Xfire

poruka: 39
|
čitano: 13.163
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Vaš xfire?, Xfire na hrvatskom?
15 godina
neaktivan
offline
Xfire

Bok ljudi još sam početnik imam pitanje kako se radi s Xfierom

 

Unaprijed Hvala

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Xfire

Napiši kaj te konkretno zanima u vezi xfirea pa ćeš dobit odgovor.

 

 

Najgore u životu jest biti prosječan
Poruka je uređivana zadnji put sub 10.1.2009 14:55 (Horagio).
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Xfire

regas se na xfire.com....skines xfire...logiras se...tuto completo

jučer sam overclockal WC-papir :P :P :P MSN> leo_labin@hotmail.com
 
4 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Xfire

igraš mp igre,imaš clanove,dopisuješ se,stvaraš frendove...

OS: Windows XP Professional Edition SP3,Windows 7 Ultimate Beta 1(Build 6801)
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
RE: Xfire
djdomi kaže...

igraš mp igre,imaš clanove,dopisuješ se,stvaraš frendove...

 Otidješ vanka, upoznaš cure, dobro se uliješ i stovriš frendove i frendice i bude ti 20000002982619892093 puta bolje. ;-)
Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 4×3.2GHz 8MB, Cooler Scythe Mugen, MBO: MB Gigabyte EP45-DS3 RAM: DDR2 8GB PC6400 (800MHz), Kingmax Monitor: Samsung SM 2232BW, 1680x1050 Router: LINKSYS WAG200G Grafička: Gigabyte NVIDIA GeForce GTX 260 HDD: Segate 500GB Napajanje: FORTRON 450W
15 godina
neaktivan
offline
Xfire

Kako se igrati preko xfirea

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Xfire
Matija111 kaže...

Kako se igrati preko xfirea

 kak to misliš igrati se preko xfire-a?

možda pokrenuti igru ili nešto drugo?
xfire: ravingrabbid MSN: fgrabant@hotmail.com
15 godina
offline
RE: Xfire
Matija111 kaže...

Kako se igrati preko xfirea