Ima li nokia 5800 XPressMusic wifi
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
A da procitas malo ostale teme sa istim imenom umjesto otvaranja nove???
Samo jedno iskustvo vezano uz ovaj mobitel, najprije uz naše prodavače, koje ču imenovati, a nešto manje uz sam uređaj.
Dakle, dotični sam uređaj kupio prije nešto više od 2 mjeseca, te sam bio oduševljen. Kupio sam ga u T-Centru i mada je u startu bio malo spor, flashanje je sve popravilo i ukupan dojam je bio odličan. Naravno, odmah u dućanu prvi kojeg su mi dali je imao malu točkicu na ekranu, ali sam ja tražio drugi uređaj. Nekih mjesec dana kasnije Nokia je najavila besplatno mijenjanje maske i zvučnika zbog serijske greške. Kao i svaki normalan korisnik, svoj mob sam odnio u T-Centar, koji je uređaj poslao Mobisu, te ga vratio u roku od 5 dana.
Tu počinju moji problemi, jer dok uređaj jest radio čim sam ga dobio, kroz idućih 10 dana mu se pokvario ekran. U gornjem desnom uglu (isti onaj koji je prije mijenjanja maske malo klapao) se pojavila nekakva crta kao da je ekran puknut, a cijela slika je treperila. Kako se cijela stvar dogodila dok mi je mob stajao na stolu u torbici (da imam i zaštitnu torbicu da se ne ogrebe) dok sam ja tipkao na poslu, nije bilo nikakve šanse da je riječ o fizičkom oštečenju. Dapače sami gornji zaštitni sloj maske nema nikakvu točkicu ili bilo kakvo udubljenje, a serviser nezavisne trgovine mi je odmah rekao da nije riječ o mom udarcu te da utjeram pravdu. Kada sam mobitel poslao Mobisu, naravno rekli su mi da sam sam kriv, a njihova operaterka (nazovimo je tako, ne znam kako se oni titluju) da ona meni vjeruje da ja nisam kriv al tako je to.
Ono što me zanima je kako da "utjeram pravdu" i dobijem zadovoljštinu (osim skidanjem svih mogućih Tusluga jer sam to već napravio). Sam novac nije toliko bitan (mada nije baš ni mala suma) koliko to da se osjećam kao da mi je pao sapun u Lepoglavi. A i ovo je upozorenje svima koji ovaj mob misle kupiti u navedenom dinamičnom duu, jeste li spremni i sami ovako završiti?
Pa ako ga sad idem kupovati u T-centru, zar sad ta greška neće biti ispravljena.
Neće. To su lukavo izveli, da ti mob popravljaju tek kad ga već kupiš, tako ako se sličan slučaj dogodi, da ti mogu napraviti isto što i meni (ako se ne varam ima još jedan slučaj tu na forumu unatrag mjesec-dva).
Enjoy!
Znam da ga sigurno neću kupiti, iako sve zavisi. Moj frend je nosio na ispravak greške i još mob odlično radi
bez ikakvih problema.
Ima i zadovoljnih i onih koji su prošli gore od mene. Sada me najviše pogađa što sam se ja smijao u dućanu čovjeku od nekih 50tak godina koji je mob vraćao 4. put (kada sam ja svoj nosio prvi put). On se onako u zanosu derao kako je poslovan čovjek i sve što hoće je da uređaj radi, da mu novac nije bitan i da ne zna zašto nije uzeo iPhone. Tužno je da mi je sada gore nego njemu
Moj čak nisu ni popravili.
Ima i zadovoljnih i onih koji su prošli gore od mene. Sada me najviše pogađa što sam se ja smijao u dućanu čovjeku od nekih 50tak godina koji je mob vraćao 4. put (kada sam ja svoj nosio prvi put). On se onako u zanosu derao kako je poslovan čovjek i sve što hoće je da uređaj radi, da mu novac nije bitan i da ne zna zašto nije uzeo iPhone. Tužno je da mi je sada gore nego njemu
Moj čak nisu ni popravili.
Uvijek je bilo i biti ce da par mobitela iz serije ne sljaka.. Sto se tice one greske u vrhu ekrana to je odavno sređeno. ali su izbacili torbicu iz paketa..
eIiii.. mene zanima ak taj mob ima WiFi, jel se ja mogu spojit na bežičnu Wlan mrežu na koju se spajam s kompom...
da
ewo ovako: išla sam na postavke> povezivanje > bežični LAN.. povezala se na svoju mrežu.. i kad želim pokrenuti internet preglednik stvori mi se ova poruka: web`n`walk: pristupnik ne odgovara... help!
ewo ovako: išla sam na postavke> povezivanje > bežični LAN.. povezala se na svoju mrežu.. i kad želim pokrenuti internet preglednik stvori mi se ova poruka: web`n`walk: pristupnik ne odgovara... help!
koji router imas?, meni se bes problema spaja na D-link, Zyxel i Thomson a na mog Siemensa neće nikako, istu poruku mi baca kao tebi
Jel imaš WPA zaštitu?