Do while pomoc

poruka: 4
|
čitano: 1.526
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
neaktivan
offline
Do while pomoc

do
{
    cout<<"UPISI PROSJECNU OCJENU IZ PRVOG RAZREDA (2.00-5.00)     ";
    cin>>prosjek;
}
while((prosjek<2)||(prosjek>5));

 

Pozdrav, ja sam početnik u programiranju i pokusavam pisati neke programcice i imam problem

kako da napisem da ako upisem slovo ili neki znak, da mi ponovi do while petlju?

hvala

 
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Do while pomoc

Stavi ovu postoječu petlju u jednu while petlju koja će se vrtiti sve dok korisnik unosi određeni znak.

 
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Do while pomoc

Krivo sam se izrazio na početku, problem mi je u tome da dok upisem recimo broj 6, ponovi petlju, ali dok upisem recimo neko slovo ili interpunkcijski znak, onda mi stalno ispisuje poruku unutar navodnika. Znaci, petlja se neograničeno ponavlja. Razmišljao sam da li bi bilo dobro da unosim u polje char tipa i onda pretvorim u float, pošto moraju biti decimalni brojevi, ali ne znam kak da to napišem i da li bi uopće funkcioniralo.

11 godina
neaktivan
offline
Re: Do while pomoc
ssebastijan kaže...

Krivo sam se izrazio na početku, problem mi je u tome da dok upisem recimo broj 6, ponovi petlju, ali dok upisem recimo neko slovo ili interpunkcijski znak, onda mi stalno ispisuje poruku unutar navodnika. Znaci, petlja se neograničeno ponavlja. Razmišljao sam da li bi bilo dobro da unosim u polje char tipa i onda pretvorim u float, pošto moraju biti decimalni brojevi, ali ne znam kak da to napišem i da li bi uopće funkcioniralo.

Problem je u tome što program očekuje tip podataka float, a unosom slova dobiva char pa se zbuni i ode u beskonačnu petlju (pod pretpostavkom da ti je varijabla prosjek float). Problem možeš riješiti koristeći exceptions, pogledaj si na sljedećem linku http://www.cplusplus.com/doc/tutorial/exceptions/  .