Igre-Pomoc

poruka: 8
|
čitano: 1.812
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
Igre

Malo sam citao dolje otvorenu temu medjutim nista nisam shvatioPlač

Jednostavno sam pocetnik sto se tice ovoga...

Znam nesto malo o VB-u, cout u c++, nes malo u 2D Gamemakeru, i to je to.

Zapravo do sad sam se vise ili samo bavio program devplovementom i sada zelim preci na game.

Ako ima ko da mi objasni u kratkim crtama sta mi sve treba ali sto jednostavnije...

Na racunaru imam samo blender jer sam vidio da se mogu raditi modeli u njemu, ali ja iskreno nemam POJMA.

Od programskih programa imam jos :

1.VB.net-2008

2.Dev-C++

3.VC#(Visual-C#)

Et' ako moze pomoc.

0 0 hvala 0
17 godina
protjeran
Igre-Pomoc

Ako hoćeš osnovno, ali baš osnovno, naući raditi u jednom od ovih alata.

Radiant, Quark ili DelD. I naući kako učitati level u nekoj od podržanih igara, Half-Life, Quake .... Uglavnom podržavaju igre napisane takozvanim Quake enginima. Moja preporuka počmi s Radiantom, inaće postoji više verzija, QERadiant, GTKRadiant..., pazi da te to ne zbuni.

A ako baš želiš programirati nemoj slušati one koji će ti sad početi s downloadaj DirectX SDK ili bolje da počmeš s OpenGL ili XNA i DTK su svete krave.

Jednostavno počmi učiti windows programiranje za početak u C stilu, a poslje u C++ u. E onda se uhvati stvari kao što su vektori, matrice, quaternions i o teoriji boja. U međuvremenu napravi tetris ili pong. Onda naprimjer proući specifikaciju .obj (ne onaj iz C/C++ .obj fail) i md2 formata datoteke.

Ako ti do tada ne dosadi, i ne odlučiš postati IT manager, tko zna. 

Programko http://programko.bloger.hr

2 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
Igre-Pomoc

Igre su ti kao jela, bolje je kad ih netko drugi pripremi. :)

ako nemaš jedno 15 prijatelja koji će s tobom 2-3 godine učit radit igre, pa za 2-3 g. i napravit jednu, nemoj ni početi.