Programiranje za nekoga?

poruka: 14
|
čitano: 3.307
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
neaktivan
offline
Programiranje za nekoga???

Pozdrav.

 

čuo sam da puno ljudi programira za nekoga neke programe, aplikacije itd.

ja sam početnik u programiranju,ali bi htio programirati za nekoga, tj. da mi netko da zadatak da ja to napravim da steknem iskustvo.

sad, znam da to neki naplačuju, ali ja bih to radio i badava, ako treba, znači želim znanje.

po zanimanju sam tehničar za računalstvo i programirati sam počeo prije nekih 1.5 godinu. počeo sam sa c++, pa onda c# i sada objective C.

 

zanima me gdje mogu nešto tako pronaći ako je uopće nešto takvo moguće.

hvala

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje za nekoga???
ssebastijan kaže...

Pozdrav.

 

čuo sam da puno ljudi programira za nekoga neke programe, aplikacije itd.

ja sam početnik u programiranju,ali bi htio programirati za nekoga, tj. da mi netko da zadatak da ja to napravim da steknem iskustvo.

sad, znam da to neki naplačuju, ali ja bih to radio i badava, ako treba, znači želim znanje.

po zanimanju sam tehničar za računalstvo i programirati sam počeo prije nekih 1.5 godinu. počeo sam sa c++, pa onda c# i sada objective C.

 

zanima me gdje mogu nešto tako pronaći ako je uopće nešto takvo moguće.

hvala

Možeš za mene, napravi mi program za crtanje. Dovoljni su crni potezi na bijelom polju te veličina "papira" 595 x 841 piksela. Nek sprema u .jpg formatu...

E da,mora radit na linuxu točnije Ubuntu distribuciji.

 

E sad ako želiš ozbiljno, moraš tražit posao di trebaju programere, za početak bi možda najjednostavnije (i pošto si u školi još) bilo tražit neke freelancing poslove...

Listen, this is no set of rules. I'm not tellin' you what to do, all I'm saying is I'm bringing up of three things that are like, so important to the world, I don't have to find as much importance in.