Napravio sam ovako:
#include <iostream>
#include <stdio.h>
int main ()
{
remove( "C:\games\test.txt" );
return 0;
}
I nezeli mi obrisat file.
I avira mi je prijavila kao prijetnju:Acces denied i kad pokrenem onda ko administrator opet nista.
Napravio sam ovako:
#include <iostream>
#include <stdio.h>
int main ()
{
remove( "C:\games\test.txt" );
return 0;
}
I nezeli mi obrisat file.
I avira mi je prijavila kao prijetnju:Acces denied i kad pokrenem onda ko administrator opet nista.
Napravio sam ovako:
#include <iostream>
#include <stdio.h>
int main ()
{
remove( "C:\games\test.txt" );
return 0;
}
I nezeli mi obrisat file.
I avira mi je prijavila kao prijetnju:Acces denied i kad pokrenem onda ko administrator opet nista.
'\t' je tab, a '\g' nije ništa i čudi me da ti kompajler nije izbacio warning za nepostojeći kontrolni znak.
C:\Users\David\Dropbox\C++\remove\main.cpp|6|warning: unknown escape sequence: '\g' [enabled by default]|
To mi baca.
C:\Users\David\Dropbox\C++\remove\main.cpp|6|warning: unknown escape sequence: '\g' [enabled by default]|
To mi baca.
Covjek te pokusava navesti na tocno rjesenje ukazujuci ti na escape sekvence, dakle buduci da nisi skuzio treba ici:
"C:\\games\\test.txt"
Vidi ovamo:
Napisao sam kod da program generise neki broj a korisnik pogadja i na kraju kad pogodi ispisuje mu koliko puta je do sa pokusao.........Sad me zanima kako da ako korisnik unese slovo ili bilo koji drugi znak sa tastature da ga vrati na pocetak (tj. na unos broja)..
#include <iostream>
#include <cstdlib>
#include <ctime>
using namespace std;
int main()
{
int zamisljen,pogadjati,br=0;
srand (time (NULL));
zamisljen = rand() % 100 + 1;
do
{
cout<<"Unesi broj od 1 do 100"<<endl;
cin>>pogadjati;
if ((pogadjati>zamisljen) || (pogadjati<zamisljen)) cout<<"Broj nije tacan"<<endl;
br++;
}while (pogadjati!=zamisljen);
cout <<"Cestitamo, "<<br<<" puta ste pokusali."<<endl;
return 0;
}
Odmah mi pade na pamet jedna naredba, ali se bojim i reć je. 
Mislim da pri takvim laganim problemima nebi trebala predstavljati komplikacije, ali se ne smiješ učiti da nju koristiš, ima hrpa drugih načina.
Ta tajanstvena je GOTO.
Ne treba,može staviti neku varijablu unos tipa bool i staviti u while petlju,te nakon svakog ciklusa pita korisnika da li želi nastaviti.Trebala bi i neka naredba kao clear screen.
Odmah mi pade na pamet jedna naredba, ali se bojim i reć je. 
Mislim da pri takvim laganim problemima nebi trebala predstavljati komplikacije, ali se ne smiješ učiti da nju koristiš, ima hrpa drugih načina.
Ta tajanstvena je GOTO.
.....može odmah u talijanski restoran na špagete 
Odmah mi pade na pamet jedna naredba, ali se bojim i reć je. 
Mislim da pri takvim laganim problemima nebi trebala predstavljati komplikacije, ali se ne smiješ učiti da nju koristiš, ima hrpa drugih načina.
Ta tajanstvena je GOTO.
Staviti sve u while petlju, kakav GOTO...
Sad me zanima kako da ako korisnik unese slovo ili bilo koji drugi znak sa tastature da ga vrati na pocetak (tj. na unos broja)..
Pravilan nacin sa dodatnom petljom:
#include <iostream>
#include <cstdlib>
#include <ctime>
#include <cstring>
using namespace std;
int main()
{
int zamisljen, pogadjati, br=0;
char spremnik[20];
srand(time (NULL));
do
{
zamisljen=rand()%100+1;
br=0;
do
{
cout<<"Unesi broj od 1 do 100 ili 'p' za vracanje na pocetak "<<endl;
cin>>spremnik;
if (spremnik[0]=='p')
break;
pogadjati=atoi(spremnik);
if ((pogadjati>zamisljen) || (pogadjati<zamisljen))
cout<<"Broj nije tacan"<<endl;
br++;
} while (pogadjati!=zamisljen);
} while (spremnik[0]=='p');
cout <<"Cestitamo, "<<br<<" puta ste pokusali."<<endl;
return 0;
}
"nepravilan" nacin koristeci goto:
#include <iostream>
#include <cstdlib>
#include <ctime>
#include <cstring>
using namespace std;
int main()
{
int zamisljen, pogadjati, br=0;
char spremnik[20];
srand(time (NULL));
pocetak:
zamisljen=rand()%100+1;
br=0;
do
{
cout<<"Unesi broj od 1 do 100 ili 'p' za vracanje na pocetak "<<zamisljen<<endl;
cin>>spremnik;
if (spremnik[0]=='p')
goto pocetak;
pogadjati=atoi(spremnik);
if ((pogadjati>zamisljen) || (pogadjati<zamisljen))
cout<<"Broj nije tacan"<<endl;
br++;
} while (pogadjati!=zamisljen);
cout <<"Cestitamo, "<<br<<" puta ste pokusali."<<endl;
return 0;
}
kad ga je vec royalhero spomenuo :)
Evo ovo sam probao napravit sam al dobivam pun k**** errora:
#include <iostream>
using namespace std;
class Test
{
public:
void printx()
}
printx()
{
cout << ":-)" << endl;
}
int main()
{
printx obj;
obj.printx();
return 0;
}
Molio bih vas da mi objasnite di sam pogrijesio.
Hvala.
Evo ovo sam probao napravit sam al dobivam pun k**** errora:
Molio bih vas da mi objasnite di sam pogrijesio.
Hvala.
Za pocetak bi bilo dobro da funkciju stavis u klasu, jer pretpostavljam da si htio napisati metodu printx().
Ok stavio sam tako al sam vidio u knjizi C++ analiza i primjena da se funkcije stavljaju izvan klase.
Sve radi!!!! Hvala.
#include <iostream>
using namespace std;
class Test
{
public:
void printx()
{
cout << ":-)" << endl;
}
};
int main()
{
Test obj;
obj.printx();
return 0;
}
Ok stavio sam tako al sam vidio u knjizi C++ analiza i primjena da se funkcije stavljaju izvan klase.
Sve radi!!!! Hvala.
Striktno govoreci, funkcije su jedno, metode su drugo. Posto si krenuo s OOP-om predlazem ti da prvo naucis osnovne koncepte OOP-a: sto su klase, sto su metode, sto su access modifieri, objekti, nasljedivanje, polimorfizam, enkapsulacija, data hiding itd...
Trebat ce ti jedno vrijeme da to sve shvatis i progutas.
Ok stavio sam tako al sam vidio u knjizi C++ analiza i primjena da se funkcije stavljaju izvan klase.
Sve radi!!!! Hvala.
A vidi, govorio sam ti na P.M. da je OOP jedan novi način razmišljanja.
#include <iostream>
using namespace std;
int i = 16;
class Test
{
Test obj;
public : void printx()
{
cout << ":-)" << endl;
cout << i << endl;
}
public : int znj;
public : int Zbroji(int a, int b)
{
obj.znj = a + b;
return znj;
}
};
int main()
{
Test obj;
obj.printx();
obj.znj = 64;
cout << obj.znj << endl;
return 0;
}
Evo moj kod za jednostavan program samo imam problem kod inicijalizacije varijable unutar klase.
Dobivam errore:
C:\Users\David\Dropbox\C++\OOP\main.cpp|9|error: field 'obj' has incomplete type|
C:\Users\David\Dropbox\C++\OOP\main.cpp||In member function 'int Test::Zbroji(int, int)':|
C:\Users\David\Dropbox\C++\OOP\main.cpp|19|error: 'obj' was not declared in this scope|
||=== Build finished: 2 errors, 0 warnings ===|
@royalhero Mislim da NAPOKON kuzim.
A u PM,zasto mi je ovo uvijek razdvojeno?
Napiši što bi htio napraviti jer ovo je i konceptualno krivo.
Neznam ni sam,nesto brljam samo me zanima kako da dodjelim vrijednost public varijabli unutar klase?
obj.znj = a + b;
Ovako sam probao ali neide.
Probaj skužiti ovaj primjer;
#include <iostream>
using namespace std;
class Test{
public:
int var;
void setVar(int n) { var = n; }
int getVar() { return var; }
};
int main(){
Test obj;
obj.setVar(5);
cout << obj.getVar() << endl; // 5
cout << obj.var << endl; // 5
return 0;
}
U pravilu, gornja klasa bi trebala prikazati koncept skrivanja podataka pa je obično sama varijabla (var) pod private, a metode get i set pod public.
Zasto si onda var stavio pod public?
I još recimo kada staviš varijablu odmah ispod class Test{ ona je po defaultu private.
class Test{
int var;
public:
void setVar(int n) { var = n; }
int getVar() { return var; }
};
Ako u main-u staviš cout << obj.var;, a var ti je private, kompajler će ti dati error.
C:\Users\Leon\Documents\Code Blocks\fgnxn\main.cpp|5|error: 'int Test::var' is private|
I još recimo kada staviš varijablu odmah ispod class Test{ ona je po defaultu private.
class Test{
int var;
public:
void setVar(int n) { var = n; }
int getVar() { return var; }
};
Ako u main-u staviš cout << obj.var;, a var ti je private, kompajler će ti dati error.
C:\Users\Leon\Documents\Code Blocks\fgnxn\main.cpp|5|error: 'int Test::var' is private|
ja bih samo nadopunio da će mu se izbaciti greška, jer se private članovima može pristupiti samo unutar definirajuće klase (zato mu setVar i getVar mogu pristupiti), a public (setVar i getVar) - njima može pristupiti cijeli ostali program. Enkapsulacija je zakon :)
Zasto si onda var stavio pod public?
...da mu ne zakompliciram s dodatnim ključnim riječima (pojmovima) sada kada uči osnove. Zato sam i stavio tu napomenu za private.
Može pomoć. Imam jedan Merge sort kod i funkciju koja spaja polja i razumijem algoritam otprilike, ali nije mi jasno na koji način točno to u kodu funkcionira ( točnije čemu služi onaj dio A[i+I] i zašto se baš pribraja to malo i)
link ( velik je kod pa je ovako praktičnije )
Kako da klasu uvrstim u posebnu datoteku.
Kad u C::B odem New->Class doda mi neku src mapu i include mapu a vidio sam u VS da se jednostavno napravi klasa u drugoj datoteci unutar Sources i jednostavno koristi u glavnom dijelu.
Evo ljudi ja sam malo krenuo u windows app vode pa me zanima kako u da u svoj windows app ubacim funkciju koja ce mi vratit string i kako da to ispisem
Evo ljudi ja sam malo krenuo u windows app vode pa me zanima kako u da u svoj windows app ubacim funkciju koja ce mi vratit string i kako da to ispisem
U čemu radiš, kojem okruženju?? kakav windows app pojasni malo
Misliš u Win32API-ju ili konzoli?
Kako da klasu uvrstim u posebnu datoteku.
Napravi jedan par source/header datoteka. U header stavi definiciju klase, u source stavi definiciju metoda klase. Obje datoteke dodaj u projekt i samo includeaj header tamo gdje kanis koristiti doticnu klasu.
Evo ti jedan primjer koji sâm po sebi ne radi nista pametno. Cisto da vidis kako bi otprilike trebao posloziti stvari.