Hola, zna li netko neki render za 3DS max koji koristi GPU (GPGPU render)?
A može i za MAyu ako netko zna.
http://furryball.aaa-studio.eu/index.html
Obavezno pogledaj videe! Samo, pazi, glazba je zarazna
Hola, zna li netko neki render za 3DS max koji koristi GPU (GPGPU render)?
A može i za MAyu ako netko zna.
http://furryball.aaa-studio.eu/index.html
Obavezno pogledaj videe! Samo, pazi, glazba je zarazna
Hola, zna li netko neki render za 3DS max koji koristi GPU (GPGPU render)?
A može i za MAyu ako netko zna.
http://furryball.aaa-studio.eu/index.html
Obavezno pogledaj videe! Samo, pazi, glazba je zarazna
Lijepo ovo izgleda :D a i glazba lako uđe u uho :D zakon je :D
Hola, zna li netko neki render za 3DS max koji koristi GPU (GPGPU render)?
A može i za MAyu ako netko zna.
http://furryball.aaa-studio.eu/index.html
Obavezno pogledaj videe! Samo, pazi, glazba je zarazna
Možda malo glupo pitanje,ali taj renderer renderira i scene gdje nema FUR-a?
EDIT.On to renderira čak u programu?E,piše da trebam za Fury Ball za Mayu 2011 imati HOTFIX 2(samo skinem to sa Autodeskove stranice?
Jel može itko preporučiti neki render plugin za sketchup :D po mogućnosti link na pm i ako netko može pojasniti kakve su postavke :D
TNX ;D
Hola, zna li netko neki render za 3DS max koji koristi GPU (GPGPU render)?
A može i za MAyu ako netko zna.
http://furryball.aaa-studio.eu/index.html
Obavezno pogledaj videe! Samo, pazi, glazba je zarazna
Možda malo glupo pitanje,ali taj renderer renderira i scene gdje nema FUR-a?
EDIT.On to renderira čak u programu?E,piše da trebam za Fury Ball za Mayu 2011 imati HOTFIX 2(samo skinem to sa Autodeskove stranice?
Ima uopće gdje za skinuti FuryBall?Ne mislim na Demo.Ako neko ima link molim Vas na PM.
Hola, zna li netko neki render za 3DS max koji koristi GPU (GPGPU render)?
A može i za MAyu ako netko zna.
http://furryball.aaa-studio.eu/index.html
Obavezno pogledaj videe! Samo, pazi, glazba je zarazna
Možda malo glupo pitanje,ali taj renderer renderira i scene gdje nema FUR-a?
EDIT.On to renderira čak u programu?E,piše da trebam za Fury Ball za Mayu 2011 imati HOTFIX 2(samo skinem to sa Autodeskove stranice?
skini RT vray pa ce ti i on unutar viewporta radnog prozora rendati dok radis automatski. RT je samo nadogradnja na Vray. prebaci mental ray u active shade pa ce ti i on rendati dok modeliras konstantno... svaki render ima nadogradnju za real time rendering RT.
samo da upotpunim i stavim tocku na "i" tamo oko rasprave za vray gdje je netko pisao da su dovoljne vrlo niske postavke rendera. nemam toliko racunalo da mogu bas toliko dobar rend napravit ali recimo kada se rade high quality renderi u vrayu, cisto samo da iz drugog izvora (evermotionovog) potkrijepim svoje izjave o konfiguraciji vraya i odnosima sa pixelima.
inace se ne petljam u ono sto ne znam i ne volim pametovat oko onoga sto ne razumijem u cijelosti, ali ako se obradjuje tema o kojoj znam jako puno znam ponekad biti ziva napast arogantna ako mi se lupa kontra. hebiga svi imamo neku karakternu manu. xD
Ja završio sa modeliranjem ovog vodenog tornja po tutorialu i sad kad je došlo do texturiranja lik je preskočio UVW mapping.
Još sam nov pa nemam pojma kako se to izvodi, po netu svi neki retardirani tutorijali za to (ništa ne kužim).
Pa ako mi možete reć koja je najbolja metoda texturiranja donjeg modela...
Pozdrav jel itko može preporučiti neki program sličan sketchupu (znači ne jednostavno ali ne ni jako komplicirano za početnika :D) jer mi sketchup crasha pri startu svaki put :D
Ja završio sa modeliranjem ovog vodenog tornja po tutorialu i sad kad je došlo do texturiranja lik je preskočio UVW mapping.
Još sam nov pa nemam pojma kako se to izvodi, po netu svi neki retardirani tutorijali za to (ništa ne kužim).
Pa ako mi možete reć koja je najbolja metoda texturiranja donjeg modela...
http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/uv-unwrapping-a-hard-surface-object-in-3ds-max/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Cgtuts+(Cgtuts%2B)
Ja završio sa modeliranjem ovog vodenog tornja po tutorialu i sad kad je došlo do texturiranja lik je preskočio UVW mapping.
Još sam nov pa nemam pojma kako se to izvodi, po netu svi neki retardirani tutorijali za to (ništa ne kužim).
Pa ako mi možete reć koja je najbolja metoda texturiranja donjeg modela...
http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/uv-unwrapping-a-hard-surface-object-in-3ds-max/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Cgtuts+(Cgtuts%2B)
omg katastrofa. ne mogu vjerovat koliko ljudi kompliciraju to je nevidjeno. ovaj lik ide toliko daleko da koristi checker mapu i flatten mapping. hahaha. pa ne znam jel covjek moze biti jos vise munjen i jos vise zakomplicirati tako jednostavnu stvar. evo napravit cu ja sutra decku tutor za unwrap kako se radi onako najjednostavnije uz teoretsko objasnjenje zasto tako i tako. umjesto da se zahebava ovim primitivnimsranjima sa checker mapama i flatten mappingom.
identicno je. kod svih jezgra su tehnike iste. samo nazivi alata mogu biti drukciji.
Ja sam ga več probao,jako je dobar i lakši je od Zbrush-a! :)
Misliš zato jer ga je kupio drugi izdavač? Jel ti misliš da je Pixologic popularniji od Audodeska? Malo morgen!
Joj, čovječe! jel si ti uopće probao Sculptris? Kako ga uopće možeš uspoređivat s Mudboxom? Sculptris je napisao jedan jedini čovjek u slobodno vrijeme... zašto misliš ako ga je preuzeo Pixologic da je najbolji?? Ah...
Opet glupave rasprave...Eto vam savjet :)
Onaj tko ima želju pisat takve gluposti nek si narpavi temu u off topicu a ne da tuda spama...
Mudbox će bit ugrožen...damn!
Iskreno baš me briga ko će bit ugrožen i dali će bit ugrožen i slično...
Mislim da je ova rasprava itekako glupa i da će sa skupit samo hrpa pametnjakoviča koji će natrpat temu svakakvim glupostima...
Tak da, bolje sprječiti nego liječiti :P ;)
nadam se da si svjestan da je zbrush izgubio bitku, jos uvijek predstavlja konkurenciju ali mudbox ga je presisao na veliko. probaj pratit seminare o tome, budes vidio razlike. zbrush jeste prvi, medjutim mudbox je bolje iskoristio tehnologiju, pogotovo ove zadnje verzije, a vjerujem da ce kroz par iducih verzija biti i integriran u max i mayu. tako da potreba za brushem, modom i slicnim 3d jezgrama nece biti potrebna a maya i max korisnici ce moci uzivati u svemu :)
Ja završio sa modeliranjem ovog vodenog tornja po tutorialu i sad kad je došlo do texturiranja lik je preskočio UVW mapping.
Još sam nov pa nemam pojma kako se to izvodi, po netu svi neki retardirani tutorijali za to (ništa ne kužim).
Pa ako mi možete reć koja je najbolja metoda texturiranja donjeg modela...
za sat vremena ce se video uploadati nadam se da ces skuziti stvari, nije tesko. pokusao sam ti sve objasniti u nestrucnom rijecniku da razumijes o cemu se radi, iako je jednostavne rijeci naci za nesto slozeno ponekad zbilja tesko. jer tesko je covjeku objasnjavati nesto ako ne zna sto je to vertex, element, face, poligon, od cega je gradjen poligon i kako je gradjen i sto cini poligon, sto je mesh i slicno. nadam se da razumijes bar djelomicne te stvari jer mi je blesavo stalno govoriti konstrukcija i koordinate i slicno. medjutim bitno je da ti skuzis o cem se radi a ovo sve drugo se nauci naknadno. nije problem.
šmrc šmrc na moj post nitko ne bi odgovorio :'(
Pozdrav jel itko može preporučiti neki program sličan sketchupu (znači ne jednostavno ali ne ni jako komplicirano za početnika :D) jer mi sketchup crasha pri startu svaki put :D
Hmmmm....Wings 3D?
Probam pa javim ;)
Ja završio sa modeliranjem ovog vodenog tornja po tutorialu i sad kad je došlo do texturiranja lik je preskočio UVW mapping.
Još sam nov pa nemam pojma kako se to izvodi, po netu svi neki retardirani tutorijali za to (ništa ne kužim).
Pa ako mi možete reć koja je najbolja metoda texturiranja donjeg modela...
evo ga, skini, odgledaj pa pokusaj odraditi. 20 minuta traje, pokusao sam ti sto vise ubaciti toga da vidis neke probleme koji se mogu javiti i kako ih rijesiti.
link: unwrap
ista stvar ti je i za mayu.
Ja završio sa modeliranjem ovog vodenog tornja po tutorialu i sad kad je došlo do texturiranja lik je preskočio UVW mapping.
Još sam nov pa nemam pojma kako se to izvodi, po netu svi neki retardirani tutorijali za to (ništa ne kužim).
Pa ako mi možete reć koja je najbolja metoda texturiranja donjeg modela...
evo ga, skini, odgledaj pa pokusaj odraditi. 20 minuta traje, pokusao sam ti sto vise ubaciti toga da vidis neke probleme koji se mogu javiti i kako ih rijesiti.
link: unwrap
ista stvar ti je i za mayu.
Svaka čast... Evo skida se.
BTW znam ja te sve osnove modeliranja, pa zar misliš da bi mogao napraviti onaj vodeni toranj neznajući osnovne stvari.
Još jednom svaka čast na trudu!!!