Vaši 3D modeli
- poruka: 7.704
- |
- čitano: 2.048.759
- |
- moderatori:
pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Evo i ovdje se javljam pošto vjerujem da mnogi nisu primjetili novu temu.
Uskoro se održavaju tečajevi za programe Autodesk Maya, Maxon Cinema 4D i Autodesk Max koji idu uživo. Dakle, prijenosi će trajati 45 min.
Voditelji:
*Denis Ivanković (Maxon Cinema4D)
*Dejan Kober (Autodesk Max)
*Tin Talijan (Autodesk Maya)
*Dmitrij (Pixologic Zbrush)
Ako uhvatite prijenosa uživo moći ćete postavljati pitanja (CHAT) i interaktivno naučiti nešto novo u nekom od nabrojanih programa. Ako pak propustite prijenos uživo, moći ćete ga pogledati kao snimku, tako da nećete ništa propustiti. Osim tutorijala u prijenos planiramo uključiti i intervjue s ostalim 3d umjetnicima, overview novih aplikacija vezanih za CG. Uglavnom, dosta toga zanimljivog, stoga bi molio onoga koji želi i stigle pogledati neka se prijavi.
Više inforacija na: http://www.bug.hr/forum/topic/graficki-programi/livestream-training-for-maya-and-cinema4d/64172.aspx
Točno xD xD, nije brod bas ko iz Mass Effect (nisam ni htel da bude) to je vise tak bezveze, nije bas neki veliki trud ulozen, moglo bi i bolje da se potrudim ali je bilo 6 ujutro pa mi se nije dalo vise :D
Evo i ovdje se javljam pošto vjerujem da mnogi nisu primjetili novu temu.
Uskoro se održavaju tečajevi za programe Autodesk Maya, Maxon Cinema 4D i Autodesk Max koji idu uživo. Dakle, prijenosi će trajati 45 min.
Voditelji:
*Denis Ivanković (Maxon Cinema4D)
*Dejan Kober (Autodesk Max)
*Tin Talijan (Autodesk Maya)
Ako uhvatite prijenosa uživo moći ćete postavljati pitanja (CHAT) i interaktivno naučiti nešto novo u nekom od nabrojanih programa. Ako pak propustite prijenos uživo, moći ćete ga pogledati kao snimku, tako da nećete ništa propustiti. Osim tutorijala u prijenos planiramo uključiti i intervjue s ostalim 3d umjetnicima, overview novih aplikacija vezanih za CG. Uglavnom, dosta toga zanimljivog, stoga bi molio onoga koji želi i stigle pogledati neka se prijavi.
Više inforacija na: http://www.bug.hr/forum/topic/graficki-programi/livestream-training-for-maya-and-cinema4d/64172.aspx
Samo jedna nadopuna. Tečaju je odlučio pristupiti i Dmitrij, korisnik ZBrusha tako da se mogu priključiti i svi ZBrusheri ili oni koje zanima ZBrush. Nekako ćemo to prodat ugurat u 45 min.
I da, prijenosi će se događati svaki vikend :)
Evo i ovdje se javljam pošto vjerujem da mnogi nisu primjetili novu temu.
Uskoro se održavaju tečajevi za programe Autodesk Maya, Maxon Cinema 4D i Autodesk Max koji idu uživo. Dakle, prijenosi će trajati 45 min.
Voditelji:
*Denis Ivanković (Maxon Cinema4D)
*Dejan Kober (Autodesk Max)
*Tin Talijan (Autodesk Maya)
Ako uhvatite prijenosa uživo moći ćete postavljati pitanja (CHAT) i interaktivno naučiti nešto novo u nekom od nabrojanih programa. Ako pak propustite prijenos uživo, moći ćete ga pogledati kao snimku, tako da nećete ništa propustiti. Osim tutorijala u prijenos planiramo uključiti i intervjue s ostalim 3d umjetnicima, overview novih aplikacija vezanih za CG. Uglavnom, dosta toga zanimljivog, stoga bi molio onoga koji želi i stigle pogledati neka se prijavi.
Više inforacija na: http://www.bug.hr/forum/topic/graficki-programi/livestream-training-for-maya-and-cinema4d/64172.aspx
Samo jedna nadopuna. Tečaju je odlučio pristupiti i Dmitrij, korisnik ZBrusha tako da se mogu priključiti i svi ZBrusheri ili oni koje zanima ZBrush. Nekako ćemo to prodat ugurat u 45 min.
I da, prijenosi će se događati svaki vikend :)
ODLIČNO...
Prijava šta več :D
Baby Alien
ubijanje slobodnog vremena. kad uhvatim vremena budem mu napravio rig.
3ds max.
vrijeme: 42 minute.
Kojom tehnikom radiš likove?
Nurbs,polygoni?
Baby Alien
ubijanje slobodnog vremena. kad uhvatim vremena budem mu napravio rig.
3ds max.
vrijeme: 42 minute.
Kojom tehnikom radiš likove?
Nurbs,polygoni?
pa tehnika ima 6.
ovaj model je napravljen sa 4 tehnike. brze je raditi u kombinaciji.
ali uglavnom da skratim - polygonal.
ali treba ga jos bejkat jer refleksija oznacuje prijelaze kod reza (unwrap).
nako bejkanja se to sredi u tren oka pa se mapa refleksije moze maknuti sa modela, sto ubrzava samo renderiranje onda a i greska na rezovima je ispravljena. to se dogadja u svim 3d jezgrama tako da nije specificno samo za 3ds max.
al mislim da cu mu sa ruku maknut boje. vratit na zeleno. onda ce ispast kao da ima carape.

ne. to je samo vjezba pred modeliranje neceg drugog (zagrijavanje vijuga). proslo je dosta dana od kad sam zavrsio crva. bio sam zatrpan dizajniranjem brosura, layouta za knjige i vizualnih identiteta pa jedino za sto sam max koristio jest za preview kako bi te tiskovine u reali izgledali sa dizajnom kojeg sam napravio, ono cisto da klijent vidi jel mu odgovara dizajn, vecinom sam visio u corelu, photoshopu i indesignu. meni to kratko modeliranje gluposti vise dodje kao razgibavanje pred malo ozbiljnije stvari. samo taj stvor je nastao u trenu cisto iz glave sto sam imao na pameti u tom trenutku.
inace prije par minuta poceo sam modelirati ponovno protossa. ja se bas ne mogu rijesiti starcrafta. ovo ce vec biti 6 protoss kojeg cu napraviti, ali sa njim ce ici animacija. imam u glavi neku parodiju protossovog štita u dvoboju sa obicnim paukom ili stakorom, sad hoce li biti kanalizacija ili neka sobica kao minijaturna knjiznica, vidjet cemo.. isto kratka animacija bude u trajanju od minute do 2 minute. ali ce potrajat jer imam stvarno previse posla. izmodelirat je najmanji problem, za to ne treba puno vremena jednom kad se postavi lowpoly. medjutim teksturiranje i riganje a na kraju sama animacija oduzme najvise vremena. rendanje necu ni komentirati. budemo zivi pa vidjeli - stvar je sto trebam upgrejdati komp, spi*dio sam svu ustedjevinu na selidbu a rendat ce se u vrayu, boljet ce. budem uskoro postavio clay model golog protossa prije modeliranja armora. za par dana budem doletio opet xD
malo čudna raketa, prije bi se reklo bojna glava samo :D
malo čudna raketa, prije bi se reklo bojna glava samo :D
istina!
malo više lići na bojnu glavu...
sad radim na nekakvom malom broda pa ću stavit sliku kad ga dovršim
protoss
oko sat i pol utroseno za sada. jos saka i glava i kukovi. pa ga podjelit i pozabavit se detaljima
navece mu se budem ponovno posvetio.
3ds max, low-poly
možda samo malo da produžiš ruku
možda samo malo da produžiš ruku
ne. jer imaju duge prste i vece sake nije mi cilj da izgleda kao cimpanza vec humanoidno a i nije mi prvi put da modeliram protossa :D ovog protosa cu vise napravit kao nekog black metal frika. haha

šta cemu sve što mu treba vjerovatno ima u starijoj verziji .... program ne mjenjaš barem 3 god.
pa uvijek se radi low poly model. moras od necega krenuti. ne mozes krenuti od high polija. mislim mozes ali takav model nece imati svoj low poli primjerak i beskoristan je jer je robustan. ne vidim smisla radit nesto sto ne mozes iskoristiti u daljnjem radu. zato low poly :D
ne koristim nove maxove jer nisam siguran kakve bugove imaju sa 2009 sam se uvjerio da je bezprijekoran. 3dsmax 9 je imao bug sa bipedom, tojest animaicjskom trakom, tako da kad bi htio postavit kljuceve animacije max se srusi. 2008 je imala problema mixerom, 2009 nema sa nicim problema, 2010 ima sitnih problema sa displacementom, za 2011 nemam pojma. znam za 2011 da ima dosta novih shadera i masu novih opcija i dodataka. ali do kraja godine vjerujem da cu prijeci na 2011 i mudbox - kompletno.

ak je bila sharena vjeorjatno si stavio normal map za podlogu. nisam mudboxas. neke stvari odradim u zbrushu neke u mudboxu, ali s obzirom da isprobah mudbox 2011 zbrush mi vise ne treba. jer mudbox savrseno funkcionira sa 3ds maxom, tojest autodesk je. zbrush kod pripreme modela zakomplicira stvari.
uvijek se improtaju lowpoly modeli. ako ubacujes modele koji imaju grube linije na sebi onda moras i oznacit te grube prijelaze sa chamferom. jer mudbox se ponsa isto kao i meshsmoot - oboje dijele mesh na vise poligona. smao mudbox ima brusheve i odlican rad sa teksturama, posao je brzi.
EVO JOŠ JEDAN MODEL
Zašto tako uzimaš rend, napravi ga iz perspective viewporta ;) A ne za svaku stranu ;)
http://img231.imageshack.us/img231/6237/zmajanimacijacat.mp4
isprobavanje i vježba CAT-a,malo prolaze neki djelovi al jbg. :D
http://img231.imageshack.us/img231/6237/zmajanimacijacat.mp4
isprobavanje i vježba CAT-a,malo prolaze neki djelovi al jbg. :D
ajd moram priznat da cat ima jednu dobru stranu. ja bih inace sve to rucno odradio. donekle ubrzava neke stvari. al ga i dalje ne volim. nemogu prozvakat njegovo sucelje u maxu xD
usput ja koristim nesto drugo za brze animiranje.
puppetshop.
jednostavan i praktican.
@borna mislim da bi trebao malo približit model jer ga slabo vidim i rendaj u perspective viewu.

@borna mislim da bi trebao malo približit model jer ga slabo vidim i rendaj u perspective viewu.
CAT ti je plug-in koji olakšava izradu riggova (a i sadrži ih dosta) i animacije .