Vidim da nema teme koja konkretno raspravlja o ova dva načina programiranja u C++-u, pa sam je odlučio pokrenuti.
Koliko sam saznao običan C++ spada u native coding, a to nudi brže izvođenje programa, ali nemože na sve platforme i teži je.
Dok Managed C++ spada u managed coding koji je sporiji, ali ide na sve platforme koje sadrže CLR, a i lakši je za pisati.
Ono što me zanima je kako to sve izgleda u praksi i šta kažu iskusni programeri na izbor između te dvije vrste programiranja?
Zatim, jeli teško prijeći sa običnog na ovaj za .NET framework.
Koja od ove dvije vrste ima svjetljiju budućnost (naravno u profesionalnoj primjeni). Moram napomenut da me proizvodi poput XNA game studija mame na ovu .NET framework stranu, a što opet otvara pitanje DirectX ili Managed DirectX (ali necemo sad off-topic).
Što se tiče ove jednostavnosti programiranja u visual c++ .NET, ako ne postoji kompajler koji ima form designer za obican c++ (neki MFC), a da ne govorimo o garbage collection, onda je managed c++ daleko jednostavniji, brži i lakši.