" sliku; tak da se treba dosta smanjit...
A ak nije to onda drugo što mi pada na pamet sredit ili color corection ili gammu....
A ak nije ni jedno ni drugo; onda prepuštam stručnjacima :)
e; a zaš komplicirat u mudboxu i glupirat se u njemu kad možeš jednostavno texturu otvorit u psu; i vjerovatno i bolje sredt neg u mudboxu...
Al btw;
ok; da se sredit i u mudboxu...
Možda da još mal provuće kroz corel, gimp i paint net? da mal dobije na kvaliteti? (ili je to još uvijek premala lista programa :D) LOL
A ovo šta se izbljedi; meni pada na pamet ili tamo stišat u postavkama sun lighta intesity; ne znam kak je za MR al u Vrayu ako ne koristiš vray kameru znaju defaultne postavke "spržit" sliku; tak da se treba dosta smanjit...
A ak nije to onda drugo što mi pada na pamet sredit ili color corection ili gammu....
A ak nije ni jedno ni drugo; onda prepuštam stručnjacima :)
Molim pročitaj boldano,za mudbox sam rekao kako bi ja radio,on možda radi u ps-u,corelu,gimpu,ali puno je bolje to u mudboxu,zbrushu ili bodypaintu i odmah vidiš kako izgleda na modelu,i onda ako želiš otvoriš teksturu u ps-u,corelu ili gimpu i tamo ju malo urediš ako želiš.
a...si siguran da je tako bolje?
Evo 1 primjer....
Dakle;
Kao što gore vidiš Tin već ima txturu cigli; znaći; po mom; jednostavnije je otić u PS ili drugi image editor sa tom slikom i dodati blato (štogod) + imaš 2x više opcija za uređivanje slike nego u Mudboxu ili ZBrushu; dakle tu već odpada Zbrush i Mudbox...
Pogledaj sliku "max" to ej recmo model kojeg želiš texturirat. I onda dođe; ah treba mi prljavština; ok imam ZBrush; otvoriš model (pogledaj sliku "zbrush1") ideš radit blato na texturi....Ah; nemam dovoljno polya za bojanje....ok; lako dodam....i nakon toga se desi "zbrush2"
I šta si dobio?
Dakle; moraš dodat chamfer u maxu da ti ga ne zaobli..al wtf; zaš bi to dodavo ako ne moram? Recimo da se radi na ogromnom projektu gdje ti j svaki polygon bitan...Recimo modelianje za igre?
Jedina opcija bi onda bila Bodypaint ako ti je stalo do gledanje modela; i da; vidiš, nisam se sjetio bodypainta. A druga opcija neki image editor....ok; možda postoji još...al Sigurno ne Zbrush i Mudbox ;)
Molim pročitaj boldano,za mudbox sam rekao kako bi ja radio,on možda radi u ps-u,corelu,gimpu,ali puno je bolje to u mudboxu,zbrushu ili bodypaintu i odmah vidiš kako izgleda na modelu,i onda ako želiš otvoriš teksturu u ps-u,corelu ili gimpu i tamo ju malo urediš ako želiš.
A sad ti pročitaj boldano pa razmisli još jedanput
Edit;
Mudbox i ZBrush su OK ako se radi o organskom modelu..
e; a zaš komplicirat u mudboxu i glupirat se u njemu kad možeš jednostavno texturu otvorit u psu; i vjerovatno i bolje sredt neg u mudboxu...
Al btw;
ok; da se sredit i u mudboxu...
Možda da još mal provuće kroz corel, gimp i paint net? da mal dobije na kvaliteti? (ili je to još uvijek premala lista programa :D) LOL
A ovo šta se izbljedi; meni pada na pamet ili tamo stišat u postavkama sun lighta intesity; ne znam kak je za MR al u Vrayu ako ne koristiš vray kameru znaju defaultne postavke "spržit" sliku; tak da se treba dosta smanjit...
A ak nije to onda drugo što mi pada na pamet sredit ili color corection ili gammu....
A ak nije ni jedno ni drugo; onda prepuštam stručnjacima :)
Što se sunca tiče. Da, budem dodao MIA Exposure Simple na leću kamere, i onda imam Gammu, Contrast i još sitnih opcijica što mogu sredivat direktno u Mayi. Kao mali Phosothop, a to znači manje postprodukcije. A texture buedm vjerojatno doadio u Ps-u
Evo htio bih se i ja malo okušati u ovom 3D modeliranju.
Odmah u početku imam par pitanja.
Koji software preporučate ovako za početnika?
Što je točno render?
Koliko je vama trebalo da naučite raditi ovakve modele?
Kako ste počeli i znate li neke dobre tutoriale po kojima se može raditi?
Blender
Sweet Home 3D
Sketch Up
Anim8or
Evo htio bih se i ja malo okušati u ovom 3D modeliranju.
Odmah u početku imam par pitanja.
Koji software preporučate ovako za početnika?
Što je točno render?
Koliko je vama trebalo da naučite raditi ovakve modele?
Kako ste počeli i znate li neke dobre tutoriale po kojima se može raditi?
Blender
Sweet Home 3D
Sketch Up
Anim8or
Ok; wtf?
On je tražio program za 3D a ne tu neke igrice....Sweet Home 3D? Što se tog tiče ja bi se ipak odlučio za Simse ;) Imaš više namještaja i bolju grafiku (i animirane ljude )...
Sims 2:
Sweet home 3D:
A Anim8or je čak bliže "pravim" 3D programima od Sweet home, ali ovo je najkvalitetnija animacija napravljena u tom programu koju sam našao:
Bolje da vrijeme koje bi potrošili na takav neki program, potroši na neki pošteni 3D program.
Btw; evo za onog tko ej tražio programe jedna super stvar; http://google.com
Prije ćeš naći tamo program koji ti odgovara nego ovdje ;)
Ahhhh evo da i ja stavim svoje ranije video testove :)
Znaći animacije i modeling je obavljen u Blenderu
PS:
Inaće svaka čast dečki odlične radove imate !
EDIT :
Za gledanje morate desni klik i skinut video file pa pogledat na kompu, jer video sam stavio na stranicu za kolege kada sam im slao test animacije itd...
Ahhhh evo da i ja stavim svoje ranije video testove :)
Znaći animacije i modeling je obavljen u Blenderu
PS:
Inaće svaka čast dečki odlične radove imate !
EDIT :
Za gledanje morate desni klik i skinut video file pa pogledat na kompu, jer video sam stavio na stranicu za kolege kada sam im slao test animacije itd...
E, cool. Reci, znaš možda di ima za skinuti takvih mocap sekvenci? Pod skinuti, ne mislim piratske verzije, nego legalne.
Ahhhh evo da i ja stavim svoje ranije video testove :)
Znaći animacije i modeling je obavljen u Blenderu
PS:
Inaće svaka čast dečki odlične radove imate !
EDIT :
Za gledanje morate desni klik i skinut video file pa pogledat na kompu, jer video sam stavio na stranicu za kolege kada sam im slao test animacije itd...
Jel to rukom animirano il je mocap? Jer stvarno odlično izgleda
Ahhhh evo da i ja stavim svoje ranije video testove :)
Znaći animacije i modeling je obavljen u Blenderu
PS:
Inaće svaka čast dečki odlične radove imate !
EDIT :
Za gledanje morate desni klik i skinut video file pa pogledat na kompu, jer video sam stavio na stranicu za kolege kada sam im slao test animacije itd...
E, cool. Reci, znaš možda di ima za skinuti takvih mocap sekvenci? Pod skinuti, ne mislim piratske verzije, nego legalne.
Evo, ovdje imaš preko 4,000 besplatnih (legalnih) mocap sekvenci.
http://www.cgchannel.com/2010/11/japanese-website-offers-over-4000-free-mocap-moves/
Bioshock scene , stavio sam na imageshack http://img689.imageshack.us/i/fewftgfdhgt0003.jpg/
edit -druga slika sa vodom
E, cool. Reci, znaš možda di ima za skinuti takvih mocap sekvenci? Pod skinuti, ne mislim piratske verzije, nego legalne.
Da imaš free mocap biblioteka mnogo okolo, ali mocap je samo jedan dio u procesu animiranja, ima tu još dosta, od weight paint-a, blendanja , IK-a , i gro stvari čak štoviše mocap je samo manji dio u tom procesu da bi se dobila animacija, i naravno mnogo "trikova" zahtjeva, ima i načina kako možete sami raditi mocap, ali morate imat barem dvije video kamere, probao sam i radi to, ali opet profi oprema je profi oprema. Tako ako jednostavno izgleda ne znaći da je i lako.
Kako kažem to sam prije radio za jedan projekt, onda naravno jedna od ideja je bila i korištenje mocapa.
Inaće sve u svem svaka čast dečki neki od vas imaju zanimljive radove i stil .
Danas sam nešto išao u garažu i kod prozora vidim žarulju , odmah sam poslikao , kabel je preveden iza leptiraste matice xD ...još ću dodat travu da se vidi kroz prozor i neko kamenje.
Napravio sam low poly model strojnice ero, nadam se da je dobra, još neznam baš radit osvjetljenja u maxu,ali, naučit ću :D...S desne strane je još mjesto za jedan Samokres HS 2000...
HS je na putu :) Baš rendam okvir (kućište, ne okvir s mecima...), doduše clay. Stavim kad se zrenda. Traje čitavu vječnost, f!?*skf displacement....
Napravio sam low poly model strojnice ero, nadam se da je dobra, još neznam baš radit osvjetljenja u maxu,ali, naučit ću :D...S desne strane je još mjesto za jedan Samokres HS 2000...
HS je na putu :) Baš rendam okvir (kućište, ne okvir s mecima...), doduše clay. Stavim kad se zrenda. Traje čitavu vječnost, f!?*skf displacement....
Hehe, onda cu ja snajp..
Evo ga, nadam se da vam se sviđa.
Modeling je savršen :)
A i skontao sam zaš je trajalo čitavu vječnost... Moja vječna glupost haha... Zaboravio sam da mi je dynamic memory za V-Ray bio podešen na deafultnih 400MB pa mi je cijelo vrijeme unloadao geometriju zbog 3D displacementa...
Eee, malo mozak uključiti lol... Sad renderi lete; fijuuu!!
Evo ga, nadam se da vam se sviđa.
De wire,da vidimo koliko je efikasno modeliranje,inače odličan model,još kad ga završiš i nabaciš materijale ili teksture bit će mljac !
Evo ga, nadam se da vam se sviđa.
koliko je tebi trebalo vremena da tako naucis crtati?
Evo ga, nadam se da vam se sviđa.
koliko je tebi trebalo vremena da tako naucis crtati?
Tri i nešto godine koliko ja znam...
Stvarno je super napravljeno...I najmanji detalji...Good Job :D
Evo ga, nadam se da vam se sviđa.
De wire,da vidimo koliko je efikasno modeliranje,inače odličan model,još kad ga završiš i nabaciš materijale ili teksture bit će mljac !
Evo ga
Ove sitne rupice su boolean na već gotov mesh tako da je oko njih malo "nereda".
Evo ga, nadam se da vam se sviđa.
koliko je tebi trebalo vremena da tako naucis crtati?
Tri i nešto godine koliko ja znam...
Točno, a to je tek početak