Početak u 3D modeliranju

poruka: 17
|
čitano: 18.329
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
offline
Početak u 3D modeliranju

Pozdrav ekipa,

 

razmišljam početi se baviti 3D modeliranjem ovo ljeto pa me zanima, budući da sam laik šta se tiče dotične teme, da mi pomognete s kojim alatima je najbolje početi? Na par stranica dižu u nebesa Blender, na nekim pak 3ds max, a negdje da je Maya bog bogova za 3D. Jedina stvar koju znam oko 3D modeliranja jest matematička pozadina i okvirni način izvedbe takvih programa u kojima se to sve radi. Al to mi u ovom slucaju bas i ne pomaze haha :D

Hvala vam :D 

Divide et Impera! ( :
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Početak u 3D modeliranju

pocni s google sketchupom, cisto zato da bi shvatio neke zakone i pravila fizike, a jako je jednostavno.... onda dalje kreni s autocad-om, mayom,.. ili tako nesto ovisi sta zelis modelirat. Građevine, ljudska lica...

nothing is true, everything is permitted
Moj PC  
1 0 hvala 1
13 godina
neaktivan
offline
Početak u 3D modeliranju

Bolje mu je da ne gubi vrijeme na sketchup...poslje mu to znanje ni za jedan ozbiljan program neće koristit.

Kreni odma sa 3ds max..ima tutoriala hvala Bogu...

 

 

Moj PC  
7 0 hvala 1
14 godina
offline
Početak u 3D modeliranju

Probaj sve ozbljnije programe(cinema4d, 3ds max, maya, lightwawe, blender....) i sa svakim pređi par tutoriala. Onda odluči koji ti se najviše sviđa.

 

EDIT: Najjednostavnije: Otiđi na youtube. Pogledaj sučelje u svakom od programa u kojima želiš raditi. Onaj program koji te najviše privuče, uzmi njega i počni učiti na njemu.

Open Source!
Poruka je uređivana zadnji put uto 14.6.2011 21:37 (captain_soap_McTawish).
 
0 0 hvala 1
15 godina
neaktivan
offline
Početak u 3D modeliranju

Evo , savjetujem ti 3ds max ... . ima puno tutova , ali možeš probat u cinemi , mayi ..

http://soksa.3dhr.net/