Pohvale za Futuru it. Prvi put kupovao kod njih nesto, tj uzeo komp i mogu reci zadovoljan sam i brzinom dostave 2 dana. Hvala puno
Futura it - iskustva
- poruka: 1.179
- |
- čitano: 476.030
- |
- moderatori:
vincimus, Lazarus Long
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Kupljen komp kod njih, dostava bila unutar 24h, sve tip top.
Pozdrav, evo još jedno iskustvo sa narudžbom konfiguracije za ujaka...
konfiguracija je naručena pretprošlu srijedu, u roku dva dana PC je stigao. Međutim, zbog problema oko instaliranja OS-a smo PC poslali natrag prošlu srijedu i ispostavilo se da je RAM memorija bila neispravna. Ekipa iz Future je u petak javila da je memorija zamijenjena i Windowsi friško instalirani, PC je stigao jučer! Pohvala za jako brzo rješavanje problema, te profesionalni pristup situaciji!
Samo riječi hvale za ekipu iz Future it.
Imao sam problem sa kupljenim monitorom kojeg sam vratio nazad, vracen mi je novac nakon njihova pregleda.
Vrlo su responzivni i imaju razumjevanja sa kupcima.
Veliki thumbs up.
Jel ima netko iskustva sa Sapphire servisom? Poslao sam Futuri 16.6 grafičku i oni su proslijedili ovlaštenom servisu, čini mi se u Hong Kong... Bit će čekanja čini se.
čini mi se u Hong Kong... Bit će čekanja čini se.
Jesi siguran??? Koliko ja znam kartica se šalje uvozniku. U životu nisam čuo da su neku robu slali negdje van RH.
čini mi se u Hong Kong... Bit će čekanja čini se.
Jesi siguran??? Koliko ja znam kartica se šalje uvozniku. U životu nisam čuo da su neku robu slali negdje van RH.
Futura mi ništa konkretno nije rekla osim da je poslano u Sapphire. Nakon toga sam googlao di je servis od Sapphirea za Europu i po redditu kažu da se u Hong Kong šalje. Vidim da ljudi čekaju od 2-6 tjedana.
Tesko. Osim ako su oni sami uvezli robu.
Imas dva (nekad i tri/cetiri) uvoznika za Sapphire u HR,
prvobitno je to Microline i ASBIS, ponekad se moze naci nesto u MSAN-u,
vrlo rijetko Links ima svoj uvoz Sapphire kartica, kao i EZY (kad nemaju dovoljno XFX-a).
I to je to - kartica u 99% slucajeva ide u MOL ili ASBIS.
čini mi se u Hong Kong... Bit će čekanja čini se.
Jesi siguran??? Koliko ja znam kartica se šalje uvozniku. U životu nisam čuo da su neku robu slali negdje van RH.
Naravno da se šalje na popravak van, ja sam tako slao na reklamaciju Futuri i izgubio dva mjeseca, čak mi nije ni produženo jamstvo za vrijeme trajanja popravka.
čini mi se u Hong Kong... Bit će čekanja čini se.
Jesi siguran??? Koliko ja znam kartica se šalje uvozniku. U životu nisam čuo da su neku robu slali negdje van RH.
Futura mi ništa konkretno nije rekla osim da je poslano u Sapphire. Nakon toga sam googlao di je servis od Sapphirea za Europu i po redditu kažu da se u Hong Kong šalje. Vidim da ljudi čekaju od 2-6 tjedana.
Negdje unutar EU sigurno ima neko sjedište servisa, ali u kojoj državi ne znam.
Tesko. Osim ako su oni sami uvezli robu.
Imas dva (nekad i tri/cetiri) uvoznika za Sapphire u HR,
prvobitno je to Microline i ASBIS, ponekad se moze naci nesto u MSAN-u,
vrlo rijetko Links ima svoj uvoz Sapphire kartica, kao i EZY (kad nemaju dovoljno XFX-a).
I to je to - kartica u 99% slucajeva ide u MOL ili ASBIS.
I Microline ili Asbis to mogu poslati na reklamaciju proizvođaču. Otkad je mininga kartice se redovno šalju van na reklamaciju.
Ne moraš imati papir o tome. Dovoljno je da imaš papire da je bila na servisu i što je rađeno na njoj i ako bude trebalo s time ostvaris jamstvo.
Još jednom pohvala dečkima, dali su mi preporuku za idealan monitor za moju konfiguraciju. Naručio u petak oko 15h, u ponedjeljak ujutro je već bio kod mene. 👍
Ove godine sam odlučio kupiti PC s obzirom da je zadnji laptop kojeg imam star 8 godina i dobro bi mi došla nadogradnja.
Kontaktirao sam Futuru za custom made PC komponente i pitao je li moguće da mi i oni sami slože PC s obzirom da već nude neka gotova rješenja, a ovaj moj je u nekim dijelovima drugačiji.
Dečki su prebrzi, odmah su mi provjerili jesu li komponente kompatibilne jedne s drugima i na sve ostatle upite doslovno preko maila odgovarali u manje od 5 minuta i potvrdili kako mogu sastaviti gotov PC te da to samo moram navesti prilikom narudžbe. Nemoguće dobar support.
PC sam platio u subotu, a stigao mi je danas (u srijedu) ujutro. Sve uredno sastavljeno i spremno za pogon.
Mislim da ne mogu dovoljno pohvaliti Futuru it. Stvarno sam oduševljen s generalnim supportom i brzinom, nemam nikakvih zamjerki i sve pohvale s ovog foruma su apsolutno opravdane!
Apsolutno preporučujem svima!
Pohvala i s moje strane.
Dečki su super. Nakon što je pala odluka što uzeti sve je bilo jako brzo složeno(1 radni dan). Support, ljubaznost i susretljivost na vrhunskom nivou.
Vjerujem da sam miran sljedećih 3-4 godine s bilo kakvim ulaganjima u novi PC, ali sam siguran da što god u budućnosti budem trebao kupiti ću kod njih.
Pohvale ekipi,
Došao sam pred kraj radnog vremena sa grafičkom koju sam kupio dva dana ranije (zamrzavao se komp). Rekli su da će ju odmah testirati i rekli da pričekam 15ak minuta. Nakon što su ustanovili da je sa grafičkom sve u redu rekli su da slobodno donesem svoj pc pa da ponovno testiramo.
Long story short, na Z390 matičnoj sam updateao BIOS na zadnju verziju i više nije bilo problema sa zamrzavanjem kompa tokom instalacije windowsa.
Mali update na kupovinu monitora,
Zabunom mi poslali 1000 i nešto kuna skuplji monitor 🤭, istina razlika je u jednom slovetu, ponudili o vlastitom trošku dostaviti novi i prihvatiti bolji.
Prihvatio opciju da zadržim ovaj uz minimalnu nadoplatu tako da sam ga dobio po nabavnoj cijeni, ponudili su mi poslati i poklon u znak isprike što nisam želio...
Platio i sada gaymam u 1440p mjesto 1080p.
Vrlo korektno i susretljivo iskustvo!
Jel zna netko kad uvode PayPal način plaćanja? Vidim na njihovom sajtu da piše uskoro, jel ima tko kakvih konkretnih informacija?
Gledaj tracking
Danas-sutra, lako moguce.
Očekujemo slike u odgovarajućoj temi.
Sve pohvale za ljude koji rade u futuri. Nevjerovatno brza i prijateljska usluga.
Pitanje u vezi FuturaIT web shopa
vidim da iste komponente zna izlistati 2-3 puta s različitim cijenama (tipa isti model procesora sa 2-3 različite cijene) - u čemu je fora i koje su zapravo aktualne cijene?
Različiti su im dobavljači, nemaju svi iste cijene
Različiti su im dobavljači, nemaju svi iste cijene
e pa to me bunilo :) mislio sam da možda neki artikl nije izbrisan sa shopa or smtn...
hvala na pojašnjenju...
Da napišem još jedno izuzetno pozitivno iskustvo s futurom nakon što sam imao isto i dok sam prvo računalo kupovao.
U utorak naručeno računalo oko 20h, javili se odmah ujutro u srijedu kako će računalo biti isti dan poslano. Jučer prijepodne stiglo računalo u dobro zapakiranim kutijama, dok su kablovi vrhunski složeni. Mogu definitivno reći da ću i sljedeće računalo uzimati u Futuri
Kupio komponente za novi build u futuri, krenuo slagati PC, matična neispravna out of the box. Jučer (četvrtak) odnio u servis. Danas (petak) pokupio sa servisa, zamjenili matičnu. Trajanje reklamacijskog postupka: 1 dan.
Prošli build sam imao grafičku dead out of the box, također je dečkima u futuri trebalo 1 radni dan da mi riješe reklamaciju.
Iskreno, malo je frustrirajuće kad kupiš komponente za novi build, a one ne rade od prvog dana. Ali tu najmanje krivim dućan u kojem sam kupio. Ide više na dušu proizvođaću.
Sve pohvale futuri, iskreno mi puno znači to što prihvaćaju bitcoin i uz to sa popustom! Naručivao sam kod njih 3 puta kroz zadnja 2 mjeseca i niti jednom nisu razočarali, sve dolazi kada i kažu, odlično zapakirano i vrlo brzo i adekvatno odgovaraju na mailove.
Evo jos jedan iznimno zadovoljan kupac FutureIT! :)
Nedavno sam kupio drugu konfiguraciju kod njih i imam samo rijeci hvale. Super brza dostava, super cijene, super korisnicka podrska.
Sve pohvale placenje cryptom je dodatni plus svaka cast