Pozdrav ljudi, pošto sam neupućen u pravne zavrzlame Lijepe naše molim za savjet, ispričavam se za dugi post ali htio bih potanko objasnit događanja.
Naime kupio sam prije godinu i pol dana Logitech G700 u jednoj našoj poznatoj trgovini (neću imenovati da ne ispadne da pljucam iako do sada s njima samo pozitivna iskustva)
Nakon otprilike 7 mjeseci pojavljuje mi se famozni G700 double click problem, malo proguglam i vidim da sam samo jedan od milijun s tim problemom i odnesem miš i račun u trgovinu i nakon cca mjesec dana čekanja dobijem novoga.
Nakon nepunih godinu dana s novim mišem evo opet double clicka, sad već spominjem majku i logitechu i sebi što sam ga kupio, odnesem opet u trgovinu i oni iz Splita pošalju za Zagreb u servis.
Zovem nakon mjesec dana da vidim što je s tim i kaže mi teta u Zagrebu, vaš problem je rješen, bio je miš u ovlaštenom servisu gdje je ustanovljen problem, odobrena vam je zamjena i već vam je poslan novi miš te će vas uskoro kontaktirati iz naše poslovnice u Splitu.
I danas nakon tjedan dana putovanja mog famoznog novog miša zovu me iz poslovnice u Splitu.
I naravno šok.
Naime, kaže meni ljubazna gospođa ili gospođica da nikakav uređaj iz Zagreba nije poslan, kao G700 se više ne proizvodi, njegov nasljednik je G700S ali da bih ga dobio moram platit razliku u cijeni od 230 kuna (G700 sam platio 599 kn, a G700S košta 829kn) ili mogu uzeti iz njihove trgovine neki drugi proizvod u iznosu od 599 kn.
Sad me zanima da li oni imaju pravo naplatit tu razliku za model G700S kojeg ja nisam ni tražio, samo sam htio svoj G700 u ispravnom stanju koje mi garantira jamstveni rok od 2 godine.
Lipi pozdrav!