ja bi isto htip sudjelovati, ali ne znam hoće li mi PC biti dovoljno jak za taj program?
Probaj, nisam neki hardveraš da ti odgovorim ;)
PS tutoovi snimljeni još trebam dodatno pojasnit :S
ja bi isto htip sudjelovati, ali ne znam hoće li mi PC biti dovoljno jak za taj program?
Probaj, nisam neki hardveraš da ti odgovorim ;)
PS tutoovi snimljeni još trebam dodatno pojasnit :S
@betmen
For general animation and rendering (typically fewer than 1,000 objects or 100,000 polygons):
Intel® Pentium® 4 1.4 GHz or equivalent AMD® processor with SSE2 technology*
2 GB RAM (4 GB recommended)
2 GB swap space (4 GB recommended)**
3 GB free hard drive space
Direct3D® 10 technology, Direct3D 9, or OpenGL®-capable graphics card† (256 MB or higher video card memory, 1 GB or higher recommended)
Three-button mouse with mouse driver software
DVD-ROM drive††
Microsoft® Internet Explorer® 7.0 or higher or Mozilla® Firefox® 2.0 or higher browser
Internet connection for web downloads and Autodesk® Subscription-aware access
Nebih znao napamet. Skini trial pa će vidjet. Rami te dosta koče.
Posnimani tutoriali :D
Ovako prije svega budem sada objasnio stil ućenja. Ovako ja snim tutoriala, vi dadete sve od sebe da napravite, a ako imate probleme postavite pitanje, ekipa odgovori na pitanje.
Ajmo redom
Drška
Prvi dio je vrlo jednostavan, znači napravio sam cilinder i convertao ga u Edit Poly, (tako da sam selektirani objekt, kliknuo desnim klikom i selektirao Concvert to>Editable poly), dodao sam nove polygone, ostao sam u edge modu selektiranja i selektirao ''kružne polygone tako da sam selektirao jedan dio i kliknuo ''Loop'', polygone sam okretao i smanjivao, koristio sam roatate, move i scale (mislim da tu nema govora kako ih koristiti vrlo je jednostavno). To je sva mudrost, uglavnom vrlo jednostavno, par puta prođite kroz tutorial i sve će biti jasno.
Opcije koje smo koristili-
Kreirali cilindar-Iz Create panela smo selektirali Cylinder i kreirali ga na sceni
Alat Move,Rotate,Scale- Alat sa kojima možete micati objekte/dijelove objekta
Edit Poly- Jedan od najvažnijih stvari u maxu, sa njime oblikujete objekt,
Loop- Jednostavna selekcija polygona u zadanoj kružnici
Edge- Selekcija Rubova
Connect- Spajanje ''Edgeva'' kako bi smo dobili nove polygone
Čekič
Ovako kreirao sam box (isto kao što sam kreirao Cylinder), i konvertao ga u Edit poly, izvukao sam polygone pomoću extrude alata, (ovako tu sam kliknuo mali kvadratić pored, sa njime imate veču preciznost, no možete izvući bez kvadrata). Nakon toga sam ih približio scale alatom. Eh sada onaj komplicirani dio,(2:57) molio bih vas da kod ovoga dijela dobro pratite video tutorial, ovako nakon što sam selektirao edgeve sam stisnuo ''Chramfer'' kako bi razdvojio edgeve i ugladio ih, nakon toga sam to isto napravio kod mjesta gdje sam extrudao polygone i na drugome rubu. To je bilo to :)
LINK
Ekser
Najjednostavni dio, kreirao Cylindar extrudao gornji dio, dolji autlineom naoštrijo, uz tutorial će vam sve biti jasno
LINK
Znam da će biti puno pitanja, stoga možete postaviti. :)
Evo vam refernce ostalo je isto :) Ekser i Čekić
ee šta da mi svaki dio zasebno renderiramo i stavimo tu ili?
znači napravimo dršku -> render tu
itd. ??
hmm ja sam sve to imam u komadima :S svaki dio mi je u zasebnom fileu... da ja stavim tako ovdje? ili mi netko može pojasniti kako ih sve spojiti?
edit: ma evo ih u djelovima xD
Klik na ikonu u lijevom kutu - import - merge - odabereš file, u prozoru koji se otvori - dolje lijevo stisni all da sve dijelove oznaći - ok ;)
a kasno evo ih u djelovima gore xD a sad sam ugasio 3ds idem spavat uskoro xD
Trebao svi sve u jednom file, pa saktivti objekte (pogledaj tut na prošloj strani)
Ovako što se tiće spajanje...
Dodavanje objekata u scenu...
1- Kliknite na ikonu maxa u gornjem ljevom kutu
2- Kliknite na ''Import''
3- Klik na Merge
Otvorit će vam se prozor za unos objekata
To je to, ovako samo modele ubacujete ;)
Dalje...
Spremanje renda
Spremanje Quick Renda
1 -Kliknite dugme za rendanje
2 -Kliknite malu disketu (Save Image)
3 - Odaberite vrstu i save
Automatsko spremanje renda
1 - Kliknite na Render Setup
2 - Scrollajte dolje i podtap Render Output piše vam Files kliknite na dugme :D
3 - Odaaberite vrstu i ime kliknite save
4 - Označite kvačicu Save File
5 -Nakon što izrendate rend če vam automatski biti spremljen
Da danas ide teksturiranje čekića :) Najdraži dio :D Najdosadniji bar meni :)
Za sada imam filing da če biti gotov do kraja dana, PS ostali sudionici molim da predate radove do kraja projekta hvala ;)
Da danas ide teksturiranje čekića :) Najdraži dio :D Najdosadniji bar meni :)
Za sada imam filing da če biti gotov do kraja dana, PS ostali sudionici molim da predate radove do kraja projekta hvala ;)
Oćemo teksturirati UV mapiranjem ili preko editora u maxu? Ja bih htio naučiti ovo prvo ;)
Da danas ide teksturiranje čekića :) Najdraži dio :D Najdosadniji bar meni :)
Za sada imam filing da če biti gotov do kraja dana, PS ostali sudionici molim da predate radove do kraja projekta hvala ;)
Oćemo teksturirati UV mapiranjem ili preko editora u maxu? Ja bih htio naučiti ovo prvo ;)
Budemo vidili :)
Mislim nije nešto pre kompleksna scena a ima još početnika :)
Pa mislim da čemo prvo proči osnove material editora, i razumjevanje material editora :)
Meni se nešto 3ds max ruši. Dosada sam imao 2009 veziju pa sam ju unistalirao i instalirao trial 2011 koji mi se zbog nekog razloga ruši.
Napravit ću to samo da mi se nešto sprži neću riskirati crash nečega xD
Meni se nešto 3ds max ruši. Dosada sam imao 2009 veziju pa sam ju unistalirao i instalirao trial 2011 koji mi se zbog nekog razloga ruši.
Može biti puno razloga...
Probaj svaki nevažni process izgasit... I krenuti sa radom, javi rezultate. Može biti puno toga :)
Da danas ide teksturiranje čekića :) Najdraži dio :D Najdosadniji bar meni :)
Za sada imam filing da če biti gotov do kraja dana, PS ostali sudionici molim da predate radove do kraja projekta hvala ;)
Šefe ja cu malo zakasniti s predajom. Predati ću model do 23h.
Hvala unaprijed
Evo i moji
Super ti je ovaj robot :P, jel to neki model u maxu ili si sam napravio?
Evo i moji
Super ti je ovaj robot :P, jel to neki model u maxu ili si sam napravio?
to ti je biped za rigging i animaciju
Ovako sutra budem složio za teksture, danas nisam imao vremena.
PS ostali molim da predate radove ;)
Ovako sutra budem složio za teksture, danas nisam imao vremena.
PS ostali molim da predate radove ;)
Još pokušavam pokrenuti 3ds max, pa sam pokušao vratiti na 2009. No ni ona nešto neće., pa nisam bio u mogućnosti raditi radove. Čini se da ću vjerovatno napraviti reinstall windowsa.
Ovako sutra budem složio za teksture, danas nisam imao vremena.
PS ostali molim da predate radove ;)
Još pokušavam pokrenuti 3ds max, pa sam pokušao vratiti na 2009. No ni ona nešto neće., pa nisam bio u mogućnosti raditi radove. Čini se da ću vjerovatno napraviti reinstall windowsa.
Sry, bio sam se susretao sa problemom, no to je većinom bio problem do rama, kažem klikni control+alt+delete i vidi procese koji su najviše zastupljeni a nisu sastavni dio windowsa njih makni ;)
Evo moga rendera
Kul ti si tek sada poćeo sa maxom nije loše :) Super je :)
E ljudi jel ste svatili ćemu služe koje opcije koje ste koristili pri izradi čekiče :)
PS zašto je svima tako debela drška pa smanjite ju, krive su proporcije, skoro svakome su krive ;)
No modeli su super, mislio sam da će biti puno problema, bravu ljudi...
Sutra dodajemo teksturu čekiću ;)
Evo moga rendera
Kul ti si tek sada poćeo sa maxom nije loše :) Super je :)
E ljudi jel ste svatili ćemu služe koje opcije koje ste koristili pri izradi čekiče :)
PS zašto je svima tako debela drška pa smanjite ju, krive su proporcije, skoro svakome su krive ;)
No modeli su super, mislio sam da će biti puno problema, bravu ljudi...
Sutra dodajemo teksturu čekiću ;)
Radio sam s maxom nešto malo.
Ovo mi je prvi put da sam nešto izmodelirao u njemu.
Do sad sam modele radio u Acad-u jer njega jako dobro znam
Evo moga rendera
Kul ti si tek sada poćeo sa maxom nije loše :) Super je :)
E ljudi jel ste svatili ćemu služe koje opcije koje ste koristili pri izradi čekiče :)
PS zašto je svima tako debela drška pa smanjite ju, krive su proporcije, skoro svakome su krive ;)
No modeli su super, mislio sam da će biti puno problema, bravu ljudi...
Sutra dodajemo teksturu čekiću ;)
Vidiš, sad sam primjetio da mi je preeedebela, hvala na zapažanju ;)
Evo tutorial za teksturiranje...
Ovako sve če biti jasno u tutorialu ja ču samo napomenuti da se trebate tu više potruditi nego ja, npr kada sam pomicao teksturu, samo sam na brzaka od oka napravio kako bi tutorial bilo lakše za shvatiti.
Ovako kada sam kod padajuče liste odabrao metal to se zove Shader, on definira material prema njegovim potrebama, npr čaval je bio metalni pa sam odabrao ''Metal'' shader kako bi pri rendanju dobio bolji i realniji izgled, no za to vam ipak treba malo više motanja oko rendera (osvjetljenje, sami mental ray, GI, ima puno segmenata, za sada svakako nisam upotrjebio svu moč Shadera),shader definira material na osnovi svijetlosti
Sada ču vam objasniti Mental Ray Shadere ;)
Anisitropic Shader
Metal Shader
Oren-Nayar-Blinn Shader
Strauss Shader
Blinn
Multy-Layer Shader
Phong Shader
Translucent Shader
Ovako budem još toga dodao stoga nebi vam preporučio da odma krenete na tutorial
Kada onda možemo početi s tutorialom? mislim kada ćeš nadopuniti sve to?