Evo javilo su mi iz sapphire da su upravu i da treba biti naljepnica na sarafima.A nista pitat cu ih ako sumnjaju na bios da mi stave orginalni ako je do toga problem
Ako je samo bios problem i oni to mogu lako riješiti uz tebi prihvatljivu cijenu servisa, najrazumnije bi bilo tako i dogovoriti. Ovako dalje ulaziti u peripetije mislim da ti nije zgodno, em zbog vremena, a mislim da je poprilično neizvjestan rezultat.
Inače je prije par godina bio neki "problem" oko tih najljepnica "waranty void if removed" pa je mislim američka agencija reagovala i poništila tu praksu jer ju je okarakterisala kao prevarantsku kod ostvarivanja garancija i naložila je neke mjere.
Iz ovog primjera treba izvući pouke:
1- o problemu i ostvarivanju garancije se prethodno treba bolje informisati
2 -slikati detaljno proizvod prije slanja na servis kao dokaz u slučaju nesporazuma
3 - ne kupovati proizvode od proizvođača ukoliko vam smetaju njihove klauzule oko tih naljepnica i garancija (ako si stručan i želiš npr. zamijeniti hladnjak sa boljim performansama ili npr. vodeno) da ga možeš slobodno sam zamijeniti bez gubljenja garancije - jer postoje proizvođači koji ne stavljaju te naljepnice.
Kada smo kod garancije imao sam jedan izuzetan pozitivan primjer za G. Skill memoriju koja ima lifetime warranty. Spremni su mi bili zamijeniti DDR2 memoriju pod garanciju i to staru 10 godina uz uslov da im se pošalje na testiranje u Holandiju u njihov centar za EU. Poštarina je bila skuplja od memorije tako da je to bilo neisplativo ali eto ljudi stoje iza svoje riječi o lifetime warranty.