jel daju osiguranja u hrvatskoj kakvu asistenciju na cesti u svojim paketima ili su ljudi osudjeni na HAK?
Ja sam to imao u paketu u Allianzu dok sam imao kod njih osiguranje
jel daju osiguranja u hrvatskoj kakvu asistenciju na cesti u svojim paketima ili su ljudi osudjeni na HAK?
Ja sam to imao u paketu u Allianzu dok sam imao kod njih osiguranje
jel daju osiguranja u hrvatskoj kakvu asistenciju na cesti u svojim paketima ili su ljudi osudjeni na HAK?
daju
jel daju osiguranja u hrvatskoj kakvu asistenciju na cesti u svojim paketima ili su ljudi osudjeni na HAK?
Ja imam Euroherc Zonu, tak da pokriva, iskreno ni ne znam koji su uvjeti ali bilo je u sklopu paketa tak da...
https://forum.bug.hr/forum/topic/automobili-motori-bicikli/uvoz-motora-iz-slovenije/273842.aspx
Znam da to nije tema tu ali ako se razumijete u aute možda neko zna pomoć i meni.. Hvala
jel daju osiguranja u hrvatskoj kakvu asistenciju na cesti u svojim paketima ili su ljudi osudjeni na HAK?
Ja imam Euroherc Zonu, tak da pokriva, iskreno ni ne znam koji su uvjeti ali bilo je u sklopu paketa tak da...
Također. Prošle godine sam imao prometnu (lik izletio iz dvorišta na glavnu cestu) završio sma u polju. Zvao centar. Poslalali lokalnog partnera. Izvukao i odvezao auto do mene doma. (500kn paušal sa prijevozom do 10km, 300 izvlačenje). Izado mi račun no napalćuje se sam od njih. Tako da meni nije ništa naplačeno.
Dakle moraš zvati broj iz knjižice. Ne znam kaj je ovaj gore radio ak mu je dodatno naplačeno.
Gledam malo vremensku prognozu idućih 10 dana temperature od +20 do 6 C i razmišljam da stavljam nazad ljetne gume + lanci u gepeku za svaki slučaj i eventualno neke kontrole ili da još topim zimske po ovakvom vremenu?
Šta vi mislite?
Ne bi ja jos nista stavljao bar do sredine 3mj.
Bome bi trebao stavljati, bar 3x tjedno.
A sto se tice zimskih guma, nikad se ne zna, ozujak zna bit iznenadjujuce hladan i snjezan.
Meni je trenutno svaki dan 2 godisnja doba, kisa/snijeg ujutro i navecer, a popodne sunce.
A sto se tice zimskih guma, nikad se ne zna, ozujak zna bit iznenadjujuce hladan i snjezan.
ja ovdje u zadru uvijek imam spremne čavlerice, nikad se ne zna
Gledam malo vremensku prognozu idućih 10 dana temperature od +20 do 6 C i razmišljam da stavljam nazad ljetne gume + lanci u gepeku za svaki slučaj i eventualno neke kontrole ili da još topim zimske po ovakvom vremenu?
Šta vi mislite?
Mislim da je prerano za to, tak je bilo i prosle godine pa negdje u 3. mjesecu opet zahladilo jako a ljudi vec skinuli zimske.. ja cu negdje do sredine 3. mjeseca pa ako stvarno bude oke temperatura onda cu tek ljetne, tak cu izbjec i one guzve kad dode sezona izmjena guma..
Nasao sam na njuski rainsport 3 205 55 16 za 250 kn po komadu a dot je 2019, vozene samo ovo ljeto i prodane u roku keks.. a nis izgleda da cu jos ovo ljeto odvozit na dunlopicama iz 2016 ak ne naleti opet neka takva ponuda, lagano se vec osjeti kod jaceg kocenja abs, mesa imaju 6 mm samo su stare
Prije par dana me zaustavio policajac u SRB i nabrojao mi 5 stavki po 10 000rsd pa me potaklo na njuškanje što zapravo moram u SRB sa sobom nosit iz HR.
Apsurdno mi je da samo za put u SRB 5km preko granice do restorana trebam 5 ekstra stvari od 100eura nosit.
Uže za vuču auta (iako je 4x4 moj auto) , zarulje rezervne (iako su mi svjetla ful led iza i naprijed) , rezervni kotač (iako imam paket opreme u kojem dobijes onu tekucinu i kompresor) , 2 prsluka (a ne 1 kao sto sam imao u gepeku, valjd jer nas je 2 bilo sto ne znaci da oboje moramo izac u slucaju kvara/nezgode) i ne znam vise ni sam sta sve nisam imao.
Nema li neki zakon sto mene osigurava kao stranca u zemlji sto je izvan EU? Mislim, sta da sam iz amerike dovezo auto na 3 tjedna vamo (bubam sad) ,morao bi dat tisuce eura na preradu zbog boje zmigavaca ,svjetala itd.
Vozio CX30 sa Skyactiv X motorom, sto se tice motora razocaranje. Ima 180ks, a imas osjecaj kao da je 50 konja ostalo u stali. Osjeti se da motor okolisa pri ubrzanju i rupe u krivulji gdje moment opada pa se opet dize. Potrosnja pri prosjecnoj brzini od 50kmh je 7.5L. Sve ostalo je super na autu pogotovo mjenjac .
a ne znam, vele novinari da je OK strojček, nema okr. moment, ali da i manje troši...
možda treba malo se naučiti voziti takav auto, kao uostalom svaki novi auto, ne samo s drugačijim tipom motora...
Mislim da je prerano za to, tak je bilo i prosle godine pa negdje u 3. mjesecu opet zahladilo jako a ljudi vec skinuli zimske.. ja cu negdje do sredine 3. mjeseca pa ako stvarno bude oke temperatura onda cu tek ljetne, tak cu izbjec i one guzve kad dode sezona izmjena guma..
Nasao sam na njuski rainsport 3 205 55 16 za 250 kn po komadu a dot je 2019, vozene samo ovo ljeto i prodane u roku keks.. a nis izgleda da cu jos ovo ljeto odvozit na dunlopicama iz 2016 ak ne naleti opet neka takva ponuda, lagano se vec osjeti kod jaceg kocenja abs, mesa imaju 6 mm samo su stare
Onda ću ja pričekat, baš gledam accuweather longterm prognozu kaže moguć snijeg na višim nadmorskim visinama u 3.mj
Prije par dana me zaustavio policajac u SRB i nabrojao mi 5 stavki po 10 000rsd pa me potaklo na njuškanje što zapravo moram u SRB sa sobom nosit iz HR.
Apsurdno mi je da samo za put u SRB 5km preko granice do restorana trebam 5 ekstra stvari od 100eura nosit.
Uže za vuču auta (iako je 4x4 moj auto) , zarulje rezervne (iako su mi svjetla ful led iza i naprijed) , rezervni kotač (iako imam paket opreme u kojem dobijes onu tekucinu i kompresor) , 2 prsluka (a ne 1 kao sto sam imao u gepeku, valjd jer nas je 2 bilo sto ne znaci da oboje moramo izac u slucaju kvara/nezgode) i ne znam vise ni sam sta sve nisam imao.
Nema li neki zakon sto mene osigurava kao stranca u zemlji sto je izvan EU? Mislim, sta da sam iz amerike dovezo auto na 3 tjedna vamo (bubam sad) ,morao bi dat tisuce eura na preradu zbog boje zmigavaca ,svjetala itd.
Htio te dobit jer nisi iz srbije pa vjerojatno neznaš zakon, a možda jer imaš HR tablice a neki očito žive u 1990-tima
Prema navedenim propisima, obaveznu opremu putničkih vozila (vrsta M1) čine:
- rezervni točak (pneumatik na rezervnom točku mora biti istih dimenzija i nosivosti kao pneumatici koji se koriste na vozilu ili biti homologovan kao privremeni rezervni točak prema jednoobraznim tehničkim uslovima; rezervni točak ne moraju da imaju vozila čiji su pneumatici ili naplaci opremljeni nekim sigurnosnim sistemom za sigurnu vožnju s izduvanim pneumatikom ili ako vozilo poseduje odgovarajuće sredstvo za privremeno osposobljavanje izduvanog pneumatika - npr. sprej, pena u boci pod pritiskom, komplet za brzu popravku pneumatika i sl.);
- najmanje jedan prenosni aparat za gašenje početnih požara, ukoliko se vozilom obavlja javni prevoz putnika;
- sigurnosni trougao koji odgovara jednoobraznim tehničkim uslovima;
- oprema za pružanje prve pomoći - komplet prve pomoći veličine "B" - koja odgovara standardu SRPSZ.B2.001 ("Sl. glasnik RS", br. 6/2010);
- svetloodbojni prsluk koji mora odgovarati standardu SRPS EN 471:2010 ("Sl. glasnik RS", br. 3/2011);
- uže ili poluga za vuču - u putničkim automobilima proizvedenim, odnosno prvi put registrovanim nakon 1. januara 1984. godine.
Znači mogao si dobit kaznu za uže i to je to. Iako mi je to bezveze, jer ne mislim nikoga šlepat, a ako mene treba zovem šlep službu i gotovo.
Možeš dovest auto iz amerike na privremeni uvoz do max. mislim 6 mjeseci. samo platiš dodatno osiguranje. Znam lika koji je tako dovezeo Porsche Cayenne sa Florida tablicama i tako imao skoro 10 godina, samo uplaćivao osiguranje u Floridi preko rođaka jer tamo nema nikakvog godišnjeg tehničkog.
mislim da ce nam ozujak opalit pljusku..
prosle godine je barem kod mene na moru bilo prehladno, bura je puhala dosta, a svi smo mislili kako dolazi nekakvo toplije vrijeme...
ne bi se cudio da bude snijega za 10 dana
Ima li netko iskustva kod korozije kod novijih BMW-a?
Cini mi se da se to na tako skupom auto ne bi trebalo uopce dogadjati.
Evo lista obavezne opreme u svim zemljama europe. Zanimljvo kako neke zemlje imaju Anti-theft protection. Šta pod to spada? Mogućnost zaključavanja auta? Ona poluga na volanu?
Bome u zadnje vrijeme kako se stvari odvijaju u Međimurju i ja sam počeo stavljat takvu jednu polugu sa volana na pedale zaključam.
Ima li netko iskustva kod korozije kod novijih BMW-a?
Cini mi se da se to na tako skupom auto ne bi trebalo uopce dogadjati.
Kako to misliš?
Pa bmw svoja vozila proizvodi kao i konkurencija... od materijala koji su skloni koroziji, samo je pitanje vremena...neki strunu za 10 godina, neki za 20...
Nije bmw ekskluziva da koristi nekorozivne materijale kao carbon kad koenigsegga ili plastiku kad trabanta
Kako to misliš?
Pa bmw svoja vozila proizvodi kao i konkurencija... od materijala koji su skloni koroziji, samo je pitanje vremena...neki strunu za 10 godina, neki za 20...
Nije bmw ekskluziva da koristi nekorozivne materijale kao carbon kad koenigsegga ili plastiku kad trabanta
Nisam pogledao kod BMWa ali kod Lexusovih modela IS i na gore imaju npr. ispusne cijevi od ne znam kojeg materijala koji i nakon 13 godina izgledaju netaknuto.
Imao sam ja od Inoxa ispusni sistem na Astri G prije 20 godina, kod staroga isto inox, sve original samo nosaci imaju hrde koji su od celika.
Imao i ja to i ostao bez auta.
Starcima davne 96 ili 97 ukrali golfa 3 GTi.
Bome mojeg focusa nebuju upalili ni s kljucem ni preko obd-a ni na guranac... Jedino ga nemrem zacementirati za tlo...
Starcima davne 96 ili 97 ukrali golfa 3 GTi.
Bome mojeg focusa nebuju upalili ni s kljucem ni preko obd-a ni na guranac... Jedino ga nemrem zacementirati za tlo...
Kaj prodajes forda? vidio sam neki oglas
Kaj? neko treba Forda? Imam još uvijek focusa na prodaju, ak je netko zainteresiran. 2% popusta za članove lože
Kill switch dusu dao, sakrijes ga i nema sanse da ga upali
Kaj prodajes forda? vidio sam neki oglas
Ma prodajem ti ga tak da se nadam da ga ne prodam. Zato sam i napuhao cijenu...
Kod mene su blokirani signali injektora, anlasera itd. Nema boga da ga upali.