Caustic za raytracing

poruka: 9
|
čitano: 2.679
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Caustic za raytracing".
17 godina
neaktivan
offline
Caustic za raytracing

zvuči zanimljivo, do 200puta brže... samo ovo rješenje s dodatnim hardverom, to mi zvuči kao ageia physx kartice.

Nije se physx počeo masovno koristit dok nije nvidia preuzela taj dio i omogućila svim grafičkim karticama serije 8xxx i novije physx rendering (ili kako već to nazivate)

Čini mi se da će i ova tehnologija mogla biti preuzeta od ATi ili Nvidia... ali eto, vidjet ćemo

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Caustic za raytracing

baš me zanima kad če to zaživjeti u praksi. po tome bi i slabije konfe mogle pokretati najzahtjevnije igre , neznam kolko če se to sviđati grafičkoj industriji, negdje če to več zapeti.

 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Caustic za raytracing

evo ovdje malo detaljni opis i tko stoji iza svega :)

FJAKA je stanje uma težnje za ničim. Greška je zamijeniti fjaku sa ljenošću. Fjaka je uzvišeno stanje uma i tijela kojem teži cijelo čovjecanstvo. Dok u Indiji i drugdje fjaku postižu dugogodišnjim izgladnjivanjem i meditacijom, u Dalmaciji je ona Božji dar.
17 godina
neaktivan
offline
Caustic za raytracing

Pa to bi značilo da bumo mogli igrati Crysis i GTA4 na integriranoj grafiki sa svim detaljima na max.

Sigurno to neće Nvidia i ATI samo tako promatrati jer bi to značilo da će svi kupovati najjeftinije njihove proizvode i tu karticu.SAmo se nadam da cijene neće biti astronomski velike.Druge godine znači kupujemo najjeftiniju DX11 grafičku i tu karticu i deri.

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Caustic za raytracing
toma kaže...

Pa to bi značilo da bumo mogli igrati Crysis i GTA4 na integriranoj grafiki sa svim detaljima na max.

Ne.

Sigurno to neće Nvidia i ATI samo tako promatrati jer bi to značilo da će svi kupovati najjeftinije njihove proizvode i tu karticu.

Ne.

SAmo se nadam da cijene neće biti astronomski velike.Druge godine znači kupujemo najjeftiniju DX11 grafičku i tu karticu i deri.

Nema to veze s DX11 (trebalo je imati). Renderer u igri mora biti isprogramiran tako da koristi RT tehniku. Ovdje se radi o posve suprotnom modelu rada.
LOL @ http://www.youtube.com/watch?v=Y_uCjnuY9D4
16 godina
neaktivan
offline
Caustic za raytracing

Ako im ovo upali i bude kao što su opisali, to će biti skok za garfiku u igrama i aplikacijama koje su orijentirane na grafiku. Daj Bog da im uspije, jer zvuči obećavajuće.Osmijeh

Da se Facebook server sruši 90% mladih palo bi u tesku depresiju. Ako si u onih 10% koji bi im se smijali stavi ovo u sign. Današnja djeca slušaju cajke, priče o Vukovaru njima su bajke! Zmajevi su zakon! I AMD je to priznao.
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Caustic za raytracing

Ovo mi lici na 3dfx i njihov glide api.

Onaj ko kupi Caustic hardver, moci ce se igrati s raytracingom. Onda ce i proizvodjaci igara morati raditi igru za CausticRT ali i za rasterske metode iscrtavanja. Hoce li nabiti cijenu hardveru? Koliki ce krug ljudi imati taj hardver onda (malo ih je imalo physx kartice)? Koliko ce se developerima isplatiti pisati naslove za tu tehnologiju (CausticGL)?

Sta ce onda biti s licenciranjem? Hoce li licencirati tehnologiju (ako se pokaze uspjesnom) ATI-ju, Nvidiji? Objema kompanijama? Nijednoj?

 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Caustic za raytracing

E Naxeem aj malo objasni ko tu koga, sta ce nama korisnicima to nakraju donijet ili bar koja je ideja iza toga? Ja sam se dosad susretao s pojom "raytracing" kad sam radio neke rendere i slicne stvari. A ovdje ekipa prica o krajsisu i tome. Da li je ovo za gamere ili za one koji rade na racunalu?

16 godina
neaktivan
offline
Caustic za raytracing

Ray tracing je metoda iscratavanja slike simulacijom kretanja zraka svjetlosti. Različiti materijali različito upijaju, odbijaju i lome svjetlost. Takve složene kalkulacije izračunava CPU a ne GPU. Ray tracing je hardverski prezahtjevan a današnje igre imaju dobar omjer kvalitete prikaza i performanse. Vjerojatno će proći još nekoliko godina rasterizacijskih igara (OpenGL/DirectX) prije prelaska na ray tracing. Ray tracing se koristi za filmske efekte jer je bitna samo fotorealističnost a vrijeme potrebno da se iscrta slika nije ključan faktor kao u igrama. Rendering je proces iscrtavanja slike a ray tracing metoda.

 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice