G700 problem s garancijom savjet molim

poruka: 68
|
čitano: 72.612
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
G700 problem s garancijom savjet molim

Pozdrav ljudi, pošto sam neupućen u pravne zavrzlame Lijepe naše molim za savjet, ispričavam se za dugi post ali htio bih potanko objasnit događanja.

 

Naime kupio sam prije godinu i pol dana Logitech G700 u jednoj našoj poznatoj trgovini (neću imenovati da ne ispadne da pljucam iako do sada s njima samo pozitivna iskustva)

 

Nakon otprilike 7 mjeseci pojavljuje mi se famozni G700 double click problem, malo proguglam i vidim da sam samo jedan od milijun s tim problemom i odnesem miš i račun u trgovinu i nakon cca mjesec dana čekanja dobijem novoga.

 

Nakon nepunih godinu dana s novim mišem evo opet double clicka, sad već spominjem majku i logitechu i sebi što sam ga kupio, odnesem opet u trgovinu i oni iz Splita pošalju za Zagreb u servis.

 

Zovem nakon mjesec dana da vidim što je s tim i kaže mi teta u Zagrebu, vaš problem je rješen, bio je miš u ovlaštenom servisu gdje je ustanovljen problem, odobrena vam je zamjena i već vam je poslan novi miš te će vas uskoro kontaktirati iz naše poslovnice u Splitu.

 

I danas nakon tjedan dana putovanja mog famoznog novog miša zovu me iz poslovnice u Splitu.

 

I naravno šok.

 

Naime, kaže meni ljubazna gospođa ili gospođica da nikakav uređaj iz Zagreba nije poslan, kao G700 se više ne proizvodi, njegov nasljednik je G700S ali da bih ga dobio moram platit razliku u cijeni od 230 kuna (G700 sam platio 599 kn, a G700S košta 829kn) ili mogu uzeti iz njihove trgovine neki drugi proizvod u iznosu od 599 kn.

 

Sad me zanima da li oni imaju pravo naplatit tu razliku za model G700S kojeg ja nisam ni tražio, samo sam htio svoj G700 u ispravnom stanju koje mi garantira jamstveni rok od 2 godine.

 

Lipi pozdrav!

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.4.2014 21:02 (matko_st).
Moj PC  
1 0 hvala 1
16 godina
offline
G700 problem s garancijom savjet molim

1) Logitech uvijek reklamiraj direkt customer careu. Već bi imao novi G700s

Znači fino uzmi i njima reklamiraj. Oni će ti dati kao zamjenu G700s jer se ovaj više ne proizvodi i naravno preuzeti tvoj stari o njihovom trošku. Objasniš što je i kako tu kompliciraju te da ih moliš da oni to riješe.

The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel. CyberPunk is my thing...
Moj PC  
2 0 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
Re: G700 problem s garancijom savjet molim
matko_st kaže...

Pozdrav ljudi, pošto sam neupućen u pravne zavrzlame Lijepe naše molim za savjet, ispričavam se za dugi post ali htio bih potanko objasnit događanja.

 

Naime kupio sam prije godinu i pol dana Logitech G700 u jednoj našoj poznatoj trgovini (neću imenovati da ne ispadne da pljucam iako do sada s njima samo pozitivna iskustva)

 

Nakon otprilike 7 mjeseci pojavljuje mi se famozni G700 double click problem, malo proguglam i vidim da sam samo jedan od milijun s tim problemom i odnesem miš i račun u trgovinu i nakon cca mjesec dana čekanja dobijem novoga.

 

Nakon nepunih godinu dana s novim mišem evo opet double clicka, sad već spominjem majku i logitechu i sebi što sam ga kupio, odnesem opet u trgovinu i oni iz Splita pošalju za Zagreb u servis.

 

Zovem nakon mjesec dana da vidim što je s tim i kaže mi teta u Zagrebu, vaš problem je rješen, bio je miš u ovlaštenom servisu gdje je ustanovljen problem, odobrena vam je zamjena i već vam je poslan novi miš te će vas uskoro kontaktirati iz naše poslovnice u Splitu.

 

I danas nakon tjedan dana putovanja mog famoznog novog miša zovu me iz poslovnice u Splitu.

 

I naravno šok.

 

Naime, kaže meni ljubazna gospođa ili gospođica da nikakav uređaj iz Zagreba nije poslan, kao G700 se više ne proizvodi, njegov nasljednik je G700S ali da bih ga dobio moram platit razliku u cijeni od 230 kuna (G700 sam platio 599 kn, a G700S košta 829kn) ili mogu uzeti iz njihove trgovine neki drugi proizvod u iznosu od 599 kn.

 

Sad me zanima da li oni imaju pravo naplatit tu razliku za model G700S kojeg ja nisam ni tražio, samo sam htio svoj G700 u ispravnom stanju koje mi garantira jamstveni rok od 2 godine.

 

Lipi pozdrav!

To je 99% Links,

 

Tu foru šta si oće uvalit nemože.

 

U jamstvu stoji da se dotični proizvod mjenja istim ili boljim. !

 

G700S je nasljednik njega i kao tako Links je dobio G700S za G700.

 

Ti moraš dobit G700S bez nadoplate ! U suprotnom imaš državni inspektorat i slične institucije koje će se vrlo rado pozabaviti tvojim slučajem. !

16 godina
neaktivan
offline
G700 problem s garancijom savjet molim

A možda može tražiti novce natrag jer mu ne mogu osigurati isti proizvod, odnosno ne žele dati bolji (koji je nasljednik) bez nadoplate?

pr0n lesbians Y U NO EXIST IRL?! ლ(ಠ益ಠლ)
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
Re: G700 problem s garancijom savjet molim
AA-d00d kaže...

A možda može tražiti novce natrag jer mu ne mogu osigurati isti proizvod, odnosno ne žele dati bolji (koji je nasljednik) bez nadoplate?

Oni su to dužni, a sad šta masu ljudi padne na njihovu foru pa zarade je druga stvar.

16 godina
offline
G700 problem s garancijom savjet molim

Sve što su ti kolege napisale stoji, ali ovo je Kroatistan i samo ćeš se naživcirati i potrošiti vrijeme. Reklamiraj direkt Logiju i zdravo đaci. Kad me wheel na G700 zezao, sve su oni financirali, za 6 dana je novi bio doma.

The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel. CyberPunk is my thing...
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: G700 problem s garancijom savjet molim
da, upravo sam napisao mail Logitechu ali već vidim sitan problemčić u vidu neposjedovanja mog starog miša za kojeg nemam pojma gdje se nalazi, a kolega poviše je napisao da će me oni tražit da im ga pošaljem.
16 godina
neaktivan
offline
Re: G700 problem s garancijom savjet molim
matko_st kaže...
da, upravo sam napisao mail Logitechu ali već vidim sitan problemčić u vidu neposjedovanja mog starog miša za kojeg nemam pojma gdje se nalazi, a kolega poviše je napisao da će me oni tražit da im ga pošaljem.

Traži natrag taj stari. Mislim ako ti ni to sad ne vrate onda ih stvarno tuži!{#}

pr0n lesbians Y U NO EXIST IRL?! ლ(ಠ益ಠლ)
Poruka je uređivana zadnji put uto 1.4.2014 21:44 (AA-d00d).
14 godina
offline
Re: G700 problem s garancijom savjet molim
nazvat ću ja sutra u Zagreb gdje su mi rekli da je odobrena zamjena i da je poslan novi miš pa da vidim što se dogodilo tom Casper mišu.

Sve mi se više čini da su oni dobili G700S od zastupnika ali netko želi zaradit 230 kn bez puno znoja :)
16 godina
neaktivan
offline
G700 problem s garancijom savjet molim

Iskreno kako smo ušli u EU tako Logitech EU dostavlja i kod nas (free shipping), nerijetko je i jeftinije nego kod nas (dobro, kako koji dućan...) ali barem u slučaju kvara nema zaje*ancije sa domaćim dućanima jer se sve mora preko njihovog supporta rješavat.

pr0n lesbians Y U NO EXIST IRL?! ლ(ಠ益ಠლ)
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
Re: G700 problem s garancijom savjet molim
matko_st kaže...
nazvat ću ja sutra u Zagreb gdje su mi rekli da je odobrena zamjena i da je poslan novi miš pa da vidim što se dogodilo tom Casper mišu.

Sve mi se više čini da su oni dobili G700S od zastupnika ali netko želi zaradit 230 kn bez puno znoja :)

Javi se na podrska@links.hr

 

12 godina
offline
G700 problem s garancijom savjet molim

Poslije provog susreta s logitech Supportom, od tog trenutka kupujem samo Logitech proizvode :)

 

Javi im se preko Logitech e-mail support (nadji preko googla) i vec za koji dan ce slucaj biti rjesen.

A za tjedan dana ce kod tebe biti G700s.

 

Govorim iz trostrukog iskustva! (Ja i dva frenda)

 

Samo probaj od ove bande dobiti stari mis natrag :)

Battlelog: [G] CyberDemonVZ; NiramX kaže... Tko se na četvorku opek'o i na peticu puše
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
offline
G700 problem s garancijom savjet molim

Evo mali update.

 

Javili su mi se mailom iz Logitecha i kažu da oni tu ne mogu ništa da to riješim s trgovinom gdje sam to kupio.

 

Tada sam nazvao ovlaštenog uvoznika i dobio Logitech marketing voditeljicu koja mi je rekla da to nije normalno jer  kad oni kao ovlašteni zastupnik za Logitech odobre zamjenu tada ili šalju novu seriju, u mom slučaju G700S ili trgovini oni nadoknade razliku u cijeni između G700 i G700S koja je meni dužna dati novi G700S.

 

Također sam kontaktirao udrugu potrošač koji su mi rekli da pokušam još jednom razgovarat s trgovinom ili da im pošaljem pisani mail i da su mi oni dužni po zakonu odgovoriti u roku od 15 dana te da ih onda prijavim inspekciji koja će kako kažu vrlo brzo donijet rješenje i kaznit prodavača ako oni i dalje ustraju na svom ponašanju.

 

U jamstvenom listu piše, citiram:

 

"Ako popravak nije moguć u primjerenom roku od dana primitka na servis proizvod će biti zamjenjeni drugim jednakim ili boljim"

 

Voditeljici Logitech marketinga u Hrvatskoj sam poslao mail kako mi je ona sugerirala i rekla mi je da će oni odmah kontaktirat trgovinu.

 

Čim čujem nešto novo javim vam :)

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 2.4.2014 14:12 (matko_st).
Moj PC  
4 0 hvala 0
10 godina
online
Re: G700 problem s garancijom savjet molim
matko_st kaže...

Evo mali update.

 

Javili su mi se mailom iz Logitecha i kažu da oni tu ne mogu ništa da to riješim s trgovinom gdje sam to kupio.

 

Tada sam nazvao ovlaštenog uvoznika i dobio Logitech marketing voditeljicu koja mi je rekla da to nije normalno jer  kad oni kao ovlašteni zastupnik za Logitech odobre zamjenu tada ili šalju novu seriju, u mom slučaju G700S ili trgovini oni nadoknade razliku u cijeni između G700 i G700S koja je meni dužna dati novi G700S.

 

Također sam kontaktirao udrugu potrošač koji su mi rekli da pokušam još jednom razgovarat s trgovinom ili da im pošaljem pisani mail i da su mi oni dužni po zakonu odgovoriti u roku od 15 dana te da ih onda prijavim inspekciji koja će kako kažu vrlo brzo donijet rješenje i kaznit prodavača ako oni i dalje ustraju na svom ponašanju.

 

U jamstvenom listu piše, citiram:

 

"Ako popravak nije moguć u primjerenom roku od dana primitka na servis proizvod će biti zamjenjeni drugim jednakim ili boljim"

 

Voditeljici Logitech marketinga u Hrvatskoj sam poslao mail kako mi je ona sugerirala i rekla mi je da će oni odmah kontaktirat trgovinu.

 

Čim čujem nešto novo javim vam :)

 

joj kako volim kad se tako netko igra "ako prođe prođe" mentalitet trgovine...želim ti da dobiješ novi miš, ali jao kako bih htio da se igraju i odbiju to pa da im inspektorat pukne kaznu hahahaha :)

16 godina
offline
G700 problem s garancijom savjet molim

Uvijek kontaktiraj isključivo Logitech, odnosno ovlaštenog zastupnika za HR.

Links mi nije prihvatio reklamaciju uređaja zbog istrošenosti koja ne bi trebala biti tako jaka (također G700, gulila se guma) jer su rekli da je miš tehnički ispravan. Logitech zastupnik (Microline) mi je odmah odobrio zamjenu.

Twitter - @danny_hr | Raptr - dannyhr | Xfire - dannyhr | Steam - danny_hr | XBL - DannyHR | PSN - Danny_HR85
 
3 0 hvala 0
13 godina
odjavljen
offline
G700 problem s garancijom savjet molim

Taj Links je stvarno jadan (znam da je u ovom slučaju riječ o njima), ja se sijećam kad sam imao problema sa xfx 6850.

Reklamirao sam ju 3. puta i panjevi mi nisu htjeli odobrit zamjenu za 6850 od drugog proizvođača iako sam rekao da bi i nadoplatio..

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
G700 problem s garancijom savjet molim

Da, to sa grafickima ima smisla, jer ti svaki vendor daje svoje neke zamjene, a ako ti trazis od trgovine da ti mijenja proizvod jednog vendora za drugi to ide na njihov racun..

Ovo sa misem je standardna praksa linksa, ali nisu oni jedini. Problem je sto u Rh oni imaju mogucnost poslovati sa "ako prodje prodje" jer ce uglavnom proci, a cak i ako ne prodje nista ne gube, nitko ih ne tuzi, ne placaju kazne ni penale za takve bezobrazne pokusaje. Stvar je u tome da na svakoj takvoj reklamaciji oni zarade tih 230 ili koliko vec ispadne u drugim slucajevima, razlike i prikazu u racunima ko prodaju. Da se to desi vani, pa da ih kupac odma prijavi, uleti inspektorat i stavi pecat na vrata radi prevare te opali vlasnika sa 50 000 € po dzepu, vise nikad im ne bi palo na pamet igrati se sa ovakvim sranjima za 230kn.

Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: G700 problem s garancijom savjet molim
Zato neće logitech više u moju kuću dok ne promijene dobavljača microswitcheva, pa da neznam kako dobru podršku imali.... nije to vrijedno mojih živaca da samo čekam kad će početi dvoklik na misu starom mjesec, dva
14 godina
neaktivan
offline
G700 problem s garancijom savjet molim

Na momu g500 (star oko 2,5 godine) se isto zna desit dvoklik, no ja mu dan 2 triske i on proradi ki novi.

Fr4nk_Horrig4n
Moj PC  
4 0 hvala 0
14 godina
offline
G700 problem s garancijom savjet molim

Evo konačno je sve završeno i novi G700S je došao kao zamjena bez ijedne kune nadoplate, za sada radi kao singerica, a do kada će, vidit ćemo....samo se nadam da neće ići stopama svojih dvaju G700 prethodnika....{#}

 

Nisam spominjao ime trgovine niti ću pošto sigurno nisu jedini i ima ih popriličan  broj koji posluju na ovakav način u Lijepoj našoj.

 

Samo se nadam da sam s ovom temom pomogao nekom budućem kupcu koji bi se mogao naći u sličnom problemu.

 

Ne odustajte, inzistirajte na onom što piše u jamstvenom listu i ako se trgovac baš pravi budala pronađite ovlaštenog uvoznika kod kojeg vaš voljeni trgovac nabavlja robu i kontaktirajte ga.

 

Hvala svima na čitanju i komentiranju!

 

{#}

 

 

 

Moj PC  
4 0 hvala 1
16 godina
neaktivan
offline
Re: G700 problem s garancijom savjet molim
Danny_HR kaže...

Uvijek kontaktiraj isključivo Logitech, odnosno ovlaštenog zastupnika za HR.

Links mi nije prihvatio reklamaciju uređaja zbog istrošenosti koja ne bi trebala biti tako jaka (također G700, gulila se guma) jer su rekli da je miš tehnički ispravan. Logitech zastupnik (Microline) mi je odmah odobrio zamjenu.

Nisi li ti možda hvalio Links kako su ti dali novi G700 bez problema uz frišku garanciju od 3 godine?

pr0n lesbians Y U NO EXIST IRL?! ლ(ಠ益ಠლ)
Poruka je uređivana zadnji put čet 3.4.2014 21:25 (AA-d00d).
14 godina
moderator
offline
Re: G700 problem s garancijom savjet molim
AA-d00d kaže...
Danny_HR kaže...

Uvijek kontaktiraj isključivo Logitech, odnosno ovlaštenog zastupnika za HR.

Links mi nije prihvatio reklamaciju uređaja zbog istrošenosti koja ne bi trebala biti tako jaka (također G700, gulila se guma) jer su rekli da je miš tehnički ispravan. Logitech zastupnik (Microline) mi je odmah odobrio zamjenu.

Nisi li ti možda hvalio Links kako su ti dali novi G700 bez problema uz frišku garanciju od 3 godine?

To je bilo kad mu je crko prvi G700 (doubleclick) pa je dobio tog kojem se gulila guma. Sa tim drugim je bilo problema kod reklamacije.

 

Ako sam dobro shvatio...

TROLLBUSTER!!! Izrada naljepnica za aute, stickerbomba, naljepnica za zidove i majica s tiskom. Banggood kodovi na PP.
16 godina
offline
G700 problem s garancijom savjet molim

Tako je.

Links mi je "na dvoklik" dao novi s 3 godine garancije bez problema isti dan. Na tom novom se nakon 2 mjeseca počela guliti guma pa mi nisu htjeli mijenjati, al zastupnik jest.

Twitter - @danny_hr | Raptr - dannyhr | Xfire - dannyhr | Steam - danny_hr | XBL - DannyHR | PSN - Danny_HR85
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
G700 problem s garancijom savjet molim

Aha, malo sam pomiješao. Ja sam mislio da su ti za taj "oguljeni" dali novi.

pr0n lesbians Y U NO EXIST IRL?! ლ(ಠ益ಠლ)
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
G700 problem s garancijom savjet molim

Izvinite za blagi off topic no zanjima me kad se nešto zamijeni  u garanciji, npr  miš dal sad taj "novi" miš ima garanciju od onog starog(ako je imo 36 mjeseci a zamjenjen je nakon godinu dana) tj ostalo je još 24 mjeseca garancije? ili se ona s novim mišom resetovala ?

Ja se isto slažem s picajzla0707, ipak nisu to mali novci za glodavca s "time bombom " no svatko ima pravo izbora pa ko voli nek izvoli...

Nisam vjerovao, dok nisam vidio, a kad sam vidio, nisam mogao vjerovati!
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: G700 problem s garancijom savjet molim
LordNIbbler kaže...

Izvinite za blagi off topic no zanjima me kad se nešto zamijeni  u garanciji, npr  miš dal sad taj "novi" miš ima garanciju od onog starog(ako je imo 36 mjeseci a zamjenjen je nakon godinu dana) tj ostalo je još 24 mjeseca garancije? ili se ona s novim mišom resetovala ?

Ja se isto slažem s picajzla0707, ipak nisu to mali novci za glodavca s "time bombom " no svatko ima pravo izbora pa ko voli nek izvoli...

Ako dobiš isti proizvod onda vrijedi još stara garancija. A kako je dok dobis novi to nisam siguran. (npr. tvoj se više ne proizvodi pa dobiješ njegovog nasljednika)

pr0n lesbians Y U NO EXIST IRL?! ლ(ಠ益ಠლ)
14 godina
offline
G700 problem s garancijom savjet molim

ne, ne, ne.

 

Meni je prvi G700 nakon godinu dana i dobio sam novi G700 a s njim i novu garaniju od 24 mjeseca koja teče od dana predaje pokvarenog miša u trgovinu.

 

Sad kad je i taj drugi krepao i kad sam dobio G700S ide nova garancija od 36 mjeseci od dana kad sam predao taj drugi koji je krepao u servis.

 

Mislim da ti je po zakonima EU, novi uređaj - nova garancija, ne može ić novi uređaj - stara garancija.

Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
online
Re: G700 problem s garancijom savjet molim
LordNIbbler kaže...

Izvinite za blagi off topic no zanjima me kad se nešto zamijeni  u garanciji, npr  miš dal sad taj "novi" miš ima garanciju od onog starog(ako je imo 36 mjeseci a zamjenjen je nakon godinu dana) tj ostalo je još 24 mjeseca garancije? ili se ona s novim mišom resetovala ?

Ja se isto slažem s picajzla0707, ipak nisu to mali novci za glodavca s "time bombom " no svatko ima pravo izbora pa ko voli nek izvoli...

Kakav god novi proizvod dobio (isti ili drugi model) ide novo jamstvo od početka.

16 godina
neaktivan
offline
Re: G700 problem s garancijom savjet molim
matko_st kaže...

ne, ne, ne.

 

Meni je prvi G700 nakon godinu dana i dobio sam novi G700 a s njim i novu garaniju od 24 mjeseca koja teče od dana predaje pokvarenog miša u trgovinu.

 

Sad kad je i taj drugi krepao i kad sam dobio G700S ide nova garancija od 36 mjeseci od dana kad sam predao taj drugi koji je krepao u servis.

 

Mislim da ti je po zakonima EU, novi uređaj - nova garancija, ne može ić novi uređaj - stara garancija.

36 mjeseci - godina dana = 24 mjeseca

Ugl ja sam reklamirao svoj G700 nakon 2 godine i dok sam dobio novi (G700 isto) imao sam i dalje 12 mjeseci garancije. To je bilo još prije nego što smo ušli u EU.

pr0n lesbians Y U NO EXIST IRL?! ლ(ಠ益ಠლ)
16 godina
offline
G700 problem s garancijom savjet molim

Ja sam svoj g700 prvo planirao popraviti sa sjekirom i to sve lijepo snimiti i staviti na youtube i sprdati Logitech

Ali sam ga po ovom tutorijalu uspio popraviti prije 20-ak dana

 

http://www.redferret.net/?p=31008

 

Za sada nisam imao nijedan dupli klik

Mora se rastaviti mikroprekidač i ta bakrena membrana se skine i malo se očiste kontakti i taj jezičac u sredini se malo ispravi tako da kada ga se vrati nazad da bude membrana napetija.

Moj PC  
0 0 hvala 3
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice