penzionerski auto
Mercedes B 200 d - Dobra alternativa za SUV-ove s
- poruka: 15
- |
- čitano: 18.195
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
50.000 eura za mali gradski autic 150ks bez opreme
Stvarno bi volio vidjet ko ovo naruči novo iz salona
Plastično govance. MB kvaliteta je u zadnjih 5-10god otišla kvragu...
50.000 eura za mali gradski autic 150ks bez opreme
Stvarno bi volio vidjet ko ovo naruči novo iz salona
Također bih volio vidjeti tko ovo kupi rabljeno nakon 3-4 godine s više od 100k kilometara za 30k €, ništa manje glupa kupnja
Plastično govance. MB kvaliteta je u zadnjih 5-10god otišla kvragu...
MB krece od c klase. Ovo ispod je da se popuni trziste. To sam govorio i dok sam radio u MB salonu.....
MB-u nije trebala A i B klasa jer to nije MB trziste isto kao sto VW ne moze uci u trziste S klase.,....
50.000 eura za mali gradski autic 150ks bez opreme
baš da je 'mali gradski autić' i nije
a klasa je rang golfa, b klasa je veća, ako je ovo 'mali gradski autić', onda je golf valjda rang skutera
Plastično govance. MB kvaliteta je u zadnjih 5-10god otišla kvragu...
MB krece od c klase. Ovo ispod je da se popuni trziste. To sam govorio i dok sam radio u MB salonu.....
MB-u nije trebala A i B klasa jer to nije MB trziste isto kao sto VW ne moze uci u trziste S klase.,....
Meni ne moraš pričati Iako moram biti iskren i reći da i cekiju fali jako puno luksuza. Ima detalja i odluka koje su jednostavno čudne u najmanju ruku. Klasa iznad, E, ne mogu suditi jer nisam vozio ovu najnoviju ali bacio sam samo oko unutra u salonu - isto nije neka sreća dok vanjski dizajn ne bih uopće komentirao.
Plastično govance. MB kvaliteta je u zadnjih 5-10god otišla kvragu...
MB krece od c klase. Ovo ispod je da se popuni trziste. To sam govorio i dok sam radio u MB salonu.....
MB-u nije trebala A i B klasa jer to nije MB trziste isto kao sto VW ne moze uci u trziste S klase.,....
Meni ne moraš pričati Iako moram biti iskren i reći da i cekiju fali jako puno luksuza. Ima detalja i odluka koje su jednostavno čudne u najmanju ruku. Klasa iznad, E, ne mogu suditi jer nisam vozio ovu najnoviju ali bacio sam samo oko unutra u salonu - isto nije neka sreća dok vanjski dizajn ne bih uopće komentirao.
To je tak relativno. Eto, meni nova e klasa izvana ima jedan od najrafiranijih dizajnerskih crta iz cijele te klase. Pogledaj bmw 5 2024. Ne znaš di ide taj dizajn, sve nekaj uglato. Oštar dizajn je odlika brzog zastarijevanja.
Plastično govance. MB kvaliteta je u zadnjih 5-10god otišla kvragu...
MB krece od c klase. Ovo ispod je da se popuni trziste. To sam govorio i dok sam radio u MB salonu.....
MB-u nije trebala A i B klasa jer to nije MB trziste isto kao sto VW ne moze uci u trziste S klase.,....
Nije bas... ove nove serije od A i B se najmanje kvare (malo bolje istrazi, od Dekre, ADCA- i ostlaih... a uvijek imas i auto dna i sl.), ugl kvare se, ironicno, manje od C i CLA... CLA su imale razne probleme, S klasa se isto nije pokazala da je bezgresna tako da reci da pocinje tek od C klase je glupost, jednostavno, moram to tako nazvati ali da.... generalno se slazem da im se kvaliteta opcenito srozala (od 1970, 80-ih).. Nema A bez razloga prakticki skoro istu cijenu kao C i CLA. Za polu-penzionersko vozilo i sl. se slazem. Npr. po aerodinamici je A klasa najbolja ili druga najbollja.... takoder, neki motori su od Renaulta (130 PS) i ispod ali samo kalup, ostalo je Mercedes, od 150 PS pa na dalje je 100% Mercedes i sl.
Trebala im je u smislu jer ne rade "male motore" pa su ofsourcali drugim firmama da popune to trziste, nista cudno i novo.... to radi i BMW i ostali.... danas je A, C i CLA, GLA dosta sllican po mnogocemu (mnogi dijelovi su isti ili slicni), dok je prije A i B serija bila totalno neprepoznatljiva, kao da nije bio Mercedes vec neka skroz druga marka.
Sto reci covjeku koji ima bas tu A klasu 7 godina i nikada nikakvih kvarova, osim sto moras na redoviti servis koji eto neki bi rekli: "nije bas najnajjeftiniji" i eto sto je nekima "novitet" sto je preporuka da se promijeni ulje na getribi. Prakticki se mijenja samo ulje i filteri.... to je sve.
Ako bas hoces ultimativnu dugovjecnost, sigurnost i male troskove, onda nista drugo od Japanca ne gledaj, neke Toyote i slicno, s Toyotom bar znas sto dobijes (staro i moderno u jednom), dok npr. kod novih Golfova stede vec kod suvozaca (nije gumirano itd.).. a uvijek su bili skupi i nikada do koljena Audiju, Mercedesu i BMW-u (iako to neki zele prikazati da su im blizu, pogotovo Audiju).
Plastično govance. MB kvaliteta je u zadnjih 5-10god otišla kvragu...
MB krece od c klase. Ovo ispod je da se popuni trziste. To sam govorio i dok sam radio u MB salonu.....
MB-u nije trebala A i B klasa jer to nije MB trziste isto kao sto VW ne moze uci u trziste S klase.,....
Nije bas... ove nove serije od A i B se najmanje kvare (malo bolje istrazi, od Dekre, ADCA- i ostlaih... a uvijek imas i auto dna i sl.), ugl kvare se, ironicno, manje od C i CLA... CLA su imale razne probleme, S klasa se isto nije pokazala da je bezgresna tako da reci da pocinje tek od C klase je glupost, jednostavno, moram to tako nazvati ali da.... generalno se slazem da im se kvaliteta opcenito srozala (od 1970, 80-ih).. Nema A bez razloga prakticki skoro istu cijenu kao C i CLA. Za polu-penzionersko vozilo i sl. se slazem. Npr. po aerodinamici je A klasa najbolja ili druga najbollja.... takoder, neki motori su od Renaulta (130 PS) i ispod ali samo kalup, ostalo je Mercedes, od 150 PS pa na dalje je 100% Mercedes i sl.
Trebala im je u smislu jer ne rade "male motore" pa su ofsourcali drugim firmama da popune to trziste, nista cudno i novo.... to radi i BMW i ostali.... danas je A, C i CLA, GLA dosta sllican po mnogocemu (mnogi dijelovi su isti ili slicni), dok je prije A i B serija bila totalno neprepoznatljiva, kao da nije bio Mercedes vec neka skroz druga marka.
Sto reci covjeku koji ima bas tu A klasu 7 godina i nikada nikakvih kvarova, osim sto moras na redoviti servis koji eto neki bi rekli: "nije bas najnajjeftiniji" i eto sto je nekima "novitet" sto je preporuka da se promijeni ulje na getribi. Prakticki se mijenja samo ulje i filteri.... to je sve.
Ako bas hoces ultimativnu dugovjecnost, sigurnost i male troskove, onda nista drugo od Japanca ne gledaj, neke Toyote i slicno, s Toyotom bar znas sto dobijes (staro i moderno u jednom), dok npr. kod novih Golfova stede vec kod suvozaca (nije gumirano itd.).. a uvijek su bili skupi i nikada do koljena Audiju, Mercedesu i BMW-u (iako to neki zele prikazati da su im blizu, pogotovo Audiju).
A i B klasa su napravljene pogotovo prve serije da se popune klase ali nije ni izbliza bilo Mercedes standard. OVe novije serije ne znam jedino sam gledao c klasu kad sam kupovao auto prije par mjeseci i koliko sam vidio c klasa 2018 godiste koju sam gledao je skripala na sve strane. Mislim na unutrasnjost. Iako sam preferirao audi gledao sam i nju ali na kraju sam uzeo a4 b9 2018 godiste i unutrasnjost je vrhunska za klasu. Skripanja nigdje a ni jeftine plastike.....
Plastično govance. MB kvaliteta je u zadnjih 5-10god otišla kvragu...
MB krece od c klase. Ovo ispod je da se popuni trziste. To sam govorio i dok sam radio u MB salonu.....
MB-u nije trebala A i B klasa jer to nije MB trziste isto kao sto VW ne moze uci u trziste S klase.,....
Nije bas... ove nove serije od A i B se najmanje kvare (malo bolje istrazi, od Dekre, ADCA- i ostlaih... a uvijek imas i auto dna i sl.), ugl kvare se, ironicno, manje od C i CLA... CLA su imale razne probleme, S klasa se isto nije pokazala da je bezgresna tako da reci da pocinje tek od C klase je glupost, jednostavno, moram to tako nazvati ali da.... generalno se slazem da im se kvaliteta opcenito srozala (od 1970, 80-ih).. Nema A bez razloga prakticki skoro istu cijenu kao C i CLA. Za polu-penzionersko vozilo i sl. se slazem. Npr. po aerodinamici je A klasa najbolja ili druga najbollja.... takoder, neki motori su od Renaulta (130 PS) i ispod ali samo kalup, ostalo je Mercedes, od 150 PS pa na dalje je 100% Mercedes i sl.
Trebala im je u smislu jer ne rade "male motore" pa su ofsourcali drugim firmama da popune to trziste, nista cudno i novo.... to radi i BMW i ostali.... danas je A, C i CLA, GLA dosta sllican po mnogocemu (mnogi dijelovi su isti ili slicni), dok je prije A i B serija bila totalno neprepoznatljiva, kao da nije bio Mercedes vec neka skroz druga marka.
Sto reci covjeku koji ima bas tu A klasu 7 godina i nikada nikakvih kvarova, osim sto moras na redoviti servis koji eto neki bi rekli: "nije bas najnajjeftiniji" i eto sto je nekima "novitet" sto je preporuka da se promijeni ulje na getribi. Prakticki se mijenja samo ulje i filteri.... to je sve.
Ako bas hoces ultimativnu dugovjecnost, sigurnost i male troskove, onda nista drugo od Japanca ne gledaj, neke Toyote i slicno, s Toyotom bar znas sto dobijes (staro i moderno u jednom), dok npr. kod novih Golfova stede vec kod suvozaca (nije gumirano itd.).. a uvijek su bili skupi i nikada do koljena Audiju, Mercedesu i BMW-u (iako to neki zele prikazati da su im blizu, pogotovo Audiju).
A i B klasa su napravljene pogotovo prve serije da se popune klase ali nije ni izbliza bilo Mercedes standard. OVe novije serije ne znam jedino sam gledao c klasu kad sam kupovao auto prije par mjeseci i koliko sam vidio c klasa 2018 godiste koju sam gledao je skripala na sve strane. Mislim na unutrasnjost. Iako sam preferirao audi gledao sam i nju ali na kraju sam uzeo a4 b9 2018 godiste i unutrasnjost je vrhunska za klasu. Skripanja nigdje a ni jeftine plastike.....
Ja sam vozio A klasu (2022) jedan dan dok mi je auto bio na servisu. To plastično govance (stvarno ne postoji bolji izraz pa moram reciklirati) nebi dao najgorem neprijatelju. Ok, i dalje bi to prije vozio nego neke kije, mazde, francuze i ostalo smeće ali opet, plastično neudobno govance. Ja jesam razmažen ali A klase startaju od 35-40k €, hoće li netko u MBu propasti za par metara viška one fejk kože koja vjerojatno nabavno košta kikiriki? S druge strane, izvana mi skroz lijepo izgleda, za ženu i još crveni? Idealan.
automobila, ko večina nas.💪💪💪
Nigdje nisam reako da je vozilo bezgresno ili slicno.... vise sam se fokusirao na "nije pravi Mercedes" jer Mercedes nije samo imunitet na "škripanje" vec je Mercedes i pojam na nekvarljivost i dugovječnost (to su vise manje svi stariji imali, nebitno koja klasa), a mana je sto je imao nesto višu cijenu od konkurencije (ali bar znas sto placas). No, da.... slazem se da su pretjerali s cijenama novih Mercedesa (cak i najboljih), jedino se nekada moze ubosti neki polovnjak koji nije preskup.....
Npr. za mene nikakav A, B, C, CLA, GLA, E ne moze zamijeniti jednu Toyotu Camry....
Na žalost ubili su dizel motore, samo benzin ili možda hybrid.
https://www.consumerreports.org/cars/car-reliability-owner-satisfaction/who-makes-the-most-reliable-cars-a7824554938/
Consumer reports je jedini sistem za koji ja znam, da objavljuje statistiku problema sa autima kako ih korisnici doživljavaju.
Tüv, Dekra, Adac objavljuju broj incidenata tj. broj problema koje su oni identifikovali kad vozač dodje na Tüv ili ostane na cesti u kvaru, a probleme koje korisnici u medjuvremenu moraju da rješavaju oni ne evidentiraju. Vrlo skupi modeli se moraju održavati redovno, iako po astronomskim cjenama, kako bi se izbjegla veća šteta/pad vrijednosti, pa na Tüv imaju manje nedostataka. Jeftini modeli se voze na Tüv pa se popravlja samo ono što mora da se prodje...
U tabeli piše da firma koja zna šta prodaje, za ovo daje dvije godine garancije. Mada mislim da je to poluinformacija autora teksta, u De ima produženje do 5g odmah a poslje i do 10g, sve uz doplatu. Naravno pitanje je koliko puno produženje garancije košta za koji model i godinu.
Čisto zbog poredjenja sa liderom u pouzdanosti u autoindustriji, u De se garancija na Toyotu održavanjem u njihovim servisima produžava do 15g/250tkm(motor, prenos, baterija i slično, kao i kod ostalih) bez posebne doplate
https://www.toyota.de/zubehoer-service/garantie/toyota-relax