Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.114
|
čitano: 13.251.162
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Mislim uspoređivati dizajn Audia i Citroena.... Strašno 

Ja sam mislio da su fanovi Citroena umrli sa spačekom ali eto jedan je ostao živ i posvojio si je ovu temu za izlaganje svog bordo Citroena.

9 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
imaiden322 kaže...
ahahahahah slika je vrh :D nhf
daj napravi jednu za alfu da nazivciram frenda haha

 Koristi paint i napravi... lijenost na vrhuncu.

13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Ruku na srce, dizajn jelte, A5 Coupe izgleda bolje od svih Citroena unazad 20g. Jedini francuz koji mu može tu prismrditi je 407 Coupe, čak 406 prije. 

 

Kopiraju isti dizajn (Audi) jer prolazi, da ne prolazi - opet bi ga kopirali. Jer bi prolazio. Ne znam nikoga tko je vozio Audi pa kupio Citroen, a ni obrnuto.

 

Koliko su problema imali C5/6 glupo je i spominjati, servis hidro ovjesa košta koliko moj sadašnji auto. Kako je rekao jedan mudrac - inače moj meho (radi sve aute, znači nepristran, samo da pinka kapa), rađe bi se vozio na drvenoj klupi do mora - pa stigao, nego u C5 sa hidrom pa da stanem.

 

Kad smo još kod dizajna, ovo dolje, c'mon..

 

Na kraju svatko vozi i preferira za što ima love obično, rijetko tko slaže auto po svom guštu, ova tema je fantastičan primjer toga, možda 5 ljudi ima svoje projekte, onaj dečko sa AstromGTC bijelom, onaj sa PolomGTI, ruske, onaj fiuman sa Civicom TypeR i šta, mi svi ostali stanemo u petog.

 

Ali dizajn - malo objektivnosti ne bi škodilo, koliko god kategorija bila subjektivna i voljeli/ne-voljeli neki koncern ili brend..

In the name of tragedy...
Poruka je uređivana zadnji put pet 3.11.2017 8:42 (thedream).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
thedream kaže...

Ruku na srce, dizajn jelte, A5 Coupe izgleda bolje od svih Citroena unazad 20g. Jedini francuz koji mu može tu prismrditi je 407 Coupe, čak 406 prije. 

 

Kopiraju isti dizajn (Audi) jer prolazi, da ne prolazi - opet bi ga kopirali. Jer bi prolazio. Ne znam nikoga tko je vozio Audi pa kupio Citroen, a ni obrnuto.

 

Koliko su problema imali C5/6 glupo je i spominjati, servis hidro ovjesa košta koliko moj sadašnji auto. Kako je rekao jedan mudrac - inače moj meho (radi sve aute, znači nepristran, samo da pinka kapa), rađe bi se vozio na drvenoj klupi do mora - pa stigao, nego u C5 sa hidrom pa da stanem.

 

Kad smo još kod dizajna, ovo dolje, c'mon..

 

Na kraju svatko vozi i preferira za što ima love obično, rijetko tko slaže auto po svom guštu, ova tema je fantastičan primjer toga, možda 5 ljudi ima svoje projekte, onaj dečko sa AstromGTC bijelom, onaj sa PolomGTI, ruske, onaj fiuman sa Civicom TypeR i šta, mi svi ostali stanemo u petog.

 

Ali dizajn - malo objektivnosti ne bi škodilo, koliko god kategorija bila subjektivna i voljeli/ne-voljeli neki koncern ili brend..

 Kako navedeni imaju prekul dizajn, treci predosadni - prekul dizajn im nesto ne pomaze u prodaji dok ovi dosadni napreduju u rezultatima...

Ocito dosadni dizajn prolazi kod vecine, premda se ponavlja iz generacije u generaciju - jos uvijek ostvaruje dobre prodajne rezultate. Cemu mijenjat ono sto je dobro ?

 

Bas kak je reko thedream za A5 - vec je lagano kultni auto ko E46, E31, Corrado, Calibra, R129... Tu i tamo pogode bezvremenski dizajn... (doduse ne kao ljepotani ispod, al tu su negdje... :)

 

 

Truth in engineering.
Poruka je uređivana zadnji put pet 3.11.2017 9:01 (Batista).
9 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Evo kupio sam dizlo, pa bih trebao par savjeta od iskusnih traktorasa 

Rijec je od 2.0 HDi motoru, 100kw, 6 brzina. Auto je Peugeot 307cc, 110tkm, 2006god.

Od kada sam polozio, dakle nekih 2.5 god vozim benzinca, tako da se malo privikavam na ovo. Kada saltati brzine? Na koliko obrtaja kruzati? Po zvuku saltam na nekih 3-3.5k, a kruzam na oko 2k. To je u redu? Ne stiscem ga hladnoga, pustim da radi 30tak sekundi nakon gasenja? Sto jos?

Hvala

 

http://www.youtube.com/user/Megatr0nHR
Poruka je uređivana zadnji put pet 3.11.2017 9:46 (alien20).
14 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Epic fail kupiti taj auto, jos dizel... Nekoga si dobro usrecio ko se toga rijesio.
http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
13 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ova fotka ti nije bas relevantna jer je seljo tuning. Takav primjerak nadjes za svaki model auta. 

 

Meni osobno A5 ne izgleda nesto posebno. Bocna linija mu je predebela i nema neke proporcije. Da je auto izvrstan na autocesti, je. Sa 3.0 TDI u tisini nakuplja kilometre bez muke.

 

Ali opet, necemo o "ljepoti", to je subjektivno i o tome nema smisla raspravljati. Necemo ni o hidraulici jer postoje hidraulicari koji voze bez ikakvih problema.

Otkako sam medju Citroenasima, nisam cuo da je nekoga auto ili hidraulika ostavila uz cestu. Zna biti da se glupira, ali ili je potreban novi akumulator ili nedostsje tekucine. 

Ovi koji imaju problema su uglavnom oni koji to uzimaju zdravo za gotovo i voze kao obicni ovjes(Marko je imao prave probleme, ali koja marka nema?).

 

Spominjes objektivnost. Ja sam imao c4, pa uzeo A3, pa prodao A3. Bio je tih, imao je fora opremu i unutrasnjost, imao je snage, nije puno trosio, ali je imao poprilicno losa sjedala. U prici sam sa kolegom rekao da bih ga se rijesio i drugi dan se nasli ja, on i njegov frend i sredili dogovor. 

A, kako sam vise puta ovdje pisao, u obitelji smo imali sve. Od premiuma do standardnih marki. Koje bih istaknuo? Mercedes, Citroen i Mazdu. Ford je bio bez problema, ali nije ocaravao, Opel takodjer, Fiati su bili hrapave plastike ali pouzdani, Hyndai je davnih dana hrdjao, ali bio nepoderiv, itd, itd. 

Audiji takodjer nisu imali problema, i dok su bili lijepi, svidjali su mi se. A sada izgledaju kao futuristicki agresivni auti koji sluze da se vlasnici pokazu. I to me odbija izuzetno. 

Frendica kupuje auto i veli da bi audija. Reko kojeg, veli ona bilo kojeg. Pa kako bilo kojeg jeba ga ti? Veli bitno da je audi. Nije bitan model, motor, oprema, bitna je znacka. 

 

I zato ja ne volim Audi. 

 

No, da se vratimo na prvu pricu, Audi ne mijenja dizajn jer se ne usudi. Proizvidjaci koji rade lijepe i dizajnerski razlicite aute, mijenjaju dizajn. Oni kojima se potrefilo da se ljdima svide, ne mijenjaju. 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
12 godina
odjavljen
offline
Auti - ultimativna tema

Još gori dizel motor je 2.2  HDI, ova 2.0 HDI je jedini valjao sa 8v i 90 ks. Nepoderiv, moj stari ga prodao sa 398 000 km, niti turbina dirana, niti glava motora...

13 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
Batista kaže...
thedream kaže...

Ruku na srce, dizajn jelte, A5 Coupe izgleda bolje od svih Citroena unazad 20g. Jedini francuz koji mu može tu prismrditi je 407 Coupe, čak 406 prije. 

 

Kopiraju isti dizajn (Audi) jer prolazi, da ne prolazi - opet bi ga kopirali. Jer bi prolazio. Ne znam nikoga tko je vozio Audi pa kupio Citroen, a ni obrnuto.

 

Koliko su problema imali C5/6 glupo je i spominjati, servis hidro ovjesa košta koliko moj sadašnji auto. Kako je rekao jedan mudrac - inače moj meho (radi sve aute, znači nepristran, samo da pinka kapa), rađe bi se vozio na drvenoj klupi do mora - pa stigao, nego u C5 sa hidrom pa da stanem.

 

Kad smo još kod dizajna, ovo dolje, c'mon..

 

Na kraju svatko vozi i preferira za što ima love obično, rijetko tko slaže auto po svom guštu, ova tema je fantastičan primjer toga, možda 5 ljudi ima svoje projekte, onaj dečko sa AstromGTC bijelom, onaj sa PolomGTI, ruske, onaj fiuman sa Civicom TypeR i šta, mi svi ostali stanemo u petog.

 

Ali dizajn - malo objektivnosti ne bi škodilo, koliko god kategorija bila subjektivna i voljeli/ne-voljeli neki koncern ili brend..

 Kako navedeni imaju prekul dizajn, treci predosadni - prekul dizajn im nesto ne pomaze u prodaji dok ovi dosadni napreduju u rezultatima...

Ocito dosadni dizajn prolazi kod vecine, premda se ponavlja iz generacije u generaciju - jos uvijek ostvaruje dobre prodajne rezultate. Cemu mijenjat ono sto je dobro ?

 

Bas kak je reko thedream za A5 - vec je lagano kultni auto ko E46, E31, Corrado, Calibra, R129... Tu i tamo pogode bezvremenski dizajn... (doduse ne kao ljepotani ispod, al tu su negdje... :)

 

 

ne znam jel to neki sarkazam jer ne pratim ovu grupu ali ova 3 auta što si linkao su valjda najružniji auti unazad 20 godina, ukus se razlikuje ali ovo je stvarno jako loše stoga se nadam da je ovo bio neki sarakazam upućen nekim članovima koji imaju navedena auta 

 

 

9 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Jakovp kaže...
Epic fail kupiti taj auto, jos dizel... Nekoga si dobro usrecio ko se toga rijesio.

 A cuj, sto drugo kupiti za 4800eur? 1. vlasnik, sve u ovlastenom.

Mislio sam bmw 1, ali to kosta 12k (5god star sa 150tkm), a vozis se u socijalnom bmw-u, koji je daleko skuplji za odrzavanje, da ne govorimo o 10godisnjacima, ako bih isao na starije.

Rade ostavim razliku sa strane, malo sredim ovo i kroz par godina kupim posteni auto (nekog godisnjaka ili sl.).

http://www.youtube.com/user/Megatr0nHR
Poruka je uređivana zadnji put pet 3.11.2017 10:41 (alien20).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Batista kaže...

Bas kak je reko thedream za A5 - vec je lagano kultni auto..

 

za prvi A5 se mora priznati da ima lijepu liniju, naravno verzija sa troje vrata, no par godina kasnije je počeo izgledati dosadno, jer apsolutno sve i jedan audi izgleda manje-više slično. teško je tu pričati o nečem bezvremenskom, iskreno nije ni do koljena E92 BMW-u.

BTW kad si već zakeljio odvratne guzice (manje-više, civic je tu najružniji), trebao si dodati i ovu abominaciju 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Poruka je uređivana zadnji put pet 3.11.2017 10:50 (nine).
13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Za c4 coupe se slazem da je od iza gadan, ali meni VTS nije. Spojler ga poprilicno izvlaci da ne izgleda ruzno. 

 

 

E, @1bit, sori sto ti nisam odgovorio. Mislis da nece biti bucan bez srednjeg lonca? Zar nije da se skidanjem srednjeg lonca riskira pad performansi? 

Jos cu pitati Lastu sto kaze. 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Dizne - ebay - Dali je sigurno naručiti dizne iz Britanije.Ima godinu dana garancije i može se vratiti.Ispalo bi kakvih 1800kn i nigdje nisam jeftinije našao.U pitanju je Clio 2 1.5DCI 48KW iz 2003.Tu kod su rabljene 500-600kn ali naravno sve imaju preko 100k i nema garancije,ili se mogu uzeti reparirane po 750kn jedna i 12mjeseci garancije.Meni su dvije krepale

Nažalost tako je to kod šugavih dizela,prošle godine u 5.mjesecu stavio 4 dizne reparirane i Bosch pumpu,imao god dana garancije.Prije 3 tjedna i 17k km kasnije 2 dizne krepale.

Ili ako možda vamo netko ima dizne za prodati? 

https://www.youtube.com/channel/UCOonno4oe7nEsXvrT2FNrrg
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Phantom_RI kaže...

Još gori dizel motor je 2.2  HDI, ova 2.0 HDI je jedini valjao sa 8v i 90 ks. Nepoderiv, moj stari ga prodao sa 398 000 km, niti turbina dirana, niti glava motora...

 

2.0 HDi sa 90ks i 110ks su provjereni i dugotrajni. Imam ovog od 110 i znam kako je izdržljiv i pouzdan motor.

 

2.2 HDi se i nije baš proslavio. Sad ne znam kakvi su ovi noviji 2.0 i 1.6 HDi.. 

Ništa ne ostavljam nezavrš
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Trebalo bih biti sigurno naruciti.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

 

 E, @1bit, sori sto ti nisam odgovorio. Mislis da nece biti bucan bez srednjeg lonca? Zar nije da se skidanjem srednjeg lonca riskira pad performansi? 

Jos cu pitati Lastu sto kaze. 

 np, ma neće, kažem srednji lonac ako ga imaš, ko da i nemaš, govorim iz iskustva, npr moj punto ti nema srednjeg lonca, a ima predviđeno mijesto i nosaće, a npr od oca punto ima srednji lonac i znam da mu je prije dosta godina strunuo zadnji lonac, otpao i auto je grmio sa samo srednjim loncem, tako da najviše ti na buku utječe zadnji lonac, srednji velim ko da ga i nemaš, ako ga skineš, nećeš ni primjetit da ti fali

 

A velim ko prednost će ti auto bit nešto lakši koju kilu i vjerojatno će malo lakše disati, za ispušne plinove se netrebaš brinut, jer ipak nisi ništa dirao oko kat-a, lambde i imaš zadnji lonac, a i ako stišćeš redovito, fino ga propušeš, nemaš problema, ja svog punta volim stisnut i evo zadnji rezultati na eko testu, vrijednosti su mi na min, skoro ispod minimuma, a još origigi kat i lambde imam 16 godina stare

 

Lastu slobodno pitaj, znaju šta rade i imaju iskustva u tome

 

Mada ti u vts-u imaš dobar motor, na takve motore se isplati i uložit u usis i ispuh, npr da si složiš decat sa 4-2-1 granom na sredini rezonator i na kraju neki protočni lonac, tako bi bio malo bučniji (ali umjereno), ili decat 4-2-1 grana i samo zadnji lonac da ne bude bučan... meni je još najbolja ova fora koju @nine ima na preludi, twin loop lonac, na niskim okretajima je tihi, a na visokim urla, tak da kad se parkiraš, auto radi na niskim okretajima i tihi je, ponoći si siguran da nećeš probudit susjede, dok kruzaš je isto u niskim okretajima i ne buči, a kad si hoćeš guštat, samo ga stisneš u više okretaje i uživaš

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...
chutac kaže...

 

 E, @1bit, sori sto ti nisam odgovorio. Mislis da nece biti bucan bez srednjeg lonca? Zar nije da se skidanjem srednjeg lonca riskira pad performansi? 

Jos cu pitati Lastu sto kaze. 

 np, ma neće, kažem srednji lonac ako ga imaš, ko da i nemaš, govorim iz iskustva, npr moj punto ti nema srednjeg lonca, a ima predviđeno mijesto i nosaće, a npr od oca punto ima srednji lonac i znam da mu je prije dosta godina strunuo zadnji lonac, otpao i auto je grmio sa samo srednjim loncem, tako da najviše ti na buku utječe zadnji lonac, srednji velim ko da ga i nemaš, ako ga skineš, nećeš ni primjetit da ti fali

 

A velim ko prednost će ti auto bit nešto lakši koju kilu i vjerojatno će malo lakše disati, za ispušne plinove se netrebaš brinut, jer ipak nisi ništa dirao oko kat-a, lambde i imaš zadnji lonac, a i ako stišćeš redovito, fino ga propušeš, nemaš problema, ja svog punta volim stisnut i evo zadnji rezultati na eko testu, vrijednosti su mi na min, skoro ispod minimuma, a još origigi kat i lambde imam 16 godina stare

 

Lastu slobodno pitaj, znaju šta rade i imaju iskustva u tome

 

Mada ti u vts-u imaš dobar motor, na takve motore se isplati i uložit u usis i ispuh, npr da si složiš decat sa 4-2-1 granom na sredini rezonator i na kraju neki protočni lonac, tako bi bio malo bučniji (ali umjereno), ili decat 4-2-1 grana i samo zadnji lonac da ne bude bučan... meni je još najbolja ova fora koju @nine ima na preludi, twin loop lonac, na niskim okretajima je tihi, a na visokim urla, tak da kad se parkiraš, auto radi na niskim okretajima i tihi je, ponoći si siguran da nećeš probudit susjede, dok kruzaš je isto u niskim okretajima i ne buči, a kad si hoćeš guštat, samo ga stisneš u više okretaje i uživaš

Kakvi su francuzi, njemu ce kad maknes srednji lonac pasti napon akumulatora.

11 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

....

 

Spominjes objektivnost. Ja sam imao c4, pa uzeo A3, pa prodao A3. Bio je tih, imao je fora opremu i unutrasnjost, imao je snage, nije puno trosio, ali je imao poprilicno losa sjedala. U prici sam sa kolegom ....

Nisi nimalo objektivan. Koja je svrha uspoređivanja sjedala iz najjeftinijeg audia sa najlošijom opremom sa nadoplaćenim sjedalima iz konkurentnog auta iste klase? Probaj napucanog a3 pa provodi takve usporedbe. Audi je premium brend i naravno da je skuplji od talijana i francuza, ali sva ta razlika u cijeni ode u puno kvalitetnije materijale i bolju završnu obradu i vrati se jer je nakon 10 godina auto u puno boljem stanju i lakše se proda za puno više novaca.

 

Također si promašio što se tiče dizajna. Ne mjenjaju francuzi svaku generaciju iz temelja zato jer se drže nekih viših principa nego zato što im se auti ne prodaju. VW nije bitnije mjenjao dizajn golfa odkad je izišla petica i prodaju više golfova godišnje nego citroen auta. Tko je tu lud? Ovi koji se ubijaju od posla, svako 3 godine iz temelja rade novi automobil bez ikakvih rezultata ili ovi koji su savršenu formulu napravili prije 15 godina i od tad je samo peglaju i poliraju?

 

Audi je isto tako "pogodio u sridu" svojim prepoznatljivim "mišićavim" dizajnom koji ga je domino efektom uzdignuo u premium segment. Prije su bili daleko iza Mercedesa i BMWa. Meni su najlješi bili do 2014 i baš zbog prodajnih brojki tih modela danas proizvode vozila kojih se ne bi posramio ni Mercedes. 

 

Audi se ne može ni uspoređivati sa citroenom. Obmanjuješ sam sebe

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Dizajn ne prodaje danas nista, sve je u marketingu i u "perceived quality".

Poruka je uređivana zadnji put pet 3.11.2017 14:06 (ivanzu).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nine kaže...

BTW kad si već zakeljio odvratne guzice (manje-više, civic je tu najružniji), trebao si dodati i ovu abominaciju 

 Meni je baš dobar C5. Imam i ja i šogor, a i sad je kod šogora došo C5 Allroad 2.7T.

► Play ▌▌ Pause ■ Stop
6 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

ovo ja zovem dupetom

Poruka je uređivana zadnji put pet 3.11.2017 14:13 (Gorstak79).
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ako ima netko Grande Punta ili Punta Evo, imam Novitec opruge (-5cm) rabljene za prodaju. Isto tako i H&R opruge za Punta (-3.5cm, tamno plave boje) jako malo koristene (auto je previse "pao" za moj ukus).

Di2 & EPS FTW!
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Shaka111 kaže...

ne znam jel to neki sarkazam jer ne pratim ovu grupu ali ova 3 auta što si linkao su valjda najružniji auti unazad 20 godina, ukus se razlikuje ali ovo je stvarno jako loše stoga se nadam da je ovo bio neki sarakazam upućen nekim članovima koji imaju navedena auta 

 

 

 Vidim da ne pratis :)

Sarkazam je bio do ispucavanja zive sa mjernog instrumenta... :)

nine kaže...

za prvi A5 se mora priznati da ima lijepu liniju, naravno verzija sa troje vrata, no par godina kasnije je počeo izgledati dosadno, jer apsolutno sve i jedan audi izgleda manje-više slično. teško je tu pričati o nečem bezvremenskom, iskreno nije ni do koljena E92 BMW-u.

BTW kad si već zakeljio odvratne guzice (manje-više, civic je tu najružniji), trebao si dodati i ovu abominaciju 

 A5 a da nije coupe ne valja. (verzija sa 4 vrata je glupost)

E92 je lijep auto, def. no jos mi nije lijep ko prvi A5 :)

Redizajn A5 je model koji bi preskocio, jednostavno su failali...

 

Novi A5 izgleda predobro, cesto ga vidam uzivo...

Kaj se tice novog Civic-a, vjerovao il ne, meni je najljepsi od prikazane trojice...

Truth in engineering.
6 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

ovaj mi je lipi

13 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nine kaže...
Batista kaže...

Bas kak je reko thedream za A5 - vec je lagano kultni auto..

 

za prvi A5 se mora priznati da ima lijepu liniju, naravno verzija sa troje vrata, no par godina kasnije je počeo izgledati dosadno, jer apsolutno sve i jedan audi izgleda manje-više slično. teško je tu pričati o nečem bezvremenskom, iskreno nije ni do koljena E92 BMW-u.

BTW kad si već zakeljio odvratne guzice (manje-više, civic je tu najružniji), trebao si dodati i ovu abominaciju 

 Taj A6 C5 je tenk ako ništa drugo, evo od starog okrenuo 360.000, 2.8q + remap. Naravno bez plina. Auto je konstrukcijska brutala + solidan zvuk, čak i bez aftermarket exhausta. 3.0 na redizajnu još bolji, ali ih se nije nešto naprodavalo kod nas, teško ga naći.

In the name of tragedy...
Poruka je uređivana zadnji put pet 3.11.2017 15:10 (thedream).
13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

1 bit, skupa je to igra, budem pitao za srednji sto kazu. 

 

Predator, ne znam zasto bi moj A3bio osnovna oprema. Ako ti kupujes aute s osnovnom opremom, ne znaci da svi. Moj je imao sjedala koza tkanina, znaci ne neka najobicnija. 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
DiRT kaže...

 Meni je baš dobar C5. Imam i ja i šogor, a i sad je kod šogora došo C5 Allroad 2.7T.

 

karavan izgleda prihvatljivo, sedan je hebeno preodvratan od iza 

 

Batista kaže...

 A5 a da nije coupe ne valja. (verzija sa 4 vrata je glupost)

Novi A5 izgleda predobro, cesto ga vidam uzivo...

 

slažem se u potpunosti za ovo prvo.. totalno mi je to ispod linije pojasa napraviti model koji bi trebao biti coupe u suštini, pa izbace model za 4 vrata.. dafuq..

isto kao što postoji M3 sa 4 vrata.

novi A5 ima sused ispred firme di sam radio do neki dan  nije mi ni blizu lijep kao što mi je bio prvi.

 

Batista kaže...

E92 je lijep auto, def. no jos mi nije lijep ko prvi A5 :)

 

moje mišljenje kada usporediš ta dva, BMW ima malo više sleek liniju, dok Audi djeluje malko više napuhano.

anketica ..

14 A5
21 E92 coupe
the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Poruka je uređivana zadnji put pet 3.11.2017 16:15 (nine).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Taj E92 izgleda najbolje u Cabrio/hard top verziji, nekakav 335i il' tak neki :p

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

A5 coupe mi je ipak privlačniji auto. Iznenadio sam se kako 3.0 TDi hebeno zvuči uz malo preinaka oko ispuha.

 

Frend kupio Golfa 7, uvoz, manje od 80k km, 1.6 TDi. Od opreme ima tempomat, navigaciju i sl. Mogu reći da mi se čak i sviđa. Osobno ga vjerojatno nebi kupio, ali mora se priznati da je dobro složen. Sjedala mi se čine odlična.

 

 

Nego, kakvi su BMW 1? Vrtim malo po Njuškalu, nađe se 120d za manje od 8k eura. Nisam neki ljubitelj hatchbackova, ali mi se čine ok. Pogotovo taj 2.0d sa 177ks. To bi lijepo trebalo ići. 

Ništa ne ostavljam nezavrš
13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

I ja danas vidiJo prvog Golfa 7 koji mi se sviđa nešto crno, kromasto lajsnama, difuzor iza tvornički, tedeji - vjerojatno 2.0 150, neke felge iz nadoplate ali finjak, nije seljačija. Ako ovaj nije bio 30+ k eura nije nijedan

In the name of tragedy...
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice