Dying light

poruka: 370
|
čitano: 65.911
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Dying light

evo igrom slucaja sam naisao na netu na ovu igru i mislim da ce  ownat ostale u tome zanru :D

 

http://www.dyinglightgame.com/site

 

 

evo link gameplay-a :

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 19.8.2013 17:40 (Pri3s7).
 
3 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Dying light

Izgleda zanimljivo, nadam se bolje i strasnije od Dead Island

 

Evo link od IGN gameplay commentary

http://www.ign.com/videos/2013/08/19/dying-light-gameplay-commentary

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Dying light

Prvih 15 minuta:

 

Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Dying light
Decki, ste vidli minimalne i preporucene zahtjeve za ovu igru???
16 godina
offline
Dying light

Dying Light – PC System Requirements

    MINIMUM:
    OS: Windows® 7 64-bit / Windows® 8 64-bit / Windows® 8.1 64-bit
    Processor: Intel® Core™ i5-2500 @3.3 GHz / AMD FX-8320 @3.5 GHz
    Memory: 8 GB RAM DDR3
    Hard Drive: 40 GB free space
    Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 670 / AMD Radeon™ HD 7870
    Sound: DirectX® 10

    RECOMMENDED:
    OS: Windows® 7 64-bit / Windows® 8 64-bit / Windows® 8.1 64-bit
    Processor: Intel® Core™ i5-4670K @3.4 GHz / AMD FX-8350 @4.0 GHz
    Memory: 16 GB RAM DDR3
    Hard Drive: 40 GB free space
    Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 780 / AMD Radeon™ R9 290
    Sound: DirectX® 10

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Dying light

Bacam preorder za ps4. Ovo će biti ludilo.

ELS BLAUGRANES ! BARCA BARCA BARCA !
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Dying light
doktor1 kaže...

Dying Light – PC System Requirements

    MINIMUM:
    OS: Windows® 7 64-bit / Windows® 8 64-bit / Windows® 8.1 64-bit
    Processor: Intel® Core™ i5-2500 @3.3 GHz / AMD FX-8320 @3.5 GHz
    Memory: 8 GB RAM DDR3
    Hard Drive: 40 GB free space
    Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 670 / AMD Radeon™ HD 7870
    Sound: DirectX® 10

    RECOMMENDED:
    OS: Windows® 7 64-bit / Windows® 8 64-bit / Windows® 8.1 64-bit
    Processor: Intel® Core™ i5-4670K @3.4 GHz / AMD FX-8350 @4.0 GHz
    Memory: 16 GB RAM DDR3
    Hard Drive: 40 GB free space
    Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 780 / AMD Radeon™ R9 290
    Sound: DirectX® 10

A milo ti podne hebem,16gb rama {#}

16 godina
offline
Dying light

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Dying light

Malo su smanjili zahtjeve {#}

Dying Light Minimum System Requirements

  • OS: Windows 7 64-bit
  • CPU: Intel Core i5-2500 3.3 GHz or AMD FX-8320 3.5 GHz
  • RAM: 4 GB DDR3 System Memory
  • GPU VRAM: 1GB
  • GPU: Nvidia GeForce GTX 560 or AMD Radeon HD 6870
  • HDD: 40 GB Free Hard Drive Space
  • DX: DirectX 11

Dying Light Recommended System Requirements

Poruka je uređivana zadnji put ned 7.12.2014 23:12 (lazicki88).
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Dying light

Moj PC  
3 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Dying light

Vidim igra je izašla danas, pogledao sam na twitchu upravo 2 sata gameplaya i sviđa mi se zasad viđeno.

Jel igra tko, slobodno napišite dojmove

Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Dying light

Dying Light - Launch Trailer

They have descended from heavens in fire chariots, and made humans on their own image.
Poruka je uređivana zadnji put uto 27.1.2015 13:35 (lmutak).
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Dying light
GeraltTheWhite kaže...

Vidim igra je izašla danas, pogledao sam na twitchu upravo 2 sata gameplaya i sviđa mi se zasad viđeno.

Jel igra tko, slobodno napišite dojmove

 Jeje izasla je al ocito nije  nitko kupio.... ja muckam jos svoj jogurt nadam se da ce biti spreman do navecer

16 godina
offline
Dying light

Nakon tutoriala kreće opći nered sa performansama...

Tu sam više napisao pa da ne prepisujem...

Moj PC  
0 1 hvala 0
15 godina
offline
Dying light

Evo nakon pola sata nesto vise gameplaya da npisem nesto o igri... pa ovako prvi domaj tj pocetak igre me podsjetio na Crysis 1 u avionu ste avion izgleda jako slicno... zatim isto tako iskacete... no da vam ne kvarim dojam.... uglavnom igra izgleda predivno jako je slicna po gameplayu dead island igri ali pomjesano sa igrom mirrors edge zbog trcanja po mapi i skakanja tako dok su to dvoje spojili igra je super i samo trazi da se igra dalje... zombiji su po danu spori i lako mozete trcati pored njih osim ako zaglavite negdje ili slucjano zaletite u cosak onda ce vas lako opkoliti.... no kada padne mrak oni postaju agresivni te igra postaje puno strasnija i onda tek pocinje prava uzivancija.... uglavnom svakok preporucujem igru.... te ako se pokaze dobra kao i do sada uzet cu je radi co-op  mogucnosti....

 

sto se tice ovoga gore sto je kolega napisao istina je unutra pocetkom igre kada ste u zgradi fps mi je locka na mojoj konfi 60 no  nakon izlaska van zgrade prepolovio se.... te sam i sam skuzio da view distance navjise utjece na performanse i cak mi igra gura do 3.5gb no  nadam se da ce to fixat sa patchevima.... pa eto par slika.....

Poruka je uređivana zadnji put uto 27.1.2015 22:35 (Frenkyca).
Moj PC  
8 0 hvala 8
10 godina
neaktivan
offline
Dying light

   Igra je prejebena, ovo je trebalo napraviti, idem nastaviti igrati. 

 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Dying light

Također sam jučer primjetio da je igra izašla, gledam ovaj triler i mislim si kakva grafika u samo 11Gb igre , inače ne volim baš takav tip igre, ali probat ću je samo zbog grafike i open world-a, fakat izgleda močno.

 

 

EDIT: inače system requirements su dodatno smanjili, te je sada ovakav:

 

Minimum System Requirements

OS: Windows Windows Vista (SP2) / Windows 7 (SP1) / Windows 8
Processor: Intel Core2 Duo/AMD Athlon 64 X2 @3GHz, Intel Core i5 @2.4GHz
Memory: 4GB RAM
Graphics: DirectX 10–compliant, 512MB VRAM
DirectX:10
Hard Drive: 20GB
Sound: DirectX 10–compliant

 

Recommended System Requirements

OS: Windows 7 (SP1) 64bit / Windows 8 64bit
Processor: quad core CPU @3GHz
Memory: 8GB RAM
Graphics: GeForce GTX 670 / Radeon 7900 Series, >2GB VRAM
DirectX: 11
Hard Drive: 20GB
Sound: DirectX 10–compliant

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 28.1.2015 13:08 (1BIT).
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Dying light
doktor1 kaže...

Nakon tutoriala kreće opći nered sa performansama...

Tu sam više napisao pa da ne prepisujem...

 Stvarno tako mala razlika između 50% i 100% VD?

Instalirao i ja da malo vidim, grafika ništa posebno ali opet performace show.

Poruka je uređivana zadnji put sri 28.1.2015 13:29 (Point-X).
16 godina
offline
Dying light

Isključite vsync; nešto nevalja i smanjuje FPS...

 

View distance staviti na 45/50% jer nije vrijedan udara od 10 - 20 FPSa na preformanse! Na ovoj slici je razlika u cca 15 FPSa!! Neopravdano!

"For us, 45% was the first level to offer decent-enough detail at mid range, and shadows, without egregious amounts of pop-in. Higher detail levels improve things further, but beyond 75% we noted no improvement whatsoever."

 

Nvidia Depth of Field se samo koristi u cut scenama i ja mislim da izgleda užasno, a uz to također nevjerovatno siluje FPS; doduše nebitno pošto su cut scene, ali opet....

HBAO+ naspram SSAO nema utjecaja na performanse, a izgleda dobro

Foliage bi preporučio na high jer na nekim mjestima dobro sreže raslinje i na medium postavkama...

 

Ja tjeram igru u zaključanih 30 FPSa, (video ispod); sa teksturama na high isto trči na 30, ali se dogodi pad na kakvih 27 te sam se ipak odlučio za konstatnih 30 naspram high tesktura koje i zahtjevaju popriličnu količinu VRAMa.

Medium shadows i medium textures screenshot

 

"From testing, it appears that there is no difference in quality between the two settings, and that High may merely be storing more textures in memory on suitably equipped GPUs. For example, running around an area on Medium resulted in a modicum of texture pop-in and VRAM usage of around 2GB. Repeating the test on High resulted in zero pop-in and VRAM usage that topped out at 3.3GB"

 

 

Još sam prioritet prosesora stavio na visko

Te sve jezgre sviraju istu pjesmu, (vidim mnogo žaljenja na jednu jezgru zakucanu dok druge sviraju ku...)

Te sam u nvidia control panelu malo doradio postavke u pogledu perforamnsi

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 28.1.2015 13:47 (doktor1).
Moj PC  
1 0 hvala 4
11 godina
neaktivan
offline
Dying light

Evo danas sam i ja probao Dying Light zaigrati. Stvarno mi se sviđa, zadnja zombie igra mi je bila Dead Island pa mi tu "parkour element" dolazi ko pravo osvježenje. Nisam još došao daleko s pričom, ali zassad djeluje u redu, neću ništa spoilati, reko je već kolega iznad kako ide uvod igre. Kaj se tiče samih zombija stvarno su po noći agresivni u odnosu na dan, po danu se praktični možete šetati kraj njih, no ja sam tako nastavio i po noći i na kraju sam bježao do prve kuće da se popdnem na nju i spasim glavu 

Uglavnom i kod mene je došlo do pada fps-a nakon izlaska iz zgrade, pustio sam na high detaljima uz 1920x1080 rezu i 50% view distance dolazi mi od 30-40 fps-a. Ako se još malo poigram s postavkama možda dobijem 50-60,  probal budem ove doktorove savjete.

Evo i par ss-a, na prve dvije slike se baš fino vidi dizajn poda, namještaja i sjene, pod je detaljan i ne djeluje ko obična ploha, stvarno lijepo. Na zadnjoj slici natpis "KEBAB", ne znaš ko prije ogladni, ja ili zombiji

Atmosfera vani vuče na nevolje i grafika je privlačna, parkour je zabavan, kontrole su mi zasad odlične. Skilovi, levelanje i lootanje u nekom RPG obliku, standardno i viđeno puno puta. Nadam se da kvaliteta slika ne bude jako uništena uploadanjem.

Samo da još priča bude kolko tolko dobra i imamo odličnu igru na početku godine.

Poruka je uređivana zadnji put sri 28.1.2015 20:25 (GeraltTheWhite).
Moj PC  
2 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Dying light
GeraltTheWhite kaže...

Uglavnom i kod mene je došlo do pada fps-a nakon izlaska iz zgrade, pustio sam na high detaljima uz 1920x1080 rezu i 50% view distance dolazi mi od 30-40 fps-a. Ako se još malo poigram s postavkama možda dobijem 50-60,  probal budem ove doktorove savjete.

 Imamo isti procesor, ja iman r9 290, meni je fps kad izađem iz zgrade 25-35, view distance mi je smanjen na 25%, reci mi koje drivere koristiš, možda mi je zbog njih.

 

Link - tu imate upute kako ugasit chromatic aberration (ako vas boli glava od njega), film grain i ostale gluposti.

Poruka je uređivana zadnji put sri 28.1.2015 21:00 (Raoul).
10 godina
neaktivan
offline
Dying light

   Par sati igram, vec sam polako usao u pricu i pohvatao mehanike igre i ima nekih stvari koje mi se objektivno ne svidjaju, ali je sve zajedno spakovano u jednu cijelinu koja ima smisla i sve sto mogu reci je da sam odusevljen. Igre poput ove su dokaz da su igre zapravo umjetnost. Dao bih igri za sada 9/10, ali posto je jaka u jednoj stvari, a to je zabava dati cu 9.5/10. 

 

P.S.

Igrati, igrati, igrati i igrati...

Poruka je uređivana zadnji put čet 29.1.2015 0:04 (Mquany).
 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Dying light

Loša optimizacija

Hrpa fetch questova

Lock picking pokraden iz skyrima

zombiji, krafting, oružja.... čista kopija dead islanda

plitka priča, neoriginalna, dosadna

penjanje na tornjeve kopija far cry 4

 

 

Neznam, eto, objektivno, što je to toliko dobro u ovoj igri da zaslužuje ocjenu "10/10", "odlično", "brutalno", bla bla bla....  

 

Da se razumijemo, ima dobrih strana. Smjena dan noć, jači i izazovniji zombiji tijekom noći (to je jedini gušt igrat u biti), grafički izgleda odlično (kad se malo uštelaju postavke) ali u biti to je to. Sve ostalo je kopija hrpe drugih igara. 

Mirno more nikad nije stvorilo dobrog mornara
15 godina
offline
Re: Dying light
quickr kaže...

Loša optimizacija

Hrpa fetch questova

Lock picking pokraden iz skyrima

zombiji, krafting, oružja.... čista kopija dead islanda

plitka priča, neoriginalna, dosadna

penjanje na tornjeve kopija far cry 4

 

 

Neznam, eto, objektivno, što je to toliko dobro u ovoj igri da zaslužuje ocjenu "10/10", "odlično", "brutalno", bla bla bla....  

 

Da se razumijemo, ima dobrih strana. Smjena dan noć, jači i izazovniji zombiji tijekom noći (to je jedini gušt igrat u biti), grafički izgleda odlično (kad se malo uštelaju postavke) ali u biti to je to. Sve ostalo je kopija hrpe drugih igara. 

 Dobro optimiziacija je igrina mana, ali zašto su mane to što je "pokradeno"? Pa igra je izmiksala ono najbolje iz  drugih igri.

 

Mnoge igre danas kopiraju jedna od druge, ali to ne znači da je mana ako uzme nešto dobro.

13 godina
offline
Re: Dying light

Pa jbm_u, do kad ćemo više igrati jedne te iste prožvakane igre?! Svaka nova igra je kopija one prethodne. Kao da su totalno bez ideje, kao da se uopće ne trude. Najbolji je primjer shadow of mordor. Goty na mnogim portalima, a igra je kopija da nemože biti veća. Samo eto, radnja se odvija u tolkienovom svijetu, a taman je tu negdje izašao zadnji nastavak hobita i sve se poklopilo. 

 

Mnoge igre kopiraju, ali ubace i nešto svojega. Ova igra nije unjela ništa novo. Nije pokazala ništa što već nismo vidjeli. Eventualno ta smjena dan/noć sa slabijim/jačim zombijima, eto to ću joj priznat (dok se ne sjetim neke igre koja je i to imala). 

 

Standardi su niski, gameri nisu zahtjevni i dovoljno im je pokazati očaravajuću grafiku, da im se okice zacakle, i oni su sretni. Danas je mjerilo što veća rezolucija, a priča je i onako nebitna, samo da sve to lijepo izgleda. I dok god se to ne promjeni izlazit će nam ovakve igre. 

Mirno more nikad nije stvorilo dobrog mornara
16 godina
offline
Re: Dying light
quickr kaže...

1. Loša optimizacija

2. Hrpa fetch questova

3. Lock picking pokraden iz skyrima

4. zombiji, krafting, oružja.... čista kopija dead islanda

5. plitka priča, neoriginalna, dosadna

6. penjanje na tornjeve kopija far cry 4

 

1. uredu, to stoji....

2. svaka open world igra ima fetch questove; dam se kladit da će ih imati i Withcer 3; ali ovdje su mi zasada makar zanimljivi - nakon šta nabaviš pištolj onom liku u toweru dođe do određenih posljedica, pa ludi tip sa mamom... Kod sidequestova ima razgovora sa davateljima questa te to popravlja dojam, a ne samo dođeš kao npra u nekom RPGu, uzmeš oglas sa oglasne ploče i kreneš dalje...

3. možda da nam kažeš kakav lockpick sistem bi trebali stavit u igru? Ono sranje kao šta je imao novi Thief možda?

4. zamisli, "kopiraju" svoju igru; Ubisoft napravi Far Cry 4 lani koji je identičan kao i FC3 uz minimalne promjene i tisuće ljudi bi ga proglasile GOTY naslovom... A osim toga borba i sami filing iste su puno bolje nego u Dead Islandu

5. priča je sasvim uredu; nije za emmy awards, ali je dobra; nego reci mi dali npr Metro 2033/LL  ubijaju sa svojom pričom i likovima?

6. nema toliko tornjeva kao u FC naslovima, a samo penjanje na iste je negdje osamsto milijona puta bolje i zabavnije nego u spomenutom naslovu!

Poruka je uređivana zadnji put čet 29.1.2015 13:24 (doktor1).
13 godina
offline
Re: Dying light

To ti je isto kao da uzmem "i'm your father" scenu iz SW-a, "you can't handle the truth" iz onog filma sa tom cruzom (ubi me nemogu se sjetiti, da sad ne guglam), "i'm not the animal!!" iz elephant man-a, "it's alive!!" iz frankensteina i završim sa zadnjom scenom iz planeta majmuna i velim: evo, kako dobar film, stavio je sve ono najbolje u jedan. Da, "dobar film" ali sve je već viđeno 100 puta. 

 

Poanta mog rage-a je u neoriginalnosti i lijenosti developera da izbace nešto novo više. 

 

A kad si već spomenuo lockpicking, zašto bi ga uopće bilo? Prvo, average joe vjerojatno nezna ništa o lockpickingu,a drugo, average joe nema vremena lockpickat dok ga zombi proganja. To su mogli izvesti tako da crowbarom razvališ lokot ili nogom razvališ vrata. Ali istovremeno proizvedeš glasan zvuk koji zombiji/neprijatelj može čuti. High risk/high reward sistem. 

Mirno more nikad nije stvorilo dobrog mornara
16 godina
offline
Re: Dying light
quickr kaže...

To ti je isto kao da uzmem "i'm your father" scenu iz SW-a, "you can't handle the truth" iz onog filma sa tom cruzom (ubi me nemogu se sjetiti, da sad ne guglam), "i'm not the animal!!" iz elephant man-a, "it's alive!!" iz frankensteina i završim sa zadnjom scenom iz planeta majmuna i velim: evo, kako dobar film, stavio je sve ono najbolje u jedan. Da, "dobar film" ali sve je već viđeno 100 puta. 

 

Poanta mog rage-a je u neoriginalnosti i lijenosti developera da izbace nešto novo više. 

 

A kad si već spomenuo lockpicking, zašto bi ga uopće bilo? Prvo, average joe vjerojatno nezna ništa o lockpickingu,a drugo, average joe nema vremena lockpickat dok ga zombi proganja. To su mogli izvesti tako da crowbarom razvališ lokot ili nogom razvališ vrata. Ali istovremeno proizvedeš glasan zvuk koji zombiji/neprijatelj može čuti. High risk/high reward sistem. 

Malo puno fantaziraš ovo u pogledu filmova...

 

Pa baš se jesu potrudili; spojili su Mirrors Edge i zombije.

Pokaži mi jednu igru sa zombijima i ovako dobrim parkour sustavom!?

 

Ti si spomenuo lock pick, ne ja; ja ti samo obajašnajvam da je to vražji lockpick sustav! Nemogu stavit kod otvaranja zaključanih vrata umjeto lockpick user interfacea da odvoziš dva kruga u formuli oko Monze pa da se vrata otključaju..

13 godina
offline
Re: Dying light
doktor1 kaže...

Malo puno fantaziraš ovo u pogledu filmova...

 

Pa baš se jesu potrudili; spojili su Mirrors Edge i zombije.

Pokaži mi jednu igru sa zombijima i ovako dobrim parkour sustavom!?

 

Ti si spomenuo lock pick, ne ja; ja ti samo obajašnajvam da je to vražji lockpick sustav! Nemogu stavit kod otvaranja zaključanih vrata umjeto lockpick user interfacea da odvoziš dva kruga u formuli oko Monze pa da se vrata otključaju..

 Eto, to je problem... Ima ih hrpa, bezbroj, svaki mjesec nova izađe. Zombiji u svemiru, zombiji koji lete, nazi zombiji, zombiji koji love dinosaure, srednjovjekovni zombiji, zombiji vs biljaka, zombiji vs banana, zombiji ovo, zombiji ono... I sada se netko pametan dosjetio: "ej, znate što još nismo imali?! zombijski parkour!!" Kužiš to je sasvim novi koncept, bokte to je nova igra, nikad viđeno!! 

 

 

Ok, dosta, puko sam k'o kokica. Shvatili ste što je pisac htio reći 

Mirno more nikad nije stvorilo dobrog mornara
15 godina
offline
Dying light

Vadiš iz konteksta! Ima mnogo igri sa zombijima, ali ima li koja sa zombijima i parkourom? Nisi prije odgovoerio na cijelo pitanje.

To je isto kao da kažeš da je arma i cod isto samo zato jer su FPS, a zanemariš ostale značajke igre.

Poruka je uređivana zadnji put čet 29.1.2015 14:11 (Jack Sparrow).
Moj PC  
4 1 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice