U, ovo je nesto novo!
ovo je bolje nego "something went wrong"
U, ovo je nesto novo!
ovo je bolje nego "something went wrong"
DirectX vs Mantle usporedba kvalitete.
Malo duže se učitava slika ali isplati se. Ispod slike šaltate sa low na ultra.
DirectX vs Mantle usporedba kvalitete.
Malo duže se učitava slika ali isplati se. Ispod slike šaltate sa low na ultra.
Jel se ovo meni cini ili je na DXu puno bolja slika?
Da i meni tako izgleda.
DirectX vs Mantle usporedba kvalitete.
Malo duže se učitava slika ali isplati se. Ispod slike šaltate sa low na ultra.
Jel se ovo meni cini ili je na DXu puno bolja slika?
pa koliko se ja sjećam, nije ni bila priča za mantle da će biti kvalitetnija slika, nego bolje performanse
DirectX vs Mantle usporedba kvalitete.
Malo duže se učitava slika ali isplati se. Ispod slike šaltate sa low na ultra.
Jel se ovo meni cini ili je na DXu puno bolja slika?
pa koliko se ja sjećam, nije ni bila priča za mantle da će biti kvalitetnija slika, nego bolje performanse
Koji je onda smisao dizanja na ultra settings sa mantleom, ako se igralo na low na DX?
Jel se ovo meni cini ili je na DXu puno bolja slika?
pa koliko se ja sjećam, nije ni bila priča za mantle da će biti kvalitetnija slika, nego bolje performanse
Mislim da su ljudi smatrali da ce bit barem ista kao na DXu.Ma Mantle je jos nov i vjerujem da ce sve to jos speglat
Bolje izgleda DX. Pogotovo se vidi kako fali trave tamo lijevo, na istoj strani se tamo u daljini vidi kako directx ima već draw distance jer se u pozadini vidi brdo i šuma.
Dok ovo što je slika i nebo blijedo je jer je prejaki bloom što su i priznali da je trenutno bug. Nebi me čudilo i da je sve ovo ostalo sa manjim draw distanceom i manje raslinja neki bug.
DirectX vs Mantle usporedba kvalitete.
Malo duže se učitava slika ali isplati se. Ispod slike šaltate sa low na ultra.
EDIT: Kasnim. Fala Kuky.
Mantle nema one zelene cupave vegetacije, nema neba i oblaka, kraca je vidljjivost (ne vide se planine), noz nema sjencanje, i cini mi se da lisce na drvu ima manje detalja.
Ja sam se divio kako su dobro napravili, da postoji potpuno ista vegetacija na LOW i na ULTRA (tu se bas dobro vidi!) , a kad tamo, uvedu Mantle i pola zbunja nestane! Hej!! 
Ali, mozda je ovo fake 
DirectX vs Mantle usporedba kvalitete...
...
pa koliko se ja sjećam, nije ni bila priča za mantle da će biti kvalitetnija slika, nego bolje performanse
Po ovome ispada da su tih 40% boljih performansi uspjeli postići tako da ne prikazuju 40% elemenata u okolini :)
Koji je onda smisao dizanja na ultra settings sa mantleom, ako se igralo na low na DX?
U postu iznad sam bio preoptimističan....... Low na DXu izgleda bolje neg Ultra na Matleu.
Evo i druge slike. Na ovoj je sve isto osim tog buga sa bloom-om za kojeg znaju. Valjda neka greška kod onih slika prije.
Evo i druge slike. Na ovoj je sve isto osim tog buga sa draw distance-om za kojeg znaju. Valjda neka greška kod onih slika prije.
A šta im znači "Job threads"? Na konkretnom procesoru se znači koriste samo 4 jezgre, iako ih ima 8, ili?
A šta im znači "Job threads"? Na konkretnom procesoru se znači koriste samo 4 jezgre, iako ih ima 8, ili?
Kaže jedan od DICE-ovaca na forumu da je sve u redu s tim da piše samo 4, ali nije ništa pojasnio što točno znaći. LINK
Kako mislis neupravljivi?? pa ovo je dosad najlaksi model upravljanja u bf-u, jedino atack heli treba malo vise brzine, malo je trom.
Pa to mislim, treba mu vječnost da se okrene ili pobjegne...
Zato koristis njegovu tezinu za brzinu...
Možeš li mi molim te objasniti kako to :/ snimi gameplay ili nešto da naučimo kako se to radi -.-
Viditi cu da stavim stream, ali ne znam kakva bude kvaliteta. Dice je sad trenutno zamislio da postoji opravdana razlika izmedju scout helija i attack. Attack jednostavno nije tako okretan u manjem prostoru, pa naglim povecavanjem brzine sa mjesta prema gore neces napraviti previse, ali zato kretane u vecim lukovima ti daju dodatni boost. Meni to nije lose zamisljeno jer tako jako pilot zavisi o gunneru, ali ipak treba jedan mali patch u kojem ce mu povecati brzinu za nekih 10-15 %. Dok po informacijama koje imam nikad nece biti okretan kao scout heli.
A šta im znači "Job threads"? Na konkretnom procesoru se znači koriste samo 4 jezgre, iako ih ima 8, ili?
Kaže jedan od DICE-ovaca na forumu da je sve u redu s tim da piše samo 4, ali nije ništa pojasnio što točno znaći. LINK
Njima se sve u redu, jebo ih Mamić...
Osobno, kod Mantlea me najviše smeta da na par mapa imam maglu iznad mape tj. da u heliju je nemoguće letjeti i vidjeti nešto.
Najviše na Flood Zone-u...Snimio bih ali program koji koristim za snimanje inače radi samo na Mantleu ;)
I jasno, super mi je fičr izbacivanja nakon 2-3 partije ili kad se sruši aplikacija. Tako često nije ni u Beti.
A čini mi se da smo dobili verziju blizu bete sa par stvari izmjenjeno i kao da ove bugove koje su ispravili nakon izlaska a koji su za DIrectX verziju, nisu prenjeli na Mantle.
Mantle je za skillandere, manje trave, manje djelova koji ti smetaju a i imaš gazzilion fps-ova.
Na metrou će ići do 500fps,moći ćeš dotrčati na A prije nego rusi, yebenti šta je mantle super.
Ova igra je tako zanimljiva. Držim lock na 120 fps i nikad mi ne padne ispod 80-90, ali naravno, pojavi se tearing. Ako lockam na 76 pada i do 55. U BF3 sam držao na 76 i kada bi palo uvijek bi blo iznad 60.
Nego, na koliko držite pre-rendered frames?
Ova igra je tako zanimljiva. Držim lock na 120 fps i nikad mi ne padne ispod 80-90, ali naravno, pojavi se tearing. Ako lockam na 76 pada i do 55. U BF3 sam držao na 76 i kada bi palo uvijek bi blo iznad 60.
Nego, na koliko držite pre-rendered frames?
Šta je to? I kako utječe na performanse? 
Šta je to? I kako utječe na performanse? 
Veće vrijednosti povećavaju performanse i input lag, a manje rade suprotno. No, varira od sistema do sistema.
Kako mislis neupravljivi?? pa ovo je dosad najlaksi model upravljanja u bf-u, jedino atack heli treba malo vise brzine, malo je trom.
Pa to mislim, treba mu vječnost da se okrene ili pobjegne...
Zato koristis njegovu tezinu za brzinu...
Možeš li mi molim te objasniti kako to :/ snimi gameplay ili nešto da naučimo kako se to radi -.-
Viditi cu da stavim stream, ali ne znam kakva bude kvaliteta. Dice je sad trenutno zamislio da postoji opravdana razlika izmedju scout helija i attack. Attack jednostavno nije tako okretan u manjem prostoru, pa naglim povecavanjem brzine sa mjesta prema gore neces napraviti previse, ali zato kretane u vecim lukovima ti daju dodatni boost. Meni to nije lose zamisljeno jer tako jako pilot zavisi o gunneru, ali ipak treba jedan mali patch u kojem ce mu povecati brzinu za nekih 10-15 %. Dok po informacijama koje imam nikad nece biti okretan kao scout heli.
Ma nije bitna kvaliteta, nego čisto da vidim kako i šta treba raditi... ili me dodaj, pa ti budem gunner ^^
Šta je to? I kako utječe na performanse? 
Veće vrijednosti povećavaju performanse i input lag, a manje rade suprotno. No, varira od sistema do sistema.
Ovisi o snazi samog sistema. Jači sustavi mogu popiti 2 framea unaprijed ako se ne varam. Za slabije je 0 ili eventualno 1.
Broj frameova koje će sustav unaprijed ''pripremiti'' koliko sam ubra, zar ne?
Ovisi o snazi samog sistema. Jači sustavi mogu popiti 2 framea unaprijed ako se ne varam. Za slabije je 0 ili eventualno 1.
Broj frameova koje će sustav unaprijed ''pripremiti'' koliko sam ubra, zar ne?
Dobro si shvatio. Ali i kod jačih računala je moguće smanjenje input laga.
A šta im znači "Job threads"? Na konkretnom procesoru se znači koriste samo 4 jezgre, iako ih ima 8, ili?
Kaže jedan od DICE-ovaca na forumu da je sve u redu s tim da piše samo 4, ali nije ništa pojasnio što točno znaći. LINK
Jao pismenosti DICEovih ljudi "This setting this not work in the current BF update, locking this thread" ...
sad mi je jasno zašto se bugovi sporo rješavaju...pa ljudi slabo pričaju engleski, trebamo slat bug reporte na švedskom
Interested in all thing Android, also freelance programmer! Battlelog: https://battlelog.battlefield.com/bf4/user/ppero196/
jel se moze igrat bf4 multi bez da se kupi igra?
jel se moze igrat bf4 multi bez da se kupi igra?
ne može se multi ni kad se kupi igra