Fallout 4

poruka: 2.031
|
čitano: 271.321
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
online
Fallout 4

Dosta u zadnje vrijeme gledam što ima vezano za igru... Jedno mi je žao, a to su izmjene na powerarmoru. To je donedavno bio armor, dakle nešto što sam u inventoryu stavio na sebe i takav hodao okolo. Postojao je armor i helm i mogao se bez helma koristit, tada bi se vidla glava, ili sa... jasno vam je.

Jednako je i sa NPCovima, pa tako su neki pričali normalno, neki kroz kacigu (čuo se "radio glas").

 

U Fallout 4 to više nije tako, power armor je sada poput vozila, nije više oklop tog tipa kao iz prethodnih igara. Stisne se nešto na leđima, on se otvori i uskočimo u njega, te pilotiramo njime - sada djeluje više poput mecha nego armora.

 

To mi dosta smeta, koliko god su imali možda dobru ideju, ali nije dio odirignalnih naslova... Mogli su ubacit "mech", a ostavit power armor kao armor.

 

Ima dosta promjena/novotarija koji mi nisu nužno evolucija, koliko god cool bilo, već nešto što mi ruši doživljaj franšize.

 

Sa druge strane craftingom sam relativno zadovoljan - dovoljno je raličit, a ima smisla, nekako taman pogođen da bi bio izvrstan, barem na prvu. Nadam se samo da će "uber" oružja i dalje biti unikatna ili jako rijetka, da neću u garaži radit oružja poput "gatling miniguna" koji je recimo jedan bio u cijelom Fallout Tactics.

Moj PC  
0 2 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Fallout 4
Rhodin kaže...

Dosta u zadnje vrijeme gledam što ima vezano za igru... Jedno mi je žao, a to su izmjene na powerarmoru. To je donedavno bio armor, dakle nešto što sam u inventoryu stavio na sebe i takav hodao okolo. Postojao je armor i helm i mogao se bez helma koristit, tada bi se vidla glava, ili sa... jasno vam je.

Jednako je i sa NPCovima, pa tako su neki pričali normalno, neki kroz kacigu (čuo se "radio glas").

 

U Fallout 4 to više nije tako, power armor je sada poput vozila, nije više oklop tog tipa kao iz prethodnih igara. Stisne se nešto na leđima, on se otvori i uskočimo u njega, te pilotiramo njime - sada djeluje više poput mecha nego armora.

 

To mi dosta smeta, koliko god su imali možda dobru ideju, ali nije dio odirignalnih naslova... Mogli su ubacit "mech", a ostavit power armor kao armor.

 

Ima dosta promjena/novotarija koji mi nisu nužno evolucija, koliko god cool bilo, već nešto što mi ruši doživljaj franšize.

 

Sa druge strane craftingom sam relativno zadovoljan - dovoljno je raličit, a ima smisla, nekako taman pogođen da bi bio izvrstan, barem na prvu. Nadam se samo da će "uber" oružja i dalje biti unikatna ili jako rijetka, da neću u garaži radit oružja poput "gatling miniguna" koji je recimo jedan bio u cijelom Fallout Tactics.

Meni je Power Armor u proslim igrama rušio dozivljaj franšize, šta mislis kako su ga stavljali na sebe?  

Samo ka pikneš iz inventorija i nabaciš na sebe?

Ovo objašnjava dosta toga.  

Osim toga sviđa mi se ogromna količina customizacije za Armor, a i uostalom zna se da je par vojnika u Power Armoru moglo načiniti ogromnu kolicinu štete,

uništiti cijelo manje naselje, što nije bio slučaj u prijašnjim igrama.  

Ovdje vidimo koliko je močan, ima dio kada protagonist ispuca raketu u lika sa Power Armorom (BoS) i raketa uništi dio Armora dok lik ostane živ.  

Jedino što mi se možda ne sviđa je onaj dio kada ubaci neki izvor energije (Barem ja mislim da je to) u leđa i armor se otvori, nadam se da nečemo biti ograničeni

sa malom količinom energije i onda moramo opet napuniti armor. (No na Wiki piše da jedna ćelija sa gorivom traje stoljeće pa se nadam da to neće biti problem)

Ovdje se barem osjećaš močno kada ga nosiš, ima i HUD, a animacija za ulazak u njega je prežestoka.

 

No znamo da ima raličitih vrsta power armora pa se nadam da ce biti i onih u koje nemoramo ulaziti kao u tenk (Iako je i bio izumljen da zamjeni tenkove)

 

 

ASUS Z97-AR | i7 4790K 4.6GHz | 8GB Corsair Dominator Platinum 1866MHz | Gigabyte GTX 970 Gaming G1 | Corsair AX850 | Samsung SSD 840 EVO 250GB + HDD 1TB | Corsair H100i | NZXT H440 |
Poruka je uređivana zadnji put uto 16.6.2015 16:10 (Marcuskac).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Fallout 4
Rhodin kaže...

Dosta u zadnje vrijeme gledam što ima vezano za igru... Jedno mi je žao, a to su izmjene na powerarmoru. To je donedavno bio armor, dakle nešto što sam u inventoryu stavio na sebe i takav hodao okolo. Postojao je armor i helm i mogao se bez helma koristit, tada bi se vidla glava, ili sa... jasno vam je.

Jednako je i sa NPCovima, pa tako su neki pričali normalno, neki kroz kacigu (čuo se "radio glas").

 

U Fallout 4 to više nije tako, power armor je sada poput vozila, nije više oklop tog tipa kao iz prethodnih igara. Stisne se nešto na leđima, on se otvori i uskočimo u njega, te pilotiramo njime - sada djeluje više poput mecha nego armora.

 

To mi dosta smeta, koliko god su imali možda dobru ideju, ali nije dio odirignalnih naslova... Mogli su ubacit "mech", a ostavit power armor kao armor.

 

Ima dosta promjena/novotarija koji mi nisu nužno evolucija, koliko god cool bilo, već nešto što mi ruši doživljaj franšize.

 

Sa druge strane craftingom sam relativno zadovoljan - dovoljno je raličit, a ima smisla, nekako taman pogođen da bi bio izvrstan, barem na prvu. Nadam se samo da će "uber" oružja i dalje biti unikatna ili jako rijetka, da neću u garaži radit oružja poput "gatling miniguna" koji je recimo jedan bio u cijelom Fallout Tactics.

 Nigdje nisu spomenuli da ga neće biti moguće nositi  inventoryju, šta ako je ono u prikazanom dio misije i prototip dotičnog?

13 godina
offline
Re: Fallout 4

Upravo tako. Nemamo dosta informacija u vezi power armora. Jeli ovo neki napredni model koji ''vozis'' i dio je odredjene misije tj. instance ili se to stalno moze furati?

Neznamo. Trailer je prekratak za donosenje zakljucaka

16 godina
offline
Fallout 4

Meni je ovo baš dobro izgledalo. Mislim na taj armor i ono što mora imati neki izvor energije. Moglo bi biti zanimljivo tražiti te bočice sa energijom okolo po mapi.

Grafika i animacije jesu malo zaostale, ali ništa strašno bitna je atmosfera i ostale stvari/noviteti.

Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Fallout 4

   Power Armor ce biti modabilan, tj. dijelovi, ruke, noge, torzo, glava, sve ce se moci mjenjati i sastavljati. Ja se nadam da ce staviti neko ogranicenje u vidu goriva koje armor trosi, to bi mi bilo fora, tako da moramo taktizirati kad ga use. Mislim da ce mo moci imati onu pticu i letit s njom okolo, udjes u armor pa u pticu pa na opake misije, to bi bilo fora. Svidja mi se ideja da nismo stalno u Power Armoru, ali kad budemo da smo OP.

 
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Fallout 4

Ma ovo je power armor kakav je uvijek trebao biti. Ono sto su napravili u FO3 i NV je cista lijenost sa Bethesdine strane. Tamo je oklop prikazan kao odjelo koje furas u torbi i obuces samo tako.

 

U lore-u, tocnije u FO1 i FO2, armor je opisan kao zamjena za oklopne jedinice i pjesadiju, a ovaj nacin ulaska u armor je upravo opisan u Fallout Bible-u (iako se vise ne smatra 100% cannon). Covjek sa power armorom je otprilike velik kao super mutant.

 

Napokon su ga vjerno prikazali u svojoj najnovijoj igri, a ove nadogradnje i poboljsanja, te zanmjena komponenata (ruke, noge, breastplate) je stvarno odlicno odradjeno.

Svaka cast bethesdi da se napokon malo potrudila oko svoje fransize.

 

 

Moj PC  
3 1 hvala 0
16 godina
online
Fallout 4

Nemam nista protiv cinjenice da je velik i da ne stane u inventory. I ne znam odakle vam da u prijasnjim igrama osoba koja ga nosi nije mocna. U Fallout 2 jedan odred enclave sa power armorima izmasakrira cijeli vault - to je uvodna animacija. Ono sto je Bethesda ucinila sa power armorima je katastrofa, ne originalna ideja.

 

Cinjenica da "ulazis u njega" nije previse sporna (iako jest i to, nipocemu do sada ti armori nisu djelovali kao bilo sto osim armora, poput viteskog armora koji se na neki nacin oblaci, a ne poput vozila u koje se ulazi), nikad do sada nije prikazano kako se tocno koristi. Moglo se desit da se ledja na neki nacin otvaraju i da se udje u njega tim putem, ali ono sto definitivno jest sporno je da ga se mora napajat sa tim glupostima, iako je njegovo napajanje maltene vjecno, te da je napravljeno vise kao vozilo sa zasebnim hudom, nego kao armor, sto je oduvijek bio. Zapamtite samo da se u armoru koriste ista oruzja kao bez njega, sto znaci da prsti nisu nista deblji ni veci jer se inace vecina oruzja ne bi mogla koristit. Takodjer zapamtite da kaciga na njemu nije nesto sto se "otvara" zajedno sa gornjim djelom armora, vec nesto sto se skida i stavlja na glavu - kaciga. Tako je bilo u svim ranijim igrama. Iako Fallout 2 ima to kao 1 dio (nema zasebno kacige i ostatka armora), bilo je NPCova koji nisu nosili kacigu - koliko vidim ovdje, to nije item, ni armor nit ima opcionalno kaciga ili ne, vec je to manje vise vozilo. Kompletno su promijenili power armor, po meni bespotrebno - ako su htjeli mechove, mogli su ih dodat.

 

Dakle, da sumiram moje vidjenje stvari, ima smisla da visi na lancima - strahovito je tesko, iako ima smisla i da moze samostalno stajat, prepuno je hidraulike i ideja jest da pojacava covjeka, tj. da mehanika dosta toga odraduje. Nema smisla da je to vozilo, a ne armor i da se mora ubacivat napajanje. To je ko da se mora napajat nuklearna podmornica svakih dan do dva.

Vise manje su to nijanse sive, ali po meni korak u krivom smjeru. Nadam se da je to samo posebna vrsta odjela koje se koristi u nekoj misiji, tj. da je to ono isto odijelo koje ima jetpack, pa se njega napaja za konkretnu misiju.

Moj PC  
0 3 hvala 0
17 godina
offline
Fallout 4

Dakle SPECIAL ostaje što je super, no izgleda da su maknuli skillove. Očekivao sam da će se maknuti sa dodjelivanja bodova svaki level, ali da će kompletno izbaciti i zamjeniti perkovima . Što se tiče power armora definitivno korak naprijed.

 
4 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Fallout 4
Space kaže...

Dakle SPECIAL ostaje što je super, no izgleda da su maknuli skillove. Očekivao sam da će se maknuti sa dodjelivanja bodova svaki level, ali da će kompletno izbaciti i zamjeniti perkovima . Što se tiče power armora definitivno korak naprijed.

 Bit ce to bolje po meni.  

Prije su za Science i lockpick bili bitni samo određeni leveli (15,25,50,75,100), a ovo između je prazan gap.  

No vidjet čemo kada izađe, mislim da če to sve lijepo sjest na mjesto, a do tada evo zanimljivih screenova za usporedbu.

ASUS Z97-AR | i7 4790K 4.6GHz | 8GB Corsair Dominator Platinum 1866MHz | Gigabyte GTX 970 Gaming G1 | Corsair AX850 | Samsung SSD 840 EVO 250GB + HDD 1TB | Corsair H100i | NZXT H440 |
13 godina
offline
Re: Fallout 4

Ako su stvarno izbacili skillove i talente...Jao :(

Igra treba bit kompleksnja,ne jednostavnija!

Vid šta su s skyrimom napravili,pa i oblivion je bio dost okrljušten al skyrim je bio očerupana kokoš. Proklete konzole i casual igrači

17 godina
offline
Re: Fallout 4
Marcuskac kaže...
Space kaže...

Dakle SPECIAL ostaje što je super, no izgleda da su maknuli skillove. Očekivao sam da će se maknuti sa dodjelivanja bodova svaki level, ali da će kompletno izbaciti i zamjeniti perkovima . Što se tiče power armora definitivno korak naprijed.

 Bit ce to bolje po meni.  

Prije su za Science i lockpick bili bitni samo određeni leveli (15,25,50,75,100), a ovo između je prazan gap.  

No vidjet čemo kada izađe, mislim da če to sve lijepo sjest na mjesto, a do tada evo zanimljivih screenova za usporedbu.

 

Da taj hard lock da sa 24 ne možeš ni pokušat a sa 25 možeš je i meni smetao, što ne znači da ovdje ne bi mogao biti skyrim style da master lock možeš i sa skillom od 10 samo što ćeš izgubiti "koji" lockpick. Sada su dvije varijante: ili hard lock sa perkovima ili perkovi olakšavaju. Ne vjerujem da su hakiranje/lockpickanje izbacili.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Fallout 4
Rhodin kaže...

Nemam nista protiv cinjenice da je velik i da ne stane u inventory. I ne znam odakle vam da u prijasnjim igrama osoba koja ga nosi nije mocna. U Fallout 2 jedan odred enclave sa power armorima izmasakrira cijeli vault - to je uvodna animacija. Ono sto je Bethesda ucinila sa power armorima je katastrofa, ne originalna ideja.

 

Cinjenica da "ulazis u njega" nije previse sporna (iako jest i to, nipocemu do sada ti armori nisu djelovali kao bilo sto osim armora, poput viteskog armora koji se na neki nacin oblaci, a ne poput vozila u koje se ulazi), nikad do sada nije prikazano kako se tocno koristi. Moglo se desit da se ledja na neki nacin otvaraju i da se udje u njega tim putem, ali ono sto definitivno jest sporno je da ga se mora napajat sa tim glupostima, iako je njegovo napajanje maltene vjecno, te da je napravljeno vise kao vozilo sa zasebnim hudom, nego kao armor, sto je oduvijek bio. Zapamtite samo da se u armoru koriste ista oruzja kao bez njega, sto znaci da prsti nisu nista deblji ni veci jer se inace vecina oruzja ne bi mogla koristit. Takodjer zapamtite da kaciga na njemu nije nesto sto se "otvara" zajedno sa gornjim djelom armora, vec nesto sto se skida i stavlja na glavu - kaciga. Tako je bilo u svim ranijim igrama. Iako Fallout 2 ima to kao 1 dio (nema zasebno kacige i ostatka armora), bilo je NPCova koji nisu nosili kacigu - koliko vidim ovdje, to nije item, ni armor nit ima opcionalno kaciga ili ne, vec je to manje vise vozilo. Kompletno su promijenili power armor, po meni bespotrebno - ako su htjeli mechove, mogli su ih dodat.

 

Dakle, da sumiram moje vidjenje stvari, ima smisla da visi na lancima - strahovito je tesko, iako ima smisla i da moze samostalno stajat, prepuno je hidraulike i ideja jest da pojacava covjeka, tj. da mehanika dosta toga odraduje. Nema smisla da je to vozilo, a ne armor i da se mora ubacivat napajanje. To je ko da se mora napajat nuklearna podmornica svakih dan do dva.

Vise manje su to nijanse sive, ali po meni korak u krivom smjeru. Nadam se da je to samo posebna vrsta odjela koje se koristi u nekoj misiji, tj. da je to ono isto odijelo koje ima jetpack, pa se njega napaja za konkretnu misiju.

 Hvala ti. Možeš li sada molim te napisati mini esej o psu u Falloutu i kakvo viđenje imaš o njemu, imam ga nakon Power armora za opisati kao temu iz Hrvatskog.

16 godina
online
Fallout 4

Ma ne, sorry stari, moj bad... kaj god naprave sa ovom igrom, bit ce ok. Nema skillova? Super, malo bu jednostavniji RPG, vise nalik fps, to je totalno cool. Sve kaj naprave ovoj fransizi je ok, jer cool zgleda. Nebitno sto iz kultnog RPG-a potencijalno dobijamo konzolaski action rpg za poludebile, dokle god sve svijetli i "specijalni efekti" dobro zgledaju... nesto poput modernih holywoodskih filmova, radnja je nebitna dokle god ima cool eksplozija, funky theme pjesme i cool super heroja.

Moj PC  
16 3 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Fallout 4
Rhodin kaže...

Ma ne, sorry stari, moj bad...blablabla

 Igra napreduje, napokon su ulozili para pa imaju vise od 2 voice actora. Napokon ljudi ne izgledaju ko krumpiri i ne krecu se ko marionete. Mozda ce i uloziti koji dolar u writere pa da prica i dijalozi budu solidni. (FO3 je kaskao)

 

Neznam odakle si ti zakljucio da je igra za poludebile.

 

Skill bodovi su u FO3 i NV bili pomalo blesavi. Kako Marcuskac veli, imali su smisla samo na odredjenjim razinama (50, 75..). Mozda novi sustav bude bolji? Najbitnije je da su zadrzali SPECIAL.

 

Sve sto su nam pokazali je ogroman korak naprijed, a cinjenica je da nismo jos vidjeli kako su implementirali levelovanje.

 

Jedino oko cega osobno nisam siguran je sustav razgovora i glas protagonista. Na prezentaciji ne izgleda lose, ali mozda bude jako ogranicavajuce.

Bilo bi idealno da nam Bethesda da opciju da odaberemo zelimo li glasnog protagonsta ili da nam jednostavno zaljepe njegov tekst na ekran.

 

I nadam se da ce implementirat Hardcore mode kao u NV.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Fallout 4
Rhodin kaže...

Ma ne, sorry stari, moj bad... kaj god naprave sa ovom igrom, bit ce ok. Nema skillova? Super, malo bu jednostavniji RPG, vise nalik fps, to je totalno cool. Sve kaj naprave ovoj fransizi je ok, jer cool zgleda. Nebitno sto iz kultnog RPG-a potencijalno dobijamo konzolaski action rpg za poludebile, dokle god sve svijetli i "specijalni efekti" dobro zgledaju... nesto poput modernih holywoodskih filmova, radnja je nebitna dokle god ima cool eksplozija, funky theme pjesme i cool super heroja.

 Ti malo preozbiljno shvaćaš to sve. Ako do svoje točke u životu nisi skužio da se stvari nažalost ili nasreću mijenjaju ka boljem ili gorem, pa tako i ušljive igre (iako i sam na njih gledam kao entuzijastični dio mene) onda ne znam gdje si.

 

Igrao si i igrat ćeš opet igru, prihvatit gluposti i riješenja takvim kakvi su i ćao-zdravo. Čemu bezveze filozofirati?

 

I sam znaš da nije sve funky glitchy ovo i ono. Ne, nije stari Fallout 1 i 2, niti će biti, ali je nešto što ide svojim smjerom. To što su u Bethesdi poluautisti - to je druga stvar.

Poruka je uređivana zadnji put sri 17.6.2015 14:54 (4ucker).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Fallout 4
Rhodin kaže...
.... Iako Fallout 2 ima to kao 1 dio (nema zasebno kacige i ostatka armora)....

 Ah nostalgija.. kad sam u F2 pronašao i obukao Power armor i stavio si Gauss gun u ruke. I onda nakon nekog vremena neskidanja iz te moćne napravice čitam si u opisu lika da sam dobio gljivice na nogama :)

Origin: F4stReload ----- | ----- Nema na čemu! ----- | ----- Google is your friend !
16 godina
offline
Fallout 4

Fallout Shalter već prvi na itunesu.

iphoneaši navalite

https://itunes.apple.com/app/fallout-shelter/id991153141?mt=8

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Fallout 4

Concept art galerija
_____________

Level scaling:
   Bethesda is tweaking the way auto-scaling works for Fallout 4 to create more challenge. "We call it rubberbanding; we'll have an area [where enemies scale from] level 5 to 10, and then this area will be level 30 and above," Howard says. "You'll run into stuff that will crush you, and you will have to run away."

Radiant AI:
   Bethesda's proprietary Radient A.I. and story system are also being used for your settlements to drive random encounters. It will determine if someone should be sent to your town, if raiders should attack the settlement or abduct your caravan, etc.

Storytelling and Branching Paths
   Fallout 4's narrative has a lot more branching paths and overlapping of "if that than this" than Fallout 3. They want the game to handle all the fail states of missions instead of forcing players to reload saves.

Settlements
   A list of your settlements will appear in your PipBoy. You can send caravans between the various bases to get your supplies where you want them to be.
______________

Todd Howard Talks Fallout 4 Details:

- One of the areas is called 'The Glowing Sea' and he also confirms dynamic weather and radiation storms.

- You don't have to take the dog with you. It's just like any follower.

- The dog can go down and be incapacitated, and you can actually run up to him and jam a stimpak into him to get him back up. Not sure if this applies to all followers.

- The Mister Handy robot (Codsworth) is a companion in the game. He does say your name, so he's unique in that sense.

- And yeah he said 'The Glowing Sea' is the section of the map where the bomb actually fell, so it's got the classic Fallout 3 look to it.

- Radiation storms from 'The Glowing Sea' can flare up and blow through the world.

 

_______________

 

Fallout 4 is so expansive, even its creators haven't seen everything

Moj PC  
8 0 hvala 0
13 godina
odjavljen
offline
Fallout 4

Kako neke slike iz galerije podsecaju na Stalkera...

 
2 1 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Fallout 4

Haha, joj, opet taj Radiant AI! 
Toga smo se naslušali još od Obliviona, pa smo gledali kako bandit napada štakora, a igrača ignorira.
Ali ok, ipak se radi o snažnijim konzolama, pa možda bude nečega od toga.

Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Fallout 4
17 godina
offline
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Fallout 4

uf uf, koliko me namudila ova tema, da sam odmah morao ponovo instalirati new vegas i zapržiti malo

Moj PC  
2 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Fallout 4

ak ce bit 30fps pc im done with this shit. nemogu i neću igrati tako na svom 60hz monitoru.

17 godina
offline
Re: Fallout 4
Rocinante2112 kaže...

ak ce bit 30fps pc im done with this shit. nemogu i neću igrati tako na svom 60hz monitoru.

 Ma malo sam zatrolo...

Rekli su iz Bethesde da PC verzija nema ograničenja an rezoluciju i FPS...

13 godina
offline
Re: Fallout 4

prepo si me covjece :D

 

17 godina
offline
Fallout 4
Moj PC  
4 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Fallout 4

Kriva tema..  (trebao poslat u GTA 5 temu a napisao sam ovdje)..

MiR
Poruka je uređivana zadnji put pet 26.6.2015 9:05 (Omerta23).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Fallout 4
TomoR kaže...

Neki fan je skupio hrpu metalnih čepova i poslao u Bethesdu, da "plati" Fallout 4.

 pretpostavljam da slijedeći neće imati takvu sreću

Origin: F4stReload ----- | ----- Nema na čemu! ----- | ----- Google is your friend !
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice