Surfice subdivision

poruka: 3
|
čitano: 840
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
protjeran
offline
surface subdivision za znalce?

Jel netko zna kako se  točno zove algoritam s slike i ima li negdje opisana njegova točna implementacija?


 

Subdivision Subdivision
Programko http://programko.bloger.hr
Poruka je uređivana zadnji put pet 21.8.2009 23:46 (Programko).
 
0 0 hvala 0
17 godina
protjeran
offline
Surfice subdivision

Ovo me podsjeća na problem trgovačkog putnika.. 

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
protjeran
offline
Surfice subdivision

Stvarno tako izgleda na slici, al nije probem trgovačkog putnik. Riječ je o jednom od više DirectX 11 takozvanih tessellation algoritama, znaći grafički algoritam. Ovaj na slici mi se čini najmočnijim zato jer omogučava glatki prijelaz na veće tesselation razine što je bito kod manipulacijom razinom detalja (LOD), kako je opisano u ATjevom dokumentu http://developer.amd.com/gpu_assets/Real-Time_Tessellation_on_GPU.pdf. Tu je nažalost, taj algoritam samo djelomično objašnjen. Pokazano je što radi ali ne i kako. E sad mene zanima kako se napravi ta interpolacija novih vertexa u trokut.

LP.

Programko http://programko.bloger.hr
Poruka je uređivana zadnji put sub 22.8.2009 15:25 (Programko).
 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice